České dálnice > Diskusní fórum http://forum.ceskedalnice.cz/ |
|
Šestipruhy u Prahy http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=57&t=5817 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kuba [ 24.2.2017 10:19:22 ] |
Předmět příspěvku: | Šestipruhy u Prahy |
Kolem Prahy budeme rozšiřovat i D5 a D7. Pro mě novinka. Nicméně by měli postuovat koncepčně a zachovat 3+3 i návrh 0518+0519. https://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/hradecka-dalnice-bude-i-sestiprouda-rozsirovat-se-bude-po-exit-jirny-1329194 |
Autor: | kollma [ 24.2.2017 11:38:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
Podle posledního sčítání jsou intenzity do Berouna vyšší než kdekoliv na D11. Ale našel jsem jenom hodnoty z roku 2012, tak už by to chtělo aktuální výsledky. |
Autor: | Jirka L [ 24.2.2017 13:22:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
D10 po exit 3, tam by to bylo potřeba jako sůl, spíš než D7 |
Autor: | Bobek [ 24.2.2017 14:15:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
A neplánovaly se tam v souvislosti s MÚK Bystrá nějaké kolektory? Trochu protáhnout... |
Autor: | hh [ 24.2.2017 14:18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
D10 je navržena jako šestipruh už leta až po Starou Boleslav. |
Autor: | Bobek [ 24.2.2017 14:25:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
Nu proč ne, pak tedy kolektory ku Žlíbku a šestipruh tedy... co na to Labe? Tak aspoň k Brandejsu. ![]() |
Autor: | Japao Joe [ 24.2.2017 15:08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3 |
A jak se pozná, že je dálnice navržena pro šestipruh? U D11 to je jasný, je tam místo v dělícím pásu, ale u D10 není a ani mosty nejsou dost široký. |
Autor: | Lenny [ 24.2.2017 19:40:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Podle kategorizace do roku 2040. |
Autor: | hh [ 24.2.2017 21:03:38 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy | ||
Tady to je. Kdysi schváleno na základě intenzit s velkým výhledem. Ale neznamená to, že se to opravdu připravuje, například 8pruh na D1 ![]()
|
Autor: | Avantime [ 24.2.2017 22:46:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Doplním, že tyto mapy pro všechny kraje jsou v PDF na webu ŘSD: https://www.rsd.cz/wps/portal/web/techn ... pisy/ruzne - stačí rozkliknout "Kategorizace silnic a dálnic". |
Autor: | caveman [ 27.2.2017 10:05:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Zajímavý odkaz - díky. Jenom nevím, nakolik je to myšleno vážně - třeba D0 v místě dnešních tunelů jako 33,5. To by museli z kopce přidat další rouru ![]() |
Autor: | Avantime [ 27.2.2017 14:32:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Jižní část D0 včetně těch tunelů byla zprovozněna 20. září 2010, Kategorizace byla schválena 15. září 2010, takže asi v předchozích verzích zde byl navržen pouze čtyřpruh. Pokud si pamatuji dobře, byl velký problém prosadit už kategorii R 27,5/100, Nejvyšší kontrolní úřad ji kritizoval jako předimenzovanou. Že se jižní část měla naopak postavit kapacitnější, nejspíš jako šestipruh, bylo tehdy zřejmé mnoha lidem. |
Autor: | Mike [ 27.2.2017 17:35:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
jenže tenkrát se argumentovalo tím, že 6ti pruh bude sever že sever nikdy nebude tuší jen pár zdejší nadšenců... ![]() |
Autor: | Honey72 [ 27.2.2017 18:50:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Tak na jednu stranu je pravda, že pokud by byl okruh hotový, nevalil by se takový provoz jižní částí jako dnes. Prostě auta od D10 a D11 zatím nemají jinou možnost, jak by se dostala k D5, D6, D7. Až jednou bude severní část, pojedou tudy. Jenže to už bude jih zacpaný všeobecným vzrůstem dopravy. |
Autor: | caveman [ 28.2.2017 16:02:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Na ŘSD je nový leták na D7 mezi Pražským okruhem a Aviatickou (letiště). Tak to je konečně něco: od okruhu osmipruh 4+4 a křižovatka u letiště kolektory a průletová větev od Prahy - tak to bude na nějakou dobu vítěz v počtu pruhů ![]() Tváří se tam, že by se úsek kolem Aviatické měl stavět dřív než okruh (to je možná pravda = dřív než nikdy...). |
Autor: | Lenny [ 28.2.2017 18:07:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Není to klasický 8-pruh. Jsou tam 4 průběžné pruhy a 4 přídatné pruhy vzhledem k malé mezikřižovatkové vzdálenosti mezi MÚK Ruzyně (D0) a MÚK Aviatická. |
Autor: | Pavel Q [ 28.2.2017 18:22:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
caveman: myslíš tenhle leták: https://www.rsd.cz/mapa/attachment/585a ... 010814.pdf ? Jen jetli to neni chyba. V prvním odstavci se píše 3+3. Jo, v oddíle "Umístění a popis stavby" se píše o osmipruhu... A co rovnou 2+2+2+2 bez kolize směrů z obou křižovatek, které by se musely překřížit (tj. Suchdol>D7 vs. Ruzyně>letiště, v opačném směru leiště>Suchdol vs. D7>Ruzyně), s tunelem směru D7>Ruzyně pod novou runwayí a se 4+4 až k MÚK Ruzyně? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mike [ 28.2.2017 20:40:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
no jestli na 8mi pruhu zůstane přechod a kamery, tak je to škoda peněz |
Autor: | kot [ 1.3.2017 2:06:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Miku 8 pruh s přechodem pro chodce by fakt bylo něco ![]() ![]() |
Autor: | Vilouch [ 1.3.2017 9:27:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
8mi pruh s přechodem pro chodce a 50 ![]() No ale přesně kvůli této stavbě jsem nepochopil, proč tam loni investovali do dvou kruháčů a ramp. A taky jsem netušil, že už za dva roky má tedy podle letáku započít stavba... to jsem teda zvědavý. |
Autor: | MPMP [ 1.3.2017 10:36:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Mám jeden nesouvisející dotaz - můžete mi, prosím někdo prozradit, jak se mám na stránkách ŘSD "proklikat" k nějakým letákům připravovaných staveb? Určitě je to naprosto "jednoduché" a "intuitivní", ale já je tam prostě nikde nemůžu najít. Děkuji |
Autor: | P_V [ 1.3.2017 11:01:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
MPMP píše: Mám jeden nesouvisející dotaz - můžete mi, prosím někdo prozradit, jak se mám na stránkách ŘSD "proklikat" k nějakým letákům připravovaných staveb? Určitě je to naprosto "jednoduché" a "intuitivní", ale já je tam prostě nikde nemůžu najít. Děkuji Možná existuje nějaká smysluplnější cesta, ale já znám jen tuto nejednoduchou a neintuitivní: Mapová aplikace, zaškrtnout vše, zoomovat mapu nebo filtr nad mapou, rozkliknout detail, Ke stažení. A nadávat na designera, nejen pro tento nesystematický přístup, ale třeba i kvůli tomu, že se detaily nedají rozkliknout do vedlejšího panelu, a že při návratu z detailu nebo změně zaškrtnutí se mapa odzoomuje. |
Autor: | MPMP [ 1.3.2017 11:20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Díky. Už to tu určitě někdo někdy vysvětloval, ale tohle bych fakt asi nevymyslel. ![]() Já bych k tomu "nadávání" přidal ještě: a proč tedy web obsahuje nějakou svou mapu, když zrovna o těchto dokumentech v nich není ani zmínka. ![]() |
Autor: | mapman [ 1.3.2017 14:49:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Nejjednodušší cesta je opravdu tato, tj. použít v mapové aplikaci filtr (buď přímo zadat kód stavby nebo číslo silnice/dálnice) a pod mapou si kliknout na požadovanou stavbu. Při kliknutí na "zpět" si stránka zadaný filtr pamatuje... Ale mohli to opravdu vymyslet nějak jednodušeji. |
Autor: | hh [ 20.5.2019 21:04:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Šestipruhy u Prahy |
Majkii píše: Ze smlouvy na projektové práce pro akci D5 Oprava mostů a vozovek v km 8,9 – 11,3 P+L: Příloha: D5_lodenice.jpg Znamená to, že model oprav z Modernizace D1 se bude pomalu šířit i jinam? Nebo jde o výjimku danou lokálními podmínkami (hodně mostů ve špatném stavu na krátkém úseku, neúnosně dlouhý provoz 2+1, úsek příhodně umístěný mezi stoupacími pruhy) ? To ne, hledali úseky hned u Prahy, kde by to šlo, D11 tak 2+2 jede, má široký střeďák, D5 se projektuje na lokální rozšíření, většina je stoupák, D8 km 5-12 byl vyhodnocen jako nereálný - bude 2+1+1. Kapacity končící modernizace D1 půjdou spíš na šestipruh D10, D5 či úpravy D4. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |