Stránka 5 z 11

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.12.2016 21:29:19
od Mike
kdysi jsem viděl video, kde nějaký policejní důstojník říkal, jak ta křižovatka byla kdysi nebezpečná, ale nyní, když je mimoúrovňová, tak je bezproblémová

ten debil tam nikdy nebyl, ale má pravdu, být to MUK, tak je po kolonách

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 11:22:05
od 1975
Nevíte někdo, jestli je něco nového ohledně "zmimoúrovnění" křižovatek Kolbenova-Kbelská a Poděbradská-Kbelská? Někde v tomhle vlákně byl sen, že 2018 by se mohlo začít:o)

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 11:50:07
od MPMP
1975 píše:Nevíte někdo, jestli je něco nového ohledně "zmimoúrovnění" křižovatek Kolbenova-Kbelská a Poděbradská-Kbelská? Někde v tomhle vlákně byl sen, že 2018 by se mohlo začít:o)
Proboha jen to ne! To byl nápad, jak poslat chybějící část MO po povrchu přes Letňany a k tomu ty 2 MÚK.
Snad se shodneme, že plnohodnotný MO se s tím nedá srovnávat, takže já osobně volím MO.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 12:03:25
od P_V
Matně si vzpomínám, že to zmimoúrovnění Kbelské se mělo dělat právě jako příprava, pro odklon za rozkopaný průtah přes Jarov při stavbě MO. Ještě před všemi těmi nápady s duály a automaty.
Ale to je přístup naprd, nechci zlepšení tuhle, protože se pak nepostaví silnice jinde... připomíná mi to zdejší diskusi o Spořilově.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 13:59:40
od MPMP
P_V píše:Ale to je přístup naprd, nechci zlepšení tuhle, protože se pak nepostaví silnice jinde... připomíná mi to zdejší diskusi o Spořilově.
Tomu rozumím, ale problém je, že povolovací proces obou staveb (MO i těch 2 MÚK) je přibližně stejně náročný a město rozhodně nebude stavět obě najednou.
To není o tom, že ty 2 MÚK "nechci", já jen vyjádřil názor, že užitečnější bude dostavění MO. Vezměte jako fakt, že obě stavby současně se stavět nedají (už i z dopravního hlediska by to byl "karambol").

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 15:11:30
od michal
Tak ony hlavně ty múk nemají smysl, když na jedné straně je na Kbelské zúžení do jednoho pruhu a na straně druhé nebude rozšíření Štěrboholské na 3+3. A to, že považuji tyto múk v současné době za zbytečné, píšu jako občan Prahy 9, který ty křižovatky hojně využívá.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 16:40:41
od P_V
Zúžení do 1 pruhu tam podle mě bude jen do dokončení D0, nebo do prodloužení VR. A dá se i předtím kdykoli přemalovat, nebo v případě nouze i rozšířit.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 18.10.2017 16:54:21
od michal
Jenže to nebude asi nikdy... :roll: Až bude D0 (520 a 511), tak bude taky trochu jiná situace v celé východní části Prahy... Dokud nebude D0 nebo východní část MO, tak to podle mě nic moc neřeší. Na Průmyslové teď stačí oprava dilatací a je vymalováno, takže představa, že se tam začne budovat múk za plného provozu mě děsí víc než to, co tam je teď. To mi opravdu přijde smysluplnější rozšíření ŠR na 3+3, protože sjezd směr Braník prostě nepobere intenzity ani stávajících semaforů, natož případných múk.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 19.10.2017 19:31:40
od Mike
na obou křižovatkách by stačilo překopat řízení semaforů tak, aby zvládly o jeden signál navíc
kbelská x poděbradská neumí odbočení vlevo ze kbelské (obousměrně) jako samostaný signál
a kbelská x kolbenova jej neumí z kolbenovy (rovněž obousměrně)
to jseou jediné krizové situace, resp. důvod vzniku kolon

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 13.7.2020 20:56:49
od Mosquit
Asi sem.

Zpracovává se "Projektová dokumentace pro podchody a návazné komunikace v oblasti železničního mostu přes Kbelskou ulici", s cílem vybudování podchodu/cyklostezky pod tratí podél Kbelské.

https://www.hlidacstatu.cz/verejnezakaz ... 73073C3925

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 13.7.2020 21:10:05
od Majkii
Tak zdalipak to stihnou vypapírovat, aby se to stihlo spolu s rekonstrukcí tratě... (btw. co most přes Prodlouženou Ocelkovu, ten Praha stíhá?)

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 14.7.2020 6:33:32
od Mosquit
O tom jsem se včera snažil něco dohledat, a nikde nic, tak spíš počítám, že nestíhá :-(

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 27.2.2021 9:34:52
od pp21
Bylo zveřejněno nové oznámení EIA Zkapacitnění Průmyslového polookruhu (PHA1117)
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 17?lang=cs
V souvislosti s tím byly ukončeny předchozí 2 oznámení na tunel + 2x MÚK v Hloubětíně.

Je tam ke stažení jen jedno PDF 600 mb, situace je na straně 212, doporučuju si v Acrobatu vypnout tloušťku čar (ctrl + 5).
Nějak mi uniká smysl, podle popisu v textu se zřejmě jedná opět o prověření, jestli by Průmyslový polookruh nemohl suplovat Městský okruh.

