Být cyklistou, tak nejsem sebevrah a jedu klidnou Sokolovskou... Na Rohanském náb. jsou ty pruhy krásnou ukázkou formalismu. Na cyklostezce blízko Vltavy provoz samozřejmě je, ovšem zas jí chybí rozumné napojení směrem Karlín a hlavně Invalidovna.Honey72 píše:Chodci ne, jsou tam opravdu hlavně kanceláře. A zajímalo by mě, jestli aspoň cyklisti, když tam mají tolik těch svých pruhů a stezek
Praha všeobecně
Re: Praha všeobecně
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Praha všeobecně
To je pravda. Chvíli tam cyklopruh je, pak na křižovatce zase není. Pak je chvíli zase místo cyklopruhu jen "koridor" pro cyklisty ... Vlk se nažral ...
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: Praha všeobecně
Našel jsem ve skříni na půdě, tak se podělím....
- Přílohy
-
- 20180301172926_000022.jpg (204.51 KiB) Zobrazeno 8086 x
-
- 20180301173041_00001.jpg (165.37 KiB) Zobrazeno 8086 x
-
- 20180301173122_00001.jpg (221.22 KiB) Zobrazeno 8086 x
Re: Praha všeobecně
Začala rekonstrukce Husitské. Očekávaný masakr v širokém a dalekém okolí. Dnes o tom řada lidí nevěděla, takže nejhorší to bylo okolo začátku uzavírky a pak na nejpříhodnějších objízdných trasách (Seiferova, Rohanské nábř.). S postupem doby se ale dají podle mě očekávat problémy od Vinohradské až po Povltavskou.
Re: Praha všeobecně
Aniž bych se chtěl zastávat aktivistů z Běchovic a dalších co torpédují pražský okruh, tak s překvapením zjišťuji, že ta jejich odsunutá varianta byla uvažována už v roce 1995. Že to tedy není jen "tlustý fix na mapě", ale někdo to zřejmě prověřoval. Díky za zajímavou mapu. Nicméně jsem pro 511, tak jak je nyní navržena.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Praha všeobecně
Tak ono se s trasou rychlostního okruhu podél II/101 kolem Úval jaksi počítalo vždycky, ale jen jako doplňující aglomerační okruh a jediné co z jeho přípravy zůstalo je MÚK Jirny na D11. V této trase by Pražský okruh sice odvedl tranzit, ale stejně by se musela řešit doprava uvnitř. Takže by kolem Běchovic nevedla D0, ale nějaká radiála, víceméně v koridoru okruhu. Takže jediné co by se změnilo je nižší průjezd vozidel. Možná. On ten aglomerační okruh jednou stejně vznikne a D0 se přesune více na východ, ale nejprve je nutné dokončit to co již bylo započato, jinak nebude ani jedno.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Praha všeobecně
Nejenom - i MÚK Rudná na D5, MÚK Úžice na D8 nebo přeložka 101ky u Říčan, a další...Honey72 píše:... a jediné co z jeho přípravy zůstalo je MÚK Jirny na D11.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Praha všeobecně
Hmm, já jezdím odmalička hlavně po D11, kde jsem ty Jirny nechápal . Ty ostatní exity tolik neznám. Díky, jdu to zkoumat.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Praha všeobecně
MUK Uzice smysl ma i tak, je to sjezd na Kralupy (s okolim cca 25000 obyv.), dalsi je az za rekou na krizeni s I/16. A asi tak za rok (alespon se uz o tom asi tak deset let mluvi) se zacne stavet prelozka II/240, takze to jakys takys zpusob okruhu bude, propoji D8 a D7, takze pro tranzit to dava smysl v relaci D7<->D10,D11.
Re: Praha všeobecně
Úžice dostaly smysl těmi krabicemi v polích, což se u Jiren příliš nedaří
každodenní kolony - nyní znásobené objízdnou trasou zbořeného mostu u Záp a zavřených Běchovic - generují nárust posprejovaných obdélníčků na asfaltu a poházených světel, poklic,nárazníků v příkopech
každodenní kolony - nyní znásobené objízdnou trasou zbořeného mostu u Záp a zavřených Běchovic - generují nárust posprejovaných obdélníčků na asfaltu a poházených světel, poklic,nárazníků v příkopech
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
U Jiren chybí návaznost na II/101 směrem na Úvaly - tedy obchvat.... Pak by to mělo smysl.
