Severojižní Magistrála
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Severojižní Magistrála
V Praze začal fungovat přechod přes magistrálu od Muzea do Vinohradské
https://zdopravy.cz/v-praze-zacal-fungo ... ske-89428/
https://zdopravy.cz/v-praze-zacal-fungo ... ske-89428/
Re: Severojižní Magistrála
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vltav ... zpravy_rsr
Vize zrušení mostu nad Vltavskou. Reálně by to spolu se stavbou filharmonie oblasti významně pomohlo, bohužel z komentářů je vidět, že veřejnost už není nakloněna odborné diskuzi a hodlá bránit každý centimetr čtvereční asfaltu. Přitom nemá jít o bourání nadjezdu nad nábřežím, ale jen o křížení s tramvajemi, kudy magistrála ani nevede a hned vedle je světelně řízená křižovatka - a za ní další.
Vize zrušení mostu nad Vltavskou. Reálně by to spolu se stavbou filharmonie oblasti významně pomohlo, bohužel z komentářů je vidět, že veřejnost už není nakloněna odborné diskuzi a hodlá bránit každý centimetr čtvereční asfaltu. Přitom nemá jít o bourání nadjezdu nad nábřežím, ale jen o křížení s tramvajemi, kudy magistrála ani nevede a hned vedle je světelně řízená křižovatka - a za ní další.
Re: Severojižní Magistrála
Verejnost ma s realizaci napadu tehle squadry celkem dost zkusenosti, tak proto. Nicmene si rad necham vysvetlit jak zruseni mimourovnoveho vykrizovani tramvaji s auty pomuze plynulosti dopravy.
Re: Severojižní Magistrála
Neříkám, že to plynulosti pomůže, ale že ji to nijak nezhorší. Ta auta se pak stejně s tramvajemi úrovňově kříží, ať už na Veletržní nebo U Výstaviště, kde je normální křižovatka. Tady může být jen křížení s tramvajemi, jako na Zenklově x Sokolovské. Tzn. nebude to žádný špunt na jinak plynulé trase.
Přínosy jsou naopak ohromné, to místo je feťácká žumpa, ohromná bariéra mezi Letnou a metrem. Cesta večer různými zamočenými podchody fakt není nic příjemného a do centra města to nepatří, tím spíš, když na tu mimoúrovňově vykříženou Bubenskou už nikdy nic kapacitnějšího navázáno nebude. A opět připomínám, že magistrály se to nedotkne, ta vede po nábřeží do Argentinské.
Přínosy jsou naopak ohromné, to místo je feťácká žumpa, ohromná bariéra mezi Letnou a metrem. Cesta večer různými zamočenými podchody fakt není nic příjemného a do centra města to nepatří, tím spíš, když na tu mimoúrovňově vykříženou Bubenskou už nikdy nic kapacitnějšího navázáno nebude. A opět připomínám, že magistrály se to nedotkne, ta vede po nábřeží do Argentinské.
Re: Severojižní Magistrála
Pokud zmenim krizeni z mimourovnoveho na urovnove, plynulost to zhorsi. To uz tak nejak plyne z principu. Ano, vim, kde ten most je, nic to ovsem na cele veci nemeni.
Co se fetackych podchodu tyce, to, ze je odnekud vypudite, neznamena, ze zmizi. Jen se presunou jinam. Na Andelu by mohli vypravet, co se jim tam urodilo, kdyz doslo k vycisteni Hlavaku.
Co se fetackych podchodu tyce, to, ze je odnekud vypudite, neznamena, ze zmizi. Jen se presunou jinam. Na Andelu by mohli vypravet, co se jim tam urodilo, kdyz doslo k vycisteni Hlavaku.
Re: Severojižní Magistrála
Teď ale trochu pleteš jablka a hrušky dohormady. Ty zamočené podchody se odstraněním tohoto mostu v havarijním stavu nevyřeší, ty jsou tam kvůli té části křižovatky, která rušit nebude, protože ta vratná rampa od Argentinské na Hlávkům most má zůstat. Zároveň podcházejí i tramvaj z Hlávkova mostu. Tady se primárně řeší jen to, jestli znovu postavit ty dva mosty, které se musí strhnout. A pokud je stavět nechci, jak vyřeším okolní parter.ElWapp píše: Přínosy jsou naopak ohromné, to místo je feťácká žumpa, ohromná bariéra mezi Letnou a metrem. Cesta večer různými zamočenými podchody fakt není nic příjemného a do centra města to nepatří, tím spíš, když na tu mimoúrovňově vykříženou Bubenskou už nikdy nic kapacitnějšího navázáno nebude. A opět připomínám, že magistrály se to nedotkne, ta vede po nábřeží do Argentinské.
