Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
jozka: ... a zaplnění dnes relativně klidných ulic v okolí. To těm lidem strašně "zpříjemní" bydlení ve městě.
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: Severojižní Magistrála
Tohle je pěkný, podle katastru je to opravdu dálnice...
- Přílohy
-
- magistrala.jpg (150.29 KiB) Zobrazeno 11156 x
Re: Severojižní Magistrála
Reálný smysl kolonky "způsob využití" jsem doteď nepochopil... slouží to k něčemu?
Re: Severojižní Magistrála
Prezentace koncepce magistrály od Gehl Architects
27.6. 18:00 - 20:00
Nová budova Národního muzea
Přednáška bude v AJ, simultánní překlad do ČJ
Bude live-stream
https://www.facebook.com/events/3072447 ... null%22%7D
27.6. 18:00 - 20:00
Nová budova Národního muzea
Přednáška bude v AJ, simultánní překlad do ČJ
Bude live-stream
https://www.facebook.com/events/3072447 ... null%22%7D
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Severojižní Magistrála
Souhlas, oblast Florence a Tešnova je příšerná a pro chodce tvoří obludnou bariéru. Přitom by stačilo doplnit chodníky ve směru od Hlávkova mostu na Florenc a na Těšnov tak, aby se tam dalo normálně pohybovat. Není nutné hned bourat estakádu, v ní takový problém ani nevidím.Sch píše:Počkejme si na kompletní výsledky.
Estakáda by se dala zrušit nejprve za kolejemi na Florenci a po přeložce Masarykova nádraží do podzemí nádraží Hlavního celá. Ale souhlasím s AUTOsro, že se dá hodně udělat i s estakádou. Nejde jen o prostor přímo pod ní, ale i bezprostřední okolí a dokud to celé bude takové území nikoho tak i přímo pod estakádou to bude hrozné. Podívejte se na okolí vestibulu metra Florenc, tam už se na magistrálu tolik vymlouvat nelze a jak to je umrtvené.
Zásadní změnu by si ale zasloužilo Bubenské nábřeží, ta MÚK tam zabírá přibližně stejnou plochu jako celý prostor Těšnova.
Já se na výsledky těším, bude nad čím diskutovat. Věřím také, že podpis pana Gehla dá tomu návrhu jistou váhu a nebude to hádky skupin "fanatiků" a "hluchých", ta totiž nikam nevede.
Co problém je, je zmiňované Bubenská nábřeží, který potřebuje zásadní úpravu a pokud možno zjednodušení MUK tak, aby bylo možné vytvořit v Bubnech rozumnou fungující čtvrť s napojením na horní s podní Holešovice.
Re: Severojižní Magistrála
Jak si mám představit "zjednodušení MUK"? To má být další eufemismus pro její zrušení a nahrazení SSZ, nebo máte nějakou konkrétní představu, jak by to mělo vypadat?kesu píše:Co problém je, je zmiňované Bubenská nábřeží, který potřebuje zásadní úpravu a pokud možno zjednodušení MUK tak, aby bylo možné vytvořit v Bubnech rozumnou fungující čtvrť s napojením na horní s podní Holešovice.
Re: Severojižní Magistrála
Ono se v metropolitním plánu opravdu počítá s jejím zrušením, respektive úrovňovou variantou. Já bych v tomhle řešení byl opatrnější a zvážil bych pouze zmenšení nadjezdu směrem z a do Bubenské. Rampu ve směru z Bubenské na nábřeží by mohla úplně nahradit nová komunikace, která má procházet prostředkem Bubenského nádraží v ose Veletržní a k tomu bych už dávno umožnil odbočení z Letenského tunelu doleva ve směru dolu. Tím by se mělo ulevit trochu Veletržní ve směru dolu, bylo by to pak pro řidiče hlavně kratší a rychlejší. Navíc dole u výjezdu z Letenského tunelu jsou vždy kolony jednosměrně, myslím, že by to to odbočení sneslo.MPMP píše:Jak si mám představit "zjednodušení MUK"? To má být další eufemismus pro její zrušení a nahrazení SSZ, nebo máte nějakou konkrétní představu, jak by to mělo vypadat?kesu píše:Co problém je, je zmiňované Bubenská nábřeží, který potřebuje zásadní úpravu a pokud možno zjednodušení MUK tak, aby bylo možné vytvořit v Bubnech rozumnou fungující čtvrť s napojením na horní s podní Holešovice.
