Zrušení MÚK Chlumecká
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Nebo chcete vést dopravu na R10+VR v kolektoru už od D11? To bude pořádný kolektor, ne?
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Kolektor by měřil cca 1100 m, není to o nic větší než na budoucí MUK Bosonohy. Na 1100 m není místo pro žádnou další křižovatku napojenou přímo na trasu bez kolektoru, to nejde ani na jedničce.Web píše:Nebo chcete vést dopravu na R10+VR v kolektoru už od D11? To bude pořádný kolektor, ne?
Ten nákres postrádá logiku, proč by masivní směr měl být z Chlumecké na sever místo na R10?
Jak už jsem psal, celé by to musela ověřit studie.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Já nemyslím pořádný co do délky, ale co do objemu, vždyť už by si vezl tak půlku dopravy z R1 (jih->D11, ČM, R10, VR a zpět na R1). No a problém MÚK Chlumecká budeme mít (o něco menší) i v přeplněném kolektoru.Lenny píše:Kolektor by měřil cca 1100 m, není to o nic větší než na budoucí MUK Bosonohy. Na 1100 m není místo pro žádnou další křižovatku napojenou přímo na trasu bez kolektoru, to nejde ani na jedničce.Web píše:Nebo chcete vést dopravu na R10+VR v kolektoru už od D11? To bude pořádný kolektor, ne?
Ten nákres postrádá logiku, proč by masivní směr měl být z Chlumecké na sever místo na R10?
Jak už jsem psal, celé by to musela ověřit studie.
Masivní směr bude R1-R10/VR, ČM-R1 nebude masivní, ale bude a nějak se s tímhle bude muset bezpečně vykřižovat.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To je pravda. Kolektor by mohl být i třípruhový, to se sice moc často nevidí, ale už jsem ho viděl navrhnutý v jednom výhledovém řešení. Jak už jsem psal stálo by za úvahu jedno navíc propojení trasy s kolektorem za MÚK Chlumecká. Vše by záviselo na kapacitním posouzení.Web píše:Já nemyslím pořádný co do délky, ale co do objemu, vždyť už by si vezl tak půlku dopravy z R1 (jih->D11, ČM, R10, VR a zpět na R1). No a problém MÚK Chlumecká budeme mít (o něco menší) i v přeplněném kolektoru.
Masivní směr bude R1-R10/VR, ČM-R1 nebude masivní, ale bude a nějak se s tímhle bude muset bezpečně vykřižovat.
Výhodou tohoto řešení je, že se křižovatkové pohyby místo na trase budou odehrávat na kolektoru, tím dojde ke zlepšení dopravní situace na hlavní trase a sníží se i počet kolizních bodů.
Ještě jsem zapomněl zmínit, že kolektor by musel být minimálně vlevo postaven i v MÚK Satalice, čímž se délka prodlužuje o nějakých pár stovek metrů. To jsem si prvně neuvědomil.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Trochu jsem nad tím zapřemýšlel a vypadlo mi z toho něco takového, berte to z rezervou nikdy jsem takovéto nákresy nemusel kreslit.
Vše by se odvíjelo od studie a kapacitního posouzení. Ale každopádně je to zajímavý námět do budoucna.
Vše by se odvíjelo od studie a kapacitního posouzení. Ale každopádně je to zajímavý námět do budoucna.
- Přílohy
-
- kolektory.jpg (112.03 KiB) Zobrazeno 9048 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Je třeba si uvědomit, že po dokončení PO tady přibude téměř veškerý transit od Hradce na sever i západ, D1-D8 atd. Jako nejlepší řešení mi přijde podkopat sídliště a MÚK Chlumecká úplně zrušit.
Ten obrázek berte s rezervou. Takhle řešené napojení na chlumeckou před vchodem do paneláku je vážně nesmysl
Ten obrázek berte s rezervou. Takhle řešené napojení na chlumeckou před vchodem do paneláku je vážně nesmysl
- Přílohy
-
- mapgen_mapy_cz.jpg (76.87 KiB) Zobrazeno 9047 x
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Jel jsem tam naposledy včera. Ale buď Vy ne, nebo envíte, která je Chlumecká, popřpadě, kde je sever. Viz. http://www.mapy.cz/#mm=ZP@x=133458752@y=136031488@z=14Web píše:Tak jestli jste tam nikdy nejel, nevím o čem se bavímeManiac píše: To se ale nedá ani teď, ve směru na sever má MÚK Chlumecká pouze odbočovací větev.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
A ve směru na sever přesto podle vás existuje jenom sjezd, tudíž se od ČM nedostanete na R10 Ach joManiac píše:Jel jsem tam naposledy včera. Ale buď Vy ne, nebo envíte, která je Chlumecká, popřpadě, kde je sever. Viz. http://www.mapy.cz/#mm=ZP@x=133458752@y=136031488@z=14Web píše:Tak jestli jste tam nikdy nejel, nevím o čem se bavímeManiac píše: To se ale nedá ani teď, ve směru na sever má MÚK Chlumecká pouze odbočovací větev.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
No obavam se, ze toto by nejspis neslo, na cernaku je dosti nestabilni piskove podlozi pokud vim, uz typanelaky co tam stoji maji dosti problemy se statikou, fakt si neumim predstavit co by s tim udelal tunelegelebege píše:Je třeba si uvědomit, že po dokončení PO tady přibude téměř veškerý transit od Hradce na sever i západ, D1-D8 atd. Jako nejlepší řešení mi přijde podkopat sídliště a MÚK Chlumecká úplně zrušit.
Ten obrázek berte s rezervou. Takhle řešené napojení na chlumeckou před vchodem do paneláku je vážně nesmysl
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Určitě lepší než dnes, ale na R1 vám teď zbývá vlastně už "jenom" tranzit D1-D8, všechno ostatní máte v kolektoru, myslím že i v tom kolektoru bude to připojení Chlumecké nepříjemné. Já bych k tomu vašemu přidal zkrátka ještě tu mojí úpravu sjezdu R1 jih na ČM ještě před nájezdem z ČMLenny píše:Trochu jsem nad tím zapřemýšlel a vypadlo mi z toho něco takového, berte to z rezervou nikdy jsem takovéto nákresy nemusel kreslit.
Vše by se odvíjelo od studie a kapacitního posouzení. Ale každopádně je to zajímavý námět do budoucna.
egelebege: To by bylo dost drsné a nedovedu si to moc (pro ulici s v budoucnu poměrně nízkým dopr. významem) představit Jinak ze severu by ta oblast měla být napojena z VR.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
V rámci MÚK Chlumecká ano, pokud se jede přes obchodní centrum a přes křižovatku s D11, samozřejmě se na R10 směr sever dostanete.Web píše: A ve směru na sever přesto podle vás existuje jenom sjezd, tudíž se od ČM nedostanete na R10 Ach jo
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Pánové, nechci se Vám nijak montovat do plodné diskuse, ale mám pocit, že jeden píšete o ČM sídlišti a druhý o ČM P+R u stanice metra .Maniac píše:V rámci MÚK Chlumecká ano, pokud se jede přes obchodní centrum a přes křižovatku s D11, samozřejmě se na R10 směr sever dostanete.Web píše: A ve směru na sever přesto podle vás existuje jenom sjezd, tudíž se od ČM nedostanete na R10 Ach jo
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@x=133449696@y=136028480@z=15
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Tahle cesta neexistuje?Maniac píše:V rámci MÚK Chlumecká ano, pokud se jede přes obchodní centrum a přes křižovatku s D11, samozřejmě se na R10 směr sever dostanete.Web píše: A ve směru na sever přesto podle vás existuje jenom sjezd, tudíž se od ČM nedostanete na R10 Ach jo
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=133432128+ ... 34688@z=14
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Nevim, jestli je tahle mapka aktualní, ale nezdá se mi, že by to sídliště bylo nějak extra napojeno na VR
- Přílohy
-
- mapgen_mapy_cz.jpg (64.18 KiB) Zobrazeno 9024 x
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Momentálně tam není ani ta VR Ale podle ÚP by to mělo finálně vypadat takhle:
- Přílohy
-
- Źemní plán ČM
- upp2.png (118.65 KiB) Zobrazeno 9023 x
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Tu je můj návrh na prodloužení D11 do centra. MÚK Chlumecká podle mého návrhu nebude zrušena, bude ale pouze pro provoz MHD.