Re: Severojižní Magistrála
Jasne, nektere ty podchody zustanou. Jine ale zmizi nebo se budou dat snaze obejit po povrchu.
Jozka: jake je tedy spravne reseni? Protoze zakonzervovani stavajiciho stavu, ktery pocital s pokracovanim ve ctyrpruhu mimourovnove nekam na sever, coz uz se nikdy nestane, podle me spravne neni.
Jozka: jake je tedy spravne reseni? Protoze zakonzervovani stavajiciho stavu, ktery pocital s pokracovanim ve ctyrpruhu mimourovnove nekam na sever, coz uz se nikdy nestane, podle me spravne neni.
Re: Severojižní Magistrála
Tito blbci (Hřib, Scheinherr a Hlaváček) ať už hlavně nic nevymýšlejí. Za rok jsou volby a doufám, že už tam bude zase někdo jiný. Osobně nemám pocit, že by se tam nedalo chodit pěšky.
Re: Severojižní Magistrála
Jake je reseni? Nechat tak jak je, co se vykrizeni tyce. Jakakoliv jina varianta je degradaci. Jenze to by o tom nesmeli rozhodovat lide, pro ktere je jakykoliv klacek pod nohy IAD kladem.
Re: Severojižní Magistrála
Jelikož při synchronizaci se SSZ u Heřmanovy může být přírůstek zdržení pro průjezd +0 s, tak si nemyslím, že je to degradace. Naopak by to byl výrazný upgrade pro urbanismus, Letná by se propojila s metrem na Vltavské, pro pěší, kteří by cestou ze Strossu na metro nebyli hnáni pod spletí mostů a schodišť, a i pro motoristy, protože by se konečně stavebně komunikace přizpůsobila skutečným dopravním proudům - tj. hlavní směr do Argentinské, nikoliv přes most, a z Bubenské by se opět stala normální městská ulice místo dálničního přivaděče, na který se domalovalo dopravní hřiště.
A ano, jezdím tudy celkem často autem. A taky chodím pěšky. A jsem přesvědčen, že špunty plynulosti dopravy jsou úplně jinde než v bourání tohohle mostu.
A ano, jezdím tudy celkem často autem. A taky chodím pěšky. A jsem přesvědčen, že špunty plynulosti dopravy jsou úplně jinde než v bourání tohohle mostu.
Re: Severojižní Magistrála
Ačkoliv by mi zbourání mostu esteticky vyhovovalo (stejně musí nejspíš dolů), tak bych rozhodně netvrdil, že Letná není propojená s metrem na Vltavské. Ta dnešní cesta s jedním schodištěm pod dvěma ještě celkem subtilními mosty je prakticky ta nejlepší pěší vazba co tam je a vytvořením úrovňového křížení s Bubenskou se tahle pěší vazba jen výrazně zhorší, protože bude kolizní a chodci budou muset čekat na zelenou. Jsou tam mnohem děsivější pěší vazby... Takže je potřeba souhlasit s jožkou, že rozhodně dojde ke zhoršení situace, a to jak pro chodce tak pro auta.
Re: Severojižní Magistrála
Ohledně chodců,bych to tak nějak neviděl horce, protože jsem si všiml, že většinou lidi vystoupí z metra a stejně čekají na tramvaj. Jedná se o můj subjektivní postřeh.
Re: Severojižní Magistrála
Tak staci se podivat na Karlak nebo za Muzeum, jestli se lidem chce pod zem nebo po povrchu, kdyz maji moznost.
Re: Severojižní Magistrála
To jsou ale s Vltavskou naprosto nesrovnatelné lokality. Na Vltavské nejdeš pod zem a není tam podchod (Stross - metro).
Re: Severojižní Magistrála
Záleží na tom, jakou tram to bereš z/do kopce a v jakou denní hodinu. Často jsem to raděj vyšláp na Stross a tam chytl dřívější spoj od nábřeží...Mikulik píše:Ohledně chodců,bych to tak nějak neviděl horce, protože jsem si všiml, že většinou lidi vystoupí z metra a stejně čekají na tramvaj. Jedná se o můj subjektivní postřeh.
