Průmyslový polookruh (PPO)
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
A ono si to má kam a jak sednout?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Tak já předpokládal, že se bavíme jenom o tunelu, to ostatní nebude mít tak drastický dopad na dopravu během "stavby". Pokud by byl hloubený, možná by to šlo udělat s malým omezením provozu, ale hloubený uzavře minimálně jeden směr a to by mohl být slušný fičák. Já bych i bez tunelu viděl spoustu možných zlepšení mezi Poděbradskou a Kolbenovou, snad to v té studii také řešili. O zelených vlnách mluvili, PoděbradskáxKbelská by taky něco snesla, ale tam by bylo potřeba přidat trochu asfaltu a do Štěrbohol přidat do stoupání 1 pruh, ale to můžou být povolení na dlouho, takže by to nebylo efektivní.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No já bych to taky začal klidně bez 511. Ten přínos bude obrovský a prostě čekat na 511 může znamenat, že se začne po roce 2030 a v tu chvíli už to tam bude stejné peklo jako s uzavírkami, jako když se to na pár let omezí. Uvědomte si, že v ČKD probíhá masivní bytová výstavba a ta doprava tam prostě houstnout bude.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No ta masivní výstavba tam sice probíhá, ale Kolbenova se naopak zužuje, takže asi někdo ví víc než obyčejný člověk, který vidí stovky bytů a myslí si, že tam budou jezdit stovky nových aut...
Já proti tomu návrhu samozřejmě nic nemám, celé to zatunelování Kbelské v Letňanech i v Hloubětíně mi přijde jako opravdu dobrý nápad a vskutku urbanistický počin. A dost se divím, že někdo chce realizovat toto a ještě k tomu Blanku 2. Na takovou velkorysost nejsem zvyklý ani před volbama Každopádně si nejsem jistý, že by realizace probíhala jak výstavba Petueltunnelu v Mnichově, kterou jsem zažil na vlastní kůži. A proto se toho dost bojím, protože na Devítce bydlím a světe div se, občas někam potřebuju jet i autem, nejen vlakem či metrem
Já proti tomu návrhu samozřejmě nic nemám, celé to zatunelování Kbelské v Letňanech i v Hloubětíně mi přijde jako opravdu dobrý nápad a vskutku urbanistický počin. A dost se divím, že někdo chce realizovat toto a ještě k tomu Blanku 2. Na takovou velkorysost nejsem zvyklý ani před volbama Každopádně si nejsem jistý, že by realizace probíhala jak výstavba Petueltunnelu v Mnichově, kterou jsem zažil na vlastní kůži. A proto se toho dost bojím, protože na Devítce bydlím a světe div se, občas někam potřebuju jet i autem, nejen vlakem či metrem
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
...taky tu bydlím a právě proto, že bych se toho řešení chtěl dožít, začněme dříve, než později.
A noví obyvatelé Kolbenovy už budou jezdit jen na kolech a k tomu jim pomůžou i ty dvě nové myší díry pod tratí:o) Tedy úplně jsem nepochopil, kdy by se měly realizovat - na tý trati se kutá teď, ne?
A noví obyvatelé Kolbenovy už budou jezdit jen na kolech a k tomu jim pomůžou i ty dvě nové myší díry pod tratí:o) Tedy úplně jsem nepochopil, kdy by se měly realizovat - na tý trati se kutá teď, ne?
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Když už budou stavět kuháč (MUK Mladoboleslavská) měli udělat napojení Kbelská - VR samostaným pruhem už od benzinky, před sjezdem na kruháč a průchodem pod ním. Psal jsme to tu před mnoha lety.
Zase investice za stovky milionů a hlavní problém vytvořený stupidním napojením při stavbě VR nevyřešen
Spoléhat se na pokračování VR a SOKP je naivní, ten průplet je tam problém napořád. V plánech žádné řešení není vidět.
Kruháč je izolovaná stavba a je potřeba ji dělat hned, protože už teď auta jedoucí na Prosek blokují ve špičce Kbelskou až do místa spojení s VR.
Zase investice za stovky milionů a hlavní problém vytvořený stupidním napojením při stavbě VR nevyřešen
Spoléhat se na pokračování VR a SOKP je naivní, ten průplet je tam problém napořád. V plánech žádné řešení není vidět.
