Průmyslový polookruh (PPO)
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Průmyslový polookruh (PPO)
Jsou nějaké projekty na vylepšení PPO ve smyslu nových MÚK, rekonstrukce současných a nevyhovujících, ...?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Ano, v ÚP je tuším navržená múk jak s Kolbenovou, tak s Poděbradskou. Ale za současného stavu je už stavět nelze a po vybudování SOKP zas už nebudou tak třeba jako teď...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Jedna MÚK se už připravuje, a to na severním konci PPO - viz samostatné téma http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=57&t=598 nebo např. zde: http://magistrat.praha.eu/zdroj.aspx?ty ... 1576686784
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Díky andy, tuto MÚK jsem bral za samozřejmost. Spíše mě zajímaly další křižovatky.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
V souvislosti s již delší dobu provozovanou Vysočanskou radiálou bych rád znal názor zde diskutujících ohledně možnosti aplikovat zákaz tranzitu pro NA nad 12 tun přes Průmyslovou a tedy tranzit by nuceně musel po Štěrboholské radiále, R1 a Vysočanské radiále?
Já bych byl celkem pro, fakt je, že již dnes úzké místo na Štěrboholské by mohlo být ještě více problematické, ale zase když uvážíme, že z Průmyslové by se na Jižní spojku nenapojovaly kamióny... Hlasuji za toto opatření, na které jsem si dovolil přidat anketu.
Já bych byl celkem pro, fakt je, že již dnes úzké místo na Štěrboholské by mohlo být ještě více problematické, ale zase když uvážíme, že z Průmyslové by se na Jižní spojku nenapojovaly kamióny... Hlasuji za toto opatření, na které jsem si dovolil přidat anketu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Dal jsem taky "ano", ovšem předpokládám samozřejmě "mimo dopravní obsluhy". To úzké hrdlo dělá ta 60 na staré bobové dráze, doufám, že po nějaké opravě a rozšíření tam už bude 80. Nebo alespoň přestanou měřit .
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Toto je dost rozšířený názor, ale je, bohužel, mylný. Úzkým hrdlem je připojení Průmyslové, nikoliv omezení rychlosti. Jezdím tam denně a před připojením Průmyslové oba pruhy ŠR víceméně zastavují, po spojení de facto 3 souviských pruhů do dvou se všichni rozjedou. A fakt, že se mohou rozjet na 60 km/h a nikoliv na 80 km/h při tom rozjezdu "téměř z nuly" opravdu nehraje žádnou roli.Standa píše:Dal jsem taky "ano", ovšem předpokládám samozřejmě "mimo dopravní obsluhy". To úzké hrdlo dělá ta 60 na staré bobové dráze, doufám, že po nějaké opravě a rozšíření tam už bude 80. Nebo alespoň přestanou měřit .
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Já tam taky jezdívám, jak z Průmyslové, tak i po ŠR, (mimo ranní špičku) a zpomalení se většinou koná až u té 60 (klidně i na 40). Faktem ale je, že ta úzká hrdla tam jsou v podstatě dvě. Když ovšem pojedou kamiony po ŠR už před nájezdem z PPO, nebude tento nájezd až tak zatížen, provoz bude více rozmělněn (na PPO jsou semafory, takže se utvářejí skupinky) a poskládá se to lépe, čímž zbyde už jen ta 60.MPMP píše:Toto je dost rozšířený názor, ale je, bohužel, mylný. Úzkým hrdlem je připojení Průmyslové, nikoliv omezení rychlosti. Jezdím tam denně a před připojením Průmyslové oba pruhy ŠR víceméně zastavují, po spojení de facto 3 souviských pruhů do dvou se všichni rozjedou. A fakt, že se mohou rozjet na 60 km/h a nikoliv na 80 km/h při tom rozjezdu "téměř z nuly" opravdu nehraje žádnou roli.Standa píše:Dal jsem taky "ano", ovšem předpokládám samozřejmě "mimo dopravní obsluhy". To úzké hrdlo dělá ta 60 na staré bobové dráze, doufám, že po nějaké opravě a rozšíření tam už bude 80. Nebo alespoň přestanou měřit .
