Možná že to co tam vede je opravdu jen stezka pro pěší, ale pak je to bohapustý plejtvání prostředkama .. přemostění na Průmyslové má totiž rozpětí 20 metrů.P_V píše:To je podchod, musel by se trochu překopat, do hloubky i do šířky.jonáš píše:Přitom by stačilo to napojit do cca 50m vzdálenýho existujícího podjezdu a bylo by po žížalkách.
Průmyslový polookruh (PPO)
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Bylo by to něco nového ?jonáš píše:Možná že to co tam vede je opravdu jen stezka pro pěší, ale pak je to bohapustý plejtvání prostředkama .. přemostění na Průmyslové má totiž rozpětí 20 metrů.P_V píše:To je podchod, musel by se trochu překopat, do hloubky i do šířky.jonáš píše:Přitom by stačilo to napojit do cca 50m vzdálenýho existujícího podjezdu a bylo by po žížalkách.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
A výška?jonáš píše:Možná že to co tam vede je opravdu jen stezka pro pěší, ale pak je to bohapustý plejtvání prostředkama .. přemostění na Průmyslové má totiž rozpětí 20 metrů.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Podle délky vrženého stínu něco přes čtvrtinu kandelábru nebo jeden a půl autobusu. Ovšemže včetně zábradlí a bez záruky, ale můžu někdy zkusit jestli bych projel. Při rozpětí 20 m zas nemůže bejt takovej technologickej problém to o metr probrat, kdyby na to přišlo, a o šířce "podchodu" nemá smysl uvažovat vůbec. Vono to stejně nikoho nezajímá a nikdo to nepotřebuje ale patrně byl kdysi nějakej záměr, proč to takhle postavit, protože ani za bolševika nebyly peníze jen otázkou vhodnýho výběru tiskárny.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Není to náhodou most přes vlečku, kterou nikdo nikdy nepostavil? V územním plánu je nakreslený oblouk vlečky až ke spalovně.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Ale ten oblouk vede odjinud.dvs píše:Není to náhodou most přes vlečku, kterou nikdo nikdy nepostavil? V územním plánu je nakreslený oblouk vlečky až ke spalovně.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Koukal jsem do toho soucasného platného územního plánu. V konceptu to již bylo jinak. Viz obrázekP_V píše:Ale ten oblouk vede odjinud.dvs píše:Není to náhodou most přes vlečku, kterou nikdo nikdy nepostavil? V územním plánu je nakreslený oblouk vlečky až ke spalovně.
- Přílohy
-
- UPplatnyVleckaPPO.png (101.79 KiB) Zobrazeno 15678 x
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Tak Auto*mat straší vybudováním MÚK v Hloubětíně. Kde sebrali tu estakádu? Vždyť PPO měl jít zahloubením, pokud se nepletu. Hlavně, že v rámci EIA na východní MO je vybudování těchto MÚK jako podmínka. http://www.auto-mat.cz/2014/04/dalsi-ne ... oubetin-2/
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Pokud to správně čtu mezi řádky, tak se nejspíš zpracovává oznámení EIA, ve kterém budou variantní řešení křižovatek. A pan odborník Filler si vybral tu, která se mu hodí...dvs píše:Tak Auto*mat straší vybudováním MÚK v Hloubětíně. Kde sebrali tu estakádu?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Nestrašte s EIA. Ty křižovatky snad půjdou jenom ÚRkem.
Podle mne, jde o to, že rada města zadala tsk vypracování studie.
Koukám, že to Auto*mat přepískl...
Podle mne, jde o to, že rada města zadala tsk vypracování studie.
Koukám, že to Auto*mat přepískl...
Jo a ještě tisková zpráva tsk staršího data ze 27.2.magistrát píše:Nová dálnice v Hloubětíně je nesmysl
K postoji sdružení a následné medializaci jeho tiskové zprávy, pak náměstek Nouza dodává: „Je to nešťastný příklad toho, když občanská sdružení opomenou přirozeně komunikovat s městem, a na základě pouhých dojmů či nedostatečných podkladů vyvozují vlastní závěry.“
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... smysl.html
Takže Rada města pověřila kromě jiného tsk rovnou udělat dokumentaci pro ÚR na ty MÚK.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Mě tam tedy žádný jiný smysluplný technický řešení, než že PPO pude vrchem, nějak moc nenapadá. Už proto, že na těch "radiálách" je tramvaj a domy.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Vrchem se to krásně nabízí. Bude to, přesně jako je část Gočárova okruhu v Hradci.Už dávno to měli stavět.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Kolbenovu ale asi musej podejít spodem, jinak by museli uhnout s dráhou .. nebo jít taky vrchem už přes ni. U Poděbradský si podkop moc neumim představit, už kvůli souběhu s Rokytkou a navazujícímu stoupání k Českobrodský. Jsem zvědav, kdy něco unikne
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
A řešení levých odbočení, to bude také asi lahůdka.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Ty budou asi úrovňový, tam se ani těsný brejle nevejdou. A taky to "nebude žádná dálnice"
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Podle mne se musí vejít do této 15let staré malůvky (ÚP z roku 1999, stále platný).
- Přílohy
-
- HloubetinUP1999.jpg (101.87 KiB) Zobrazeno 14893 x
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Myslím, že ta Kolbenova by šla i horem. Kbelská nastoupává od Kolbenovy k podjezdu cca 10 m, které by mohlo nahradit mírnější klesání. Navíc se Kolbenova dá trochu zahloubit mnohem snáze, než Poděbradská (tramvaj je až kus za křižovatkou). Problém ale budou sjezd a nájezd směrem na Kbely, hlavně ten nájezd bude buď s hodně krátkým připojovákem nebo strašlivá horská dráha.jonáš píše:Kolbenovu ale asi musej podejít spodem, jinak by museli uhnout s dráhou .. nebo jít taky vrchem už přes ni. U Poděbradský si podkop moc neumim představit, už kvůli souběhu s Rokytkou a navazujícímu stoupání k Českobrodský. Jsem zvědav, kdy něco unikne
Malůvka je zajímavá, jen si to moc nedovedu představit, že se to tam všechno vleze...
Jinak by mě taky zajímalo řešení těch pěti semaforů mezi Českobrodskou a ŠR, na "upgrade" tohoto úseku počítali jen cca 250 M, to asi moc muziky nebude ...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Někdy po reko Českobrodské změnili časování semaforů na křížení s Českobrodskou. Od Kbelské to pouští tak 4-5 aut, ne víc. Jsou tam solidní kolony. Na to že má PPO suplovat MO teda nic moc. A MÚK si tam teda prostorově neumím představit, a to mívám bujnou fantazii.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Nerozumím. PPO přeci nemá světelnou křižovatku s Českobrodkou, ale je tam MÚK. Myslíte Kolbenovu nebo Poděbradskou?grundyg píše:Někdy po reko Českobrodské změnili časování semaforů na křížení s Českobrodskou. Od Kbelské to pouští tak 4-5 aut, ne víc. Jsou tam solidní kolony. Na to že má PPO suplovat MO teda nic moc. A MÚK si tam teda prostorově neumím představit, a to mívám bujnou fantazii.
To mne taky, ale pamatuji doby, kdy tam těch světel bylo méně. Možná úplně na počátku zprovoznění tam nebyly žádné (je tam širokánský SDP).Standa píše:Jinak by mě taky zajímalo řešení těch pěti semaforů mezi Českobrodskou a ŠR, na "upgrade" tohoto úseku počítali jen cca 250 M, to asi moc muziky nebude ...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Pardon, míněno Poděbradskou.dvs píše:Nerozumím. PPO přeci nemá světelnou křižovatku s Českobrodkou, ale je tam MÚK. Myslíte Kolbenovu nebo Poděbradskou?grundyg píše:Někdy po reko Českobrodské změnili časování semaforů na křížení s Českobrodskou. Od Kbelské to pouští tak 4-5 aut, ne víc. Jsou tam solidní kolony. Na to že má PPO suplovat MO teda nic moc. A MÚK si tam teda prostorově neumím představit, a to mívám bujnou fantazii.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No já bych to viděl nejraději provizorně takto: http://www.mapy.cz/s/9FMnStanda píše:Jinak by mě taky zajímalo řešení těch pěti semaforů mezi Českobrodskou a ŠR, na "upgrade" tohoto úseku počítali jen cca 250 M, to asi moc muziky nebude ...
- stavba MO až k portálu tunelu Malešice, klidně poloviční profil 2+2 bez MÚK V Olšinách
- u portálu nová budoucí poloviční MÚK "Tiskařská"
- most přes seřazovací nádraží ... klidně by se to mohlo jmenovat "Nový most pro tramvajovou trať Počernícká" (dočasně používaný pro auta)
- jednopruhová mimoúrovňová rampa (nadjezd/podjezd) Tiskařská -> Průmyslová (tj pro směr Hloubětín)
Já vím ... utopie
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
pp21: Tohle by se asi nějakou dobu docela dobře uživilo. Jen by tam nesměly kamiony, ale pro tranzitující snad už touto dobou bude hotová 511 a dopravní obsluha (má tam být kontejnerové překladiště) by jezdila dál po Průmyslové na ŠR a ven na R1.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
PP21: O něčem podobném se již uvažovalo, jen severní část vedla místo Tiskařské severně podél vlečky vedoucí do teplárny/rozvodny Malešice. Na Průmyslovou se pak napojovala kousek za Objízdnou.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Přijde mi, že to vlastně nic neřeší. Tedy kromě toho, že se postaví kus MO. Protože napojení na Černokosteleckou by nezkousli bez pokračování k Jarovu v Malešicích, i když nas Skalce by byli naopak nadšeni. Takže já bych si vystačil s 3+3 od Průmyslové k Lanovému mostu a na Průmyslové s jedním či dvěma podjezdy a doprovodnou komunikací po každé straně (třeba jako I/52 v Brně). Tedy za předpokladu, že by se řešila ta Kolbenova a Poděbradská. Jinak by stačilo to 3+3 na kusu Štěrboholské.