[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
V Praze jsou kolony často, ale tohle je totální kolaps. Jaká demagogie? Když do kolon přibude jednou tolik kamionů tak je to pořádný průšvih.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mimochodem do Průhonic se stojí už několik hodin déle než hodinu! Bouchly se tu 2 kamiony s auty. A jsou zranění.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tohle je pro vás sranda? https://www.novinky.cz/krimi/454944-na- ... vrena.html
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Spořilováku, já tě naprosto chápu, protože tou Spořilovskou jezdím více méně každý den (dělám na Chodově). Problém ale opravdu není v těch kamiónech, ale v tom, že mnoho lidí používá IAD pro cestu do práce. A když k tomu připočítám dodávky, jejichž řidiči jsou snad největší prasata co znám, tak je vymalováno.
Bohužel dostavba východní části D0 je asi běh na dost dlouhou trať, takže obyvatelům Spořilova nezbývá nic jiného než se:
a) obrnit trpělivostí a dál snášet provoz na Spořilovské
b) tlačit na své zastupitele
c) v nejhorším připadě Spořilovskou zablokovat
Já osobně bych preferoval bod b).
Bohužel dostavba východní části D0 je asi běh na dost dlouhou trať, takže obyvatelům Spořilova nezbývá nic jiného než se:
a) obrnit trpělivostí a dál snášet provoz na Spořilovské
b) tlačit na své zastupitele
c) v nejhorším připadě Spořilovskou zablokovat
Já osobně bych preferoval bod b).
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
No jasně tak to máte z první ruky. Bez těch kamionů by ale nebyly v JV segmentu takové kolony. IAD naopak do města patří.
Každý z nás se do takové nehody může přimotat. Známý skončil díky tomu jako invalida s nulovou možností společenského uplatnění. Každý kdo v těch kolonách kamionů denně jezdí neví dne, hodiny.....
Každý z nás se do takové nehody může přimotat. Známý skončil díky tomu jako invalida s nulovou možností společenského uplatnění. Každý kdo v těch kolonách kamionů denně jezdí neví dne, hodiny.....
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ono taky kdyby Praha desítky let nekašlala na parkinghausy jak v širším centru, tak u klíčových zastávek metra, nebyl by provoz tak brutální. Přece není možný, aby na stanicích jako je Černý Most nebo Leťnany bylo parkoviště jen pro 300 aut a o půl sedmý nebylo kde zaparkovat pro beznadějnou přeplněnost parkingu i širého okolí.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 22.9.2010 16:43:43
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Čistě fakticky - jsou nějaká čísla k provozu na Barrandově a západní části Jižní spojky po otevření 512-514? Hned po otevření byl rozdíl velký, ale jak je to teď, po 7 letech?FlakY` píše:Pořád řešíte kamiony jako něco velice špatného, přitom představují jen zlomek provozu na pozemních komunikacích. Přestanou jezdit kamiony a o to víc začnou jezdit OA. Hlavně nezapomenout poplácat si po rameni jací jsme pašáci.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
vit.spinka:
https://www.tsk-praha.cz/wps/wcm/connec ... OD=AJPERES
Dnes průměrně od 5 - 10% tvoří nákladní automobily s autobusy mimo MHD celkové zatížení komunikací na hlavních tazích v Praze. Například JIŽNÍ SPOJKA od ulice CHODOVSKÁ do ulice V KORYTECH má trošku nad 10%. Chybí samostatná kategorie pro více nápravová nákladní vozidla, takže těch může být i polovina. Nákladní vozidla způsobují komplikace v provozu, ale není jich tak velké množství aby významně ovlivnily provoz v Praze. Rychlost komunikace na JS je 80km/h, takže nijak nebrzdí a vypuštění pouze těch největších vozidel uvolní jen minimální kapacitu silnice.
https://www.tsk-praha.cz/wps/wcm/connec ... OD=AJPERES
Dnes průměrně od 5 - 10% tvoří nákladní automobily s autobusy mimo MHD celkové zatížení komunikací na hlavních tazích v Praze. Například JIŽNÍ SPOJKA od ulice CHODOVSKÁ do ulice V KORYTECH má trošku nad 10%. Chybí samostatná kategorie pro více nápravová nákladní vozidla, takže těch může být i polovina. Nákladní vozidla způsobují komplikace v provozu, ale není jich tak velké množství aby významně ovlivnily provoz v Praze. Rychlost komunikace na JS je 80km/h, takže nijak nebrzdí a vypuštění pouze těch největších vozidel uvolní jen minimální kapacitu silnice.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Velký rozdíl v provozu na, zejména pak v západní JS nastal také po otevření komplexu Blanka, bo převzal část tranzitu ze SJM.
