Průmyslový polookruh (PPO)
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Mě přijde, že když vyprojektují nějakou šílenost, tak se bude povolovat a stavět ještě minimálně 5 let. Moje představa, je trošku asijská: přes křižovatky flyover 1+1 ve skleněném polotubusu pro vozidla do 2m výšky, zbytek dopravy přes stávající světla. Pro osobní auta by to mohla být i celkem horská dráha, bylo by to levné, rychle, málo hluku navíc a stávajícím světlům by to ulehčilo.
Další špunty jsou také světla u Fashion Areny a hlavně rozšíření Štěrboholské spojky od MÚK Průmyslová po MÚK Rybníčky na 3+3, co už je vyprojektované, jen to nepostavili. Bez těchto dvou dalších bodů nemá smysl hnát přes Hloubětín víc aut.
Další špunty jsou také světla u Fashion Areny a hlavně rozšíření Štěrboholské spojky od MÚK Průmyslová po MÚK Rybníčky na 3+3, co už je vyprojektované, jen to nepostavili. Bez těchto dvou dalších bodů nemá smysl hnát přes Hloubětín víc aut.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
hlavně že se neobjevila myšlenka bývalého kruháče na Kolbenově
nedávno jsem v nějakém motoplátku četl rozhovor s nějakým dopravním expertem, který si pochvaloval, že na průmyslová x kutnohorská je MUK ( prý vznikla s výstavbou ŠR )
asi tam chlapec dlouho nejel
nedávno jsem v nějakém motoplátku četl rozhovor s nějakým dopravním expertem, který si pochvaloval, že na průmyslová x kutnohorská je MUK ( prý vznikla s výstavbou ŠR )
asi tam chlapec dlouho nejel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
To by ale byl dobrý nápad! Ovšem s Kbelskou v hloubeném podjezdu, kruháč by jen napojoval nájezdy na Kolbenovu. Nahoře by to pak vypadalo nějak takto.Mike píše:hlavně že se neobjevila myšlenka bývalého kruháče na Kolbenově
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Hezká malůvka, to jsem nehledal. Tak pod Poděbradskou kanálem .. a jestli by teda nahoře na Kolbence taky nestačily jen přímý nájezdy směr sever, místo brejlí. Opačnej směr by se holt vždycky vyjezdil tou mezispojkou.dvs píše:Podle mne se musí vejít do této 15let staré malůvky (ÚP z roku 1999, stále platný).
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Další fotky.michal píše:Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Popravdě na té Průmyslové je ještě místo na nějakou tu MÚK a doprovodné komunikace, ale křížení Kbelské s Vysočanskou radiálou mi přijde trochu oříšek. Jeden pruh do kopce je pro MO málo. Dnes tu kolonu svým způsobem dávkují světla dole. Dnešní způsob napojení VR má vzhledem k % kamiónů taky svůj smysl. Pokud nebude R1 520 Satalice - Březiněves, tak to nemá moc rozumné řešení.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Na tom Proseku je ale zatím okolo pole. Tou zatáčkou nejedou kamióny.MPMP píše:Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
To jako myslíte, že když po okruhu v daném směru nejedou kamiony, že osobák může udělat z ničeho nic "vpravo v bok" a bude to fungovat?dvs píše:Na tom Proseku je ale zatím okolo pole. Tou zatáčkou nejedou kamióny.MPMP píše:Ono by se těch "špatných" míst našlo víc. Např. směr "po směru hodinových ručiček" při odbočení z Prosecké radiály doprava taky není moc "okruhové" - jeden pruh a zatáčka o poloměru cca 40m.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No tak "vpravo v bok" není moc rychlý ani u osobáku, ale brždění a zrychlení u kamiónu je o hodně horší než u osobáku. Proto se ve výpočtech křižovatek bere jako vstupní parametr % kamiónů z očekáváné intenzity.MPMP píše:....,že osobák může udělat z ničeho nic "vpravo v bok" a bude to fungovat?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
jjmichal píše:Takhle to na křížení Kbelské a Kolbenovy před mnoha lety vypadalo?
párkrát po dešti jsem tam fichtla chvilku přemlouval, že jako fakt jedeme a nepadáme
vždycky se povedlo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Na portále EIA se objevila oznámení na zkapacitnění hloubětínských křižovatek: Kolbenova (delta + bypass kolem vozovny), Poděbradská (diamant).
