Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Řešení s plnou čarou je určitě lepší, ale podle mě je problém v tom, že se řidič musí řadit do správného směru naslepo, protože nevidí dostatečně včas na návěsti na portále. Ideální by tedy byl ještě jeden portál v místě, kde začínala stávající plná čára (nebo tam alespoň přemístit portál, co už je teď). Přerušovaná čára je nouzové laciné řešení, ale stav, který tam byl do teď, vyhovující není. Řidič musí mít možnost se do pruhů řadit podle ODZ.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Pak lze udělat průběžné ty prostřední pruhy místo těch krajních. Nechat vznikat pruh uprostřed mezi dvěma pruhy a nechat auta z obou stran, aby do něj mohla současně najíždět, je prasárna.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Nechci nic říkat ale tohle místo mi zrovna příjde vhodné na OK. Ale neznám to tam a nevím jaký provoz tam je. Ale opravdu je tam potřeba 5 pruhů? To se dělá z nedostatečné délky sjezdu a tvoření kolon na na 5. Května nebo proč?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
http://www.tsk-praha.cz/tiskova-zprava/ ... 732fd5dec2Praha 17. června 2020 – Stavební sezona v Praze je v plném proudu a Technická správa komunikací (TSK) nejenže pokračuje v zahájených stavbách, ale některé už i dokončila. V současnosti připravuje i řadu nových staveb, které čekají na zahájení v letních měsících, kdy je každoročně nižší intenzita dopravy.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Zase nelogické co se dělalo na Chodovské loni? Ten samý úsek byl rozkopaný a nyní budou dělat znovu povrch? Koněvova to samé.
Štěrboholskou spojku tam psát ani nemuseli tam by spíš bylo lepší napsat, kdy je v provozu, protože ta se opravuje snad permanentně.
Štěrboholskou spojku tam psát ani nemuseli tam by spíš bylo lepší napsat, kdy je v provozu, protože ta se opravuje snad permanentně.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
5 pruhů tam je dnes a je to v pohodě. OK by byla zdržením. Většina jede po hlavní a muselo by se zbytečně brzdit.Saljack píše:Nechci nic říkat ale tohle místo mi zrovna příjde vhodné na OK. Ale neznám to tam a nevím jaký provoz tam je. Ale opravdu je tam potřeba 5 pruhů? To se dělá z nedostatečné délky sjezdu a tvoření kolon na na 5. Května nebo proč?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Brzdit musí stejně, protože červená (24h denně)Anonym píše:5 pruhů tam je dnes a je to v pohodě. OK by byla zdržením. Většina jede po hlavní a muselo by se zbytečně brzdit.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
...nevím, jestli to už neproběhlo, ale Novovysočanská je v provozu po reko. Výsledný dojem sice trochu hatí dnes povinné cyklopruhy po stranách a tedy užší pruhy pro účastníky provozu, kteří komunikaci skutečně používají, ale co naděláte.
Jel jsem dnes tam i zpět, počet cyklistů 0. Slovy, nula. V létě, při 20C, bez deště.
Jel jsem dnes tam i zpět, počet cyklistů 0. Slovy, nula. V létě, při 20C, bez deště.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Vážně tam jsou cyklopruhy? Před 10 dny už byla v provozu bez cykloprůhů. Jaký kkt tohle vymyslel? Nám za barákem (Odlehlá) vede v tomhle místě krásná cesta v lese a pokud člověk nemá zrovna silničku nebo nepršídva dny, tak je to super. Nestálo by za to tu cestu zpevnit a udělat z ní cyklostezku a spojit tím cyklostezku ze žižkova až po Spojovací resp. Třešňovky? Navíc je to tam dost úzké. Nebo nešlo dát cyklostezku na chodník resp. na kraj naproti Krejcárku kde stojí auta (především cizinci) v blátě?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Jenze to zni logicky. Ukol ale znel jasne. Z aut, na kola. Hanoj, nas cil.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Došlo kvůli cyklopruhům k redukci parkovacích stání, počtu pruhů nebo jinému omezení?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Vznikla vůbec nedávno (tj. za "vlády" Prahy sobě) nějaká významná cyklostezka? Zatím mi přijde, že akorát cpou cyklopruhy na frekventované silnice, kde se to nemůže líbit jak řidičům, tak ani cyklistům. Ale ono to začlo už dřív - třeba na Rohanským nábřeží jsou taky cyklopruhy, i když je vedle pěkná cyklostezka - sice nezpevněná, ale to je možná výhoda, že se tam aspoň nepletou bruslaři a hodí se právě na dojíždění na kole do centra.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Kollma: Viz https://prahounakole.cz/2020/05/nove-cy ... raze-2020/, seznam se prakticky každý rok kopíruje, k tomu všemu co se neudělalo vloni se přidá nějaká nová stavba na vesnici za Prahou a poplácání po zádech že je zase plánovaný rekordní rozpočet Když se zeptám na nějaké stavby na páteřních stezkách tak "to je věc MČ".
Jenom doufám že u městského okruhu taky nebudou čekat že si to nějak postaví jednotlivé MČ.
Jenom doufám že u městského okruhu taky nebudou čekat že si to nějak postaví jednotlivé MČ.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
U MO od unora po dobu 10 mesicu probiha geotechnicky pruzkum... (dle fb Scheinherra) takze nejaky vyvoj se da ocekavat ke konci roku
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
S tou cyklostezkou je právě vtipné, že letos vznikla od Ohrady k Novovysočanské, právě tam (jestli jsem dobře pochopil) kde jsou ty cyklopruhy. A ta vede parkem. Navíc v tom samém místě vzniknula (loni) asfaltová stezka až do ulice Odlehlá, která je rovnoběžná právě s Novovysočanskou.Vznikla vůbec nedávno (tj. za "vlády" Prahy sobě) nějaká významná cyklostezka? Zatím mi přijde, že akorát cpou cyklopruhy na frekventované silnice, kde se to nemůže líbit jak řidičům, tak ani cyklistům. Ale ono to začlo už dřív - třeba na Rohanským nábřeží jsou taky cyklopruhy, i když je vedle pěkná cyklostezka - sice nezpevněná, ale to je možná výhoda, že se tam aspoň nepletou bruslaři a hodí se právě na dojíždění na kole do centra.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Naprosto parádní je "Do Prahy na kole," nebo jak se to jmenuje, z Mnichovic do Kolovrat. Až na pár drobností, které se dají bez problémů objet velmi dobrá cesta umožňující se komfortně vyhnout celkem úzkým okreskám s intenzivním provozem.kollma píše:Vznikla vůbec nedávno (tj. za "vlády" Prahy sobě) nějaká významná cyklostezka?
Bohužel končí na hranicích Prahy a dál nic
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
..no, jestli do toho nevleze řešení loga Prahy...to od Najbrta je prý moc červenožluté.ElWapp píše:U MO od unora po dobu 10 mesicu probiha geotechnicky pruzkum... (dle fb Scheinherra) takze nejaky vyvoj se da ocekavat ke konci roku
Co na tom, že to jsou historické barvy města z dob, kdy Scheinherr s Hřibem ani netahali kačera...
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
To také nevím Barva loga Prahy je vysloveně téma do dopravního fóra Např. do vlákna uzavírky v Praze
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Bylo to myšleno tak, že místo toho, aby se Scheinherr s Hřibem věnovali SKUTEČNÝM věcem s dopadem na dopravu, například Městskému okruhu, nebo zeleným pásům pro 511, (případně i těm uzavírkám) řeší číčoviny typu sjednocení barviček na autobusech, nebo nově právě logo Prahy. V tom to tedy bohužel má pak dopad na "dopravní fórum".
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Logo Prahy řeší kdo a kde?
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
https://prahatv.eu/zpravy/praha/praha/1 ... logo-prahy
Praha se má nově prezentovat jako "Pra"... ???
Praha se má nově prezentovat jako "Pra"... ???
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Ten prezentovaný návrh ale nikdo nepoptal ani neschválil. Je to nezávislá iniciativa designerů. S tím nemá město nic společného.
Re: Uzavírky a omezení na pražských komunikacích
Ale ElWappe, kdyby o to nebyl dle článku zájem, tak by to město zatrhlo ein zwei. To z toho článku neplyne. A tím se obloukem vracíme k tomu čím se město zabývá a čím nikoliv... Viz pan kolega 1975 a další...