Na nové verzi fóra a aplikaci zde se pracuje. Stejně tak na aktualizaci na obsahu stránek starých i 7 let. Zrovna jako na aktualizaci mnoha dat a údajů na fóru samotném ...
Zahraniční sekce dohromady tvoří 10% fóra, respektivě státy EU/Evropy tvoří 7,7%, respektivě Slovensko zde tvoří 2,7%. Osobně nevyužívám funkce "poslední příspěvky", ale do minulosti byla provedená 1. úprava a sice, že se státy mimo tohoto evropského prostoru nezobrazují v těch přehledech a poté byla realizována 2. úprava, kdy se dokonce stejné názvy Slovenska upravují do podoby v závorce (SK), aby se tak odstranila závadnost ve smyslu D2/D4 atd. až po Železnice. Ten potenciál je mnohonásobně širší - jakmile by se našel kdokoliv kdo by popsal dopodrobna síť z Číny/USA atd. jako je třeba HR/PL, tak klidně. Je to všechno o času ... Zrovna tak ČR: když budete stavět 2x tolik D/R, jak vám je slibováno, bude násobně o čem psát proti stavu, kdy se pomalu násobně píše o tom, proč se nestaví.
Osobně taky nečtu všechno a ze zkušeností odjinud existuje vícero možností jak vyfiltrovat obsah. Ale závisí od možností fóra. Zde od vyfiltrování obsahu konkrétního uživatele lze realizovat i další úpravu, a sice zaškrtnout si informování, když se někde něco nové vyskytne. Nevím do jaké míry to je ještě aktuální protože fórum již na mail nezasílá ani příchod SZ. Lze taky vybírat konkrétní sekce co do zobrazování nových příspěvků, ale tato funkce tady není nyní vůbec. Vše je pak o nastavení každého registrovaného uživatele. Já si pročtu co mě zajímá a pak až už je mnoho témat nepřečtených a již to překáží při dalším nakliknutí, tak dávám označit za přečtené, protože vím, že všechno číst nebudu a umím "hledat". To je tady velmi kvalitní funkce.
Ať každý čte co jen chce.
A taky ať nečte, co nechce a klidně ať je to cokoliv, včetně zahraničních sekcí.
Zrovna tak píšu i ve vláknách k vašim stavbám ... akorát nebudu 200x opakovat, proč někde není 100 km/h v tunelu nebo proč je někde most namísto tunelu atd., ale když jiní chtějí, tak proč ne?
Někteří taky mají nejvíce příspěvků ve zcela OT sekcích, tedy co nemají prakticky nic společného s originálním zaměřením fóra, ale proč ne?
p.s. hodně infrastrukturních fór, včetně platformy skyscrapercity, U.S. interstate, CDN highways, F-stavební atd., které existují dlouhou dobu, tak zápasí s úpadkem. Dopracuje se to moc do široka, ale pak se čím dál méně aktualizuje obsah, je mnoho otázek a málo odpovědí a jakmile nastane výpadek adminů, tak ty databázy občas mají výpadek a pak je to i o těch fórách jako takových. Já na zastaralost fóra kdysi upozornil - bylo řečeno, že neva-, ale vidíte jak to je a MzO to shrnul ...
Martin z Ostravy píše:Musíme, protože už začala mizet vlákna, nejdou registrace a celé fórum drží jen silou vůle.
Na začátku to bylo pár vláken v Německu, poté Slovensku, pak celé vlákno opravy české D2 atd. Nevíte kdy ani jak a to jsou tisíce příspěvků co chybí; jsou zde, dají se vyhledat, ale fórum je nezobrazuje; na tomto příkladě to bylo vysvětleno:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 57#p233557 . Dokud existuje aktivní živá síla, tak se technické obtíže dají nahrazovat a opravovat.
Velmi často se stává, že lidi jsou apatičtí, když pozorují více keců, než bagrů.
A kolik lidí mělo ambice jít to změnit, ale zapadnou do koloběhu, změní ten kritický náhled a pak je ani nebaví se k tomu vyjádřovat, ale to je zcela normální životní vývoj. Jenomže to má často dopad na ty dopravní weby.
Protože tam nejsou náhradnící, zase tolik lidí není, kdo by tomu ten čas věnoval. Já z těch 15 let taky mám i mnohoroční výpadky. Akorát nemám problém i po 100. napsat to stejné, jak se věci mají a proč. Jsou noví čitatelé, další uživatelé ... taky normální koloběh.
Mně osobně je jedno zda a kdo čte nebo nečte kteroukoliv tému nebo příspěvek. Je toho hodně co když já tady napíšu, tak se o tom debatuje jinde a ne jen ve virtuálním světě. A to se dá vztáhnout i na další platformy debat a reálu, kdo ví, kde pod čím píšu. Zde jsem to poňal výslovně informačně z 90% a 10% občas vlastní názor, pohled. Jsou weby, kde jsem přímým konzultantem moderátorů, kde se dá cokoliv vyhledat, nebo občas něco živě odkomunikuji, protože zase tolik času není, abych všude psal a co se týče mé účasti v zahr. sekcích tohoto fóra, taky to takhle již dlouho nepotrvá, ale o tom průběžně informuji v zahr. sekcích v této sekci + adminů fóra. Skyscrapercity a ty US/CDN fóra tam jsou lidi-moderátoři a admini, kteří pracují na ministerstvech dopravy/výstavby a dokonce na nejvyšších postech nebo na DOT atd., ale jamile se tak stane, tak ten "psací potenciál klesne", protože se to prolíná s prací a najednou je tlak nevyjádřovat se. Nebo "jen odkomunikovat kdesi cosi", to je i tady. Ale to je taky normální.
To nejhorší, co se může stát kromě technických obtíží je totiž absence aktualizací a vývoje. To pak nemá smysl; pak postačují i často v horším stavu státní/národní stránky a noviny, ale v lepším, než na minulost protočená vlákna ve fórech. Kdo kdy vytvořil jakýkoliv web a udržoval ho informacemi, tak ví, že to je nesmírně náročné na čas. Nikdy to nevydrží celý život, když to nemá nástupce. Člověk časem i mění zájmy.
Pokud i tohle zde jednou zanikne a stane se tak dříve, než já odejdu ze světa, tak mě to bude mrzet, ale vím, že to dopomohlo mnoha lidem k dovoleným, pracovním cestám, dobrodruhům na trabantech, nákladních vozech, motorkách, že se tím inspiruje státní správa atd. a umí to zodpovědět mnoha lidem mnoho otázek, stejně jak i naštvat (že se něco nestaví a nebude a vím, že nebude nebo naopak rozhodně bude).
Prozatím je zájem udržet technickou stránku, obsah záleží od všech. Jedno bez druhýho nejde.
p.s. vůbec nejsem upjatý na počet příspěvků, dokonce bych řekl, že již více než 1000+ je takových, že by to mohlo být ve formě ceskedalnice.cz, ale není a já právě chci udržet encyklopedickou formu zahraniční sekce, proto aktualizuji konkrétní příspěvky a ten přehled spíš udržuju. Klidně i tím 4- ročním nebo 10- ročním souhnem napříč vlákna. Je to můj vklad času. A je jedno jestli to bude číst 1000 lidí měsíčně nebo půlročně. Jestli si to někdo neotvoří i vůbec, no tak ne. Nenechávám si tady za to ani platit.