[D0] 520 Satalice - Březiněves
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Mám pocit že nějaký MD na interpelacích říkal, že v únoru by měla proběhnout finální představení variant vedení asi už obou zbylých části okruhu starostům okolních obcí, které prošly vyhodnocováním. Nevím, jestli jim řeknou už konečnou variantu podle toho jak to vyšlo, nebo budou se starosty ještě debatovat.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tak to asi bude ještě pěkně složitá debata ! Řada připomínek je oprávněných. Jinak hned úvodní strana - obrázek - je hezky tendenční. Po silnici jim jedou jen kamiony . Na straně druhé je tam jen 2 + 2...
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Nedocetl jsem to. Nemam na to, otevira se mi kudla v kapse. Na jedne strane stado tupcu (sorry, nemam jine oznaceni), kteri vedi, ze se planuje velka komunikace, postavi si tam barak a pak se bouri. Na druhe dvojka RSD+magistrat, kteri uz dlouha leta vedi, jak postupuje urbanizace zaPrazi a tvari, jakoby nic. Suchdol byla legrace. To hlavni teprve prichazi.
Terminy dokonceni okruhu nejsou dulezite. Na tu stavbu zapomente. Pokud se nejak radikalne nepromeni prostredi, skoncili jsme.
Terminy dokonceni okruhu nejsou dulezite. Na tu stavbu zapomente. Pokud se nejak radikalne nepromeni prostredi, skoncili jsme.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Nebyl bych tak pesimistický. Jejich požadavky se příliš neliší od tunelové létákové varianty. Požadují o trochu delší tunely a vybudování Veleňské radiály, která by se stejně musela postavit. Naproti tomu lidé u středočeské D3 nechtějí dálnici vůbec.jozka píše:Nedocetl jsem to. Nemam na to, otevira se mi kudla v kapse. Na jedne strane stado tupcu (sorry, nemam jine oznaceni), kteri vedi, ze se planuje velka komunikace, postavi si tam barak a pak se bouri. Na druhe dvojka RSD+magistrat, kteri uz dlouha leta vedi, jak postupuje urbanizace zaPrazi a tvari, jakoby nic. Suchdol byla legrace. To hlavni teprve prichazi.
Terminy dokonceni okruhu nejsou dulezite. Na tu stavbu zapomente. Pokud se nejak radikalne nepromeni prostredi, skoncili jsme.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tak ono tam je tendenčních- lživých obrázků asi víc, jenom z toho co znám.
Například u Podolanky na 38 a 39 jsou fotky domů z centra obce, které se stavbou nesouvisí.
Pro rychlé porovonání je na té 39 mapka a ta fotka je pořízena ještě tak 100 metrů nad tím rybníkem.
Jinak teda to zrušení MÚK Vinoř nějak nechápu. Jak v tom případě plánují najíždění aut z Vinoře, Podolanky, Jenštejna a Radonic? Nechápu, že s tímhle souhlasí Přezletice, když by celá doprava pak měla jet přes ně.
Například u Podolanky na 38 a 39 jsou fotky domů z centra obce, které se stavbou nesouvisí.
Pro rychlé porovonání je na té 39 mapka a ta fotka je pořízena ještě tak 100 metrů nad tím rybníkem.
Jinak teda to zrušení MÚK Vinoř nějak nechápu. Jak v tom případě plánují najíždění aut z Vinoře, Podolanky, Jenštejna a Radonic? Nechápu, že s tímhle souhlasí Přezletice, když by celá doprava pak měla jet přes ně.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Souhlas, poslední stavbou D0 bude, při současném fungování ŘSD, MHMP a legislativní džungle, s maximálním vypětím 511 a šmitec.jozka píše:Nedocetl jsem to. Nemam na to, otevira se mi kudla v kapse. Na jedne strane stado tupcu (sorry, nemam jine oznaceni), kteri vedi, ze se planuje velka komunikace, postavi si tam barak a pak se bouri. Na druhe dvojka RSD+magistrat, kteri uz dlouha leta vedi, jak postupuje urbanizace zaPrazi a tvari, jakoby nic. Suchdol byla legrace. To hlavni teprve prichazi.