Re: Praha všeobecně
U tech Uzic bych jeste pridal most Kralupech, prvni pod Prahou. Nikdy to nebyla MUK duchu. Ty krabice generuji jen zlomek dopravy.
Re: Praha všeobecně
Ta ženská je pod drogama .....
Přerod Malostranského náměstí se zdrží kvůli návrhu podzemních garáží
https://praha.idnes.cz/podzemni-garaze- ... zpravy_nuc
Přerod Malostranského náměstí se zdrží kvůli návrhu podzemních garáží
https://praha.idnes.cz/podzemni-garaze- ... zpravy_nuc
Re: Praha všeobecně
Garáže se tam plánují min. 20 let. Nejvíc mě fascinují lidé, kteří se ptají, proč tam garáže. to parkoviště, co je tam teď je permanentně plné.
Re: Praha všeobecně
Ono je tam zase už parkoviště? https://zpravy.aktualne.cz/domaci/snemo ... 5900fea04/
Re: Praha všeobecně
Garáže OK. Ale opravdu nechápu, jak to tam chtějí prosadit, když tam je zjevné archeologické eldorádo.Sosa píše:Garáže se tam plánují min. 20 let. Nejvíc mě fascinují lidé, kteří se ptají, proč tam garáže. to parkoviště, co je tam teď je permanentně plné.
A navíc by mě zajímala cílová skupina uživatelů. Ty garáže bych dal k dispozici jedině místním a možná nějakým papalášům z podhradí, ale rozhodně ne návštěvníkům. Cokoliv, co by tam dostalo více aut je naprostý nesmysl vzhledem k tomu, že je Újezd/Karmelitská denně ucpaná a v zácpách váznou i tramvaje. Jestli by někde v Praze dávala smysl tvrdá regulace IAD, tak právě na Malé Straně.
Re: Praha všeobecně
A nefouká vítr spíše odsud?Gejza píše: ... A navíc by mě zajímala cílová skupina uživatelů.
... proti zrušení parkoviště na Malostranském náměstí protestují někteří poslanci, kteří jej užívají...
.... a dodává, že pokud architekti nevymyslí pro parkování nějakou alternativu, Sněmovna bude mít problém. Navíc je podle něj nemyslitelné, aby například zahraniční návštěvy jezdily do parlamentu hromadnou dopravou, o to víc je prý potřeba zajistit náhradu....
Re: Praha všeobecně
Navstevy muzou jezdit na kole, pak nemusi jezdit MHD. Doporucil bych to zejmena navstevam z progresivnich zemi jako Dansko.
Re: Praha všeobecně
No sněmovna už problém má a ne jeden... Parkovat by se těm zpovykancům chtělo? Aspoň se zase poslanci vrátí do reality běžného dne běžného člověka. Já taky před barákem v naší nové super zóně nezaparkuju. Jenom škoda, že jim to kamoši z magoše stejně nějak pořeší.caveman píše:.... a dodává, že pokud architekti nevymyslí pro parkování nějakou alternativu, Sněmovna bude mít problém...
Re: Praha všeobecně
pochybuji že zahraniční návštěvy parlamentu sami řídí
čili je řidič vyvrhne na malostranském a pak si v klidu počká na zličíně na p+r
čili je řidič vyvrhne na malostranském a pak si v klidu počká na zličíně na p+r
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
Jestli garáže ano nebo ne, to je jedna věc. Ale tady jde o to, že Krnáčová svévolně stáhne ze stavebního úřadu projekt, který už byl kolektivním hlasováním odsouhlasen po několikaletém projednávání. Chová se jako utržená z řetězu a neguje i to málo co se naplánovalo. Také její naivní představy, jakože někdo vyprojektuje podzemní parkoviště na počkání a pak se to zase všechno schválí, vypovídá za všechno. Už aby byla tahle baba pryč ! Je opravdu zcela mimo realitu.
Měla to normálně nechat projít, náměstí opravit a parkoviště si mohlo nezávisle na tom vymýšlet dalších 20 let. Beztak nemá šanci na realizaci. Nejen kvůli archeo podzemí, ale netuším kam chtějí dát vjezdovou a výjedovou rampu ? ! To zabere spoustu místa a není to zrovna hezké. Tohle památkáří nepovolí ani omylem.
Měla to normálně nechat projít, náměstí opravit a parkoviště si mohlo nezávisle na tom vymýšlet dalších 20 let. Beztak nemá šanci na realizaci. Nejen kvůli archeo podzemí, ale netuším kam chtějí dát vjezdovou a výjedovou rampu ? ! To zabere spoustu místa a není to zrovna hezké. Tohle památkáří nepovolí ani omylem.
Re: Praha všeobecně
To už se dá dneska řešit https://www.youtube.com/watch?v=u5V_VzRrSBILynx píše:... netuším kam chtějí dát vjezdovou a výjedovou rampu ? ! To zabere spoustu místa ...
Re: Praha všeobecně
Krnáčová zaskočila archeology. Malá Strana se vyvíjí 1000 let, podzemní garáže všechno zničí
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/prah ... f6b220ee8/
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/prah ... f6b220ee8/
Re: Praha všeobecně
No on se dá dnes použít i autovýtah. Ten tolik místa nezabere. Nebo jiné parkovací systémy. kdy se auto odstaví na plošinu, které se v parkovišti pohybuje.
Re: Praha všeobecně
Reaguji na komentář vložený ve špatném vlákně http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 28#p162528
btw: Rychlodráha na letiště nikdy nepovede. Ve skutečnosti jde o modernizovanou příměstskou železnici http://www.praha-kladno.cz
Speedy Gonzales píše:Flaký: člověče, co tady vo kom vyprávíte, že je sjetej?! To mně přijde stejný, jako když Krnáčová nedávno plácala do novin, že Pražáci jsou zpovykaný ... viděl vy jste vůbec někdy dopravní systémy fungujícího města? Zajeďte se někam podívat, dřív než tady začnete vykládat takový nesmysly. A malá nápověda: Bukurešť nebo Charkov to nejsou, tam vám bude Praha opravdu připadat super ...
Vám opravdu připadá normální stát každý den na zacpaný Štěrboholský, V Holešovičkách nebo Radlický bez naděje, že se to během vašeho života změní? Koukat na 5 let dokončený podzemní parkoviště, kde se pořád neparkuje? Jezdit po rozflákaných ulicích, na který má TSK miliardový rozpočty a místo toho se to doslova hroutí před očima (Vysočany, Trója, Libeň)? Stát fronty před kruhákama na Kunratický, kde už deset let měly stát MÚK? Jezdit autobusama SOR,ve kterých se nedá sedět? Kukat na to, jak po stoletých železnicích uprostřed města projede jeden poloprázdný motorák za hodinu místo S-bahnu s taktem 10 minut nejhůř? Poslouchat už 20 let nekonečné debaty rychlodráha-metro-rychlodráha-metro ... Koukat se na torzo metra, které začal stavět Husák před půl stoletím a my nyní zpracováváme již 137. studii proveditelnosti na trasu D?
A mohl bych ve výčtu pokračovat dále. Jestli jste s tímto spokojenej, tak potom trpíte nejspíš sebepoškozováním, protože za všechny tyhle "vymoženosti" platíte daně jako mourovatej. Jenom pro vaší informaci, pokud jste si ještě nevšiml - kolem nás právě již několik let zuří hospodářská konjunktura, jakou třeba už nikdy nezažijeme, kdy by erár měl rozhazovat všema směrama; nasazení pražských vlád ku rozvoji obecního blaha tomu opravdu "odpovídá" ...
Kdyby jste měl totiž pravdu, tak by Praha byla v jiném postavení než je dnes. Teď si tady můžeme dát kvíz co vše se podařilo a co ne. Každý se na to díváme z jiné strany, ale s Vaším extrémním pesimismem se neztotožňuji! Pokud jste si nevšiml, tak ekonomika je poháněná levnými penězi, které vytvořily nové bubliny. Není to zdravý a udržitelný ekonomický růst. Nevím proč, ale většina mnou kritizovaných silnic už dostala nový koberec... Dokonce profláklá ulice U Seřadiště by se měla letos začít opravovat. Celou dobu tomu bránily nevyřešené pozemky vlastníka autocentra Karla Dojáčka. Snad jste k sobě stejně kritický...Speedy Gonzales píše: Praha je jednoduše město bez perspektivy, kterému se totálně zhroutil celý rozvoj.
btw: Rychlodráha na letiště nikdy nepovede. Ve skutečnosti jde o modernizovanou příměstskou železnici http://www.praha-kladno.cz
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů