Praha všeobecně
Re: Praha všeobecně
Zajímavé je, že ve studii EIA na nějakou novou komunikaci se složitě počítají dopady přírůstků a úbytků dopravy, hluk, emise, mikrosimulace... Zatímco tady na severu, když o novou stavbu nejde, se s provozem náhodně šachuje a dopady se vyhodnocují bajvoko za pochodu.
Tím nechci říct, že bych na změnu typu "otočíme provoz v Trojské" žádal taky EIA, jen to, že na posouzení stejného jevu jsou zásadně odlišná měřítka, podle toho, čím to bylo vyvoláno.
Tím nechci říct, že bych na změnu typu "otočíme provoz v Trojské" žádal taky EIA, jen to, že na posouzení stejného jevu jsou zásadně odlišná měřítka, podle toho, čím to bylo vyvoláno.
Re: Praha všeobecně
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Praha všeobecně
No já slyšel, že to je tak trochu naschvál té benzínce. Ta požadovala, aby se dalo najet, protože čekající řidiči si občas něco i dali, ale takhle jsou auta na příjezdovkách a všude možně. No buď to vymýšlel úplný Deb*l nebo je na to něco pravdy.
Re: Praha všeobecně
To od léta tak radikálně podražilo? Byl jsem tam v létě opravdu hodněkrát a platil jsem na parkovišti u příletů (terminál B) za první hodinu 50 (a za druhou bych platil taky 50, ale tak dlouho jsem tam ještě být nemusel).Chtějí se totiž vyhnout parkování před terminálem, kde by po patnácti bezplatných minutách museli vytáhnout z peněženky sto korun. Po další čtvrthodině částka vzroste o další stovku.
Re: Praha všeobecně
Přímo před terminály je to už několik let takhle, že prvních 15 zdarma a pak po stokorunách. Je tam ale i parkování v nadzemních garážích za 50,- na hodinu.
Re: Praha všeobecně
Jaký by byl problém počkat třeba na té Šestce a za 5 minut dojet na letiště? Na dálnici taky někdo vytrhává svodidla v SDP, když potřebuje jet jiným směrem?
Re: Praha všeobecně
Tak taxikářům jde o každou minutu, to se nemůžeme divit. Hlavně, že jim vadí UBER.
Re: Praha všeobecně
mbat: Nevím přesně od kdy, ale před terminálem B (Schengen) dole (u příletů), je to taky za 50 na hodinu (bez možnosti 15 min zdarma). Nebo to tak alespoň v létě bylo. Příští úterý bych tam měl jet, tak to zkontroluju .
Re: Praha všeobecně
Je pravda, že já vždy házím příbuzný nahoru k odletům s tím, že když je mám vyzvedávat, protože přiletěli, tak jedu nahoru a oni tam přijdou taky. Dole je parkování, když se vyjde z Příletů a přejdou se obě zastávky MHD.
Re: Praha všeobecně
Jako problém to není. Taky když pro někoho jedu čekám na střeše Šestky a koukám na letadla. Letos v sprnu jsem jel pro rodiče a ty tam ztvrdly 25 minut, protože já čekal v koloně na spojce mezi Šestkou a letištěm. Další věc je, že například můj známý, který bydlí ve Slaném a někam lítá docela často a parkuje na letišti, tak opět je mu znemožněno dát si po letu kafe, natankovat a podobně. Opět ano může zajet, pak to 7,5km objet a nebo dát si kafe na dalším. Problém je v tom, že tady to je vyloženě nelogické a naschvál, protože někdo někomu nedal všimný. To je nejhorší !
Re: Praha všeobecně
mbmat píše:Přímo před terminály je to už několik let takhle, že prvních 15 zdarma a pak po stokorunách. Je tam ale i parkování v nadzemních garážích za 50,- na hodinu.
Staci kouknout na stranky letiste, tam mi to prijde dostatecne vysvetlene. P1 Express a P2 Express pro vylozeni a nalozeni 15 min zdarma pote za 100 Kc. Parkoviste za 50 Kc je Pc, velky parkovaci dum na zacatku estakady a Pb, venkovni parkoviste pred Terminalem 2.Standa píše:mbat: Nevím přesně od kdy, ale před terminálem B (Schengen) dole (u příletů), je to taky za 50 na hodinu (bez možnosti 15 min zdarma). Nebo to tak alespoň v létě bylo. Příští úterý bych tam měl jet, tak to zkontroluju .
https://mapy.cz/s/29APa
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Re: Praha všeobecně
Tak se nám v Praze objevil první ochranný cyklopruh na čtyřpruhové komunikaci....
https://prahounakole.cz/2017/10/cyklopr ... nici-vody/
a kvůli hlasitým ignorantům zase zmizí :/
https://prahounakole.cz/zpravicky/inici ... klostezky/
https://prahounakole.cz/2017/10/cyklopr ... nici-vody/
a kvůli hlasitým ignorantům zase zmizí :/
https://prahounakole.cz/zpravicky/inici ... klostezky/
Re: Praha všeobecně
Jezdím tudy hoooodně často, ale cyklistu jsem zde na Patočkově dosud nepotkal. Třeba někdy filer pojede ve stejnou dobu jako já... Moooc se těším ,že ho potkám.
