Zákaz kamionů v Praze
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
tok se k tomu vyjádřil přesně ve smyslu
...ten co to navrhuje je socan a proto vezmeme praze dotace
že ten socan sedí na magistrátu s tetou ze stejné strany jako tok je mu asi jedno nebo se tváří, že to neví...
...ten co to navrhuje je socan a proto vezmeme praze dotace
že ten socan sedí na magistrátu s tetou ze stejné strany jako tok je mu asi jedno nebo se tváří, že to neví...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
V poslední větě článku musím dát ministrovi za pravdu. Všechna hnojiva by se do centra Prahy měla vozit na lodích. Otázkou je o kolik to sníží kamionovou dopravu.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak to je teda mazec... Ať si Praha zakáže zásobování kamiony a nahradí je loděmi, s tím jako ministr dopravy problém nemám. Ale způsobit kolaps evropského tranzitu přes naše území tím, že zakáže průjezd vnitřním městem a sídlištěm s desetitisíci obyvatel kvůli chybějící části dálničního okruhu, za jehož výstavbu jako ministr nesu odpovědnost a místo mnou slibovaného zahájení letos si musíme počkat minimálně tři roky, to je sobecké a nezodpovědné!!!
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Můžete prosím hodit do nějaké mapy jednoduchý nákres, jak byste to řešil Vy?FlakY` píše:A kdo se postaral o to, aby všechny dálnice místo do Říma vedly do Prahy? MD, Praha a nebo všichni společně si vydupaly okruh kolem Prahy a nedokázaly zajistit jeho přípravu? Původní návrhy vůbec s okruhem nepočítaly. Pak se nedivme jak kolem Prahy hnusně roste plevel... V Německu plánují okruh pouze v Mnichově. V Berlíně je takový polookruh, kde A2(A12) vede od hranic s Polskem až na západ Německa a vůbec neodbočuje do Berlína. Třeba to dopadne podobně jako v Paříži, kde mají plno okruhů, ale jen Boulevard dokončen. Okruh se nikdy stavět neměl a mezitím se pořád odklání a odklání.
Jo, největší machři bydlí v Tovačově, smích.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
To jsem myslel, že ty popelářské tramvaje byl vrchol úředního humoru. Ale jo, uděláme na Botiči zdymadla, takže zásobovací lodi doplují až k záběhlickému Kauflandu a OC Hostivař. A uhříněveský Metrans si může od přehrady zřídit plavební kanál.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Taky mi to hned připomnělo ten vynikající nápad s tramvajemi. To jsou takové dětsky naivní nápady bez domyšlení jakýchkoliv souvislostí, že mě nepřestává udivovat, že to zcela vážně prezentují politici v médiích.
Možná by také mohla letadla přistávající v Ruzyni za letu shazovat náklad na padácích na vybraná překladiště, ale neříkejte to Ťokovi protože by mi ten nápad ihned ukradl a prezentoval ho zítra v televizi
Možná by také mohla letadla přistávající v Ruzyni za letu shazovat náklad na padácích na vybraná překladiště, ale neříkejte to Ťokovi protože by mi ten nápad ihned ukradl a prezentoval ho zítra v televizi
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
To svědčí o naprosté nekompetenci ministra a Pražané by měli požadovat jeho odvolání.michal píše:Tak to je teda mazec... Ať si Praha zakáže zásobování kamiony a nahradí je loděmi, s tím jako ministr dopravy problém nemám. Ale způsobit kolaps evropského tranzitu přes naše území tím, že zakáže průjezd vnitřním městem a sídlištěm s desetitisíci obyvatel kvůli chybějící části dálničního okruhu, za jehož výstavbu jako ministr nesu odpovědnost a místo mnou slibovaného zahájení letos si musíme počkat minimálně tři roky, to je sobecké a nezodpovědné!!!
