Vestecká spojka
Re: Vestecká spojka
Von to neni stihomam, to pokračování by mělo význam jako obchvat Jižáku zcela jasnej, i kdyby to byla kapacitně jen dvoupruhovka (skrz JM je to díky kruháčům a semaforům kapacitně ještě míň).
Re: Vestecká spojka
Jsem si přečetl poslední argumenty pana starosty Křeslic (viz http://www.kreslice.cz/zpravy-starosty/ms-1210/p1=1210 (zpráva z 23.4.12) a zaujal mě argument, že Křesličané musí být bdělí a ostražití, protože v trase JVK kolem Křeslic je stále udržován nezastavitelný koridor (a u Petrovic se už sype vysoký protihlukový val). K tomu prvnímu: v územním plánu nic takové nevidím - dívám se špatně?
Re: Vestecká spojka
Nedíváš se špatně, nicméně je tam určitý koridor v ÚPn vymezený pro vedení vysokého napětí, samozřejmě nepřichází v úvahu výstavba vedení a kapacitní komunikace v souběhu (jen křížení) ale na druhou stranu přesunout vedení můžu vždycky a tu komunikaci sem pak jednoduše vecpu...
Re: Vestecká spojka
Už chápu proč musí být křesličané bdělí a ostražití - slyšeli o Mapmanovi!!!!
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 29.3.2009 9:42:31
Re: Vestecká spojka
Zelený advokát Dohnal napadl ve službách Zapotondy z Křeslic i Zásady územního rozvoje Středočeského kraje kvůli Vestecké spojce. Ta ale když byla označena za budoucí II. třídu už asi jen skomírala.
Re: Vestecká spojka
To myslí vážně ten mameluk že nepočítají v dalším UP s Vesteckou spojkou???
Nebo je to jeho dementní přání?
http://praha.idnes.cz/administrativni-c ... zpravy_sfo
Nebo je to jeho dementní přání?
http://praha.idnes.cz/administrativni-c ... zpravy_sfo
Re: Vestecká spojka
Vestecká spojka byla v očích řady představitelů HMP jen šidítkem, díky kterému se podařilo prosadit Exit4 na D1 a který by samostatně neměl vůbec šanci. O samotnou VS jim nikdy moc nešlo. Jak do toho zapadají plány tohoto pána nevím, ale moc důvěry to nebudí.kuzzzma píše:To myslí vážně ten mameluk že nepočítají v dalším UP s Vesteckou spojkou???
Nebo je to jeho dementní přání?
Čert vem VS, ale jaké řešení pánové z Magistrátu nabízí pro situaci kdy u Jesenice skončí budoucí D3 vedoucí od ČB v tzv. stabilizované variantě? Přímý směr do Prahy je pro řidiče používajícího mozek nebo navigaci přímo po přivaděči z okruhu na Vídeňskou, a co pak dál s těma autama? VS byla nebo je alespoň částečné řešení té hrozící kalamity, i když to není momentálně aktuální téma, ale jednou zase bude...
Re: Vestecká spojka
Přímý směr by měl být 1) po okruhu na Strakonickou a 2) po okruhu na D1. Úsek Jesenice - D1 je navíc postaven tak aby se z něj dal udělat šestipruh...
Re: Vestecká spojka
Tak ono už teď stačej ten kruháč ráno auta sjíždějící z okruhu od Lahovic docela pěkně zahltit. Málokdo má "naftu zdarma" aby si zajel do města dalších dvanáct kilometrů přes Modletice a dokud tam nebude fronta na dvacet minut tak se to nevyplatí ani časově.
Re: Vestecká spojka
Já říkám furt, že mě by se to nejvíc pozdávalo takhle: http://www.mapy.cz/s/62I4 Ten závlek na EXIT 4 je jen kvůli tomu developerovi ...
Re: Vestecká spojka
Jak bude upraveno značení, to je jedna věc. Druhá věc je ale ta jak budou řidiči, hlavně ti co trasu znají, skutečně jezdit. A přímý směr do Prahy prostě je po přivaděči na Vídeňskou. Příkladem budiž nárůst kamiónové dopravy, kteří trasu přes Modletice z části ignorují značení a jezdí přes Kunratickou spojku, která je pro tento účel dopravy těžce nevyhovující (kruhové křižovatky)...mapman píše:Přímý směr by měl být 1) po okruhu na Strakonickou a 2) po okruhu na D1. Úsek Jesenice - D1 je navíc postaven tak aby se z něj dal udělat šestipruh...
Re: Vestecká spojka
Nákladní doprava tam mohla být už dávno omezená... a zas tolik jich tam nejezdí...
Re: Vestecká spojka
Jo, to by se mi taky líbilo .. jezdim od Zbraslavi na Roztyly a navíc jsou tři čtvrtiny trasy v "ustálenym koridoru" hotový .. bohužel zatim je Zbraslav-kruháč 10 km cca 6-8 min, kruháč-kruháč necelej kilometr cca 10 min a zbytek přes Chodov cca 5 min ..
A kamiony tam prakticky nepotkávám.
A kamiony tam prakticky nepotkávám.
Naposledy upravil(a) jonáš dne 11.1.2013 15:51:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Vestecká spojka
Ano, to by bylo nejlepší, navrhovali to i bojovníci proti VS, ale je to jen teorie. Vyžadovalo by to nákladné vybudování nového Exitu, resp. totální rekonstrukci stávajícího nevyhovujícího Exitu 2 a to se nestane, nikdo s tím ani nepočítá v rozpočtu ani v ÚP...mapman píše:Já říkám furt, že mě by se to nejvíc pozdávalo takhle: http://www.mapy.cz/s/62I4 Ten závlek na EXIT 4 je jen kvůli tomu developerovi ...
Re: Vestecká spojka
Pěkné by to bylo, ovšem nevím, jak by se tam vešla další MÚK, když tam není pořádně místo ani na připojovák z exitu 2 ve směru do centra. A do stávající MÚK Chodov se to asi zaústit nedá, aniž by se z toho udělal alespoň třípatrový stack. O zvýšení hluku v těsné blízkosti zástavby a řevu kolem toho nemluvě...mapman píše:Já říkám furt, že mě by se to nejvíc pozdávalo takhle: http://www.mapy.cz/s/62I4 Ten závlek na EXIT 4 je jen kvůli tomu developerovi ...
Re: Vestecká spojka
Řev by byl... Ale vypadá to velmi dobře!
Re: Vestecká spojka
.. však ono se to tam bude muset jednou přestavět tak jako tak, protože ten masakr hned na výjezdu bude už neúnosnej. Stejně jako se časem (asi až umře Zápotockej) postaví i jižní obchvat Jižáku. Mně vždycky moc bavěj situace, kde musim dávat přednost někomu, koho nemam šanci pořádně vidět. V tomhle jsou dost šílený i ty krátký průplety na mega-MUK v Lahovicích, kde přes betony neni vidět taky nic, naštěstí tam moc velkej provoz nebývá.Standa píše:jak by se tam vešla další MÚK, když tam není pořádně místo ani na připojovák z exitu 2 ve směru do centra
Re: Vestecká spojka
Já bych to poupravil takhle: http://www.mapy.cz/#x=14.522621&y=50.01 ... n0eHx&l=16mapman píše:Já říkám furt, že mě by se to nejvíc pozdávalo takhle: http://www.mapy.cz/s/62I4
Místo kruháče s Na Jelenách by musela být múk, trochu problém byl byl zapojení Hrnčířské.
Re: Vestecká spojka
Krajský soud v Praze zrušil v územním plánu Vesteckou spojku
Praha 4. března (ČTK) - Krajský soud v Praze minulý týden zrušil ve středočeské územně plánovací dokumentaci trasu Vestecké spojky. Vyhověl tak žádosti pražských Křeslic a šesti dotčených vlastníků pozemků. ČTK o tom dnes informoval starosta Křeslic Antonín Zápotocký. Rozhodnutí je pravomocné. Spojka by měla propojit Pražský okruh s brněnskou dálnicí D1. Křeslice i vlastníci se domnívají, že by stavba poškodila životní prostředí.
'Je to velmi pozitivní zpráva pro všechny obyvatele jihovýchodního regionu Prahy,' uvedl Zápotocký.
Trasa byla rozhodnutím soudu vypuštěna ze Zásad územního rozvoje Středočeského kraje, které jsou nadřazeným dokumentem k územnímu plánu kraje. Náměstek středočeského hejtmana pro dopravu Miloš Petera (ČSSD) ČTK řekl, že kraj bude muset rozhodnutí soudu zohlednit a dokumentaci upravit. Pokud jde o samotnou trasu spojky, bude nutné najít jiné řešení, dodal.
