Průmyslový polookruh (PPO)

Pražský a Městský okruh, radiály a ostatní pražské komunikace
Odpovědět

Zákaz tranzitu NA nad 12 tun na Průmyslové a tranzit nuceně po ŠR, R1 a VR?

Ano
38
54%
Ne
33
46%
 
Celkem hlasů: 71

Sch
Příspěvky: 221
Registrován: 26.3.2009 10:43:17

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Sch »

Mě přijde, že když vyprojektují nějakou šílenost, tak se bude povolovat a stavět ještě minimálně 5 let. Moje představa, je trošku asijská: přes křižovatky flyover 1+1 ve skleněném polotubusu pro vozidla do 2m výšky, zbytek dopravy přes stávající světla. Pro osobní auta by to mohla být i celkem horská dráha, bylo by to levné, rychle, málo hluku navíc a stávajícím světlům by to ulehčilo.
Další špunty jsou také světla u Fashion Areny a hlavně rozšíření Štěrboholské spojky od MÚK Průmyslová po MÚK Rybníčky na 3+3, co už je vyprojektované, jen to nepostavili. Bez těchto dvou dalších bodů nemá smysl hnát přes Hloubětín víc aut.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Mike »

hlavně že se neobjevila myšlenka bývalého kruháče na Kolbenově

nedávno jsem v nějakém motoplátku četl rozhovor s nějakým dopravním expertem, který si pochvaloval, že na průmyslová x kutnohorská je MUK ( prý vznikla s výstavbou ŠR )
asi tam chlapec dlouho nejel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od P_V »

Mike píše:hlavně že se neobjevila myšlenka bývalého kruháče na Kolbenově
To by ale byl dobrý nápad! Ovšem s Kbelskou v hloubeném podjezdu, kruháč by jen napojoval nájezdy na Kolbenovu. Nahoře by to pak vypadalo nějak takto.
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od michal »

Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo? :ok:
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od jonáš »

dvs píše:Podle mne se musí vejít do této 15let staré malůvky (ÚP z roku 1999, stále platný).
Hezká malůvka, to jsem nehledal. Tak pod Poděbradskou kanálem .. a jestli by teda nahoře na Kolbence taky nestačily jen přímý nájezdy směr sever, místo brejlí. Opačnej směr by se holt vždycky vyjezdil tou mezispojkou.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od P_V »

michal píše:Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo? :ok:
Další fotky.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od dvs »

Popravdě na té Průmyslové je ještě místo na nějakou tu MÚK a doprovodné komunikace, ale křížení Kbelské s Vysočanskou radiálou mi přijde trochu oříšek. Jeden pruh do kopce je pro MO málo. Dnes tu kolonu svým způsobem dávkují světla dole. Dnešní způsob napojení VR má vzhledem k % kamiónů taky svůj smysl. Pokud nebude R1 520 Satalice - Březiněves, tak to nemá moc rozumné řešení.
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od MPMP »

Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m. :(
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od dvs »

MPMP píše:Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m. :(
Na tom Proseku je ale zatím okolo pole. Tou zatáčkou nejedou kamióny.
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od MPMP »

dvs píše:
MPMP píše:Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m. :(
Na tom Proseku je ale zatím okolo pole. Tou zatáčkou nejedou kamióny.
To jako myslíte, že když po okruhu v daném směru nejedou kamiony, že osobák může udělat z ničeho nic "vpravo v bok" a bude to fungovat? ;)
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od dvs »

MPMP píše:....,že osobák může udělat z ničeho nic "vpravo v bok" a bude to fungovat?
No tak "vpravo v bok" není moc rychlý ani u osobáku, ale brždění a zrychlení u kamiónu je o hodně horší než u osobáku. Proto se ve výpočtech křižovatek bere jako vstupní parametr % kamiónů z očekáváné intenzity.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Mike »

michal píše:Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo? :ok:
jj
párkrát po dešti jsem tam fichtla chvilku přemlouval, že jako fakt jedeme a nepadáme
vždycky se povedlo 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Bobek »

Na portále EIA se objevila oznámení na zkapacitnění hloubětínských křižovatek: Kolbenova (delta + bypass kolem vozovny), Poděbradská (diamant).
Království a půl princezny za 511.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Mike »

hloubětínským křižovatkám by bohatě stačila výměna řídící elektroniky, která by umožnila přidání odbočení - oproti dnešnímu stavu
na Poděbradské odbočení z Průmyslové vlevo na Poděbradskou ( směr centrum )
na Kolbenově odbočení vlevo na Kbelskou ( směr D8 )
a s tím i protiodbočení
tím by zmizely kolony, které dnes blokují odbočovací "mini"pruhy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Sch
Příspěvky: 221
Registrován: 26.3.2009 10:43:17

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Sch »

Je mi jasné, že z urbanistického hlediska je zahloubení nejlepší, ale ekonomicky mi v těchto místech vychází jedině nadjezd a to možná jen 1+1 pro vozidla do 3,5t. Na křížení Poděbradské by byl ten nadjezd asi hodně zrůdný, ale u Kolbenovy si ho dovedu dobře představit. ono totiž to zahloubení s sebou přináší poměrně náročné přeložky inženýrských sítí. Kolbenova navíc bude muset být zvednuta, aby pod ní vůbec Kbelská vlezla.
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od grundyg »

Aktuální info: na Kbelská x Kolbenova nejdou semafory. Průjezd křižovatkou po Kolbenově (vedlejší) je pro opravdu silné povahy :-)
Anonym
Příspěvky: 810
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Anonym »

http://www.metro.cz/dve-krizovatky-v-hl ... e-deje_jsk
Nicméně tato stavba mi přijde jako úplně zbytečná, alespoň tedy před dokončením 511. Kolona by stejně přesunula do křížení s Vysočanskou radiálou, s Jižní spojkou, na Poděbradské u Libeňského nádraží i na Kolbenově do centra.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od dvs »

Ono je to složitější a jednoduší. Tato stavba je v podminkach EIA na vychodni cast MO. No a plany na rozšíření toho dalšího jsou připraveny na schvalování...
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od P_V »

Navržené řešení tvoří prostorovou bariéru a naprosto znemožňuje příčnou propustnost přilehlým územím přes ulici Kbelskou v úseku mezi navrhovanými mimoúrovňovými křižovatkami
Mají pravdu, protože se Kbelská plánuje v tom úseku zahloubit o 5 m mezi zárubními zdmi, ale nezastropit ani místy nepřemostit. Mně by se tedy líbilo, kdyby zastropení od Poděbradské končilo až u vozovny, čímž by se zastavěná obytná zóna urbanisticky sjednotila.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Standa »

Podle mne by odstranění těchto dvou semaforů bylo dost přínosné, ale určitě by to chtělo udělat v maximální možné míře tak, jak píše P_V. Jenom netuším, jestli by se tam někde vlezla nějaká plnohodnotná náhrada za ten cyklopodchod (dole bude PPO, na povrchu asi odbočovací rampy z/na Poděbradskou).

Východní část MO má ještě "starou EIA", nepletu-li se, čili není závazná. Nebo to takhle neplatí?
kyk
Příspěvky: 954
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od kyk »

V EIA je přestavba podchodu.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Mike »

silnice, která vede z kopce, se zahloubí....

když už mají potřebu vymýšlet nesmysly, tak ať postaví most přes Hloubětín a je to ne ;)

pravda, věděl bych o pár firmách, které by ho stavět neměly / třeba proto, že pod ním vedou více než jedny koleje /
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od MPMP »

Mike píše:silnice, která vede z kopce, se zahloubí....
když už mají potřebu vymýšlet nesmysly, tak ať postaví most přes Hloubětín a je to ne ;)
Není. Přeci jen kolem té ulice se i bydlí a mít vytíženou komunikaci 2+2 v úrovní prvního až druhého patra domů není nic moc. Ty bys tam šel za takových podmínek bydlet?
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Bobek »

Já bych to stejně nejradši viděl až za vozovnou, navíc s bonusem vyhnutí se chaosu během výstavby. Jenže zase asi pozemky, žejo.
Království a půl princezny za 511.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Příspěvek od Mosquit »

U takové dlouhé estakády jsem nějakou dobu bydlel a moc příjemné to nebylo.
https://goo.gl/maps/8SMaosd43Kn

Pravdou je, že prostupnost území byla daleko, daleko lepší než kdyby tam byla jen jedna lávka pro pěší a cyklisty.

Mě by se líbilo komplet zastřešení mezi Poděbradskou a Kolbenovou, sjezdové/výjezdové rampy vždy jen na vnější stranu, nahoře komunikace 1+1 pro ty abnormální případy (třeba člověk jedoucí z Poděbradské nahoru na Kbelskou by musel mezi křižovatkama "horem" po střeše tunelu).
Je mi ale jasné, že je to dost dlouhý úsek, takže se to nevejde do jednoduchého tunelu, a bude se muset řešit bezpečnost, odvětrávání atd atd
Odpovědět

Zpět na „Praha“