Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Nechal bych tam Hriba s Scheinherrem sedet cely den, aby si smakli...
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Mám pocit, že spousta lidí chce ty poslední dva měsíce dohnat za každou cenu. Tahle fotka by to dokazovala. A Praha dál rozvíjí odkaz posledních desetiletí, uzavíra hlavní komunikace a provoz posílá do vedlejších uliček.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
"Dočasná" úprava Českomoravské
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... index.html č.j.: PKD-72315/2020
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... index.html č.j.: PKD-72315/2020
- Přílohy
-
- Bez názvu.jpg (138.11 KiB) Zobrazeno 7855 x
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Asi jsem mimo ale co je důvod tohohle?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Můžu jenom spekulovat, ale předpokládám že nevyhovuje přechod přes dva a půl pruhu, s tím lze souhlasit. Problém je, že nijak není omezena ta dočasnost. Je tam snad teď vyšší pohyb chodců? Proč? A pomine někdy ten důvod, aby se značení vrátilo do normálu? Pokud je to nastálo, pak se mělo najít jiné řešení (semafor, středový ostrůvek na úkor cyklopruhu apod.). Spíš to vypadá, že zvolené řešení je navržené proto, že je levné, a stanoveno jako přechodné je proto, aby jim do toho nikdo nemohl kecat (což by u běžného stanovení místní úpravy mohl).
Pak je otázkou, jestli by semafor s ulicí Ocelářská, který by vyřešil i tu délku přechodu, přiškrtil Českomoravskou víc nebo míň než stažení do jednoho pruhu ale s předností v jízdě.
Pak je otázkou, jestli by semafor s ulicí Ocelářská, který by vyřešil i tu délku přechodu, přiškrtil Českomoravskou víc nebo míň než stažení do jednoho pruhu ale s předností v jízdě.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Jistě, proč si s cyklistou nevytřít...ElWapp píše:...středový ostrůvek na úkor cyklopruhu...
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Myšleno na úkor současného cyklopruhu, cyklisté by se po stavební úpravě dali posunout do místa kraje stávajícího chodníku, po drobné stavební úpravě. Jde o to že vozovka je dost široká aby se tam vešel středový ostrůvek a přechod se dal rozdělit i bez semaforů.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Jestli to není tím, že když se jede od Balabenky a chci odbočit přes koleje do Ocelářské, tak je sakra mizerná viditelnost skrzevá zábradlí s plexisklem . Kdykoliv tam jedu, vždy si říkám, že vozidlo nedodržující MPR a jedoucí směr Balabenka mě trefí na komoru.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Co to je teď za módu, že Praha vydává stanovení dopravního značení jako přechodnou úpravu v trvání jednoho roku, takže nelze podávat námitky? To proto aby jim do toho nikdo nekecal? A nejde jen o to, jestli někde chci nebo nechci cyklisty nebo parkování, oni tam mají faktické chyby a takhle není možnost to připomínkovat.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Ano, to je IMO záměr - způsob, jak obcházet zákon a znemožnit veřejnosti do toho kecat...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
spíš Hřib/Čižinský/Scheinherr sobě...Praha je v tom nevinně:o)
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Co se divite, nova politicka kultura. Ani nevite, jak jsem rad, ze tam jsou. Aspon treba nekdo uvidi, jak funguji v praxi driv, nez by se dostali k veslu na vyssi urovni.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Ježíšmarjá, na to raději ani nemysli, natož abys o tom psal ! Nejsem pověrčivý, ale tahle banda na vyšší úrovni - to bychom se dočkali sakra problémů...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Bohužel, za určité konstelace to není nereálné - přesně podle pražského scénáře, kdy nevládne vítěz voleb, ale ti, co skončili za ním, když prvnímu vypadli/neprošli spojenci...
Ale zpátky k Praze - co tedy za haluz má být na Smetanově nábřeží? Prý tam budou něco předlážďovat???
Ale zpátky k Praze - co tedy za haluz má být na Smetanově nábřeží? Prý tam budou něco předlážďovat???
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Lepsi v troskach Praha nez cela republika. Tohle jsem ochoten riskovat. Prazaci promijet nemuseji, maji, co si zvolili.
1975: Proc ten budouci cas?
https://twitter.com/HanakovaEva/status/ ... 4739430400
1975: Proc ten budouci cas?
https://twitter.com/HanakovaEva/status/ ... 4739430400
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
A to jako když pruh pro auta zruší a místo toho vydláždí vysoký chodník, tak to projde jako přechodná úprava?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Pokud vim tak asfalt mel zustat nedotceny, mely se namontovat plastove obruby a zanima to nejak zadlazdit. Detaily nevim.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
no, čekal jsem nejdřív podpis Memoranda.... ale je vidět, že čím větší číčovina, tím rychleji ji Hřib/Scheinherr vystřihnou.jozka píše:Lepsi v troskach Praha nez cela republika. Tohle jsem ochoten riskovat. Prazaci promijet nemuseji, maji, co si zvolili.
1975: Proc ten budouci cas?
https://twitter.com/HanakovaEva/status/ ... 4739430400
511 budou chladit roky, Bulovku nechají spadnout.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
tohle je účelový obcházení stavebního zákona jak vyšitý :-/ neboli stát se chytil do vlastní pasti a neví jak z toho ven...Lze to řešit nějákou žalobou a žádostí na předběžné rozhodnutí?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Všiml jsem si, že další prasárna je na ulici Veletržní směr Dukelských hrdinů na odbočení k Národní galerii. Tam se zrušil celý odbočovací pruh přesně podobnou metodou jako na nábřeží.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Důvodem je podle mě vysoká koncentrace chodců ze zastávky Ocelářská na straně jedné (místní + OC Harfa) a minimální ochota řidičů jedoucích hoooodně přes 50 km/h zastavit před přechodem na straně druhé. Moje zkušenost je taková, že to je nebezpečné místo a člověk musí silnici opravdu přebíhat.Saljack píše:Asi jsem mimo ale co je důvod tohohle?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Tam by to hlavně chtělo posunout přechod "proti proudu". Nejednou jsem viděl, jak se řidič z vedlejší dočkal, šup tam, a on přechod...
Království a půl princezny za 511.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Co to na policii sedí za trotly? Tohle je příšerné. Na sjezdové rampě z SJM k OBI teď budou vznikat dva (!) pruhy uprostřed mezi krajními jízdními pruhy. Původně byla uprostřed plná čára, takže bylo jasné, odkud do těch nových pruhů mají auta najíždět a bylo to bezkolizní. Teď nějakého génia napadlo tu středovou čáru udělat přerušovanou. Takže hádejte co? Přednost při najíždění do pruhu rovně (tj. druhého zleva) mají auta z původně pravého pruhu (protože přednost zprava). Tedy opačně než to bylo předtím a v rozporu s řadícími šipkami umístěnými dříve na sjezdu. To tam nikdo nepřemýšlí???
PKD-72703/2020
PKD-72703/2020
- Přílohy
-
- Bez názvu.png (329.08 KiB) Zobrazeno 6958 x