Křeslice proti spojce a související výstavbě dlouhodobě bojují. Nadále usilují o zrušení plánované dálniční křižovatky Exit 4 na dálnici D1 a chtějí prosadit, aby v trase spojky vznikla obytná zástavba, která by výstavbu komunikace trvale znemožnila.
Podle advokáta Michala Bernarda, který Křeslice zastupuje, Městský soud v Praze už dříve vyhověl žalobě proti změně územního plánu, která umožňovala napojení Vestecké spojky dál za dálnici D1 a její pokračování na východ přes Milíčovský les na Křeslice a Petrovice. 'Žalobu proti samotné křižovatce Exit 4 řeší již více než rok Nejvyšší správní soud,' sdělil ČTK Bernard.
Re: Vestecká spojka
Tak za tohle by se nemusel stydět ani ten slavnější Antonín Zápotocký.Je to velmi pozitivní zpráva pro všechny obyvatele jihovýchodního regionu Prahy
Království a půl princezny za 511.
Re: Vestecká spojka
V Křeslicích slaví... Bohužel.
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Vestecká spojka
Existuje jediné řešení - aby se JM, Újezd a Pitkovice dohodli a na všechny přístupové komunikace do Křeslic osadily zdržovací semafory na křižovatkách s prerencí jiných směrů. Přece je nebude obtěžovat doprava z nějakých Křeslic. A v celém širém okolí plánované VS bych udělal stavení uzávěru, s tím že silnice už další provoz nevydrží. Takový žvásty jako že trasu VS zastavět - a ty lidi co tam budou bydlet tam asi budou lítat.kasme píše:Krajský soud v Praze zrušil v územním plánu Vesteckou spojku
Praha 4. března (ČTK) - Krajský soud v Praze minulý týden zrušil ve středočeské územně plánovací dokumentaci trasu Vestecké spojky. Vyhověl tak žádosti pražských Křeslic a šesti dotčených vlastníků pozemků. ČTK o tom dnes informoval starosta Křeslic Antonín Zápotocký. Rozhodnutí je pravomocné. Spojka by měla propojit Pražský okruh s brněnskou dálnicí D1. Křeslice i vlastníci se domnívají, že by stavba poškodila životní prostředí.
'Je to velmi pozitivní zpráva pro všechny obyvatele jihovýchodního regionu Prahy,' uvedl Zápotocký.
Trasa byla rozhodnutím soudu vypuštěna ze Zásad územního rozvoje Středočeského kraje, které jsou nadřazeným dokumentem k územnímu plánu kraje. Náměstek středočeského hejtmana pro dopravu Miloš Petera (ČSSD) ČTK řekl, že kraj bude muset rozhodnutí soudu zohlednit a dokumentaci upravit. Pokud jde o samotnou trasu spojky, bude nutné najít jiné řešení, dodal.
Křeslice proti spojce a související výstavbě dlouhodobě bojují. Nadále usilují o zrušení plánované dálniční křižovatky Exit 4 na dálnici D1 a chtějí prosadit, aby v trase spojky vznikla obytná zástavba, která by výstavbu komunikace trvale znemožnila.
Podle advokáta Michala Bernarda, který Křeslice zastupuje, Městský soud v Praze už dříve vyhověl žalobě proti změně územního plánu, která umožňovala napojení Vestecké spojky dál za dálnici D1 a její pokračování na východ přes Milíčovský les na Křeslice a Petrovice. 'Žalobu proti samotné křižovatce Exit 4 řeší již více než rok Nejvyšší správní soud,' sdělil ČTK Bernard.
PS: neví někdo čím bylo to zrušení zdůvodněno?
Re: Vestecká spojka
Já hlavně nechápu co maj co Křeslice kecat do výstavby spojky, která bude končit u D1...Ať si to u slopů VN třeba zastavěj, ale nevim proč by nemohli realizovat spojku od R1 až k D1:-/
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 29.3.2009 9:42:31
Re: Vestecká spojka
Zrušení je hlavně proto, že krajský úřad nestačil všechny námitky projednat s dotčenými orgány a sepsat odůvodnění, proč nebyla použita řešení ze studií, které Zápotonda někde vyštrachal, atp. do konce roku 2011, do kdy se daly převzít do Zásad územního rozvoje beze změny záměry z dříve schválených územních plánů velkých územních celků (např okruh, D3 aj.). Potom možná taky krajský soud spolknul některé lži pana zeleného advokáta Dohnala. Soud ani nevypsal veřejné soudní řízení, poslal to počtou a šmytec.