Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
Njedřív jsem myslel, že se to týká jen konce u Florence, ale jak jsem jel výkresy dolů, tak mi ztuhl úsměv...
Tak teď už jen zbývá zatočit s tou 80kou Kačerov-Pankrác.
OT příspěvky přesunuty do odpočívky. Snažte se, prosím, nezaplevelovat fórum podobnými nesmysly. Díky, Jirka L.
Tak teď už jen zbývá zatočit s tou 80kou Kačerov-Pankrác.
OT příspěvky přesunuty do odpočívky. Snažte se, prosím, nezaplevelovat fórum podobnými nesmysly. Díky, Jirka L.
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Severojižní Magistrála
Tak a máme to tady...
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/prah ... f6b220ee8/
Když už argumentují mj. bezpečností, tak mohli nechat odstranit ten příšerný LED billboard na Těšnově. Blikající reklamy odvádějící pozornost řidičů mají na bezpečnost provozu daleko větší vliv než rychlost 70...
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/prah ... f6b220ee8/
Když už argumentují mj. bezpečností, tak mohli nechat odstranit ten příšerný LED billboard na Těšnově. Blikající reklamy odvádějící pozornost řidičů mají na bezpečnost provozu daleko větší vliv než rychlost 70...
Re: Severojižní Magistrála
No tak kdyz jim radi tohe..."Snížení rychlosti na 50 km/h může pomoci plynulosti provozu a paradoxně zvýšit kapacitu silnice. Auta se totiž nebudou předjíždět a zastavovat v úseku, kde sedmdesátky nevyužívali všichni. Nemusí se jednat jen o bezpečnost, ale třeba i o snížení hlučnosti," vysvětluje dopravní expert Roman Budský.
Re: Severojižní Magistrála
Širší chodník u hlavniho nadrazi
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/chodn ... zpravy_rsr
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/chodn ... zpravy_rsr
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Severojižní Magistrála
...místo úzkého chodníku budou úzké pruhy...bezva:o)
Re: Severojižní Magistrála
A jak jinak to podle vás řešit ? Ubrat počet pruhů ?1975 píše:...místo úzkého chodníku budou úzké pruhy...bezva:o)
Re: Severojižní Magistrála
Jednou jsem tudy spechal na vlak. Nebylo to prijemne... Hlavne me fascinuje, jak je tam uz snad od zacatku rekonstrukce Statni opery 50, ale pod 70 tam jedu vzycky snad jen ja...
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 30.8.2016 21:30:15
Re: Severojižní Magistrála
lynx: Vzhledem k tomu, že se podle diskuze pod článkem chodci rekrutují z dojíždějících od vlakového nádraží směr Vinohrady by ideální bylo osazení značkou B 30 a namísto rozšiřování "chodníku" prodloužit podchod na Hlavním nádraží a na jeho východě vybudovat východ .
Re: Severojižní Magistrála
příští rok se tam něco má dělat za nějakých 856 mil. Kč.
https://zdopravy.cz/szdc-zacne-letos-s- ... tez-29814/
je to rozdělené na etapy. Nejdříve směr Žižkov a pak Vinohrady.
https://zdopravy.cz/szdc-zacne-letos-s- ... tez-29814/
je to rozdělené na etapy. Nejdříve směr Žižkov a pak Vinohrady.
Re: Severojižní Magistrála
Vybudování podchodu je taky v plánu, ale to mnohé neřeší. Odbavení je v nádražní budově, ne v podchodu a nikdo normální nebude lítat tam a zpátky - on je ten podchod dost dlouhý už teď. A mít v centru města tak velkou oblast bez přístupu chodců je prostě nenormální, komanči to tehdy nedomysleli, jako mnohé jiné věci okolo magistrály..Tomas Eybl píše:lynx: Vzhledem k tomu, že se podle diskuze pod článkem chodci rekrutují z dojíždějících od vlakového nádraží směr Vinohrady by ideální bylo osazení značkou B 30 a namísto rozšiřování "chodníku" prodloužit podchod na Hlavním nádraží a na jeho východě vybudovat východ .
Re: Severojižní Magistrála
Od te doby, co je mozne si jizdenku vytisknout kdekoliv, to s tim odbavanim neni tak zhave. Dale jsou tu take linky PID.Odbavení je v nádražní budově
Re: Severojižní Magistrála
Papírové jízdné je přežitek. Kdo jezdí často, má lítačku, kdo ne, tak i sežene lístek online (už kvůli rezervaci místa zdarma). Takže jestli trasa vede kolem pokladen nebo ne je celkem jedno.
Re: Severojižní Magistrála
Jak kdy, ja treba pri svych obcasnych cestach beru papir (nalokdy jedu tak, abych si ji mohl objednat predem). Ale je pravda, ze v drtive vetsine pujde o "jezdice pravidelne" s nejakou formou litacky.
Re: Severojižní Magistrála
Akorát že ten podchod bude na opačnym konci nádraží, a lidem z dolních Vinohrad, ale vzhledem k tram 11/13 i Nuslí a Vršovic bude prd platnej, měli by to mnohem dýl než dneska legální procházkou kolem Opery a Sherwoodem (to je cca 800 m proti 400 m na peron podle magisrály).Tomas Eybl píše:lynx: Vzhledem k tomu, že se podle diskuze pod článkem chodci rekrutují z dojíždějících od vlakového nádraží směr Vinohrady by ideální bylo osazení značkou B 30 a namísto rozšiřování "chodníku" prodloužit podchod na Hlavním nádraží a na jeho východě vybudovat východ .
A snížení šířky pruhu na městský padesátce na 3 metry neni žádná tragedie.