Rampu z nábřeží na hlávkův most ve směru Argentinská->centrum bych boural až po úplném dokončení městského okruhu. A podjezd pro nábřeží bych tam nechal asi na pořád.
Re: Severojižní Magistrála
První věc je zrušení vratné rampy ve směru Hlavkuv most - nábřeží kpt. Jaroše. To jednak uvolní spoustu veřejného prostoru u stanice metra a tramvají a umožní zjednodušit pěší trasy. Pak přechod pro chodce u budovy ÚMČ Prahy 7.
A já bych přestavěl i západní část MÚK aby působila městěji, méně dálničně.
A já bych přestavěl i západní část MÚK aby působila městěji, méně dálničně.
Re: Severojižní Magistrála
Pánové a OAD tam pustíte nebo tam bude zapovězena ve prospěch boulevardu a tisíců maminek s kočárky ?
Re: Severojižní Magistrála
Existenci vratných ramp nevidím jako problém, zase tak moc prostoru nezabírají. Kdyby se tam udělal úrovňová křižovatka, byl by problém s levými odbočeními, protože na Hlávkově mostě není místo pro odbočovací pruhy. Levá odbočení by brzdila i tramvaje (tohle by ale asi vyřešila preference MHD, a případné kolony mýto, ale zasekávat libovolně město a řešit to zvyšováním mýta mi nepřijde jako "vize zářných zítřků", bohužel asi jediný, kdo má v pražské koalici nějakou vizi, je Strana zelených, a podle toho to také vypadá, viz podjezd na Táborské). Problém MÚK za Hlávkovým mostem není v její rozlehlosti, ale v její bariárovosti, a to by šlo zlepšit i bez zbourání ramp, stačilo by přidat světelné přechody, ty by nemusel být problém synchronizovat s okoloními světelnými křižovatkami. Kdyby se pak udělalo pár kosmetických změn v okolí, jako úprava mobiliáře, zeleně, vyhození smažek apod., jistě by to pomohlo. Rozšíření Hlávkova mostu by nebylo úplně od věci, dnes na něm není místo např. pro plnohodnotné cyklostezky a připojovací pruhy, ale ještě by si mohl někdo vzpomenout, že byl v 60. letech rozšiřován, už vidím ten řev "Hlávkův most nerozšiřovat, ale ubourat" ve stylu "We are hippies => back to 60's!"
Jenom připomínám, od 18:00 živý stream představení humanizace magistrály: https://www.facebook.com/events/3072447 ... tory%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22dashboard%22%2C%22mechanism%22%3A%22calendar_tab_event%22%2C%22extra_data%22%3A%22[]%22%7D]%2C%22ref%22%3A1%2C%22source%22%3A2%7D
Jenom připomínám, od 18:00 živý stream představení humanizace magistrály: https://www.facebook.com/events/3072447 ... tory%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22dashboard%22%2C%22mechanism%22%3A%22calendar_tab_event%22%2C%22extra_data%22%3A%22[]%22%7D]%2C%22ref%22%3A1%2C%22source%22%3A2%7D
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Severojižní Magistrála
Magistrála je bariéra, měla by se vrátit za muzeum. Zlepšit se dá už do dvou let, říká Vamberg
https://video.aktualne.cz/dvtv/magistra ... 1498640422
https://video.aktualne.cz/dvtv/magistra ... 1498640422
Re: Severojižní Magistrála
Osazeny první panely PHS http://kasme.rajce.idnes.cz/sjm-170713/
- Přílohy
-
- SJM-170713-1-900.jpg (47.41 KiB) Zobrazeno 9537 x
-
- SJM-170713-2-900.jpg (47.21 KiB) Zobrazeno 9537 x
Re: Severojižní Magistrála
Ma takovy dotaz, uz mi to dost dlouho vrta hlavou.. kdyz jedu po SJM, tak na moste Barikadniku a okoli, zhruba mezi krizovatkami s Plynarni a Povltavskou cela masa zrychli na 70. Ma to nejake opodstatneni nebo je to jen "davova psychoza"? Ja si tam zadne znacky nevsiml, podle mne je tam 50...
