Praha všeobecně
Re: Praha všeobecně
Řešení "mám splněno" po Praze permanentně tvoří tým "klaunů"...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Praha všeobecně
Souhlas. Dlažba tam je, ale pokud nejsi úplně cimprlich na nějakejch čupr galuskách, tak úplně v pohodě. Ten závěr/serpentiny - potřebuješ taky nějaký technický úseky, ne? .o) A co je lepší, motat se mezi lidmi, anebo mezi auty/autobusy? Navíc se ta stanice bude nějak rekultivovat, ne? Spíš by to chtělo nějak tu Chlumeckou "přemostit", na druhou stranu k Satalicům - sice jsem četl o záměrech nové komunikace směrem k Ekospolu a dál letišti, ale nějak jsem to z těch malůvek nepochopil, kudy to celé povede.Štěpán píše:Já tam jezdím hodně často a rozjebanou dlažbu jsem tam teda neviděl, oproti jízdě na té výpadovce mi to přijde krásné a bezkolizní, mimo konce na metru ČM. Tam by mě hrozně zajímalo, jak to mělo původně vypadat - podle mě to mělo pokračovat po střeše až k nadchodu metra. Ty současné serpentiny dolů jsou zjevné provizorium. Nu místo malování po výpadovce bych ocenil dodělání těch 20 metrů po střeše (pokračuju pak přes lávku).Mosquit píše:"krásně, bezkolizně"
Krásně po rozjebaný dlažbě, se serpentýnama na konci, motajíc se mezi lidma co jdou z metra na bus a ze sídliště na metro.
...
Já tam na kole jezdil každý týden, tak dokážu posoudit, jak moc krásné a bezkolizní to je.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
přemostění se plánuje u Rajské zahrady v souvislosti s výstavbou železniční stanice, za rok a půl.
Ovšem s několika schodišti, tedy pro cyklisty nepoužitelné, ale i tak přínos.
Já taky jezdím normálně po tubusu, dá se to, jen to není "krásné a bezkolizní". Ano, ani s autama dole to nebude paráda, ale pro rychlocyklisty klidně.
Minulý týden jsem jel autem po Patočkově, kde je tohle taky namalované, a jako řidiče auta mě to motivovalo jet mimo cyklopruh.
Ovšem s několika schodišti, tedy pro cyklisty nepoužitelné, ale i tak přínos.
Já taky jezdím normálně po tubusu, dá se to, jen to není "krásné a bezkolizní". Ano, ani s autama dole to nebude paráda, ale pro rychlocyklisty klidně.
Minulý týden jsem jel autem po Patočkově, kde je tohle taky namalované, a jako řidiče auta mě to motivovalo jet mimo cyklopruh.
Re: Praha všeobecně
Ochranný cyklopruh má ještě jednu funkci, a to, že umožňuje cyklistům projet okolo štrůdlu stojících aut. Jinak by ta auta stála vpravo u obruby.
Re: Praha všeobecně
Dostala se ke mně fotka z Chlumecké. Tam se jako tedy ještě mají vejít 2 pruhy po 2,5 metrech nebo jak?
- Přílohy
-
- 20210917_214703.jpg (30.77 KiB) Zobrazeno 6714 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praha všeobecně
Tohle je fakt už výsměch zdravému rozumu.
Re: Praha všeobecně
Co se Chlumecké týče, tak mi to zase tak špatné nepřijde. Vytvoří se 100 parkovacích míst v současném odstavném pruhu. Vozovka se zúží, stejně tam je 50, takže šířka bude stačit na jeden uzší a jeden normální pruh. Člověk, který tam zaparkuje a půjde na metro asi bude muset jít po trávě/ve křoví, ale na to stačí udělat chodník.
Re: Praha všeobecně
A zeptal se někdo vůbec někdy nějakých cyklistů? Tohle uspořádání s parkovacím pruhem je teda dost hrůza...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Praha všeobecně
Vejdou. Bo tak je to spravne. Tak to ma byt. Tvl. Ten tubus metra bude sirsi.Majkii píše:Dostala se ke mně fotka z Chlumecké. Tam se jako tedy ještě mají vejít 2 pruhy po 2,5 metrech nebo jak?
Re: Praha všeobecně
hlavně že to stihli do voleb
když se dělal podjezd CČM - Hornbach, tak byla činnost před volbami zakázána, aby se netvořily kolony
teď tam holt sedí experti
když se dělal podjezd CČM - Hornbach, tak byla činnost před volbami zakázána, aby se netvořily kolony
teď tam holt sedí experti
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
Kdybych neviděl foto té Chlumecké, tak bych se zeptal, jestli si děláte prd....No ani náhodou bych tam jako cyklista jet nechtěl nikdy. Tohle vymyslel snad jedině pitomec. Apropo mě štvou i asfaltové cyklostezky poslední dobou.
Re: Praha všeobecně
To jen projev toho, ze Praha dnes neni schopna budovat nic z dopravni infrastruktury. Ani cyklostozky, ani parkovani, ani vypadovky.
Byt dobudovana patricna cast MO a VR, tak by se resilo jak se zbavit tubusu metra a zlidsteni Chlumecke, ktera by v te dobe uz pozbyla funkce vypadovky.