Království a půl princezny za 511.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
hloubětínským křižovatkám by bohatě stačila výměna řídící elektroniky, která by umožnila přidání odbočení - oproti dnešnímu stavu
na Poděbradské odbočení z Průmyslové vlevo na Poděbradskou ( směr centrum )
na Kolbenově odbočení vlevo na Kbelskou ( směr D8 )
a s tím i protiodbočení
tím by zmizely kolony, které dnes blokují odbočovací "mini"pruhy
na Poděbradské odbočení z Průmyslové vlevo na Poděbradskou ( směr centrum )
na Kolbenově odbočení vlevo na Kbelskou ( směr D8 )
a s tím i protiodbočení
tím by zmizely kolony, které dnes blokují odbočovací "mini"pruhy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Je mi jasné, že z urbanistického hlediska je zahloubení nejlepší, ale ekonomicky mi v těchto místech vychází jedině nadjezd a to možná jen 1+1 pro vozidla do 3,5t. Na křížení Poděbradské by byl ten nadjezd asi hodně zrůdný, ale u Kolbenovy si ho dovedu dobře představit. ono totiž to zahloubení s sebou přináší poměrně náročné přeložky inženýrských sítí. Kolbenova navíc bude muset být zvednuta, aby pod ní vůbec Kbelská vlezla.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Aktuální info: na Kbelská x Kolbenova nejdou semafory. Průjezd křižovatkou po Kolbenově (vedlejší) je pro opravdu silné povahy
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
http://www.metro.cz/dve-krizovatky-v-hl ... e-deje_jsk
Nicméně tato stavba mi přijde jako úplně zbytečná, alespoň tedy před dokončením 511. Kolona by stejně přesunula do křížení s Vysočanskou radiálou, s Jižní spojkou, na Poděbradské u Libeňského nádraží i na Kolbenově do centra.
Nicméně tato stavba mi přijde jako úplně zbytečná, alespoň tedy před dokončením 511. Kolona by stejně přesunula do křížení s Vysočanskou radiálou, s Jižní spojkou, na Poděbradské u Libeňského nádraží i na Kolbenově do centra.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Ono je to složitější a jednoduší. Tato stavba je v podminkach EIA na vychodni cast MO. No a plany na rozšíření toho dalšího jsou připraveny na schvalování...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Mají pravdu, protože se Kbelská plánuje v tom úseku zahloubit o 5 m mezi zárubními zdmi, ale nezastropit ani místy nepřemostit. Mně by se tedy líbilo, kdyby zastropení od Poděbradské končilo až u vozovny, čímž by se zastavěná obytná zóna urbanisticky sjednotila.Navržené řešení tvoří prostorovou bariéru a naprosto znemožňuje příčnou propustnost přilehlým územím přes ulici Kbelskou v úseku mezi navrhovanými mimoúrovňovými křižovatkami
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Podle mne by odstranění těchto dvou semaforů bylo dost přínosné, ale určitě by to chtělo udělat v maximální možné míře tak, jak píše P_V. Jenom netuším, jestli by se tam někde vlezla nějaká plnohodnotná náhrada za ten cyklopodchod (dole bude PPO, na povrchu asi odbočovací rampy z/na Poděbradskou).
Východní část MO má ještě "starou EIA", nepletu-li se, čili není závazná. Nebo to takhle neplatí?
Východní část MO má ještě "starou EIA", nepletu-li se, čili není závazná. Nebo to takhle neplatí?
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
V EIA je přestavba podchodu.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
silnice, která vede z kopce, se zahloubí....
když už mají potřebu vymýšlet nesmysly, tak ať postaví most přes Hloubětín a je to ne
pravda, věděl bych o pár firmách, které by ho stavět neměly / třeba proto, že pod ním vedou více než jedny koleje /
když už mají potřebu vymýšlet nesmysly, tak ať postaví most přes Hloubětín a je to ne
pravda, věděl bych o pár firmách, které by ho stavět neměly / třeba proto, že pod ním vedou více než jedny koleje /
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Není. Přeci jen kolem té ulice se i bydlí a mít vytíženou komunikaci 2+2 v úrovní prvního až druhého patra domů není nic moc. Ty bys tam šel za takových podmínek bydlet?Mike píše:silnice, která vede z kopce, se zahloubí....
když už mají potřebu vymýšlet nesmysly, tak ať postaví most přes Hloubětín a je to ne
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Já bych to stejně nejradši viděl až za vozovnou, navíc s bonusem vyhnutí se chaosu během výstavby. Jenže zase asi pozemky, žejo.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
U takové dlouhé estakády jsem nějakou dobu bydlel a moc příjemné to nebylo.
https://goo.gl/maps/8SMaosd43Kn
Pravdou je, že prostupnost území byla daleko, daleko lepší než kdyby tam byla jen jedna lávka pro pěší a cyklisty.
Mě by se líbilo komplet zastřešení mezi Poděbradskou a Kolbenovou, sjezdové/výjezdové rampy vždy jen na vnější stranu, nahoře komunikace 1+1 pro ty abnormální případy (třeba člověk jedoucí z Poděbradské nahoru na Kbelskou by musel mezi křižovatkama "horem" po střeše tunelu).
Je mi ale jasné, že je to dost dlouhý úsek, takže se to nevejde do jednoduchého tunelu, a bude se muset řešit bezpečnost, odvětrávání atd atd
https://goo.gl/maps/8SMaosd43Kn
Pravdou je, že prostupnost území byla daleko, daleko lepší než kdyby tam byla jen jedna lávka pro pěší a cyklisty.
Mě by se líbilo komplet zastřešení mezi Poděbradskou a Kolbenovou, sjezdové/výjezdové rampy vždy jen na vnější stranu, nahoře komunikace 1+1 pro ty abnormální případy (třeba člověk jedoucí z Poděbradské nahoru na Kbelskou by musel mezi křižovatkama "horem" po střeše tunelu).
Je mi ale jasné, že je to dost dlouhý úsek, takže se to nevejde do jednoduchého tunelu, a bude se muset řešit bezpečnost, odvětrávání atd atd