Kruháč je izolovaná stavba a je potřeba ji dělat hned, protože už teď auta jedoucí na Prosek blokují ve špičce Kbelskou až do místa spojení s VR.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Jo, teď spolu s tratí. Už se tu o tom asi někde psalo.1975 píše:A noví obyvatelé Kolbenovy už budou jezdit jen na kolech a k tomu jim pomůžou i ty dvě nové myší díry pod tratí:o) Tedy úplně jsem nepochopil, kdy by se měly realizovat - na tý trati se kutá teď, ne?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
...ale začali je opravdu dělat? )
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Kromě nádraží Vysočany a nějakých zemní prací u Rajské zahrady se ještě, pokud vím, na nic jiného nesáhlo. Tzn. nedělají je, ale v tuto chvíli to ještě nic neznamená.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Díky. Já že jsem tam jel na kole asi před měsícem a půl a nic takového jsem tam neviděl... Hodně by pomohlo i nahoře napojení té nové cyklostezky kolem letiště, kde asfaltka skončí u ekoduktu a pak už se legálně jet nedá (aby se dojelo k zhruba k MÚK s Mladoboleslavskou) - tak jak je to v té prezce navrženo.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Jaxe se lze dočíst v odkazovaném, taxoutěž ještě probíhá...
Výluky v traťovém úseku Vysočany - odb. Skály by měly probíhat v příštím roce. A tedy přitom by se měly stihnout podchody a i most přes budoucí prodlouženou Ocelkovu.
Výluky v traťovém úseku Vysočany - odb. Skály by měly probíhat v příštím roce. A tedy přitom by se měly stihnout podchody a i most přes budoucí prodlouženou Ocelkovu.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
..dyť tam je, že nabídky měly být do července 2021:o) Každopádně díky, aspoň bude příští rok co sledovat.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Bohuzel cele jsem to neslysel, jen konec:
* Tunel bude hloubeny, stavba vzdy jednoho tubusu, provoz 1+1.
* Odstranena bude protihlukova stena
* Tento rok bude 2+3 pod mostem s trati, delsi odbocovaci levy pruh (z Letnan)
* Stopka z Ceskobrodske se bude rusit
* Tunel bude hloubeny, stavba vzdy jednoho tubusu, provoz 1+1.
* Odstranena bude protihlukova stena
* Tento rok bude 2+3 pod mostem s trati, delsi odbocovaci levy pruh (z Letnan)
* Stopka z Ceskobrodske se bude rusit
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Díky! Ten rozdíl mezi architektem ze Satry, Kaslem a tím breptou Scheinherrem je neuvěřitelný.dosh píše:A tady je zaznam, ktery jsem nemohl po ukonceni online vysilani najit:
https://vimeo.com/670197847
Re: Barrandovský most
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 76#p251276
provoz tam sice je, ale rozhodně ne takový, jako před vymístěním ND na okruh a VR
krom toho je nesmysl silnici vedoucí z kopce ( z obou stran ) ještě potápět do tunelu
zahloubení Kbelské je populismusdosh píše:KH:
Oddelte dve veci. Populismus a realismus. Volby jsou o populismu a omezeni Barrandovskeho mostu a dalsi omezeni nebudou popularni.
Realismus v tomto beru to, ze stavet/opravovat se musi. Dolinek za sve vlady nepripravil nic podstatneho, co by mohl zacit stavet posledni volebni rok (resp. nevim o tom). Scheinherr zacne posledni rok nekolik velkych veci (metro D, Kbelskou a Barrandovsky most) a snad posle Blanku 2 do UR. Mozna na neho budeme vzpominat jako na Bema s Blankou (ze ji zacal stavet).
Co Scheinherru budu vycitat jsou podminky tenderu. Delku opravy nemeli davat do kriterii, ale meli ji pozadovat. Ve vyberovem rizeni byl pozadavek na tento rok v rozmezi 90 az 180 dni, Porr mel 110 dni. Nad 180 dni se jit nemohlo a pod 90 nemelo smysl.
provoz tam sice je, ale rozhodně ne takový, jako před vymístěním ND na okruh a VR
krom toho je nesmysl silnici vedoucí z kopce ( z obou stran ) ještě potápět do tunelu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Barrandovský most
Kde se má zahlubovat Kbelská ? V jakém úseku ? To je pro mě novinka.
