Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
Jízdní řády tu jsou, ale povrchová doprava podle nich úplně nejezdí, většinou kvůli zácpám (ne všude se vejdou buspruhy a dokonce i tramvaje se poměrně často dostávají v úzkých hrdlech do kolon). Celkově mám pocit, že většinou dohánějí zpoždění. Kde tohle nehrozí, asi se v jízdním řádu počítá s nějakým průměrem na zastavování
Re: Severojižní Magistrála
Nevím, jestli tu už p. kasme někde nevyvěsil obrázky (proxy nepropouští), ale slušně se rozjela stavba PHS na 5. května.
Království a půl princezny za 511.
Re: Severojižní Magistrála
Hmmm, není tolik času a možností jako dřív...
Tak alespoň fotky od někoho jiného... Tentokrát ze Štvanice
další 4 fotky http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi ... 84#p209484
Tak alespoň fotky od někoho jiného... Tentokrát ze Štvanice
další 4 fotky http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi ... 84#p209484
Re: Severojižní Magistrála
Už někdo viděl na Štvanici červenou?
Funguje SSZ?
A stojící tramvaj v zastávce?
Funguje SSZ?
A stojící tramvaj v zastávce?
Re: Severojižní Magistrála
To se tam, staví nový nájezd ? (o kterém se mluví už mnoho let ? )kasme píše:stará PHS je fuč a už maj vyvrtáno několik pilot...
http://kasme.rajce.idnes.cz/sjm-170326/
Mimochodem, zde (nedaleko) už byl jednou dokonce rozestavěný výjezd, ale stavba byla přerušena a po několika letech zahlazena do původního stavu.
https://mapy.cz/s/1vwfL
Nevíte jak je to s tímhle případem ?
Re: Severojižní Magistrála
Nejdřív staví PHS, pak snad už (na podzim) i ten nájezdLynx píše:To se tam, staví nový nájezd ? (o kterém se mluví už mnoho let ? )kasme píše:stará PHS je fuč a už maj vyvrtáno několik pilot...
http://kasme.rajce.idnes.cz/sjm-170326/
Mimochodem, zde (nedaleko) už byl jednou dokonce rozestavěný výjezd, ale stavba byla přerušena a po několika letech zahlazena do původního stavu.
https://mapy.cz/s/1vwfL
Nevíte jak je to s tímhle případem ?
(jak už tu je někde psáno)
Sjezd na Michelskou stále neprochází přes místní, ale vzhledem k propojce SJM => JS slalomem mezi ČSPHM už ani není třeba, jen by to komplikovalo vjezd do BUS terminálu.
I když NAD za metro by to pomohlo
Re: Severojižní Magistrála
Děkuji za kompletní informace.
Re: Severojižní Magistrála
Lynx - Ten sjezd na Kačerov má především řešit návaznost na Vídeňskou, ne na JS. V této podobě ale určitě nebude, s tím nesouhlasila Praha 4. V jednom z těch domů navíc bydlí Alžběta Rajchrtová, tč. členka Rady MČ Praha 4 za SZ, v kompetenci mající územní rozvoj a dopravu.
Ten sjezd tam plánuje ale jinak - až někde jako vratná rampa zde https://mapy.cz/s/1vBq6. A kdy to bude odpovolené a má se stavět, to netuším.
Ten sjezd tam plánuje ale jinak - až někde jako vratná rampa zde https://mapy.cz/s/1vBq6. A kdy to bude odpovolené a má se stavět, to netuším.
Re: Severojižní Magistrála
Soud nařídil Praze ztišit ulici V Holešovičkách. Asi si taky koupim barak u vypadovky a zacnu se soudit...
Re: Severojižní Magistrála
Ale z Jižní spojky se na Vídeňskou taky dostanešKuba píše:Ten sjezd na Kačerov má především řešit návaznost na Vídeňskou, ne na JS.
Vizualizce nebo nějaká jiná malůvka toho tobogánu s úrovňovým křížením Michelské tady v hluboké historii někde určitě je
Re: Severojižní Magistrála
Něco z ArchIvu ČT:
Před magistrálou: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 076588472/
S novou magistrálou: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 549008424/
Stavba MÚK Vychovatelna: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 157577031/
Před magistrálou: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 076588472/
S novou magistrálou: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 549008424/
Stavba MÚK Vychovatelna: https://www.facebook.com/archivct24/vid ... 157577031/
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Severojižní Magistrála
Ono to není tak černobílé. V podstatě je pochopitelné, že soudy nařizují městu povinnost snažit se o to, aby to bylo pro obyvatelé co nejsnesitelnější. To znamená aby udělalo všechny opatření typu - tichý asfalt, výměna oken atd. Taky by mohli říct, zastavte provoz, když neplníte zákonné normy ... ale to nedělají. Kdyby to vedlo k zatunelování ulice v Holešovičkách, bylo by to prima.jozka píše:Soud nařídil Praze ztišit ulici V Holešovičkách. Asi si taky koupim barak u vypadovky a zacnu se soudit...
Re: Severojižní Magistrála
Díky za retro šoty ! Hezké odkazy. Proti dnešku dopravní idylka...
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Severojižní Magistrála
Zklidnění Holešoviček je poblém který se dá vyřešit bez jediného kopnutí v Holešovičkách.
A tím je konečně dostavba okruhu, jak se píše v článku.
Je ostudou, že se pro to nic nedělá.
A tím je konečně dostavba okruhu, jak se píše v článku.
Je ostudou, že se pro to nic nedělá.
Re: Severojižní Magistrála
O tom dost pochybuju, nenapada mne moc pripadu, kdy by bylo vyhodnejsi po okruhu nez stavajicim zpusobem. Drtiva vetsina dopravy tamtudy jede DO vnitrni casti Prahy.
Jsou nejaka cisla jak se tam zvetsil provoz? Ja muzu posoudit maximalne tech par mych navstev za rok a to mi prislo lautr stejne, jen se vetsi kolac odloupne do Blanky.
Jsou nejaka cisla jak se tam zvetsil provoz? Ja muzu posoudit maximalne tech par mych navstev za rok a to mi prislo lautr stejne, jen se vetsi kolac odloupne do Blanky.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Severojižní Magistrála
Holešovičky mimo průjezdu do centra využívá osobní tranzit, kterému se nevyplatí jet po JS a okruhu, tedy kombinace relací D5 - D11, s otevřením Blanky se toto projevilo výrazným nárůstem právě i v Holešovičkách. Osobně, je pro mne výhodněší pro občasné cesty na Zbraslav ze severu Prahy využít právě cestu tunely, od vjezdu do Blanky jsem za 15min u Barrandovského mostu. To je bezkonkurenční. Díky Blance odpadla i většina kolon vznikajících na křižovatce Argentinská a tak je propustnost komunikace vyšší.
- Přílohy
-
- holesovicky.JPG (32.17 KiB) Zobrazeno 6673 x
Re: Severojižní Magistrála
Takze na JS nastal pokles az do vyse 20000 aut/24h?
V Holesovickach zjevne narust nastal, ale silne pochybuji, ze by za tim byl tranzit (cesta ze severu Prahy na Zbraslav NENI tranzit.)
V Holesovickach zjevne narust nastal, ale silne pochybuji, ze by za tim byl tranzit (cesta ze severu Prahy na Zbraslav NENI tranzit.)
Re: Severojižní Magistrála
Mě velice překvapilo, jak to narostlo. Přiznám se, že jsem strašení nárůstem dopravy v ulici V Holešovičkách v souvislosti s otevřením Blanky dříve považoval za blbost a výmysl ekologů. Myslel jsem si, že když je ulice V Holešovičkách v podstatě jediná spojnice ze středu Prahy na sever, tak tam nemá co narůstat, protože se to nemá odkud přelít. Počítal jsem jen s mírným všeobecným nárůstem dopravy.
To jsem se tedy mýlil. V tomhle tedy měli ti ekologové minimálně částečně pravdu. Jen nevím jestli je to tím, že víc lidí používá auto a nebo přeci jenom došlo k natažení nějáké dopravy odjinud ? Resp. co se podílí jakým dílem. Neuvědomil jsem si to, co výše popisuje pan kyk. Opravdu je teď pro některé výhodnější jet Blankou, než jet okolo.
To jsem se tedy mýlil. V tomhle tedy měli ti ekologové minimálně částečně pravdu. Jen nevím jestli je to tím, že víc lidí používá auto a nebo přeci jenom došlo k natažení nějáké dopravy odjinud ? Resp. co se podílí jakým dílem. Neuvědomil jsem si to, co výše popisuje pan kyk. Opravdu je teď pro některé výhodnější jet Blankou, než jet okolo.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Severojižní Magistrála
Tak jednoduché to zase pane kolego jozka nebude, Praha nemá dvě ulice, omlouvám se za přílišné zjednodušení v předchozím příspěvku
Pane Lynx, ano, Blanka, stejně jako předtím Veletržní - Korunovační/Milady Horákové stále supluje chybějící severozápadní okruh, v tom se nic nezměnilo. Jen díky zvýšené propustnosti trasy láká i více nové městské dopravy, i těch co Prahou jen projíždí. Kdo by se od severu, zvlášť od D8 na jih/o/západ crcal přes vesnice od Nové vsi po Horoměřice, nebo oklikou přes JS či skrz semafory po SJM? (abych se vrátil do tématu)
Je to tedy můj soukromý názor, víc by nám asi řekla nějaká studie podložená tvrdými daty od správců komunikací.
Pane Lynx, ano, Blanka, stejně jako předtím Veletržní - Korunovační/Milady Horákové stále supluje chybějící severozápadní okruh, v tom se nic nezměnilo. Jen díky zvýšené propustnosti trasy láká i více nové městské dopravy, i těch co Prahou jen projíždí. Kdo by se od severu, zvlášť od D8 na jih/o/západ crcal přes vesnice od Nové vsi po Horoměřice, nebo oklikou přes JS či skrz semafory po SJM? (abych se vrátil do tématu)
Je to tedy můj soukromý názor, víc by nám asi řekla nějaká studie podložená tvrdými daty od správců komunikací.
Re: Severojižní Magistrála
Jasne, chapu .
Ja si jen proste myslim, ze okruh (a prevedeni tranzitni dopravy na nej) problemy Holesovicek nevyresi. Holesovicky trpi predevsim dopravou z/do Prahy a po Praze. Takze jim mozna pomuze dostavba mestskeho okruhu, ale porad budou silne frekventovanou komunikaci, stejne jako ji bude 5.kvetna (napriklad).
Ja si jen proste myslim, ze okruh (a prevedeni tranzitni dopravy na nej) problemy Holesovicek nevyresi. Holesovicky trpi predevsim dopravou z/do Prahy a po Praze. Takze jim mozna pomuze dostavba mestskeho okruhu, ale porad budou silne frekventovanou komunikaci, stejne jako ji bude 5.kvetna (napriklad).
Re: Severojižní Magistrála
Holešovičky se bez zahloubení neobejdou. Je to jediná kapacitní spojnice středu Prahy se severem a vždycky bude silně frekventovaná. A ten průchod vilovou čtvrtí je dlouhodobě neúnosný.
Re: Severojižní Magistrála
Pozor, graf má posunutou nulu...
S tím souhlasím. A taky Libeňskou spojku, a vymyslet lépe MÚK Vychovatelna se schováním těchto hlavních směrů pod zem a na povrchu místní doprava jen úrovňově, aby to tam vypadalo jako ve městě a ne na dálnici (už bylo vymyšleno, jen do metropolitního plánu to nedali)Lynx píše:Holešovičky se bez zahloubení neobejdou. Je to jediná kapacitní spojnice středu Prahy se severem a vždycky bude silně frekventovaná. A ten průchod vilovou čtvrtí je dlouhodobě neúnosný.
Re: Severojižní Magistrála
Krásná a praktická ukázka jak nesmyslné je tvrzení, že z Černého mostu budou lidi jezdit na Chodov, nebo do Letňan po okruhu. Nebudou.kyk píše:Holešovičky mimo průjezdu do centra využívá osobní tranzit, kterému se nevyplatí jet po JS a okruhu, tedy kombinace relací D5 - D11.....
Re: Severojižní Magistrála
Vezměte, prosím, do úvahy ještě následující fakta vycházející z osobní zkušenosti.
Jezdil jsem jsem 5 let relaci D11 - Petřiny (naštěstí jsem toho již více než rok ušetřen) a v ranní špičce to bylo nejprve po JS, později Prosek - Prosecká - Povltavská (příp. V Holešovičkách) - Argentinská - nábř. kpt. Jaroše - Chotkovy sady - ...
No a úplně na závěr Prosek - Prosecká - Povltavská (příp. V Holešovičkách) - Blanka - ...
JS totiž začala být s nasycením Strahovského tunelu a zavíráním tunelu Mrázovka jako každodenní "folklór" ranní špičky absolutně nepoužitelná. Kapacita severní trasy byla před otevřením Blanky jednoznačně dána propustností mostu Barikádníků za kterým se proud rozlil do 3 směrů: Argentinská, Vrbenského a Jankovcova.
Se zprovozněním tunelu Blanka tato kapacita výrazně narostla a tím narostl i počet vozidel. Netvrdím, že ten nárůst je celý z oblasti Prahy 9, ale moc bych se tomu ani nedivil.
Co si vyberete - stát 30 - 50 min na červené před tunelem Mrázovka, nebo jet "severem" a poskakovat V Holešovičkách (resp. Povltavské) cca 10- 20 min.? Domnívám se, že volba je zřejmá.
Jezdil jsem jsem 5 let relaci D11 - Petřiny (naštěstí jsem toho již více než rok ušetřen) a v ranní špičce to bylo nejprve po JS, později Prosek - Prosecká - Povltavská (příp. V Holešovičkách) - Argentinská - nábř. kpt. Jaroše - Chotkovy sady - ...
No a úplně na závěr Prosek - Prosecká - Povltavská (příp. V Holešovičkách) - Blanka - ...
JS totiž začala být s nasycením Strahovského tunelu a zavíráním tunelu Mrázovka jako každodenní "folklór" ranní špičky absolutně nepoužitelná. Kapacita severní trasy byla před otevřením Blanky jednoznačně dána propustností mostu Barikádníků za kterým se proud rozlil do 3 směrů: Argentinská, Vrbenského a Jankovcova.
Se zprovozněním tunelu Blanka tato kapacita výrazně narostla a tím narostl i počet vozidel. Netvrdím, že ten nárůst je celý z oblasti Prahy 9, ale moc bych se tomu ani nedivil.
Co si vyberete - stát 30 - 50 min na červené před tunelem Mrázovka, nebo jet "severem" a poskakovat V Holešovičkách (resp. Povltavské) cca 10- 20 min.? Domnívám se, že volba je zřejmá.