Po technické stránce tam moc změn není, takže jen ve zkratce:
  • • Úsek Černokostelecká – Objízdná – zkapacitnění na 3+3 pruhy
  • • Úsek Objízdná – Cínovecká – 2 pruhy
  • • Zrušení levého odbočení Průmyslová od Hostivaře směr MO – nahrazeno novou vratnou rampou Černokostelecká -> MO
  • • 2x MÚK + tunel v Hloubětíně (2x 610m, T8/50) zůstávají, mezi oběma MÚK není v celé délce tunelu průběžný pruh (!)
  • • Všechny křižovatky se SSZ zůstávají navíc 3x podchod pro pěší (zřejmě bude nově v křižovatkách moc pruhů a přechod dle normy nejde udělat, v situaci ale nakreslené jsou)
  • • Demolice ČSPHM Gulf u spalovny
  • • Nově dva průběžné pruhy ve Kbelské do kopce (z kopce se „divoké“ odbočení druhého pruhu na VR nijak neřeší). Rozšíření připojení VR -> D8 o jeden pruh pomocí gabiónových zdí. Následující MÚK s Mladoboleslavskou zůstává 2pruh, průpletový úsek mezi VR a Mladoboleslavskou zůstává cca 350 m.
  • • Kbelská dále k D8 se prakticky neřeší, extra krátké a nebezpečné napojení Liberecká -> Kbelská zůstává
  • "... MÚK Poděbradská – MÚK Kolbenova - Komplikované bude odvodnění komunikace. Z důvodu délky odvodňovaného úseku bude před zaústěním do Rokytky nutná retence. Z toho plyne ztráta nivelety odvodnění a případná potřeba čerpání do recipientu." – zřejmě jeden bazén ve Zlíchovském tunelu Praze nestačí :)
  • "Stávající most přes údolí Rokytky nesplňuje požadovanou zatížitelnost. V rámci zkapacitnění se předpokládá kompletní přestavba za vyloučeného provozu."

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 28.2.2021 23:55:26
od Mike
jestli se realizuje ten poslední bod, tak to smíchy neudržíme...
já myslel, že ta myšlenka utopení peněz v Hloubětíně již padla, a ono ejhle 8-)

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 1.3.2021 0:41:11
od michal
Jsou to asi dva týdny, co jsem po tom mostě jel a říkal jsem si, že bude brzy potřebovat rekonstrukci... Ale to si fakt neumím představit :crazy:

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 1.3.2021 15:01:33
od MPMP
Taky mne zaujalo, že se neřeší křižovatka směr: V Holešovičkách -> Kbelská.
Pokud to má být náhrada MO, tak to odbočení v jednom pruhu max 50 km/h je opravdu důstojná část "okruhu". :roll:

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 1.3.2021 15:20:15
od kot
Kolego myslíš Veselská x Kbelská ... Ulice v Holešovičkách končí na Vychovatelně u Bulovky, né ?

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 1.3.2021 15:30:19
od MPMP
Samozřejmě, já psal SMĚR od ulice V Holešovičkách na Kbelskou, aby bylo jasné, které odbočení mám na mysli. Křižovatka Veselská x Kbelská má i pro plánovaný MO směry 2. ;) Ale uznávám, že identifikaci křižovatky jsem tam měl mít taky.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 1.3.2021 21:01:16
od Mike
já tam - krom krátkého připojováku - zas takový problém nevidím
myslíme-li situaci za Porsche Prosek

jinak ten most přes Rokytku je z 80let, tak to vydržel celkem dlouho ;)

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 0:10:58
od Saljack
Neopravovalo se ten most tak 10 let zpátky?

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 12:15:06
od MPMP
Mike píše:já tam - krom krátkého připojováku - zas takový problém nevidím
Ty nevidíš problém v situaci, kdy "Městský okruh" vede jedním jízdním pruhem s max. rychlostí 50 km/h?
Já tedy ano. A pokud to nebude dopravní problém, znamená to, že okruh nikdo nepoužívá a je zbytečný.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 12:59:11
od kot
Ucpané je to v denních dobách už teď. Překonat při nájezdu kamionovou hradbu přijíždějící v pravém pruhu chce kolikrát pevné nervy (já se tam cpu natvrdo - ale co ten kdo řídit začíná). Takže jeden pruh je opravdu problém.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 14:58:14
od Mosquit
Tak se to udělá jako na Barranďáku.
Kbelská se od D8 zúží do jednoho (levého) pruhu. Od Veselské bude jen krátký připojovák.

"MO" od Holešoviček bude mít pravý průběžný a levý se STOPkou do levého... a maximální rychlost 40 km/h a rozřazovací masakr (kamiony doprava, osobáky doleva) se bude dít až o kousek dál :)

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 15:40:19
od Anonym
Největší kolony jsou v napojení Kbelské na D8. Je tam jen jeden pruh a ještě se do tohoto pruhu cpou auta z Veselské směr D8.
Pomohl by další pruh na D8 podobně jako u Mladé Boleslavi.
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... NJg-0Lng-p
Vyřešil by se tak i příliš krátký sjezd na Čakovice.
Pokud by nešel celý pruh, tak alespoň udělat dvoupruhový nájezd a prodloužit sjezd.
Z druhé strany je nejproblematičtější sjezd z Kbelské na Novopackou. Sjezd je nově dvoupruhový, ale vykřížení se sjezdem z Čakovické je příliš krátké, takže vznikají kolony.
Odstraněním úrovňových křižovatek s Kolbenovou a Poděbradskou se problém s kolonami moc nevyřeší. Kolona ve směru Jižní Spojka bude na nájezdu na Jižní spojku nebo u nájezdu na Novopackou.
Kolona ve směru D8 bude mezi Novopackoua Mladoboleslavskou - krátké vykřížení a pak na nájezdu na D8.

Re: Průmyslový polookruh (PPO)

Napsal: 2.3.2021 22:36:43
od Mike
v principu souhlasím
ovšem vnímám zde Holešovičky jako radiálu a tedy hlavní proud je směr D8
a zde je i ten hlavní problém a to chybějící 520, která generuje stávající nedostatečnou kapacitu napojení
čili při funkčním vnějším okruhu je zde vše zalito sluncem a v jasných barvách ;)