Re: Severojižní Magistrála
Tohle je zas takove polovicate reseni ve stylu hipstri z Letne a Holesovic vymysleli dalsi zpusob, jak udelat IAD o neco horsi. Vystavbou UK castecne zanikne ta omsela betonova dzungle, ale nejake skutecne zatraktivneni toho prostoru bude mnohem slozitejsi.
Navic ani soucasne dopravni reseni uplne dostatacne neni. V budoucnu je pak treba k Letne a Holesovicim pridat i Bubny. Trochu se ale obavam, ze posledni koncepcni reseni,, ktere Praha mela, byl ZAKOS.
Navic ani soucasne dopravni reseni uplne dostatacne neni. V budoucnu je pak treba k Letne a Holesovicim pridat i Bubny. Trochu se ale obavam, ze posledni koncepcni reseni,, ktere Praha mela, byl ZAKOS.
Re: Severojižní Magistrála
Rovněž doufám, že tito klauni / nebo dle Kuby BLBCI / zmizí z Prahy co nejdříve a pan primátor potáhne kreslit čáry do té obce odkud vyšel na vandr do světa. Lituji Prahu, že tihle náplavové se v ní uchytili a škodí, kde se jen objeví.
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Severojižní Magistrála
Já jen když tu teď byla o těch zamočených podchodech řeč... No hezky to prokouklo! Uvidíme, jak dlouho to v tomhle stavu vydrží...mapman píše: Ty zamočené podchody se odstraněním tohoto mostu v havarijním stavu nevyřeší, ty jsou tam kvůli té části křižovatky, která rušit nebude, protože ta vratná rampa od Argentinské na Hlávkům most má zůstat. Zároveň podcházejí i tramvaj z Hlávkova mostu. Tady se primárně řeší jen to, jestli znovu postavit ty dva mosty, které se musí strhnout. A pokud je stavět nechci, jak vyřeším okolní parter.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/hlavk ... zpravy_rsr
Re: Praha všeobecně
Vltavská filharmonie: Auta se přesunou pod zem, tramvaje více na sever. Kde vlastně bude stát?
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... -stat.html
Omlouvám se za odkaz z bulváru, ale je tam schéma jak bude vedena automobilová doprava. Zajímavá bude zakroucená tunelová rampa skrz budovu ve směru od mostu na Argentinskou. Jsem zvědav jak se tohle podaří.
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... -stat.html
Omlouvám se za odkaz z bulváru, ale je tam schéma jak bude vedena automobilová doprava. Zajímavá bude zakroucená tunelová rampa skrz budovu ve směru od mostu na Argentinskou. Jsem zvědav jak se tohle podaří.
Re: Severojižní Magistrála
Na papíře to vypadá pěkně, ale nevěřím, že se něco takového v Praze podaří postavit. Když si vzpomenu, jaký cirkus se dělal kolem Kaplického knihovny, což byl o řád méně komplexní projekt.
Re: Severojižní Magistrála
Mě by docela zajímalo, jak mají prakticky vyřešený průnik té rampy Hlávkův most - Argentinská hmotou té stavby.
Re: Severojižní Magistrála
Copak průnik hmotou stavby, ale průnik hmotou samotné magistrály. Nahoře náměstí, o patro níž nábřežní silnice, a ta větev bude skrz to kde? Stejně tak ta odbočka na parkoviště. Bojím se že tam bude magistrála úrovňově křížit sama sebe.
Navíc vidím, že to celé bude otevřené k řece, takže jak to bude s protipovodňovou ochranou. Ta dnešní ne moc hezká nábřežní zeď s příliš masivním zábradlím tam není pro srandu králíkům.
Navíc vidím, že to celé bude otevřené k řece, takže jak to bude s protipovodňovou ochranou. Ta dnešní ne moc hezká nábřežní zeď s příliš masivním zábradlím tam není pro srandu králíkům.
Re: Severojižní Magistrála
Tak zase je potreba zduraznit, ze se povedlo vyhmatnout nejbolavejsi infrastrukturni bod mesta a najit jeho prijatelne reseni.
Re: Severojižní Magistrála
Přijatelné řešení? Budova filharmonie, která se bude otřásat od projíždějících aut?
Re: Severojižní Magistrála
Píší tam cosi o samostatné "odpérované podlaze" sálu. Něco jako měl Sadám v krytu pod hotelem v Bagdádu...