Je to sice subjektivní, ale jako velmi intezivní "uživat IAD" po Prazesi troufnu tvrdit, že převzatý tranzit je více ve směru Sever - Jih (tedy od Holešoviček na Spořilov), než obráceně. Nemám sice k dispozici žádná čísla, ale pocitově ano.
Navíc, číslo si sice přesně nepamatuji, ale každý rok jezdí více registrovaných auta a opět, tvrdím, že každoročně je na silnici větší provoz.
Tedy srovnávat to jde obtížné.
Je to sice subjektivní, ale jako velmi intezivní "uživat IAD" po Prazesi troufnu tvrdit, že převzatý tranzit je více ve směru Sever - Jih (tedy od Holešoviček na Spořilov), než obráceně. Nemám sice k dispozici žádná čísla, ale pocitově ano.
Navíc, číslo si sice přesně nepamatuji, ale každý rok jezdí více registrovaných auta a opět, tvrdím, že každoročně je na silnici větší provoz.
Tedy srovnávat to jde obtížné.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nevíte někdo, jak je to s tím Stanoviskem k EIA? Na portále cenia nic, 30 dní od projednávání dávno pryč, 10 dní od Flakyho slibu taky...)
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Na Flakym to ale nevisí...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Asi čekají až dostane zaplaceno posudkář.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nebylo by na čase, aby Ústav pro jazyk český změnil význam slova priorita? Jazyk se vyvíjí a tady to slovo už evidentně ztratilo svůj původní význam. A je na akademicích, aby ten nový našli a uvedli správně do praxe...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Budu se opakovat - problém není v kamiónech, to je demagogie. Já (a moji kolegové) používám JS a Spořilovskou proto, že bydlíme v HK a pracujeme na Chodově. Pro cesty po Praze jako takové používám MHD, protože to je prostě pohodlnější (máme druhý byt na Žižkově). Takže kdyby už stála stavba 511, tak na JS není žádný kamión (s výjimkou zásobování) a osobní aut by bylo odhadem o cca 25% méně. A stejně by tam byly nehody nejspíš stejně často jako teď. Jenže dokud se nepostaví stavba 511 tak se situace nezlepší.Sporilovak píše:No jasně tak to máte z první ruky. Bez těch kamionů by ale nebyly v JV segmentu takové kolony. IAD naopak do města patří.
Každý z nás se do takové nehody může přimotat. Známý skončil díky tomu jako invalida s nulovou možností společenského uplatnění. Každý kdo v těch kolonách kamionů denně jezdí neví dne, hodiny.....
OT: Mockrát jsem zažil že řidič OA či dodávky hodil autobusu či tramvaji takovou myšku, že ten řidič MHD brzdil snad i očima. A pak se ještě cestujícím omlouval. Ale to už tomu řidiči, který to zavinil bylo šumák, on přece ušetřil 5-10 vteřin.....
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ještě nesedím na úřednickém místě, takže slibovat vám nemůžu nic. Vyjádření zatím není ani ke stavbě I/12 Běchovice - Úvaly, které s 511 rovněž souvisí. Obě dvě stavby by měly být v ideálním případě zahájeny současně. Dnes je pátek a těžko někdo sežene vyjádření z úřadu. Počkejme si na příští týden. Budu to taky hlídat..1975 píše:Nevíte někdo, jak je to s tím Stanoviskem k EIA? Na portále cenia nic, 30 dní od projednávání dávno pryč, 10 dní od Flakyho slibu taky...)
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
No je fakt že děsivě narůstá i ta osobní doprava.
Problém je mezi Průhonicemi a Č. mostem v současnosti hlavně v kamionech, protože jejich kolony často denně blokují celý jeden jízdní pruh. Pokud by tu nebyly tak by doprava byla plynulejší.