Terminy dokonceni okruhu nejsou dulezite. Na tu stavbu zapomente. Pokud se nejak radikalne nepromeni prostredi, skoncili jsme.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tak já taky přidám poznámku:
"Zásadně nesouhlasíme s vymezením koridoru SOKP 520. Je to zastaralá trasa navržená před cca 50 lety ve zcela jiné době a jiných podmínkách."
Takže 50 let vědí kudy trasa povede a stejně tam povolili výstavbu. Tady mi bohužel není těch lidí vůbec líto i kdyby jim tam měla vést dálnice přímo pod okny resp. jak je tam jeden obrázek přímo nad barákem. A abych pravdu řekl, tak jim to i přeju protože spoléhat se na to, že se to v budoucnu nějak vyřeší a tady je levný pozemek je opravdu jenom jejich problém.
Dál nechápu, jak si můžou stěžovat, na krajské silnice v souvislosti okruhu. To si mají stěžovat na kraji.
Co mě ale zarazilo, tak je, že se MÚK Chlumecká rušit a slyším tedy poprvé. Co je na tom pravdy?
"Zásadně nesouhlasíme s vymezením koridoru SOKP 520. Je to zastaralá trasa navržená před cca 50 lety ve zcela jiné době a jiných podmínkách."
Takže 50 let vědí kudy trasa povede a stejně tam povolili výstavbu. Tady mi bohužel není těch lidí vůbec líto i kdyby jim tam měla vést dálnice přímo pod okny resp. jak je tam jeden obrázek přímo nad barákem. A abych pravdu řekl, tak jim to i přeju protože spoléhat se na to, že se to v budoucnu nějak vyřeší a tady je levný pozemek je opravdu jenom jejich problém.
Dál nechápu, jak si můžou stěžovat, na krajské silnice v souvislosti okruhu. To si mají stěžovat na kraji.
Co mě ale zarazilo, tak je, že se MÚK Chlumecká rušit a slyším tedy poprvé. Co je na tom pravdy?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
My Radoničtí si najedeme přes D10 .o) Hlavně mě pobavil ten skoro národní park Červená skála...který by byl tak 400m od trasy....krtek700 píše:T
Jinak teda to zrušení MÚK Vinoř nějak nechápu. Jak v tom případě plánují najíždění aut z Vinoře, Podolanky, Jenštejna a Radonic? Nechápu, že s tímhle souhlasí Přezletice, když by celá doprava pak měla jet přes ně.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Trochu tam to uzemi kolem Radonic, Podolanky, Prezletic a Velene z minulosti znam. Ten pribeh je v podstate porad stejny:
1. Jouda chce bydlet v Praze ale tam jsou drahe pozemky/nemovitosti, tak na to vyzraje tak, ze se nastehuje do Zaprazi
2. Jouda v 98% pripadu vubec netusi, ze par set metru od nej je planovana dalnice a ani se o to nezajima. Proc taky.
3. Jouda musi koupit 2 auta, pro sebe a pro pipinu a jezdi jak o zivot – do prace, z prace, deti do skoly, deti ze skoly, deti na krouzky, deti z krouzku. Je to na ho*no, aut je moc a silnic malo a nove se nestavi, Jouda nadava…
4. Jouda se od souseda Mouly dozvi, ze tady vedle nas chteji postavit Prazsky okruh. “Hajzlove!”, vola Jouda.
5. I se vsichni domluvi a zalozi obcanske sdruzeni “Za Radonice klidnejsi” nebo za Podolanku krasnejsi” pripadne “Nenicte prirodu, hlavne ne u nas v Prezleticich”. Ceka se na mesiase.
6. Mesias prichazi. Soused Mamlas kandiduje do mistniho zastupitelstva. Hlavni bod: okruh potrebujeme ale hodte ho za humna nekomu jinemu!
7. Mamlas vyhraje volby. Logicky. Pokud by nekdo rekl “Lidi neblbnete, ten okruh je tam planovany uz nekolik desitek let, meli jste se zajimat driv kam se stehujte” tak nedostane ani hlas.
8. Mamlas se spoji s podobnymi mesiasi ze sousednich obci, nakresli fixkou na mapu caru, ktery se jejich obcim vyhyba, pripadne par tunelu na rovine za desitky miliard a problem je vyresen. V jejich myslich.
9. Zacina spravni a soudni bitva.
10. Jouda nadava, ze doprava je cim dal horsi…
1. Jouda chce bydlet v Praze ale tam jsou drahe pozemky/nemovitosti, tak na to vyzraje tak, ze se nastehuje do Zaprazi
2. Jouda v 98% pripadu vubec netusi, ze par set metru od nej je planovana dalnice a ani se o to nezajima. Proc taky.
3. Jouda musi koupit 2 auta, pro sebe a pro pipinu a jezdi jak o zivot – do prace, z prace, deti do skoly, deti ze skoly, deti na krouzky, deti z krouzku. Je to na ho*no, aut je moc a silnic malo a nove se nestavi, Jouda nadava…
4. Jouda se od souseda Mouly dozvi, ze tady vedle nas chteji postavit Prazsky okruh. “Hajzlove!”, vola Jouda.
5. I se vsichni domluvi a zalozi obcanske sdruzeni “Za Radonice klidnejsi” nebo za Podolanku krasnejsi” pripadne “Nenicte prirodu, hlavne ne u nas v Prezleticich”. Ceka se na mesiase.
6. Mesias prichazi. Soused Mamlas kandiduje do mistniho zastupitelstva. Hlavni bod: okruh potrebujeme ale hodte ho za humna nekomu jinemu!
7. Mamlas vyhraje volby. Logicky. Pokud by nekdo rekl “Lidi neblbnete, ten okruh je tam planovany uz nekolik desitek let, meli jste se zajimat driv kam se stehujte” tak nedostane ani hlas.
8. Mamlas se spoji s podobnymi mesiasi ze sousednich obci, nakresli fixkou na mapu caru, ktery se jejich obcim vyhyba, pripadne par tunelu na rovine za desitky miliard a problem je vyresen. V jejich myslich.
9. Zacina spravni a soudni bitva.
10. Jouda nadava, ze doprava je cim dal horsi…
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Hodně dobře napsáno, dost jsem se zasmál
Ještě bych doplnil 2 body
3a. Jouda netuší, že dům v satelitu, dvě auta a neustálé dojíždění ho ve výsledku vyjde dráž jak časově tak finančně, než když by zůstal v Praze
11. Jouda prodává se ztrátou auta a dům v satelitu a stěhuje se zpátky do Prahy
Ještě bych doplnil 2 body
3a. Jouda netuší, že dům v satelitu, dvě auta a neustálé dojíždění ho ve výsledku vyjde dráž jak časově tak finančně, než když by zůstal v Praze
11. Jouda prodává se ztrátou auta a dům v satelitu a stěhuje se zpátky do Prahy
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Znáte někoho takového? Já zatím na nikoho takového nenarazil. Není to jen něčí "zbožné" přání?_jan91 píše:11. Jouda prodává se ztrátou auta a dům v satelitu a stěhuje se zpátky do Prahy
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Vzhledem k tomu, že zde máme nového multidisciplinárního odborníka "mts" v oboru sociologie a dopravních staveb bych se rád otázal.
Můžete nám v kombinaci s 1975, který je dle postů ze zmiňovaných Radonic, popsat ty přínosy 520 pro obyvatele Radonic, které ten jouda dle bodu 10 nechápe a proto si stěžuje na dopravu ?
Představte si něco jako spotřební koš při CPI a popište nám jakou dopravu tohoto obyvatele okruh zlepší.
Např. cesta na letiště 2 x ročně - současný návrh okruhu o 15 min. rychleji než Blankou, odsunutá varianta o 5 minut rychleji než Blankou, přínos pro obyvatele Radonic zanedbatelný, jeho podpora okruhu z tohoto důvodu 0.
Cesta na kroužek dětí do Počernic - nula,
Cesta do globusu - nula
Cesta do Drážďan na nákupy - nula, manželka pojede VR jako doposud
Bruslení v Letňanech - nula
…
Můžete nám v kombinaci s 1975, který je dle postů ze zmiňovaných Radonic, popsat ty přínosy 520 pro obyvatele Radonic, které ten jouda dle bodu 10 nechápe a proto si stěžuje na dopravu ?
Představte si něco jako spotřební koš při CPI a popište nám jakou dopravu tohoto obyvatele okruh zlepší.
Např. cesta na letiště 2 x ročně - současný návrh okruhu o 15 min. rychleji než Blankou, odsunutá varianta o 5 minut rychleji než Blankou, přínos pro obyvatele Radonic zanedbatelný, jeho podpora okruhu z tohoto důvodu 0.