Re: Severojižní Magistrála
Abych to shrnul - chodník je tam potřeba a je ostuda, že tam doteď nebyl a lidé tam chodili po 30 cm širokém obrubníku nebo rovnou v jízdním pruhu. Tady to je relikt z časů, kdy s s chodci vůbec nepočítalo.
Obcházet to jakýmkoliv podchodem trasou delší o stovky metrů není přijatelná varianta. Ve městě se holt musí počítat i s pěším provozem, ne jen s automobilovým. Chápu, že mnohé dráždí různé zužování a zklidňování, ale tohle je zrovna případ, kdy jsou požadavky na zřízení chodníku oprávněné a není to nějáká samoúčelná záležitost.
Obcházet to jakýmkoliv podchodem trasou delší o stovky metrů není přijatelná varianta. Ve městě se holt musí počítat i s pěším provozem, ne jen s automobilovým. Chápu, že mnohé dráždí různé zužování a zklidňování, ale tohle je zrovna případ, kdy jsou požadavky na zřízení chodníku oprávněné a není to nějáká samoúčelná záležitost.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 30.8.2016 21:30:15
Re: Severojižní Magistrála
Snížení šířky pruhů na 3 metry není tragédie, koneckonců ve Vídni (a jistě i v jiných městech) to tak mají prakticky všude. Ale řidiči budou muset dávat mnohem větší pozor na vybočující záď odbočujícího autobusu. A v období, kdy si na toto budou zvykat, je třeba počítat s častějšími nehodami ergo ucpanou magistrálou.
Vlastně by se měli řidiči radovat, že desítky let mohli jezdit po širokých pruzích .
Edit: A Pražáci by se měli radovat, že v období 1945 - 2018 u nich nevládli piráti (různého druhu).
Vlastně by se měli řidiči radovat, že desítky let mohli jezdit po širokých pruzích .
Edit: A Pražáci by se měli radovat, že v období 1945 - 2018 u nich nevládli piráti (různého druhu).
Re: Severojižní Magistrála
Podstatné ale je, že SŽDC chystalo tam udělat lávku z opačné strany zdi. Město tak vyřešilo problém někoho jiného, za svoje peníze a na úkor provozu na magistrále.
Re: Severojižní Magistrála
Ne, SŽDC se tam chystala udělat lávku na zdi na opačné straně kolejiště.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Severojižní Magistrála
problém je - jako vždy - že kdyby to tam bolševik takhle velkoryse nepostavil, tak se ti dnešní zklidňovači nemají kde realizovat....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
Co přesně jste nepochopil na tom, že tohle není žádné samoúčelné zklidňování, ale dostavba chodníku který tam od začátku chybí ?Mike píše:problém je - jako vždy - že kdyby to tam bolševik takhle velkoryse nepostavil, tak se ti dnešní zklidňovači nemají kde realizovat....
Někteří mi připadáte jako stejní fanatici jako ti z Automatu a podobně, jen s opačným znaménkem. Jedni by zakázali všechny auta a komunikace pro jejich provoz, druzí by zase zakázali všechny chodce, chodníky a přechody pro chodce. Normální je rozumný kompromis a ne stavět jedno proti druhému.
Re: Severojižní Magistrála
Z nastupist blize k magistrale odjizdeni linly S smer Beroun a na opacnou stranu Leo expres. Takze to tam brat pres podchod z druhe strany nadrazi neni zn. Ideal. Kdo nekdy prosel cely ten pochod, tak se nebude podchodem ohanet... Fakt nevidim v zuzeni problem. Na Jizni spojce smer Lanovy kost to tesne pres krizenim s magistralou taky nevadi...
Re: Severojižní Magistrála
Jo, tohle miluju. Kvůli nákupu jízdenky si platit mobilní data. Aneb krásná ukázka převádění nákladů na zákazníka. Obzvlášť šikovný je v tomhle Jančura, který ty své budky třeba v Brně zavírá v 6 večer a na některých bus trasách je vůbec nemá. A cestující, starej se. Ti jeho "asistenti" nedokáží říct cenu ani v době, kdy už vlak/bus stojí ve stanici, případně tvrdí, že je obsazeno, i když podle jejich webu volná místa jsou. Papír jim totiž vytiskli hodinu předem...ElWapp píše:Papírové jízdné je přežitek. Kdo jezdí často, má lítačku, kdo ne, tak i sežene lístek online (už kvůli rezervaci místa zdarma). Takže jestli trasa vede kolem pokladen nebo ne je celkem jedno.
Re: Severojižní Magistrála
Jestli nemáte data, tak si dojděte ke kase, ty nikdo neruší. Ale mít mobil s internetem není žádný luxus, ale standard.
Re: Severojižní Magistrála
A fakt musí každý mít mobil s daty a Android-em/iOs-em? A ti, co ho nemají jsou podle Vás "občany druhé kategorie" a mají jednoduše smůlu?ElWapp píše:Jestli nemáte data, tak si dojděte ke kase, ty nikdo neruší. Ale mít mobil s internetem není žádný luxus, ale standard.
To mi tedy vysvětlete proč. Osobně nepotřebuju "čumět pořád do mobilu" a za to mám výdrž baterie cca týden (na místo < 1 den u "chytrého"). Fajn, budu muset všude jezdit autem, lístek si holt nekoupím. Tomu se říká pokork.
Re: Severojižní Magistrála
To je co za nesmysl? Jestli nemáte mobil, tak si jděte ke kase, nevím co je na tom nepřekonatelného že byste musel jezdit autem. Nebo lze taky nakupovat přes počítač z domova.