[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Shrnutí historických územních plánů R1 v problematickém místě Běchovic
http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/
1969 1971 1975
http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/
1969 1971 1975
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
územní plány Běchovic pokračování
1986 1999 Dokud stavba nestojí, tak se stále mění její umístění.
1986 1999 Dokud stavba nestojí, tak se stále mění její umístění.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Když už jsme u toho, jaký je vlastně aktuální stav? Už se v tom docela ztrácím, naposledy snad se dohadoval magistrát s MMR. Víte někdo co se vlastně ted děje a nějaký termín čehokoliv?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
ovšem ten původní návrh přes hráz rybníka je skvělý
na to by padla půlka parku u zámečku, možná i ZŠ,
ale zase by se z D11 dalo jet skoro rovně
njn, kdyby se všechno vykolíkovalo a jen tak zasypalo štěrkem.....
na to by padla půlka parku u zámečku, možná i ZŠ,
ale zase by se z D11 dalo jet skoro rovně
njn, kdyby se všechno vykolíkovalo a jen tak zasypalo štěrkem.....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Hlavně je vidět, že od roku 1971 běchovičtí vědí, že tam ten okruh bude... a nyní po 40 letech to začínají rozporovat...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No, v roce 1971 toho moc rozporovat nemohli, pokud se nechtěli stát "ztroskotanci a samozvanci" a prohlížet si vězení zevnitř. Ale jinak máte pravdu, vědí o tom dlouho a jejich nápady s přesunutím okruhu někam k Úvalům jsou na pár facek, stejně jako argumentace, že okruh prý podle nich vede hustě zastavěnou částí Prahy. Tak hustě jako u Běchovic je zastavěný celý český venkov a tam kam by chtěli okruh přesunout to není jinak.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
podle to nákresu z 1986 měla být ŠR jinak ?
protože ten návrh se mi líbí nejvíc
protože ten návrh se mi líbí nejvíc
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
ale v podstatě jen v poslední čáti před MÚKMike píše:podle to nákresu z 1986 měla být ŠR jinak ?
protože ten návrh se mi líbí nejvíc
stačí mrknout na uvedený odkaz a zakliknout správnou vrstvu
dvs píše:Shrnutí historických územních plánů R1 v problematickém místě Běchovic
http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jenže tam vede pokračování k D1 jinudy - mnohem blíž k centru. Jeho oddálení do dnešní polohy přineslo i změnu křižovatky.Mike píše:podle to nákresu z 1986 měla být ŠR jinak ?
protože ten návrh se mi líbí nejvíc
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Co se týče možného znovupovolení stavby, jsou dvě řešení o nichž se jedná. Bohužel výklad MMR je takový, že stavba tak jak je zanesena v ÚP Prahy je naprd, když NSS zrušil vymezení stop v ZÚR, které jsou nadřazené, tedy buď:
Aktualizace ZÚR HMP a uvedení do souladu s ÚP Prahy včetně posouzení SEA
Legislativní iniciativa, aby Praha jako kraj tvořený pouze jedním městem nepotřebovala ZÚR
Aktualizace ZÚR HMP a uvedení do souladu s ÚP Prahy včetně posouzení SEA
Legislativní iniciativa, aby Praha jako kraj tvořený pouze jedním městem nepotřebovala ZÚR
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Pokud to bude varianta 1) - radní Nosek se před Vánoci vyjádřil, že aktualizace ZÚR bude trvat 14-18 měsíců, je to i vč. té SEA? Protože po aktualizaci ZÚR teprve poběží územní řízení - takže to je 1. rok na vydání ÚR a 2. rok na odvolání a 3. rok na výkupy a stavební povolení, předpokládám, že peníze na 511 budou. Tak jsi spočítejte, kde máme zahájení stavby.martini píše:Aktualizace ZÚR HMP a uvedení do souladu s ÚP Prahy včetně posouzení SEA
Legislativní iniciativa, aby Praha jako kraj tvořený pouze jedním městem nepotřebovala ZÚR
Nosek měl zrovna dnes pěkný článek v HN ohledně tunelu Blanka, od něj bych ale čekal informace spíš na téma ZÚR. Ale v tom je ticho po pěšině.
Pokud bude varianta 2) tak předpokládám, že nějaké vyhodnocení variant jako SEA bude muset stejně proběhnout, ne?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Starostové odmítají plánovanou podobu pražského okruhu
Praha - Jedenáctka starostů apeluje na ministerstvo dopravy, aby přehodnotilo trasu části pražského okruhu, kterou ještě zbývá postavit. V otevřeném dopise adresovaném ministru dopravy Pavlu Dobešovi (VV) navrhují, aby okruh spíše kopíroval obvod metropole a nezasahoval do území jejich městských částí. Jejich návrh je podle nich ekologicky, technicky, ale i finančně šetrnější. Vyjádření ministerstva ČTK shání.
Podle Strnada je jeho trasa sice o 15 kilometrů delší než původní plán okruhu, který vznikl v 60. letech, ale paradoxně by mohl vyjít levněji, a to až o desítky miliard korun. "Nelze efektivně realizovat zastaralé plány, které vznikly za úplně jiných podmínek," míní projektant. Hlavní nevýhodou starého plánu je podle něj nejen propojení transitní a místní dopravy, ale také výstavba v zalidněných či chráněných oblastech, která je náročnější, a tím pádem i dražší. "Plán města počítá s tím, že jeden kilometr vyjde na 1,5 miliardy korun. Náš návrh by byl o zhruba 50 procent levnější," dodal Strnad.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... uhu/749751
Strnad je asi velký snílek, si myslí, že na o 15 kilometrů delším okruhu, který vůbec není naprojektován ušetří desítky miliard
Praha - Jedenáctka starostů apeluje na ministerstvo dopravy, aby přehodnotilo trasu části pražského okruhu, kterou ještě zbývá postavit. V otevřeném dopise adresovaném ministru dopravy Pavlu Dobešovi (VV) navrhují, aby okruh spíše kopíroval obvod metropole a nezasahoval do území jejich městských částí. Jejich návrh je podle nich ekologicky, technicky, ale i finančně šetrnější. Vyjádření ministerstva ČTK shání.