Tranzit naší zemi jedině škodí a ztráty se počítají na stovky miliard.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
2Sporilovak: jakpak by se ti líbilo, kdyby ten "tranzit, co škodí" zakázaly (či znepříjemnily) všechny státy a najednou by nebylo v obchodě k mání cca 40% produktů, které se dovážejí a všichni automaticky předpokládají, že budou vždy v dostatečném množství.
Moc jsme si zvykli, že máme všechno a v hojné míře a najednou, se lidem nelíbí, že se to do toho obchodu musí nějak dopravit. Je třeba dodat, že utlumit kamionovou dopravu samozřejmě lze, ale pocítí to KAŽDÝ Z NÁS na dostupnosti zboží.
To jen aby bylo jasno.
Moc jsme si zvykli, že máme všechno a v hojné míře a najednou, se lidem nelíbí, že se to do toho obchodu musí nějak dopravit. Je třeba dodat, že utlumit kamionovou dopravu samozřejmě lze, ale pocítí to KAŽDÝ Z NÁS na dostupnosti zboží.
To jen aby bylo jasno.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
V nedávné minulosti tu evropský tranzit nebyl a bylo to v pohodě. A byli jsme soběstační. Přeceňuje se blahobyt a nedoceňuje se to co kvůli tomu lidé ztrácejí. Ke štěstí přeci stačí docela málo. A v dávnější minulosti - na trh se chodilo prodávat desítky kilometrů denně a také to lidé přežili. Dnešní kolony na D1 a v celé republice značí, že kapacita je překročena. Silnice mají sloužit hlavně našim lidem. D3 je budována opět hlavně pro tranzit severské-jižní země. Že pak bude z celé oblasti parkoviště kamionů mnohem horší než na D1 nikdo neřeší. Kolony na D1 přitom vedou ke ztrátám stovek miliard ročně!! Bláboly o ekonomickém přínosu tranzitu může šířit jen člověk mdlého rozumu. Tím teď nemyslím vás.....MPMP píše:2Sporilovak: jakpak by se ti líbilo, kdyby ten "tranzit, co škodí" zakázaly (či znepříjemnily) všechny státy a najednou by nebylo v obchodě k mání cca 40% produktů, které se dovážejí a všichni automaticky předpokládají, že budou vždy v dostatečném množství.
Moc jsme si zvykli, že máme všechno a v hojné míře a najednou, se lidem nelíbí, že se to do toho obchodu musí nějak dopravit. Je třeba dodat, že utlumit kamionovou dopravu samozřejmě lze, ale pocítí to KAŽDÝ Z NÁS na dostupnosti zboží.
To jen aby bylo jasno.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Byli jsme soběstační, ale jen pokud se tak dá nazvat stav, kdy je nabídka silně omezená a výroba nekonkurenceschopná i na poměry řízeného hospodářství, ale ještě ne natolik, že by vypukl hladomor nebo hospodářská krize. I když tedy, ta krize už skoro pukala, ovšem prognostický ústav na ni v předstihu upozornil. Takže se narafičila sametová revoluce, část vnitřního dluhu se "zaplatila" značnou inflací a privatizací, a zbytek poschovávaných kostlivců padá ze skříní dodnes. A kontrolní otázka, co se stalo s odborníky z prognostického ústavu, kteří to měli prozkoumané a naplánované předem?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Prosím o přesun někam, kde to bude přijatelnější, tohle není diskuzeo D0, i když, přiznávám, za pár příspěvků ještě stojí.
Např.: může mi Sporilovak sdělit tajemství, co si představuje pod pojmem "nedávno", kdy jsme podle něj byli soběstační? Já ten čas pamatuju a bylo to fakt moc prima: ovoce jen jablka a to ještě jen v sezóně. Občas trochu tropického ovoce, ale fronta na 1/2 - 1 hodinu.
V zelenině obdobně: brambory, mrkev, cibule, ... z domácích zdrojů byly - kvalita nevyvážená, některé druhy pouze sezónně.