- Přílohy
-
- mapa.jpg (74.48 KiB) Zobrazeno 9014 x
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Kontrolní otázka ... jedu třeba od Hradce po D11 a bydlím na Černém mostě, jak se dostanu domů?R-13 píše:Tu je můj návrh na prodloužení D11 do centra. MÚK Chlumecká podle mého návrhu nebude zrušena, bude ale pouze pro provoz MHD.
Odstavím auto na nultém km D11 a pojedu MHD?
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Aha, ta my unikla, omlouvám se.Web píše:Tahle cesta neexistuje?Maniac píše:V rámci MÚK Chlumecká ano, pokud se jede přes obchodní centrum a přes křižovatku s D11, samozřejmě se na R10 směr sever dostanete.Web píše: A ve směru na sever přesto podle vás existuje jenom sjezd, tudíž se od ČM nedostanete na R10 Ach jo
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=133432128+ ... 34688@z=14
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To by asi nějak otočkou zpátky i šlo Spíš je škoda že je ta mapa na západ tak useknutá a není vidět že by D11 končila přímo na Lehovci a dál pokračovala mezi činžovními domy...Petr Pokorný píše:Kontrolní otázka ... jedu třeba od Hradce po D11 a bydlím na Černém mostě, jak se dostanu domů?R-13 píše:Tu je můj návrh na prodloužení D11 do centra. MÚK Chlumecká podle mého návrhu nebude zrušena, bude ale pouze pro provoz MHD.
Odstavím auto na nultém km D11 a pojedu MHD?
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Ne. Pojedete tudy.Petr Pokorný píše:Kontrolní otázka ... jedu třeba od Hradce po D11 a bydlím na Černém mostě, jak se dostanu domů?R-13 píše:Tu je můj návrh na prodloužení D11 do centra. MÚK Chlumecká podle mého návrhu nebude zrušena, bude ale pouze pro provoz MHD.
Odstavím auto na nultém km D11 a pojedu MHD?
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To je taky dobrý návrh, ale ponechání MÚK Chlumecká pro MHD nijak neřeší hlavní problém. Zas by bylo třeba postavit kolektory atd...R-13 píše:Tu je můj návrh na prodloužení D11 do centra. MÚK Chlumecká podle mého návrhu nebude zrušena, bude ale pouze pro provoz MHD.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To se dá vyřešit jedině obejitim sídliště (tunel v tom písku a bahně asi nikdo nepostaví) jihem a napojenim pahejlu D11 na Chlumeckou do centra někde u Rajské zahrady. Pak by Chlumecká obsluhovala jen sídliště ve směru z města, obchodní zónu a lokální dopravu do Počernic a nemusela by být s VO jinak vodivě spojena. Další možnost je napojení na okruh směrem na sever u Satalic.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To by bylo asi nejlepší řešení, ale kdyby bylo aspoň trochu možný, tak by už dávno bylo realizovaný
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Ten podjezd je opravdu vybudován a vytváří objízdnou trasu do centra z D11 když dojde k ucpání R1 ve směru na Mladou Boleslav podél obchodní zóny Centrum Černý most. Z D11 stačí odbočit do Nakupní zóny. Dávám odkaz jak se ten podjezd stavěl... http://www.rychnovinky.cz/6128-podjezd- ... aha-9.htmlWeb píše:Neodřízli, podjezd pod Chlumecou od CČM už je, takže by se nic tak hrozného nestalo. Ta křižovatka je opravdu ošklivá a až se to tu rozšíří na 3x3, bude to ještě horší. Nicméně její zrušení taky moc reálně nevidím
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
V závěrech zjšťovacího řízení záměru Rozšíření stávajícího objektu IKEA Černý Most, k.ú. Černý Most, Praha 14 jsem se dočet, že ten podjezd už má dávno pravomocné stavební povolení. Připomínám, že se jedná o součást takovéto komunikace, jež by o něco zlepšila napojení Horních Počernic na R1, D11 i do nákupní zóny.mapman píše:Pak je zase ke zvážení, pokud dojde na zrušení MÚK Chlumecká, dobudovat po východní straně okruhu paralelní komunikaci vedoucí zhruba od Lukoilu k novému podjezdu R1 u toho kruhového objezdu na jihu.