Cesta na kroužek dětí do Počernic - nula,
Cesta do globusu - nula
Cesta do Drážďan na nákupy - nula, manželka pojede VR jako doposud
Bruslení v Letňanech - nula
…
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Mistni situaci podrobne neznam, ale prinos pro Joudy i Mouly muze byt v tom, ze zatimco ted se jim doprava probiji obci, po dostavbe cast z ni bude zkanalizovana na novy usek a v obci bude volneji.
Od mista bydliste je dalnice asi kilometr vzdusnou carou. Vyuziji ji tak jednou za pet let, jelikoz kdyz jedu jednom smerem, najedu o najezd vedle, jedu-li druhym, najedu o dalsi najezd vedle na druhou stranu. Zdanlive je mi k prdu, jen ji budu obcas slyset, propichla krasne uzemi u reky a otravuje mne zplodinami... v realu je pro mne spasou, protoze mi dava moznost najet na byvalou hlavni silnici i v dobe, kdy je provoz nejhustsi. Nebyt toho zdanlive zbytecneho useku, asi bych se na tu hlavni jen tak nepripojil.
Od mista bydliste je dalnice asi kilometr vzdusnou carou. Vyuziji ji tak jednou za pet let, jelikoz kdyz jedu jednom smerem, najedu o najezd vedle, jedu-li druhym, najedu o dalsi najezd vedle na druhou stranu. Zdanlive je mi k prdu, jen ji budu obcas slyset, propichla krasne uzemi u reky a otravuje mne zplodinami... v realu je pro mne spasou, protoze mi dava moznost najet na byvalou hlavni silnici i v dobe, kdy je provoz nejhustsi. Nebyt toho zdanlive zbytecneho useku, asi bych se na tu hlavni jen tak nepripojil.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Na multidisplinarniho odbornika se necitim, jen jsem s nadsazkou popsal myslenkove pochody a postupy jedne specificke skupiny odpurcu.
520 v zasade dopravu obyvatel Radonic a dalsich podobnych obci nezlepsi. Jedna se o nekolik tisic lidi. Ale s nejvetsi pravdepodobnosti zlepsi dopravu pro nekolik milionu obyvatel Prahy, StC kraje a potazmo cele republiky. Rika se tomu liniova stavba s celospolecenskym prinosem nebo tak nejak…
520 v zasade dopravu obyvatel Radonic a dalsich podobnych obci nezlepsi. Jedna se o nekolik tisic lidi. Ale s nejvetsi pravdepodobnosti zlepsi dopravu pro nekolik milionu obyvatel Prahy, StC kraje a potazmo cele republiky. Rika se tomu liniova stavba s celospolecenskym prinosem nebo tak nejak…
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
to MPMP: mel jsem ve svem okoli jednoho cloveka, ktereho satelitni taxikarina prestala po letech bavit a odstehoval se zpet do Prahy. Ale se ztratou ten dum urcite neprodaval...
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Ano a právě proto jsou postoje obyvatel jaké jsou.
Např. stavěná D55 kolem Otrokovic je navrhnuta zoufale, způsobuje vysoké PHS a budoucí věčnou nespokojenost, kde posun o pár desítek metrů za "kravín" by snesitelnost pro obyvatele zásadně vylepšil bez nákladů v řádu mld.. Ale staví se, protože podstatné části města uleví.
To 520 prostě neplní nikde. Nikomu z dotčených obcí v ničem nepomůže a nesmyslně navrhuté MUK situace ještě zhorší. Nijak neřeší napojení na obchvat Brandýsa, přeložku 610 atd..
V podstatě je to klasický návrh "naší" školy projektantů bez jakéhokoli chápání celku. Stejná situace jako s 511, kde se x let prosazovala nějaká synergie výstavby s přeložkou I/12 atd.
Takže 520 je realizovatelná po vyřešení všech podmínek obcí atd. cena vysoce přes 2 mld CZK za km.
Dávno se mohly realizovat přeložky ve stylu I/16 Slaný-Velvary jako třípruhy, tranzit mezi D směřující zbytečně do Prahy se mohl rozložit sem a současně řešit obchvaty středně velkých měst, nápor na 510 by se zmenšil atd.. vše mohlo být 10 let v běhu. Kdyby někdo mermomocí neprosazoval stupidní nápad sloučit dopravu okraje Prahy a tranzit do jedné megakomunikace.
