Stránka 1 z 2

R35

Napsal: 6.4.2009 18:02:07
od PetrK
Aktuální foto R35 Sedlice - Opatovice http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 9.5.2009 18:33:53
od tomasslavicek
Fotky ze stavby mimoúrovňové křižovatky silnic R35 a I/37 u Opatovic nad Labem. Pohled ze severu od Opatovic, potom na rozestavěnou nájezdovou rampu od D11 od Sedlic. Horní patro ještě nestaví, na nájezdy právě montovali protihlukové bariéry. U fotek jsou GPS souřadnice, fotil jsem mobilem (Samsung Omnia).

http://picasaweb.google.com/lightbluese ... icNadLabem

Tomáš Slavíček, 9. května 2009

Re: R35

Napsal: 9.5.2009 21:18:17
od pp21
tomasslavicek píše:...Horní patro ještě nestaví...
Horní patro estakády je smostatná stavba, pokud se nepletu, tak ta ještě zahájena nebyla. A předpokládám že jen tak ani nebude, protože do doby než bude stát další úsek tak je to absolutně zbytný stavba. V dnešní krizi mi přijde zahajovat třetí patro jako mrhání tím co nemáme ... penězi.

Jinak hezký fotky, díky.

R35

Napsal: 17.5.2009 21:17:27
od PetrK
Aktuální fotografie R35 Sedlice - Opatovice http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 10:45:09
od Thomas
na mostě přes trať PU - HK je patrná rezerva pro zdoukolejnění. Jen mě zas udivuje, že druhá kolej má vést tak, kde jsou nabouchány sloupy trakčního vedení ...

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 10:53:14
od Martin z Ostravy
Tak to bude asi proto, že s tou tratí se nedělalo nic, je v původní stopě.

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 10:55:37
od jonáš
Tak to vás vůbec nemusí udivovat, protože pokud se ta trať bude přestavovat, tak jako celek, počínaje propustkama a odvodněnim, a nějaký orezlý sloupy a nakloněný patky trakce se s tim taky svezou. 8-)

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 12:07:42
od Thomas
a přesto mě to udivuje, ale z jiného důvodu, než kam oba směřujete - elektrifikace se dělala v 70. letech, kdy jak HK, tak i PU výrazně rostly, trať byla už tehdy výrazně frekventovaná a navíc tvořila spojnici tehdejšího krajského města (jen HK) s hlavním tahem. Už tehdy se muselo předpokládat, že ke zdvojkolejnění dojde, pokud už tehdy nebylo v územních plánech. Za takové situace je šílenost bouchat sloupy do místa druhé koleje, protože zvojkolejnění znamená zároveňh reelektrifikaci. Ale i dneska by se celá řada sloupů, či jejich patek dala využít, nebo repasovat. Prostě to bude dražší.

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 13:53:58
od Lenny
Thomas píše:Ale i dneska by se celá řada sloupů, či jejich patek dala využít, nebo repasovat. Prostě to bude dražší.
Pokud jsem si všiml při koridorizaci tratí, tak těch využitých patek bylo minimum a to jen na místech, kde nešlo postavit nové slopy, jako bylo například v Kolíně u Pivovaru (Kolín - Kolín-zastávka). Jinak se sloupy vždy umísťovaly v nové poloze. Sloupy byly taky bez milosti pokáceny, sundány a místo nich vztyčeny nové. Přece jenom mají určitou životnost. ;)

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 15:24:29
od Thomas
no, neaspiruju na tgo, že zrovna tomuhle rozumím, ale ona to taky může být otázka chtění a nechtění - jedna věc je stožár, který rezaví o který se nikdo třeba 50 let nestaral, ale patka je kus betonu v zemi, když to porovnám s mosty (o dost namáhanějšími), tak si říkám, zda je to potřeba. Niveleta tratí se měnila minimálně ..... Třeba to nějaký důvod má, ale nějak se mi to nezdá.

Re: R35

Napsal: 18.5.2009 16:08:42
od Lenny
Thomas píše:no, neaspiruju na tgo, že zrovna tomuhle rozumím, ale ona to taky může být otázka chtění a nechtění - jedna věc je stožár, který rezaví o který se nikdo třeba 50 let nestaral, ale patka je kus betonu v zemi, když to porovnám s mosty (o dost namáhanějšími), tak si říkám, zda je to potřeba. Niveleta tratí se měnila minimálně ..... Třeba to nějaký důvod má, ale nějak se mi to nezdá.
Další důvod je ten, že někdy jsou sloupy v patce zabetonováné, tudiž nejdou z patky nějak jednoduše vytáhnout. Nehledě na problém ukotovení nového sloupu ke staré patce. Nemusí sedět přichycení atd. Někdy se stavte se podívat na nějakou modernizaci, nebo projít fotky na Káčku, tam to bývá relativně dobře vidět.

Re: R35

Napsal: 23.6.2009 19:07:52
od PetrK
aktuální foto MÚK Opatovice http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 7.7.2009 21:39:08
od PetrK
Aktuální fotografie MÚK Opatovice a okolí http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 16.8.2009 10:55:28
od PetrK
Srpnové fotografie stavby R35 http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 10.9.2009 21:29:46
od PetrK
Aktuální fotografie stavby R35 http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 14.9.2009 20:05:41
od PetrK
A ještě pár nových fotografií http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 18.10.2009 20:04:03
od PetrK
Aktuální fotografie R35 Sedlice - Opatovice http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 15.11.2009 21:34:46
od PetrK
Fotografie R35 a I/37 12 dní před zprovozněním http://www.dalnice.ic.cz/

Re: R35

Napsal: 16.11.2009 7:34:53
od PetrK
Ještě jsem doplnil pár snímků MÚK Opatovice.

Re: R35

Napsal: 16.11.2009 12:49:28
od bhs
Chtěl bych Vám poděkovat (předpokládám i jménem mnoha dalších účastníků fóra) za spoustu práce, kterou nám přibližujete postup prací na velmi důležité stavbě dopravní infrastruktury, jejíž dokončení se - naštěstí i pro Vás :) blíží ....

Re: R35

Napsal: 26.11.2009 21:07:51
od PetrK
Aktuální fotografie R35 a I/37 den před zprovozněním http://www.dalnice.ic.cz/
PS.Děkuju za pochvalu.

Re: R35

Napsal: 26.11.2009 22:27:03
od mapman
Určitě zasloužené děkujeme, spousta kvalitních fotografií neméně kvalitní stavby :) Mimochodem, doufám, že zítřkem to nekončí, od příštího roku nás čeká dostavby estakády na MÚK Opatovice!

Re: R35

Napsal: 29.11.2009 16:14:33
od prisec
Video z 27.11.2009 dokončený úsek R35 u Opatovic nad Labem. http://www.stream.cz/video/395056-i-37- ... 27-11-2009

Re: R35

Napsal: 14.12.2009 18:51:12
od Vlado
Odkaz na leteckou virtuální prohlídku křižovatky Opatovice
http://www.virtualczech.cz/vr/opatovice/4/fullflash.htm

Re: R35

Napsal: 21.12.2009 14:23:46
od martas
Jedna oskenovaná, ale celkem pěkná fotka celé opatovické křižovatky.