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Kromě úzkých hrdel na Štěrboholské výše diskutovaných (připojovák z Průmyslové, 60 na bobové dráze) je na tomto obchvatu také úzkým hrdlem připojení D11. EIA na tuto část R1 usnula a ani se nikdo nesnaží tam udělat dvoupruhové připojení i když by tam místo na něj v pohodě bylo.
Jinak PPO by potřeboval další MUK. Na Proseku jsou (budou) už všechny, tak teď pokračovat dál...
Co takhle povolit mýto na tranzitních silnicích v Praze a nechat si kratší cesty náklaďáků zaplatit místo zákazů
Jinak PPO by potřeboval další MUK. Na Proseku jsou (budou) už všechny, tak teď pokračovat dál...
Co takhle povolit mýto na tranzitních silnicích v Praze a nechat si kratší cesty náklaďáků zaplatit místo zákazů
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No vzhledem k tomu, že zákaz pro NA nad 12t byl na Průmyslovou už v tichosti nasazen (nejspíš o víkendu 24. - 25. 2. 2012), tak by ta anketní otázka asi měla znít jinak, ne?martini píše:V souvislosti s již delší dobu provozovanou Vysočanskou radiálou bych rád znal názor zde diskutujících ohledně možnosti aplikovat zákaz tranzitu pro NA nad 12 tun přes Průmyslovou a tedy tranzit by nuceně musel po Štěrboholské radiále, R1 a Vysočanské radiále?
...
Hlasuji za toto opatření, na které jsem si dovolil přidat anketu.
No a já jezdím po ŠR ven z města každé ráno, takže můžu posoudit jak moc a kde se tvoří v protisměru kolony.
Zcela zásadní je připojení Průmyslové, to je velký zádrhel, tam to obvykle téměř stojí denně. V průběhu ŠR se kolona porůznu pohybuje (odhadem tak rychlostí 10-40 km/h) s nárazovým zastavením. Další překvapivým špuntem bývá napojení I/12, kolikrát zahlédnu že ŠR do centra už celkem jede (odhadem 50km/h) a najednou na mostě přes Počernický rybník vše opět natvrdo stojí. Naopak samotné připojení D11 je obvykle volné, problém nastane až v okamžiku, kdy se k němu dostane kolona ze ŠR, pak to stojí i na rampách od D11. Samotná D11 je stojící kolonou zasažena spíš vyjímečně, odhadem tak 1-2x měsíčně, a to obvykle jen pár stovek metrů. Párkrát do roka teda i několik km, ale to už musí na ŠR/JS být nějaká nehoda nebo větší problém.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
když jedu po ŠR okolo 9ranní, tak ta zpomalení jsou 2
jedno je zhruba od podjezdu pod Nedokončenou až k připojení Průmyslové, kdy celá ŠR jde do levého pruhu a zpomalení způsobí OA deroucí se z pravého, tedy zmezi kamionů
a tenhle levý pruh pak brzdí u omezení na 60kmh, přitom stačí sklopit sluneční clonu
nemluvě o tom, že tam většinu řidičů jede 50 ( dle GPS )
jedno je zhruba od podjezdu pod Nedokončenou až k připojení Průmyslové, kdy celá ŠR jde do levého pruhu a zpomalení způsobí OA deroucí se z pravého, tedy zmezi kamionů
a tenhle levý pruh pak brzdí u omezení na 60kmh, přitom stačí sklopit sluneční clonu
nemluvě o tom, že tam většinu řidičů jede 50 ( dle GPS )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Hmm dneska to byla vyjímka. V pondělí to na té rampě také stálo.pp21 píše:Samotná D11 je stojící kolonou zasažena spíš vyjímečně, odhadem tak 1-2x měsíčně, a to obvykle jen pár stovek metrů.