Jistě máš pravdu, že k živobytí to stačilo, ale příjemné to rozhodně nebylo a dnes tím už nikoho neokouzlíš. Kdyby se ten stav měl vrátit, máš plné ulice demonstrantů a skončí to katastrofou.
Např.: může mi Sporilovak sdělit tajemství, co si představuje pod pojmem "nedávno", kdy jsme podle něj byli soběstační? Já ten čas pamatuju a bylo to fakt moc prima: ovoce jen jablka a to ještě jen v sezóně. Občas trochu tropického ovoce, ale fronta na 1/2 - 1 hodinu.
V zelenině obdobně: brambory, mrkev, cibule, ... z domácích zdrojů byly - kvalita nevyvážená, některé druhy pouze sezónně.
Jistě máš pravdu, že k živobytí to stačilo, ale příjemné to rozhodně nebylo a dnes tím už nikoho neokouzlíš. Kdyby se ten stav měl vrátit, máš plné ulice demonstrantů a skončí to katastrofou.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Alternativa 511 pro mezinárodní tranzit samozřejmě existuje a dokonce je i kratší, ale ...https://mapy.cz/s/1RCLn
Je třeba vnímat dálniční síť (v českém případě futurologie) komplexně v rámci střední Evropy. Pokud by chyběly pouze části pražského okruhu tak je to pro mezinárodní tranzit marginálnost. Místo výmluv na neexistující povolení již mohla být hotova či rozestavěna celá řada jiných staveb (kde problém s povolením nebyl) v součtu výrazně snižující zatížení na Jižní spojce. (např. D7)
Nostalgicky vzpomínat, že v Minsku jsou dva hotové dálniční okruhy, řešením opravdu není.
Je třeba vnímat dálniční síť (v českém případě futurologie) komplexně v rámci střední Evropy. Pokud by chyběly pouze části pražského okruhu tak je to pro mezinárodní tranzit marginálnost. Místo výmluv na neexistující povolení již mohla být hotova či rozestavěna celá řada jiných staveb (kde problém s povolením nebyl) v součtu výrazně snižující zatížení na Jižní spojce. (např. D7)
Nostalgicky vzpomínat, že v Minsku jsou dva hotové dálniční okruhy, řešením opravdu není.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Zákaz kamionů v Praze
To je trolling, co? Takže 555km a 5:21 po dálnici kromě 511 X 544km a 7:16 po cestách, kde jsou z více než poloviny tragické české "jedničky". Připomínáte mi moji navigaci - vybraná trasa je sice o 100m kratší, ale zaručeně bude časově náročnější. A to ještě k tomu ve výsledku víc než to spočítalo na začátku. Skromný dotaz - kde by ty kamiony, které by nejely po D8 a D1, parkovaly? Nesmíte do těch letáků ŘSD koukat tak často, začnete si pak myslet, že D11, D35 či D43 stojí. Ony ale tyhle dálnice nestojí a většina z nich ještě dlouho stát nebude...Houdini píše:Alternativa 511 pro mezinárodní tranzit samozřejmě existuje a dokonce je i kratší, ale ...https://mapy.cz/s/1RCLn
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
Správně přeřazeno. Je to můj názor, nechci o něm diskutovat a ani ho nezměním.
Mimochodem tohle je zajímavé : https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/kam ... &source=hp
První polovina k ničemu, ale druhá stojí za to..... )
A ta cesta na obr. se může také provozovat klidně s 511. Dolínek ve videu říká, že navrhl na MD finance Středočeskému kraji právě na silnice z SFDI..... )
Mimochodem tohle je zajímavé : https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/kam ... &source=hp
První polovina k ničemu, ale druhá stojí za to..... )
A ta cesta na obr. se může také provozovat klidně s 511. Dolínek ve videu říká, že navrhl na MD finance Středočeskému kraji právě na silnice z SFDI..... )
Re: Zákaz kamionů v Praze
Zase mimo. Pokud si Praha prosadí zákaz kmionové dopravy na Jižní Spojce, co přinutí obce kolem Prahy, aby neudělaly totéž? To, že Praha je "stát ve státě" a žádná její komunikace není součástí silnic I., II. a III. třídy, nebo něco jiného?
Osobně se domnívám, že vedení Středočeského Kraje nebude mít problém s posvěcením stejných zákazů na silnicích II. třídy v Českém Brodě a dalších obcích. A lavinovitě se to rozšíří na celou ČR (pravda, to bude nějaký rok trvat, ale proč ne?) A to by znamenalo co? Zastavení kamionové dopravy. A to by znamenalo co? Vyloučení se z naší civilizace. V tom okamžiku Praha zkolabuje jako první - nebude jak ji zásobovat.
Celé je to bouře ve sklenici vody a pouze a jenom tlak na MD za dostavění D0-511, což je sice chvályhodné, ale zvolená metoda je trochu mimo.
Osobně se domnívám, že vedení Středočeského Kraje nebude mít problém s posvěcením stejných zákazů na silnicích II. třídy v Českém Brodě a dalších obcích. A lavinovitě se to rozšíří na celou ČR (pravda, to bude nějaký rok trvat, ale proč ne?) A to by znamenalo co? Zastavení kamionové dopravy. A to by znamenalo co? Vyloučení se z naší civilizace. V tom okamžiku Praha zkolabuje jako první - nebude jak ji zásobovat.
Celé je to bouře ve sklenici vody a pouze a jenom tlak na MD za dostavění D0-511, což je sice chvályhodné, ale zvolená metoda je trochu mimo.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
No jde hlavně o Spořilovskou, kde to nemá už být dávno....
A kde se tvrdí že se to týká zásobování? Týká se to těžkého tranzitu, kterého je v Praze podle analýzy MHMP 70%!!
A kde se tvrdí že se to týká zásobování? Týká se to těžkého tranzitu, kterého je v Praze podle analýzy MHMP 70%!!
Re: Zákaz kamionů v Praze
Sporilovaku, jak by podle Vás měl vypadat zákaz tranzitních kamionů, který se nebude týkat kamionů co dělají zásobování? Možná přehlížím něco, co Vy a Dolínek dávno mají promyšlené.
Ano, šlo by např. číst registrační značky kamionů na všech cestách do Prahy, a pokud je zaznamenán výskyt značky za dobu odpovídající tranzitnímu průjezdu, poslat na tu adresu pokutu... ale nemám pocit že by dění k něčemu takovému směřovalo. Spíš se hovoří o "kompromisu", že sice po Jižní spojce jezdit budou, ale jinam do Prahy je nepustí. Což je právě takový zákaz zásobování a ne tranzitu.
Ano, šlo by např. číst registrační značky kamionů na všech cestách do Prahy, a pokud je zaznamenán výskyt značky za dobu odpovídající tranzitnímu průjezdu, poslat na tu adresu pokutu... ale nemám pocit že by dění k něčemu takovému směřovalo. Spíš se hovoří o "kompromisu", že sice po Jižní spojce jezdit budou, ale jinam do Prahy je nepustí. Což je právě takový zákaz zásobování a ne tranzitu.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
No problém je podle všeho hlavně těch 70% tranzitu na Spořilovské. Která evropská metropole to má a ještě v sídlišti? Nejdříve musí být silnice a obchvaty a pak tu může jezdit tranzit. A ne to vrhnout do centra města. Tohle je sadismus na rezidentech. Smí to jen sem a jinam to nesmí? To je blbost že?
Re: Zákaz kamionů v Praze
http://praha.idnes.cz/nabrezi-molo-prah ... pravy_turc
Na konci článku se píše:
Na konci článku se píše:
Stop kamioonům - Lodě kupředu!!!Na dalším projektu spolupracuje Ředitelství vodních cest ČR s pražským magistrátem a jednotlivými městskými částmi. „Pracujeme na konceptu, jak by mohla prakticky fungovat takzvaná citylogistika vodní dopravou, která by mohla odlehčit historickému jádru Prahy od těžké kamionové dopravy,“ uvádí ředitel Fojtů.
Plán počítá s tím, že by lodě do centra města vozily zboží nebo těžký stavební materiál, případně by odvážely suť nebo odpad. Výhodami vodní dopravy má být hlavně to, že se náklad dopraví do samotného centra, aniž by se musel proplétat Prahou. Nižší je i hluková a ekologická zátěž. Jedna nákladní loď podle ředitele Fojtů nahradí zhruba dvaačtyřicet kamionů
Zdroj: http://praha.idnes.cz/nabrezi-molo-prah ... pravy_turc
Re: Zákaz kamionů v Praze
Jen jsem chtěl upozornit, že existuje širší pohled než Praha x Středočeský kraj.michal píše:To je trolling, co? Takže 555km a 5:21 po dálnici kromě 511 X 544km a 7:16 po cestách, kde jsou z více než poloviny tragické české "jedničky". Připomínáte mi moji navigaci - vybraná trasa je sice o 100m kratší, ale zaručeně bude časově náročnější. A to ještě k tomu ve výsledku víc než to spočítalo na začátku. Skromný dotaz - kde by ty kamiony, které by nejely po D8 a D1, parkovaly? Nesmíte do těch letáků ŘSD koukat tak často, začnete si pak myslet, že D11, D35 či D43 stojí. Ony ale tyhle dálnice nestojí a většina z nich ještě dlouho stát nebude...Houdini píše:Alternativa 511 pro mezinárodní tranzit samozřejmě existuje a dokonce je i kratší, ale ...https://mapy.cz/s/1RCLn
Řečnická otázka: Kolik km se postavilo za posledních 10 let na této alternativní trase? Uvidíme kolik stihnou postavit než skončí posílání papírů na Pražském okruhu a kolik z té 1:55 uberou.
Ad lodě - Už mají ten jez na Labi, že se tak chvástají?
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Zákaz kamionů v Praze
Já jsem se ptal, jak byste zakázal pouze těch 70% co tvoří tranzit, což byla reakce na Vaše tvrzení, že zákaz se nebude týkat zásobování. Tohle není odpověď, to je jen recyklace asi tak 100 vašich příspěvků nazpět.Sporilovak píše:No problém je podle všeho hlavně těch 70% tranzitu na Spořilovské. Která evropská metropole to má a ještě v sídlišti? Nejdříve musí být silnice a obchvaty a pak tu může jezdit tranzit. A ne to vrhnout do centra města. Tohle je sadismus na rezidentech. Smí to jen sem a jinam to nesmí? To je blbost že?
Re: Zákaz kamionů v Praze
on to bude spořilovák tak dlouho omílat, až mu spořilovskou zastřeší a 511 si "vyřeší" nějaká další politická reprezentace...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Zákaz kamionů v Praze
S tímhle názorem přece všichni souhlasí. Nenašel jsem tu nikoho, kdo by říkal, že tranzit prostředkem sídliště je správná věc. Tady se ale řeší co s tím udělat reálně, ne jak by to bylo ideálně.Sporilovak píše:No problém je podle všeho hlavně těch 70% tranzitu na Spořilovské. Která evropská metropole to má a ještě v sídlišti? Nejdříve musí být silnice a obchvaty a pak tu může jezdit tranzit. A ne to vrhnout do centra města. Tohle je sadismus na rezidentech. Smí to jen sem a jinam to nesmí? To je blbost že?
Máte-li nějaký nápad, jak to udělat, ve kterém se nebudou vyskytovat obraty typu "mělo by se", "musí se" nebo typu "je mi jedno jak, ale takhle ne" apod. a místo toho bude jednoznačný návrh, sem s ním.