Re: Severojižní Magistrála
Navigace tam ale nerikaji, ze tam je usekove mereni...
Re: Severojižní Magistrála
Dřív tam bývala 70tka, tak tam pořád jezdím 70-80km/h. Bylo to na to kolaudované..jozka píše:Ma takovy dotaz, uz mi to dost dlouho vrta hlavou.. kdyz jedu po SJM, tak na moste Barikadniku a okoli, zhruba mezi krizovatkami s Plynarni a Povltavskou cela masa zrychli na 70. Ma to nejake opodstatneni nebo je to jen "davova psychoza"? Ja si tam zadne znacky nevsiml, podle mne je tam 50...
Re: Severojižní Magistrála
jak je uvedeno výše
když se "to může" tak proč ne
bradavice u OMV už dlouho nebyla
a je třeba být v holešovičkách dříve, než ti co pak jedou 43kmh s obličejem přilepeným k ručičce...
když se "to může" tak proč ne
bradavice u OMV už dlouho nebyla
a je třeba být v holešovičkách dříve, než ti co pak jedou 43kmh s obličejem přilepeným k ručičce...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
Ale jo, taky "jedu s davem", ono je celkem jedno, jestli jede nekdo o 20 rychleji nebo pomaleji nez ostatni, oboji je stejny problem. Jen obcas byvam stoura...
Re: Severojižní Magistrála
2jozka: ty sis ještě nezvykl, že v Praze se nejezdí podle max. povolené rychlosti, ale podle toho, jestli je daný úsek měřený nebo není? A tenhle měřený není.
Re: Severojižní Magistrála
Dávám to sem, podle mě to se SJM souvisí. Přijde mi vtipné, jak plánují projekt na pozemcích, které nejsou jejich, ale nechává je to v klidu Rozhodně lepší řešení než podchod, o tom žádná. Ale překvapuje mě, že urbanismus tak velké plochy ovlivňuje památkově chráněná kanalizační stoka Hlavně že na Václaváku se vesele bourá... A taky mi přijde vtipná ta hláška o čekání na archeologický průzkum, zatímco na obrázku je zrovna vidět řadu pilot narvaných do země a bagr v akci...
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/mis ... &source=hp
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/mis ... &source=hp
Re: Severojižní Magistrála
Mně přijde předčasné řešit zastřešení Masarykova nádraží a zástavbu okolí, dokud se neví, co bude s železničním uzlem a magistrálou. Neví se jestli se bude stavět Nové spojení 2 a už vůbec ne, jak bude vypadat, kolik kde bude nástupišť, jestli to půjde pod zem za Masaryčkou, nebo jí to úplně mine, případně jestli bude Nové spojení 2 a Masaryčka zůstane zachována. Co se týká magistrály, tak ji to ukotví ve stávající poloze a kdyby se někdy zahlubovala, nebylo by tolik prostoru třeba pro vylepšení křižovatky U Bulhara a celkově by to podle mého vedlo k prodražení. Prvně stavět domy a až pak řešit infrastrukturu je cesta do pekel...
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Severojižní Magistrála
Metrostav a.s. přidal(a) 4 nové fotky.
8 srpen v 0:01 ·
Protihlukovka na Pankráci
Celkem 690 m měří protihluková stěna, kterou montuje naše divize 3 na magistrále mezi ulicemi Vyskočilova a Michelská na výjezdu z Prahy. Prefabrikované prvky jsou vysoké 8 m a jejich spodní část má akusticky pohltivou funkci. Při výrobě nosných sloupů jsme použili vlastní technické řešení.
Stěna je založena na železobetonový základový pas na vrtaných pilotách. Jen doplníme, že nad spodní třímetrovou částí pokračuje pětimetrový transparentní díl, který má též akusticky odrazný účinek. Přípravek k tvarování pásnic sloupů do požadovaného radiusu vymysleli naši kolegové.
https://www.facebook.com/Metrostav/post ... 5730620913
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Severojižní Magistrála
Menší změna na MÚK Vychovatelna - došlo k přemalování pruhů v ulici Davídkově pod mostem Liberecké, tato část byla zobousměrněna.
Lze se tedy dostat z Davídkovy (zeshora, od Ládví) na Libereckou (směr D8).
Lze se tedy dostat z Davídkovy (zeshora, od Ládví) na Libereckou (směr D8).