Re: Praha všeobecně
Od kdy je Patočkova radiála?
Re: Praha všeobecně
Od té doby, co spojuje vnitřní a vnější okruh...
Re: Praha všeobecně
Tak já tam už párkrát jel. Ale je to na druhé straně Prahy, než se obvykle vyskytuju, tak opravdu jen párkrát a jen směrem dolů...kot píše:Jezdím tudy hoooodně často, ale cyklistu jsem zde na Patočkově dosud nepotkal. Třeba někdy filer pojede ve stejnou dobu jako já... Moooc se těším ,že ho potkám.
Re: Praha všeobecně
I kdyby projel jeden cyklista za hodinu, vadilo by to necemu? Kapacita silnice se nesnizila, rychlost se nesnizila, jsou trochu uzsi pruhy coz je pozitivni z hlediska dodrzovani rychlosti - opticky to nepusobi jako dalnice.
Zvyseni bezpecnosti cyklistu je pak bonus. A ano, nekteri tam jezdi.
Zvyseni bezpecnosti cyklistu je pak bonus. A ano, nekteri tam jezdi.
Re: Praha všeobecně
Cyklopruhy podle frekventovaných komunikací považuji za nesmysl. Ty stejně cyklisté v Praze prakticky nevyužívají. Daleko větší zájem je o cyklostezky, které vedou trasami, kde auta nejezdí nebo jen minimálně. Proto by podle mého na mnoha místech Praha měla uvažovat o zřízení cyklotras paralelními ulicemi a rušení cyklopruhů (jeli místo nich možno např. vytvořit parkovací místa).
Re: Praha všeobecně
většina těch, co to znají to tak dělajíadamos píše:Jaký by byl problém počkat třeba na té Šestce a za 5 minut dojet na letiště? Na dálnici taky někdo vytrhává svodidla v SDP, když potřebuje jet jiným směrem?
ale je "normální" parkovat na parkovišti jiného subjektu jen proto, že si Letiště neví rady s taxikáři ?
protože kvůli nikomu jinému tam ty závory a čtečky rz nedali....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
Problem s tim cyklopruhem je jeste v te procesni rovine. Nekdo to navrhnul, projednal, schvalil, realizoval.... a pak, aniz by to vubec bylo dokoncene, se k tomu vyjadri nejaky radobyodbornik v Blesku a najednou se Dolinek z fleku rozhodne, ze to necha smazat.
Proc to aspon nedostalo sanci na testovaci provoz? Proc se to tedy vubec schvalilo? A je vubec ted nejaka sance tohle reseni kdekoliv protlacit, pres obavy ze veskere usili muze za par dni prijit vnivec? Na spoustu ulic by se to hodilo (komunikace v sidlistich, kdyz uz ne hlavni tahy...).
Proc to aspon nedostalo sanci na testovaci provoz? Proc se to tedy vubec schvalilo? A je vubec ted nejaka sance tohle reseni kdekoliv protlacit, pres obavy ze veskere usili muze za par dni prijit vnivec? Na spoustu ulic by se to hodilo (komunikace v sidlistich, kdyz uz ne hlavni tahy...).
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
Je potřeba rozlišovat cyklisty, kteří vyjedou s děckama v sobotu odpoledne na projížďku, a cyklisty, kteří dojíždějí (skoro) denně. Ti se nechtějí prokličkovávat "bezpečnýma" uličkama, skákat přes retardéry, čekat na každém semaforu (zelená pro pěší/cyklisty bývá řádově kratší než zelená pro auta), pokud je navíc trasa 1,5x delší.Jarda Š. píše:Cyklopruhy podle frekventovaných komunikací považuji za nesmysl. Ty stejně cyklisté v Praze prakticky nevyužívají.
Ty vedlejší cesty (silnice, stezky, ...) mají další nevýhodu - zpravidla nevedou údolím pozvolným stoupáním (jako radiály).
Re: Praha všeobecně
Nejlepší pro delší čekání u letiště je ulice Ke Kopanině. Je tam prakticky neomezená kapacita stání a policie nikdy nikoho nevyhodila (projíždí pravidelně). A pokud Vám rodiče zavolají jste pak na letišti do 3 minut.
Re: Praha všeobecně
Až postaví Břevnovskou radiálu, tak ať si pak na Patočkově pořádají třeba sousedské slavnosti s Quinoou a cizrnovejma karbanátkama. Do tý doby je třeba ohledně komunikací tohoto typu postupoval obdobně dle hesla "ani jeden muž ze závodu". Jakékoli omezení zde považuji za prvotřídní chucpe. Dolínek to udělal dobře, spíš mě zaráží, jak to vůbec mohl někdo schválit. A na tyhle kecy, že "něco vypadá jako dálnice", a proto je třeba tam uměle vytvořit špunty provozu už začínám být opravdu alergický.
Re: Praha všeobecně
Ja se jeste jednou ptam, jsky spunt? Prosim o vysvetleni. Dekuji.