Např. stavěná D55 kolem Otrokovic je navrhnuta zoufale, způsobuje vysoké PHS a budoucí věčnou nespokojenost, kde posun o pár desítek metrů za "kravín" by snesitelnost pro obyvatele zásadně vylepšil bez nákladů v řádu mld.. Ale staví se, protože podstatné části města uleví.
To 520 prostě neplní nikde. Nikomu z dotčených obcí v ničem nepomůže a nesmyslně navrhuté MUK situace ještě zhorší. Nijak neřeší napojení na obchvat Brandýsa, přeložku 610 atd..
V podstatě je to klasický návrh "naší" školy projektantů bez jakéhokoli chápání celku. Stejná situace jako s 511, kde se x let prosazovala nějaká synergie výstavby s přeložkou I/12 atd.
Takže 520 je realizovatelná po vyřešení všech podmínek obcí atd. cena vysoce přes 2 mld CZK za km.
Dávno se mohly realizovat přeložky ve stylu I/16 Slaný-Velvary jako třípruhy, tranzit mezi D směřující zbytečně do Prahy se mohl rozložit sem a současně řešit obchvaty středně velkých měst, nápor na 510 by se zmenšil atd.. vše mohlo být 10 let v běhu. Kdyby někdo mermomocí neprosazoval stupidní nápad sloučit dopravu okraje Prahy a tranzit do jedné megakomunikace.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Pri vedomi toho, jak jest zachazeno s prelozkou II/240 jen tise pronasim... zpatky na zem.Dávno se mohly realizovat přeložky ve stylu I/16 Slaný-Velvary jako třípruhy...
Jeste podotek: s posledni vetou souhlasim, ale tahle varianta skoncila se zacatkem noveho tisicileti. Od te doby uz neni kudy. Proto jsem v prvnim dosti frustrovanem prispevku zminoval magistrat.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Mno. Napisu to lehce s nadsazkou. Asi pred 5 lety jsem vez poprve kamarada do Cakovic od D10. Nejakejma zkratkama a ne okolo Letnan. Po vsem tom uhejbani do pangejtu, pricnejch prazich, minikruhacich, zuzenich a tricitkach ve vesnicich jsem se zarek, ze tam uz nikdy nepojedu.
A cely Strevocesky kraj vypda stejne. Naposledy jsem udelal chybu, kdyz jsem se znazil vyhnout Sterboholsky spojce pri ceste z Rican do Satalic.
Takze az se tahle oblast na SV Prahy jednou rozhodne, ze uz si nechce nicit auta na tech polnich cestach a umelych rally prekazkach, tak zjisti ze potrebuje postavit nejake rozumne lokalni komunikace. V okamziku, kdy je postavi, tak zjisti, a nejen oni, ale vsichni jezdici po okoli Prahy, ze uz je to lepsi, nez se vydavat na ty vecne ucpane Prazske komunikace, ktere supluji dnes okruh. Tudiz az se jim tam nahrnou. Pak jim bude zcela zrejma i potreba okruhu.
Ona ty situace IMHO nastane po dostavbe 511, kdy kolaps Kbelske je nevyhnutelny a Rally Prezletice bude lepsi alternativou nez jizda po Kbelske.
A cely Strevocesky kraj vypda stejne. Naposledy jsem udelal chybu, kdyz jsem se znazil vyhnout Sterboholsky spojce pri ceste z Rican do Satalic.
Takze az se tahle oblast na SV Prahy jednou rozhodne, ze uz si nechce nicit auta na tech polnich cestach a umelych rally prekazkach, tak zjisti ze potrebuje postavit nejake rozumne lokalni komunikace. V okamziku, kdy je postavi, tak zjisti, a nejen oni, ale vsichni jezdici po okoli Prahy, ze uz je to lepsi, nez se vydavat na ty vecne ucpane Prazske komunikace, ktere supluji dnes okruh. Tudiz az se jim tam nahrnou. Pak jim bude zcela zrejma i potreba okruhu.