Problém je mezi Průhonicemi a Č. mostem v současnosti hlavně v kamionech, protože jejich kolony často denně blokují celý jeden jízdní pruh. Pokud by tu nebyly tak by doprava byla plynulejší.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Kamiony smí používat pouze pravý pruh i kdyby neměli namířeno na HK a jeli na MB. Tu kolonu si musí vystát. OA může používat všechny jízdní pruhy a kolonu předjet.
Spořilovak: Kolony vznikají i bez kamionů, vždy záleží na intenzitách provozu a propustnosti křižovatek.
Spořilovak: Kolony vznikají i bez kamionů, vždy záleží na intenzitách provozu a propustnosti křižovatek.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Konečně bylo vydáno souhlasne závazné stanovisko EIA, viz https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP472
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nečekaná pozitivní zpráva při pátku Díky martini.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Už je to i v novin(k)ách: https://www.novinky.cz/domaci/455912-pr ... o-eia.html
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Super. Co je tedy nyní potřeba k vydání ÚR? Někde jsem zahlédl termín 06/2018, je to reálné? Díky.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Kladné stanovisko EIA zahrnuje čtyřicet podmínek, které musí investor, tedy Ředitelství silnic a dálnic, splnit. Mezi nejvýznamnější patří nutnost zároveň s úsekem uvést do provozu přeložku silnice I/12 mezi Běchovicemi a Úvaly nebo prověření lepšího řešení mimoúrovňové křižovatky v Dubči.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-po ... zpravy_rsr
CO znamená to prověření lepšího řešení mimoúrovňové křižovatky v Dubči ? A nebo je to jen novinářský blábol ?
A to je zatím největší problém, protože na stavbu okruhu poslali majitelé pozemků žalobu k Nejvyššímu správnímu soudu. Jde o městskou část Praha-Dolní Chabry a spolek Chvalská.
„Je to další snaha majitelů dotčených pozemků a domů stavbu celého Pražského okruhu zcela zablokovat, abychom se s přípravami všech staveb vrátili skoro na začátek. Předmětná žaloba byla podána v poslední možný den tříleté lhůty. Ve svém důsledku to může znamenat odložení dostavby okruhu na neurčito,“ dodal Ťok.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-po ... zpravy_rsr
A tohle je prosím, co ?
Zdroj: https://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-po ... zpravy_rsr
CO znamená to prověření lepšího řešení mimoúrovňové křižovatky v Dubči ? A nebo je to jen novinářský blábol ?
A to je zatím největší problém, protože na stavbu okruhu poslali majitelé pozemků žalobu k Nejvyššímu správnímu soudu. Jde o městskou část Praha-Dolní Chabry a spolek Chvalská.
„Je to další snaha majitelů dotčených pozemků a domů stavbu celého Pražského okruhu zcela zablokovat, abychom se s přípravami všech staveb vrátili skoro na začátek. Předmětná žaloba byla podána v poslední možný den tříleté lhůty. Ve svém důsledku to může znamenat odložení dostavby okruhu na neurčito,“ dodal Ťok.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-po ... zpravy_rsr
A tohle je prosím, co ?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
To je prosím pěkně v p****
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
A je někde ta žaloba k dispozici?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak jsem vyhrabal tyhle termíny:
Předpokládaný optimální harmonogram stavby 511 a I/12 podle ŘSD:
Vydání závazného stanoviska říjen 2017
Vypracování nové dokumentace pro územní rozhodnutí leden 2018
Podání žádosti o územní rozhodnutí červen 2018
Vypracování dokumentace pro stavební povolení září 2018
Stavební povolení 4. čtvrtletí 2020
Zahájení realizace stavby přelom 2020/21
Dokončení stavby 2024
zdroj: http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/auto ... praha.html
Předpokládaný optimální harmonogram stavby 511 a I/12 podle ŘSD:
Vydání závazného stanoviska říjen 2017
Vypracování nové dokumentace pro územní rozhodnutí leden 2018
Podání žádosti o územní rozhodnutí červen 2018
Vypracování dokumentace pro stavební povolení září 2018
Stavební povolení 4. čtvrtletí 2020
Zahájení realizace stavby přelom 2020/21
Dokončení stavby 2024
zdroj: http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/auto ... praha.html