Byt dobudovana patricna cast MO a VR, tak by se resilo jak se zbavit tubusu metra a zlidsteni Chlumecke, ktera by v te dobe uz pozbyla funkce vypadovky.
Re: Praha všeobecně
To, že to tam vůbec nemá co dělat pominu, protože normální by bylo vyřešit sjezd z toho tubusu a dále napojení aby se dalo napojit na podjezdy pokračovat dál až za okruh podél Chlumecké. Kam se nyní nedá vůbec na kole dostat, a musí se přes parkoviště autobusů. Tak proč proboha není prohozen ten cyklopruh a parkovací místa? Tohle se nedělá pro cyklisty resp. pro lidi ale jenom pro zvýšení čísla cykloopatreni. A už mě ty ochranné cyklopruhy opravdu se... s novým 1,5 rozestupem při předjíždění nedávají vůbec smysl. Zamyslel se někdo nad tím že tady můžete cyklistu míjet klidně 30cm. Obojí si naprosto protiřečí. Buď nám jde o bezpečnost a v tom případě nemají ochranné cyklopruhy existovat nebo jsou to všechno jenom obyčejné kecy.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
Já jsem názoru, že tohle se nedělá pro cyklisty, ale pro zvýšení počtu parkovacích míst v okolí stanic metra.
Re: Praha všeobecně
Je to tak: https://zdopravy.cz/praha-vytvari-na-ru ... sti-91926/ Ale prijde mi mrzute, ze se ta mista nedaji vytvorit nejak normalne.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Praha všeobecně
...úplná cyklozácpa...
Re: Praha všeobecně
Ale ta je tam stále...
Re: Praha všeobecně
nejkrásnější na tom je, že kdyby historicky architekti a projektanti postupovali jako dnes ( via Libeňský nebo Dvorecký most ), tak ty pruhy nemají kam malovat...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
Takže nahoře na metru se dá jezdit autem, když kola můžou po Chlumecké? Jo a 100 parkovacích míst se určitě nevytvoří, protože kolem Rajské zahrady se na Chlumecké už teď parkuje ve velkém... To jsou ale křižáci, ti Piráti...
Re: Praha všeobecně
Z clanku:
"Na první pohled se ale jeví jako záhadou, proč je cyklopruh blíže projíždějícím autům než parkující auta, která budou zcela na kraji silnice. Může tak nastat situace, kdy parkující řidič při vystupování přehlédne cyklistu v cyklopruhu. Důvod? Má chránit lidi vystupující z auta."
Tak vidíte, že radnice v Praze myslí více na řidiče aut, než na cyklisty. Ale pokud si dobře pamatuji, tak třeba v Dánsku to bylo vždy obráceně, dokonce i autobusové zastavávky a zálivy jsou mezi cyklopruhem a silnicí. A do autobusu se nastupuje přes cyklopruh. Navíc je vetšina cyklopruhů oddělována pruhem kostek a ne jen bilou čárou, což ma asi psychologicky důvod.
"Na první pohled se ale jeví jako záhadou, proč je cyklopruh blíže projíždějícím autům než parkující auta, která budou zcela na kraji silnice. Může tak nastat situace, kdy parkující řidič při vystupování přehlédne cyklistu v cyklopruhu. Důvod? Má chránit lidi vystupující z auta."
Tak vidíte, že radnice v Praze myslí více na řidiče aut, než na cyklisty. Ale pokud si dobře pamatuji, tak třeba v Dánsku to bylo vždy obráceně, dokonce i autobusové zastavávky a zálivy jsou mezi cyklopruhem a silnicí. A do autobusu se nastupuje přes cyklopruh. Navíc je vetšina cyklopruhů oddělována pruhem kostek a ne jen bilou čárou, což ma asi psychologicky důvod.
Re: Praha všeobecně
Dlužno ale dodat, že takhle je to IMHO lepší, protože zatímco od řidiče lze očekávat alespoň elementární snahu podívat se do zpětného zrcátka než vystoupí, u spolujezdců už je to mnohem méně pravděpodobné.
Re: Praha všeobecně
Asi se pocita s tim, ze v tom cyklopruhu stejne nebude nikdo jezdit. Protoze, kdyby tam jezdilo hodne cyklistu, tak to, ze ty auta budou blokovat pri parkovani ten cyklopruh (do podelneho stani obcas nekdo couva i par minut), ze pri vyjizdeni muze byt cyklista v mrtvem uhlu atd ..
Je zajimave, ze si to z ciziny takto nikde nevybavuji.
Je zajimave, ze si to z ciziny takto nikde nevybavuji.
Re: Praha všeobecně
A může mi někdo vysvětlit, proč nejsou ty parkovací místa až u obrubníku? To je kvůli tomu, aby tam mohli sekat?
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
To bude spíš ten zmiňovaný nový chodník.
https://zdopravy.cz/praha-vytvari-na-ru ... sti-91926/Za parkovacím pásem směrem k tubusu vznikne koridor pro pěší, kterým se bude možno bezpečně dostat ke stanici metra Rajská zahrada. Ten by měl být v budoucnu nahrazen chodníkem, ze kterého vznikne další nové propojení pod tubusem metra do ulice Cíglerova v blízkosti křižovatky s ulicí Pospíchalovou,“