Re: Barrandovský most
Pod krizovatkami Kolbenova a Podebratska (2+2) a na povrchu zustane 2+2 (1+1 pro IAD).
Jinak vice na Praha/Průmyslový polookruh (PPO) [vcetne odkazu na CAMP]
Jinak vice na Praha/Průmyslový polookruh (PPO) [vcetne odkazu na CAMP]
Re: Barrandovský most
Jasně ono to tam denně stojí na všechny strany a není tam provoz. Navíc s otevřením 511 se to tam pěkně zhustí. A viděl jste kolik bytů vzniká v ČKD?Mike píše:zahloubení Kbelské je populismus
provoz tam sice je, ale rozhodně ne takový, jako před vymístěním ND na okruh a VR
krom toho je nesmysl silnici vedoucí z kopce ( z obou stran ) ještě potápět do tunelu
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Barrandovský most
...no, je to hlavně řešení těch dvou křižovatek, stále v top 3-5 nezatíženějších úrovńových v Praze...Mike píše:zahloubení Kbelské je populismus
provoz tam sice je, ale rozhodně ne takový, jako před vymístěním ND na okruh a VR
krom toho je nesmysl silnici vedoucí z kopce ( z obou stran ) ještě potápět do tunelu
Re: Barrandovský most
jezdím tam párkrát týdně a jediné kde stojím je v kopci před VR
občas tedy už od Kolbenovy, ale prostě v kopci
se stavem před 15lety se to nedá srovnávat
( a to pamatuji ještě kruhák s tramvajovou smyčkou...)
občas tedy už od Kolbenovy, ale prostě v kopci
se stavem před 15lety se to nedá srovnávat
( a to pamatuji ještě kruhák s tramvajovou smyčkou...)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Tak to tam asi jezdíte mimo špičku. Nyní v 16 hodin je to tam na google mapách celé červené až když pominu Jižní spojku a Štěrboholskou, tak je suverénně největší zácpa na výhodě Prahy. VR Poděbradská je zasekáná v obou směrech skoro pořád právě díky těmto dvěma světelným křižovatkách. Poděbradská stojí kolikrát až za ulicí U Elektry.
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
troufám si tvrdit, že ve špičce bude červená JS a ŠR i po dostavbě 511 ( o 520 nemluvě )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
No tak ono kdyby se řidiči, kteří najedou na ŠR z Průmyslové směr Lanový most, nesnažili z připojováku přejet pokud možno hned do levého pruhu, tak ono by to tam vypadalo také trochu jinak. Je otázkou, jestli se rozšíření toho kousku na 3+3 někdy dočkáme, asi ne... Takovou marnost a neschopnost u tak potřebného kousku, to se fakt vidí asi jen u nás...
Re: Průmyslový polookruh (PPO)
Pravidelne jezdim z Podebradske na Novopackou a stale cekam v kolonach a to malokdo jezdi na Novopackou. Az bude tripruh z toho jeden na Novopackou, tak nebudu stat vubec. A myslim, ze i obyvatele budou radi, ze auta budou z povrchu pryc.
Jednou jsem byl donucen jet po PPO ve spicce z Kbelske na Cernokosteleckou a stalo to na dvou mistech,
od Kbelske na Podebradskou a pak asi od Teplarenske po Cernokosteleckou, aspon jedno misto zmizi. Az bude 520, tak Kbelska bude volna, protoze kamiony pojedou po 520. To same se Sterboholskou pojedou po 511. Kdyby mesto melo cekat, az RSD zaridi 511 a 520, tak mozna bude cekat donekonecna.
Jednou jsem byl donucen jet po PPO ve spicce z Kbelske na Cernokosteleckou a stalo to na dvou mistech,
od Kbelske na Podebradskou a pak asi od Teplarenske po Cernokosteleckou, aspon jedno misto zmizi. Az bude 520, tak Kbelska bude volna, protoze kamiony pojedou po 520. To same se Sterboholskou pojedou po 511. Kdyby mesto melo cekat, az RSD zaridi 511 a 520, tak mozna bude cekat donekonecna.