Jezdim temer denne okolo po te horske draze do Letnan. A obcas jsem se tam i zasel podivat. Sice ten nasep zhutnuji ale okolo kanalu zrejme nedokonale. Byla tam videt bud boule nebo prohluben po rucnim zhutnovani. Takze tipuji, ze zejmena tam se zacne asfalt propadat a trhat podobne jako uz se propada a trha pod mostem.
Rad bych se samozrejme mylil ale obavam se ze spise budu mit pravdu...
Všichni tady vidíte nedostatky na stavbě, tak jak je proboha možný, že se staví , kurví krásný drahý materiál, taká prasárna za takový těžký prachy! Vždyť tam musí být přeci nějaký stavební dozor, tu stavbu přeci pak někdo musí převzít.... atd. Zajímalo by mě, kdy dojde někomu jednoho dne trpělivost a nechá ty silnice dělat němce.
ted zrovna bezi manie mezi cechama - vsechno cesky je nejlepsi na svete... O jak malo staci nekomu ke stesti. A prej 78% cechu je spokojeno se svoji zivotni urovni *uz je autopark s prumernym vekem kolem 15-16let svedci o hloubce zivotnich zkusenosti prumerneho cecha. God bless us
Dnes jsem se dozvěděl od zástupce investora doplňující informace, že sice bude toto MÚK otevřeno ke zmíněnému datu ve všech směrech, avšak v následujících týdnech se bude za provozu spoustu věcí ještě dodělávat, např. nedokončený svah severovýchodního předmostí a s ním spojené zrušení dočasné protisměrné odbočky z Kbelské ulice k Tescu. Dále třeba bude po nějakou dobu vedena doprava od Tesca do centra jen po levé (jižní) polovině mostu, aj. Hlavní je, že se konečně z Letňan do centra a zpět již bude jezdit bez objížděk. Jen připomínám, že první omezení provozu na této kdysi úrovňové křižovatce bylo provedeno dne 22.1.2011 (demontáž semaforů, omezení jízdních pruhů, přerušení propojení mezi Letňany a Prosekem - viz ilustrační foto).
Jasně - je to tak. Beru zvůj dotaz zpět. Já to původně pochopil tak, že "po otevření" budou některé směry omezovány z důvodu (uvedená věta) a teď mi teprve "docvaklo", že je tím míněno, že se bude po zprovoznění rušit ona dočasná odbočka. Samozřejmě, před zprovozněním by to šlo dost těžko, když se po ní jezdí. Už je mi smysl té věty jasný, omlouvám se. Je to přesně to místo, které popisuje Kasme.
Jen pro upřesnění: jde o odstranění dnes již nefunkční lampy v popředí snímku 1, která tu zbyla po dřívějším osvětlení zrušené objízdné komunikace SO 105. Za ní je ona protisměrná odbočka k Tescu, která bude odstraněna, na jejím místě bude dobudován trojúhelník obrubníků na styku výjezdu od Tesca (tentokrát již ve správném směru) a Kbelské ulice ve směru na Teplice. Část zmíněného trojúhelníku je na Kbelské ulici vidět již nyní. Spíše mi není jasná informace o tom, že by se po otevření mělo jezdit po nějaký čas obousměrně po jižní straně nového mostu. Pochopil bych směr od Teplic a Proseka. Pokud by se však mělo dočasně jezdit od Tesca na jižní polovině mostu, nebylo by možné odbočit na Hloubětín, a ve směru do centra by byl nutný přejezd z rampy D na rampu C, jinak by vozy jely do protisměru na Teplice. Na snímku 2 je dnešní pokládka finálního povrchu na rampě C, kde je vidět prozatimní přejezd z rampy D na rampu C, který tu byl zbudován pro firmu Doprastav pro umožnění vjezdu do jejich sídla. Ze snímku je však zřejmé, že by přejezd kolony vozidel v tomto místě byl dost problematiký. Asi se budeme muset nechat překvapit za dva týdny, po otevření MÚK.
Díky za další fotky Zaujaly mě ty lampy nakřivo, viz třeba foto č. 9. Co to má znamenat ? To se to jako nejdřív osadí nahrubo a pak dodatečně srovnává ? (nemám s tím zkušenosti) Každopádně doufám, že to takhle nezůstane