- Přílohy
-
- Obraz007 (1024x284).jpg (177.46 KiB) Zobrazeno 28399 x
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
V pondělí to na té rampě stojí naprosto pravidelně, v úterý se zastavíte u odbočky na Běchovice, ve středu u ČSPH Agip a ve čtvrtek a pátek vetšinou až za odbočkou na Štěrboholy.dvs píše:Hmm dneska to byla vyjímka. V pondělí to na té rampě také stálo.pp21 píše:Samotná D11 je stojící kolonou zasažena spíš vyjímečně, odhadem tak 1-2x měsíčně, a to obvykle jen pár stovek metrů.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
tam je značek
ale kdybych nevěděl cca kde, tak bych je v tom lese hledal těžko další foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... po/120304/
ale kdybych nevěděl cca kde, tak bych je v tom lese hledal těžko další foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... po/120304/
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
A jaký je vlastně důvod zakazovat vjezd kamionům na čtyřproudou silnici vedoucí mezi továrnami?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Pokud jsem to dobre pochopil, tak je faktický tvrdý zákaz vjezdu právě kolem obytných domů v Hloubětíně http://www.mapy.cz/s/3dOUKubajsu píše:A jaký je vlastně důvod zakazovat vjezd kamionům na čtyřproudou silnici vedoucí mezi továrnami?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
už od Českobrodské viz. obr. 2
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Na PPO je to značené dost jasně, ale směrem od Kbelské je to o dost slabší.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
jj, hlavně ten zákaz vpravo u odbočováku ...ale tam je ještě druhá šance Kolbenovu a Chlumeckou
já bych tam dal "slepá ulice" s dodatkem NA 12t
podle cedulí je to (viz. obr.)
od severu úsek Kolbenova - Poděbradská
od jihu Českobrodská - Poděbradská
já bych tam dal "slepá ulice" s dodatkem NA 12t
podle cedulí je to (viz. obr.)
od severu úsek Kolbenova - Poděbradská
od jihu Českobrodská - Poděbradská
proc neni na Prumyslov. ulici 70kmh?
za bolsana tam bylo nekde i 80kmh...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
dle "zelené vlny" znemožněno svodidly ve SDP odbočení vlevo (s otočkou) z Okružní (od Kyjí) na Průmyslovou (směr ŠR)
viz mapa http://www.mapy.cz/s/5qjz
(jestli to dobře chápu )
že by to bylo v rámci optimalizace "nové" trasy Městského okruhu?
ale blbé místo to bylo...
foto http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=12101511447
viz mapa http://www.mapy.cz/s/5qjz
(jestli to dobře chápu )
že by to bylo v rámci optimalizace "nové" trasy Městského okruhu?
ale blbé místo to bylo...
foto http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=12101511447
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Drobna zmena se udala taky se znacenim MPR, od minuleho tydne zacina 70 km/k uz za koncem useku "hlidaneho" kamerami ve smeru k Podebradske - tedy jeste pred krizenim s Ceskobrodskou - drive zacinala az za nim (za mostem) a pod mostem rada merila MP.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Přitom by stačilo to napojit do cca 50m vzdálenýho existujícího podjezdu a bylo by po žížalkách. Betony jsou jednodušší řešení, ať si to lidi objedou, nafty je dostkasme píše:dle "zelené vlny" znemožněno svodidly ve SDP odbočení vlevo (s otočkou) z Okružní (od Kyjí) na Průmyslovou (směr ŠR)
viz mapa http://www.mapy.cz/s/5qjz
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
To je podchod, musel by se trochu překopat, do hloubky i do šířky.jonáš píše:Přitom by stačilo to napojit do cca 50m vzdálenýho existujícího podjezdu a bylo by po žížalkách.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
protože Jiráskova čtvrť se marně snaží vyhnat auta na českobrodskou
holt 2semafory proti jedněm ani zpomalovací pruhy nepřekonají
jinak ten nájezd z českobrodské je mnohem mnohem pohodlnější
holt 2semafory proti jedněm ani zpomalovací pruhy nepřekonají
jinak ten nájezd z českobrodské je mnohem mnohem pohodlnější
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit