Re: Mezinárodní koutek
Napsal: 17.3.2013 13:06:20
Mezinárodní koutek nyní obsahuje popis 163 států světa a snad kromě Vatikánu zde není žádný pouze formálně jenom, aby tady byl. Všude naleznete základní informace o zemi, které jsou v dosahu: geografie, mapové začlenění ve světě, hlavní město, web stránky na oficiální instituce, informace o silniční infrastrukture až po detailnější informace dle možností.
Ve většině těchto států opravdu nalézáme dálnice, rychlostní silnice anebo silnice dálničního typu a to již i v zemích, o kterých by jsme třeba před 15-20 lety pochybovačně řešili zda to tam někdy bude možné.
Největší přírůstky dálnic má Čína. Zde nás dokáží ohromovat stavby, které se zapisují do našeho povědomí, co se dá postavit. Asie celkově staví dálnice dle stavu a možností: Arabové to dělají díky ropě, Peržané rovněž, mnoho zemí díky mezinárodní pomoci a úvěrů třeba z Japonska. Indie v rozvoji dálniční sítě zpomalila tempo a také kvalitu.
Druhé největší investice do dálniční sítě jsou v USA: tak na nové stavby jak i do opravy původní sítě. Veliký rozvoj dálnic zaznamenává Mexiko, ale rovněž třeba i Brazílie. Latinská Amerika staví převážně přes PPP a úseky jsou tvrdě zpoplatňovány.
Z hlediska nových dálnic v počtu na státy se jeví úspěšně také Afrika. Již to není o dálnicích v několika státech. Staví se masivně v mnoha z nich a první tahy téměř v každé větší zemi. Afrika nyní zaznamenává i boom v rozvoji silnic jako takových a v nových správach údržby, takže přibývá celoročně sjízdných komunikací.
Mezinárodní koutek je pouze doplňkem tohoto fóra a já to tak taky chápu. Pokud je žádost na nějaké doplnění, děje se tak v co nejrychlejším tempu - pokud je to v silách někoho z nás. Nyní je zde 295 témat (9,14% z fóra), ve kterých je 5687 příspěvků (7,53% z fóra).
Po novém, po dohodě s tvůrci webu Ceskedalnice.cz budu tvořit i základní informace pro Řidiče v části Zahraničí, začínám s Chorvatskem.
Ve většině těchto států opravdu nalézáme dálnice, rychlostní silnice anebo silnice dálničního typu a to již i v zemích, o kterých by jsme třeba před 15-20 lety pochybovačně řešili zda to tam někdy bude možné.
Největší přírůstky dálnic má Čína. Zde nás dokáží ohromovat stavby, které se zapisují do našeho povědomí, co se dá postavit. Asie celkově staví dálnice dle stavu a možností: Arabové to dělají díky ropě, Peržané rovněž, mnoho zemí díky mezinárodní pomoci a úvěrů třeba z Japonska. Indie v rozvoji dálniční sítě zpomalila tempo a také kvalitu.
Druhé největší investice do dálniční sítě jsou v USA: tak na nové stavby jak i do opravy původní sítě. Veliký rozvoj dálnic zaznamenává Mexiko, ale rovněž třeba i Brazílie. Latinská Amerika staví převážně přes PPP a úseky jsou tvrdě zpoplatňovány.
Z hlediska nových dálnic v počtu na státy se jeví úspěšně také Afrika. Již to není o dálnicích v několika státech. Staví se masivně v mnoha z nich a první tahy téměř v každé větší zemi. Afrika nyní zaznamenává i boom v rozvoji silnic jako takových a v nových správach údržby, takže přibývá celoročně sjízdných komunikací.
Mezinárodní koutek je pouze doplňkem tohoto fóra a já to tak taky chápu. Pokud je žádost na nějaké doplnění, děje se tak v co nejrychlejším tempu - pokud je to v silách někoho z nás. Nyní je zde 295 témat (9,14% z fóra), ve kterých je 5687 příspěvků (7,53% z fóra).
Po novém, po dohodě s tvůrci webu Ceskedalnice.cz budu tvořit i základní informace pro Řidiče v části Zahraničí, začínám s Chorvatskem.