Podle Strnada je jeho trasa sice o 15 kilometrů delší než původní plán okruhu, který vznikl v 60. letech, ale paradoxně by mohl vyjít levněji, a to až o desítky miliard korun. "Nelze efektivně realizovat zastaralé plány, které vznikly za úplně jiných podmínek," míní projektant. Hlavní nevýhodou starého plánu je podle něj nejen propojení transitní a místní dopravy, ale také výstavba v zalidněných či chráněných oblastech, která je náročnější, a tím pádem i dražší. "Plán města počítá s tím, že jeden kilometr vyjde na 1,5 miliardy korun. Náš návrh by byl o zhruba 50 procent levnější," dodal Strnad.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... uhu/749751
Strnad je asi velký snílek, si myslí, že na o 15 kilometrů delším okruhu, který vůbec není naprojektován ušetří desítky miliard
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Von si to nemyslí, jen to říká
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak nevím, ale nějak jsem se těch 11 starostů nedopočítal. Za některé městské části tam jsou zastupitelé.
Pavděpodobně těch 11 starostů je obsáno ztiskové zprávy automatu.
Stránky petice http://rozumnyokruh.cz/
Pavděpodobně těch 11 starostů je obsáno ztiskové zprávy automatu.
Stránky petice http://rozumnyokruh.cz/
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
V článku je zase nějaká nová mapička ... neodolal jsem a hodil jsem si to na leteckou mapu. Pokud máte nainstalovanej Google Earth, lze to zkouknout zde: http://pp21.cz/tmp/okruh-2012.kmzmedvid píše:......Náš návrh by byl o zhruba 50 procent levnější," dodal Strnad.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... uhu/749751
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak nak nakonec jsem těch 11 starostů našel: viz dopis http://rozumnyokruh.cz/data/dokument/so ... ravy-1.pdf
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nějak mi tam chybí podpisy starostů těch obcí a měst přes které "rozumější" okruh povede. Je to furt dokola,kdekdo vymyšlí "lepší,levnější,perspektivnější...",hlavně, když se nebude stavět NIC!
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
to vím, to je ta "prodaná" uhříněves a celý následný paskvil s pumpami šedejchpsů.MPMP píše:Jenže tam vede pokračování k D1 jinudy - mnohem blíž k centru. Jeho oddálení do dnešní polohy přineslo i změnu křižovatky.Mike píše:podle to nákresu z 1986 měla být ŠR jinak ?
protože ten návrh se mi líbí nejvíc
ale byla by ta křižovatka o kus dál a mohl se tam zachovat sjezd na stávající I/12
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zjevně se jim nepovedlo zmanipulovat všechny obce kolem 511 a 518-520. Například jsem tam nenašel Přezletice nebo Horoměřice.dvs píše:Tak nak nakonec jsem těch 11 starostů našel: viz dopis http://rozumnyokruh.cz/data/dokument/so ... ravy-1.pdf
EDIT: Koukám, že jsem tam omylem dal místo 511 úsek 512. A od 511 jsou tam jenom Běchovice!
Naposledy upravil(a) Standa dne 3.2.2012 9:57:18, celkem upraveno 1 x.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Standa píše:Zjevně se jim nepovedlo zmanipulovat všechny obce kolem 512 a 518-520. Například jsem tam nenašel Přezletice nebo Horoměřice.dvs píše:Tak nak nakonec jsem těch 11 starostů našel: viz dopis http://rozumnyokruh.cz/data/dokument/so ... ravy-1.pdf
Nejlepší je, že ta jejich bezvadná www stránka záměrně nedá nějakou podrobnější mapu, protože by se ukázalo, že to vede kolem zase jiných obcí. Ve středočeském kraji je ta hustota obcí opravdu velká.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Do pr... proč tohle nikdo v médiích nerozmázne, že se někdo snaží protlačit návrh stavby dálnice neodpovídající územnímu plánu, jejíž realizace by znamenala demolici desítek rodinných domů a stavbu dálnice v centrech obcí? Já hledat zajímavý námět na reportáž z regionu, tak to je úplná lahůdka. Krásně to ukáže nekometentnost dotyčných aktivistů, kteří ani nevědí, kudy trasa vede. A klidně bych se fakt zeptal, být ten reportrér, jaké důvody vedou obyvatel Běchovic k podpoře varianty, která srovná se zemí Úvaly, Jirny či Nové Jirny.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
7min filmu - jak typicke, mladi lide kupuji levne byty aby po koupi pri nakupu chleba (!) zjistili, ze je uz desitek let planovana vedle bytu dalnice. to je sileny tyhle propagace.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Na konci se tváří tázavě, jako jestli to řekla správně. Pak dostala piškůtek a podrbání za uchem, jak se to krásně naučila.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ten film má přes 20 minut, asi koukáme každý na jinou verzi. Samozřemě je to velká NIMBY demagogie, o tom žádná.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
omluva, odkazoval jsem na 7 minutu filmu.