Ona ty situace IMHO nastane po dostavbe 511, kdy kolaps Kbelske je nevyhnutelny a Rally Prezletice bude lepsi alternativou nez jizda po Kbelske.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
určitě neMPMP píše:Znáte někoho takového? Já zatím na nikoho takového nenarazil. Není to jen něčí "zbožné" přání?_jan91 píše:11. Jouda prodává se ztrátou auta a dům v satelitu a stěhuje se zpátky do Prahy
v Praze bydlel nejdřív na koleji, pak v podnájmu a nakonec tu koupenou garsonku na Proseku vyměnil za pozemek v "zápraží"
původní 3+1 po rodičích v Orlové, by mu dal tak na jednu splátku toho bungalovu v satelitu
čili k tomu popsanému kolečku po blízkém okolí, je třeba ještě jednou za 14 dní přidat cestu přes Prahu a D1, aby "doma" všem ukázal firemního supa a vůbec, kam to manažersky dotáhnul
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Přes Přezletice nikdo objíždět nebude. Tam jsou fakt špatné cesty, kdyžtak už přes Kbely a Čakovice.Geo píše: Ona ty situace IMHO nastane po dostavbe 511, kdy kolaps Kbelske je nevyhnutelny a Rally Prezletice bude lepsi alternativou nez jizda po Kbelske.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
2 Geo :
když ony ty krabice s vínem se dávaly za výstavbu nemocnic
jeďte se podívat do Kolín, M.Boleslavi apod.
holt SSUD krabice nenosilo, tak když už oprava, tak končí u cedule obce nebo naopak
když ony ty krabice s vínem se dávaly za výstavbu nemocnic
jeďte se podívat do Kolín, M.Boleslavi apod.
holt SSUD krabice nenosilo, tak když už oprava, tak končí u cedule obce nebo naopak
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Muskline, já především vnímám 520 jako věc, která pomůže Praze, a vzhledem k tomu, že 90% Radonic do Prahy jezdí (=práce), tak to beru jako součást "příspěvku" za využívání její infrastruktury. A než jsem se přistěhoval, kouknul jsem se, kde je 30 let plánovaná.musklin píše:V
Můžete nám v kombinaci s 1975, který je dle postů ze zmiňovaných Radonic, popsat ty přínosy 520 pro obyvatele Radonic, které ten jouda dle bodu 10 nechápe a proto si stěžuje na dopravu ?
Představte si něco jako spotřební koš při CPI a popište nám jakou dopravu tohoto obyvatele okruh zlepší.
Např. cesta na letiště 2 x ročně - současný návrh okruhu o 15 min. rychleji než Blankou, odsunutá varianta o 5 minut rychleji než Blankou, přínos pro obyvatele Radonic zanedbatelný, jeho podpora okruhu z tohoto důvodu 0.
Cesta na kroužek dětí do Počernic - nula,
Cesta do globusu - nula
Cesta do Drážďan na nákupy - nula, manželka pojede VR jako doposud
Bruslení v Letňanech - nula
…
K přínosům ti za mě chybí:
Cesty obecně na Prahu 6 a dál směrem na KV- ano, jezdíme na KVIFF:o)
Cesty směr D7 (Chomutov - Klínovec)
Lépe podle mého vyjdou i cesty směr D5
Odlehčení té Vysočanské radiály - tím pádem cesty na Prosek, i do těch Letňan na bruslení
Méně celodenních špuntů, když se nějaký kamion vysype v té neosvětelné vracečce 510-VR
A pokud by manželka jezdila do Drážďan po VR, tak ji vyměň:o)
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
V létě jsem jednou jel podle navigace (když se zrovna II/610 opravovala a na dálnici byla kolona na půl hodiny) tudy: https://mapy.cz/s/gesataraje To jsou přesně tyhle úzký, rozbitý silničky, kudy (zatím!) tolik aut zas nejezdí, ale to se klidně časem může změnit.Anonym píše:Přes Přezletice nikdo objíždět nebude. Tam jsou fakt špatné cesty, kdyžtak už přes Kbely a Čakovice.Geo píše: Ona ty situace IMHO nastane po dostavbe 511, kdy kolaps Kbelske je nevyhnutelny a Rally Prezletice bude lepsi alternativou nez jizda po Kbelske.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Já dojíždím do Drážďan. Jakmile je Vysočanská radiála x Kbelská ucpaná, jezdím Radonice-Vinoř-Kbely a rozhodně nejsem sám.
Od toho místním 520 pomůže.
Od toho místním 520 pomůže.