Vestecká spojka
Re: R1 - Pražský okruh
Kasme prosím tě jak to vypadá s prostorem pro přemostění kruháku na II/603? V budoucnu má Vestecká spojka pokračovat rovně, otázka tedy zní, zda-li je prostor pro přemostění dimenzován na čtyřpruhové překročení II/603 nebo jen na dvoupruh. Děkuji.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R1 - Pražský okruh
Výřez z projektové dokumentace tady.
Vestecká spojka
Vestecká spojka je z části umístěná na území hl. m.Prahy, z části ve Středočeském kraji, v územním plánu Prahy je zatříděna jako sběrná komunikace. Spojuje Pražský okruh u Jesenice a dálnici D1 u Újezda.
1. část této komunikace je k září 2009 ve výstavbě jako součást stavby 513 Pražského okruhu - jedná se o úsek mezi Pražským okruhem a silnicí II/603 (Vídeňská ulice).
2. část (II/603 - EXIT 4 D1) je v přípravné fázi, přičemž výstavba má být rozdělena do dvou časových etap:
V první etapě se uvažuje její výstavba v parametrech silnice II.třídy (v extravilánu) resp. sběrné komunikace městského významu (v intravilánu). Územní plán hlavního města Prahy jí výhledově uvažuje jako čtyřpuhovou.
Hlavním účelem Vestecké spojky je v první etapě odvedení příměstské dojezdové dopravy z obcí Hrnčíře, Vestec či Šeberov a především pak z ulic Vídeňská a Kunratická spojka do nové trasy, napojující se v km 3,7 na dálnici D1 do nově připravovaného EXITu 4 na D1 (samostatná stavba) - vizualizace.
Výhledově pak její význam vzroste se zprovozněním dálnice D3 (v tzv. Stabilizované variantě), kdy má sloužit jako hlavní radiální směr této dálnice do centra města. V této druhé etapě je uvažováno komplexní zahloubení Vestecké spojky pod úroveň současného terénu a rozšíření na 4pruhové uspořádání. Vhodným opatřením by bylo zakrytí trasy VS jižně a východně od Hrnčíř a vytvoření hloubeného tunelu.
Stránky investora: http://www.vesteckaspojka.cz/
Aktuálně k problematice: http://www.vestec.cz/node/1038
Připomínky okolních obcí: http://www.seberov.cz/index.php?clanek=79
Grafické vyjádření připomínek (MAPA): http://www.seberov.cz/UserFiles/File/6_ ... spojky.pdf
1. část této komunikace je k září 2009 ve výstavbě jako součást stavby 513 Pražského okruhu - jedná se o úsek mezi Pražským okruhem a silnicí II/603 (Vídeňská ulice).
2. část (II/603 - EXIT 4 D1) je v přípravné fázi, přičemž výstavba má být rozdělena do dvou časových etap:
V první etapě se uvažuje její výstavba v parametrech silnice II.třídy (v extravilánu) resp. sběrné komunikace městského významu (v intravilánu). Územní plán hlavního města Prahy jí výhledově uvažuje jako čtyřpuhovou.
Hlavním účelem Vestecké spojky je v první etapě odvedení příměstské dojezdové dopravy z obcí Hrnčíře, Vestec či Šeberov a především pak z ulic Vídeňská a Kunratická spojka do nové trasy, napojující se v km 3,7 na dálnici D1 do nově připravovaného EXITu 4 na D1 (samostatná stavba) - vizualizace.
Výhledově pak její význam vzroste se zprovozněním dálnice D3 (v tzv. Stabilizované variantě), kdy má sloužit jako hlavní radiální směr této dálnice do centra města. V této druhé etapě je uvažováno komplexní zahloubení Vestecké spojky pod úroveň současného terénu a rozšíření na 4pruhové uspořádání. Vhodným opatřením by bylo zakrytí trasy VS jižně a východně od Hrnčíř a vytvoření hloubeného tunelu.
Stránky investora: http://www.vesteckaspojka.cz/
Aktuálně k problematice: http://www.vestec.cz/node/1038
Připomínky okolních obcí: http://www.seberov.cz/index.php?clanek=79
Grafické vyjádření připomínek (MAPA): http://www.seberov.cz/UserFiles/File/6_ ... spojky.pdf
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Na Vestecké spojce mně přišlo poněkud svérázné, že na krátkém kousku je označen kraj Praha a pak opět Středočeský. To je tak důležité tam tento kousek pražského kraje značit
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Má to význam např. z hlediska příslušnosti policejní správy při vyšetřování dopravní nehody.JirkaS píše:Na Vestecké spojce mně přišlo poněkud svérázné, že na krátkém kousku je označen kraj Praha a pak opět Středočeský. To je tak důležité tam tento kousek pražského kraje značit
Při nehodě na tom kousíčku tam pošlou úplně jiné policisty.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Je to video, z kterého je ten snímek, někde vystaveno ?
Re: 513 Jesenice – Lahovice
zatím ne, ale je to na kole a jen výjezd, kruháka a nájezd na VS
Re: 513 Jesenice – Lahovice
už jo Ale je to bídakasme píše:zatím ne, ale je to na kole a jen výjezd, kruháka a nájezd na VS
http://www.stream.cz/video/510170-kruha ... jka-ii-603
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Jel sem dneska pres Jesenici a na kruhaku s vesteckym privadecem je hned u najezdu na privadec cedule s autickem v pripade ze to tak zustane je to pro me docela prekvapeni
edit: koukam, ze uz je to videt na tom shotu z videa od kasmeho
edit: koukam, ze uz je to videt na tom shotu z videa od kasmeho
Naposledy upravil(a) Max dne 16.9.2010 16:48:04, celkem upraveno 1 x.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Zustane je to v R 27,5.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Tak tam jde asi hlavně o ten omezený přístup, když se tam jinam, než zase na erko, nedá dostat.
Království a půl princezny za 511.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Ale doufat, ze by jako R byla v budoucnu znacena cela VS je asi dost naivni vzhledem k tomu, ze podle vizualizaci bude Exit 4 jenom MÚK s kapacitni silnici mestskyho typu
to Bobek: to chapu ale takovahle cedule minulej tejden nezabranila postarsimu cyklistovi drandit si to po najezdu z Modran na JS
to Bobek: to chapu ale takovahle cedule minulej tejden nezabranila postarsimu cyklistovi drandit si to po najezdu z Modran na JS
Naposledy upravil(a) Max dne 16.9.2010 16:53:59, celkem upraveno 1 x.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Mohla by být. Jižní spojka je dnes také jen kapacitní městská silniceMax píše:Ale doufat, ze by jako R byla v budoucnu znacena cela VS je asi dost naivni vzhledem k tomu, ze podle vizualizaci bude Exit 4 jenom MÚK s kapacitni silnici mestskyho typu
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Ale tak matně si vzpomínám, že jsem viděl nějaké malůvky, kde se na VS počítalo i s nějakým úrovňovým křížením, nebo se pletu?
Království a půl princezny za 511.
Re: 513 Jesenice – Lahovice
V první etapě v dvoupruhu s kruhovými objezdy, ve další se čtyřpruhem a podjezdy, ale to se v dnešní době prý říkat nesmí, takže zatím jen dvoupruh... Až se postaví ten a lidi si zvyknou na novou trasu, bude pak asi jednodušší ten čtyřpruh prosadit...
Re: 513 Jesenice – Lahovice
http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... hs-01.html
Tady na vizoskach je urovnovy krizeni smeru v tom spodnim patre MUK, VS tady vypada jako mistni sberna komunikace, kat. B (ano, musel sem si pozapomenute vedomosti z urbanismu ozivit nakouknutim do CSN, abych moh delat chytryho )
Tady na vizoskach je urovnovy krizeni smeru v tom spodnim patre MUK, VS tady vypada jako mistni sberna komunikace, kat. B (ano, musel sem si pozapomenute vedomosti z urbanismu ozivit nakouknutim do CSN, abych moh delat chytryho )
Re: 513 Jesenice – Lahovice
Proč to tady jde a v Olomoucí na Severní tangentě nejde?mapman píše:Zustane je to v R 27,5.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vestecká spojka
Dle informačního systému EIA byla dokumentace VESTECKÁ SPOJKA v úseku Západní komerční zóna Průhonice - silnice II/603 vrácena k doplnění 30.7.2008. To je více než dva roky a od té doby se nic něděje ?!
Re: Vestecká spojka
Tady na té mapě mají dokonce Vesteckou spojku naznačenu v tunelu.
Re: Vestecká spojka
Tak jak je to v současné době postavené, tak se rozhodně počítá s vedením mostem přes II/603, nikoliv tunelem. Kde na to zpracovatel mapových podkladů přišel je mi záhadou.miho píše:Tady na té mapě mají dokonce Vesteckou spojku naznačenu v tunelu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
chtěl bych se jen zeptat, co se přesně dostavuje u Vesteckýho přivaděče? Nebo teda, dostavuje se vůbec něco? Mám pocit, že to tam nějak ještě hotové není a že to určitě neni finální fáze...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Vestecký přivaděč je v současně době ukončen na kruháči s II/603, ale měl by potom pokračovat až k D1.
Kdy nadjezdem překoná ten kruháč, ale toto je asi dost vzdálená budoucnost.
Kdy nadjezdem překoná ten kruháč, ale toto je asi dost vzdálená budoucnost.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Vestecká spojka
Příklad NIMBY bodu z programu Věci Veřejné:
Stop v pokračování další výstavby Vestecké spojky
časopis Pražan , září 2010/2 (na internetu jsem to nenašel).
Jejich návrh je udělat pokračování od kruháče ve Vestci ke Kunratické spojce:
tudy
Stop v pokračování další výstavby Vestecké spojky
časopis Pražan , září 2010/2 (na internetu jsem to nenašel).
Jejich návrh je udělat pokračování od kruháče ve Vestci ke Kunratické spojce:
tudy
Re: Vestecká spojka
Tak větší blbost mohl vymyslet jen někdo z VV nebo někdo kdo tam v životě nejel. A teď si vybertedvs píše:Jejich návrh je udělat pokračování od kruháče ve Vestci ke Kunratické spojce:
tudy
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!