jenže to je "selský rozum" a ten kolega MPMP neuznávádd píše:.... Ale když dobržďuji kolonu a jsem poslední, tak se pořád dívám do zrcátka, jestli se nepřiřítí nějaký střelec.
až o bude v zákoně, tak bude za svodidly určitě první
jenže to je "selský rozum" a ten kolega MPMP neuznávádd píše:.... Ale když dobržďuji kolonu a jsem poslední, tak se pořád dívám do zrcátka, jestli se nepřiřítí nějaký střelec.
Ale houby. Já jen nesouhlasím s postupem "dělejme všechno proto, aby to ti, co na ostatní kašlou, měli jednodušší". To je celé.Mike píše:jenže to je "selský rozum" a ten kolega MPMP neuznávádd píše:.... Ale když dobržďuji kolonu a jsem poslední, tak se pořád dívám do zrcátka, jestli se nepřiřítí nějaký střelec.
až o bude v zákoně, tak bude za svodidly určitě první
Já zas slyšel, že v roce 2009 dělal Sudop další studii pro Středočeský kraj...Bobek píše: Vážně: v roce 2006 kraj dělal studii proveditelnosti, prostě extra silnice pro autobusy od Jesenice k M Chodov. Neviděl jsem to.
Díky, v komplexním zdůvodnění řešení se píše, že to představuje "...investičně relativně málo náročný systém, který by mohl být realizován ve velmi krátkém čase..." No tak na to jsem tedy zvědavý, pomohlo by to dost, ovšem stále je to zjevně jen ve fázi teorie...Bobek píše: ...tak už jsem to viděl. Návrh na změnu ÚP z roku 2007/8 (.pdf 1,1MB).
WOWBobek píše:Ach so, tak o tom ani nevím. Google je váš přítel.
Tak asi jen když si tento extra bus budou obce platit samotné, když středočeský kraj ruší velkou část obyčejných spojů. http://www.ct24.cz/doprava/111976-stred ... -se-bouri/Bobek píše:Ach so, tak o tom ani nevím. Google je váš přítel.
Je otázka, jestli má kraj platit např. za spoje Praha-Mělník, které jsou hodně vytížené, takže by mohly pro dopravce být rentabilní i bez dotace. O skutečném rušení lze hovořit tam, kde jsou spoje vytížené nedostatečně, takže bez dotací provozovat nejdou.Pája K píše:Tak asi jen když si tento extra bus budou obce platit samotné, když středočeský kraj ruší velkou část obyčejných spojů. http://www.ct24.cz/doprava/111976-stred ... -se-bouri/" onclick="window.open(this.href);return false;Bobek píše:Ach so, tak o tom ani nevím. Google je váš přítel.
No a to že je Praha i kraj, na to se obvykle rádo zapomíná.THX-1138 píše:Rozpadá se Libeňský most, o opravě se mluví už od těch Vámi zmiňovaných povodní a ani se na to nehráblo. Most Barikádníků také potřebuje rekonstrukci. Většina tramvajových tratí je v tak dezolátním stavu, že už i dopravní podnik přiznává, že je to potřeba opravit a že nemá prachy.
I kdybychom přijali vaši thesi o papírově vyrovnaném rozpočtu, tak nemůžete hovořit o celkovém hospodaření bez deficitu, pokud sice máte vyrovnaný rozpočet ale dluhy vám vznikají na opotřebení majetku který neudržujete. (Následně stejně ten majetek bude třeba opravit a ty peníze (poměrnou část) na jeho opravu je třeba započíst do dluhu. )
A navíc o dlouhodobě vyrovnaném rozpočtu nic nevím. Zaznamenal jsem, že 1) Praha si celkem slušně půjčuje a 2) že přesouvá své dluhy do jiných organizací (dopravní podnik a silně pochybuji, že je jediný kdo se na kreativním účetnictví Prahy podílí). Nevím jak Vám, ale mě se tohle jako vyrovnané hospodaření nezdá.
A to celé prosím za situace, kdy za obyvatele má Praha od státu výrazně více, než ostatní obce.
Most Barikádníků je na I/8 tj. má se o něj starat stát, takže jeho stav Praze nemohu vyčítat, ale most Libeňský + stav silnic druhé a třetí třídy mohu. Mohu se zeptat, jak je vyřešena v Praze hierarchie kraj + obce? Je tomu tak, že Magistrát hl.m P. je kraj a radnice Prahy 1 až asi 15 jsou obecní úřady nebo jak je to tady rozděleno?Sosa píše:No a to že je Praha i kraj, na to se obvykle rádo zapomíná.THX-1138 píše:Rozpadá se Libeňský most, o opravě se mluví už od těch Vámi zmiňovaných povodní a ani se na to nehráblo. Most Barikádníků také potřebuje rekonstrukci. Většina tramvajových tratí je v tak dezolátním stavu, že už i dopravní podnik přiznává, že je to potřeba opravit a že nemá prachy.
I kdybychom přijali vaši thesi o papírově vyrovnaném rozpočtu, tak nemůžete hovořit o celkovém hospodaření bez deficitu, pokud sice máte vyrovnaný rozpočet ale dluhy vám vznikají na opotřebení majetku který neudržujete. (Následně stejně ten majetek bude třeba opravit a ty peníze (poměrnou část) na jeho opravu je třeba započíst do dluhu. )
A navíc o dlouhodobě vyrovnaném rozpočtu nic nevím. Zaznamenal jsem, že 1) Praha si celkem slušně půjčuje a 2) že přesouvá své dluhy do jiných organizací (dopravní podnik a silně pochybuji, že je jediný kdo se na kreativním účetnictví Prahy podílí). Nevím jak Vám, ale mě se tohle jako vyrovnané hospodaření nezdá.
A to celé prosím za situace, kdy za obyvatele má Praha od státu výrazně více, než ostatní obce.
No, on se opravdu rozpadá. Doporučuji vystoupit na zastávce Libeňský most a podívat se zespod. Vlastní most přes Vltavu na tom je ještě dobře v porovnání s Libeňským předpolím. Firmy určitě tlačí, ale hlavní blbost přichází z magistrátu, který vymýšlí takové hovadiny, jako přestavbu na 4 pruh. Že ani na jedné straně nenavazuje kapacitní komunikace zjevně nikomu nepřijde divné. Důležité je uvažovat tak dlouho, až oprava nebude možná a bude se dát napakovat na nové výstavbě předimenzovaného mostu.Mike píše:rozpadající se libeňák - se rozpadá už několik let a stále ne ane spadnout, ono to bude spíš snaha firem "udělat" nějaký pořádný kšeft, bohatě stačilo opětovné zvýření napadaného prachu na Nuselský most ( kauza proteklá dilatace )