[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Odpovědět
michal
Příspěvky: 4586
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od michal »

Bobek: Není zač.
Pavel Q: Pokaždé, když jedu po D1, je ke kruháči v Modleticích kolona. Opravdu jsem zvědavý, do jaké míry s tím 511 zatočí. Ale vzhledem k rozsahu okolní průmyslové zástavby mám pocit, že nezatočí. A že bez II/101 v neděleném profilu 2+2 to tam prostě dřív nebo později dopadne špatně i s existující 511. Podle mě je chyba, že tady nebyla realizována múk. https://mapy.cz/s/1ALLs
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Kuba »

Lenny píše:Jestli jsem to pochopil správně, má být MÚK Českobrodská uzavřena pro sjezd a nájezd ve směru D1 - Českobrodská, vpravo je navrženo vybudování sjezdu pro otáčení vozidel a vlevo by měly být obě rampy zachovány pro služební provoz.
Ve směru od Černého Mostu bude zachován sjezd a nájezd pro veškerou dopravu.
Ještě jsem se na to znovu díval a podle mě bude zachován sjezd z SOKP od ČM na Českobrodskou. Dále bude zachován nájezd z Českobrodské na SOKP směr ČM. Nájezd na odpojení z SOKP na ŠR bude zrušen, zde bude jenom služební nájezd. Stejně tak bude zrušen sjezd z SOKP na Českobrodskou směr od Modletic/ŠR z centra, který bude opět jenom pro služební vozidla. Podle mě to takhle bylo opakovaně komunikováno. Nájezd na centrum bude potřeba řešit doprovodnou komunikací na MÚK Nové Šterboholy, nebo stávající ul. Národních hrdinů před Dolní Počernice.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od P_V »

Komunikováno to bylo, ale ty nájezdy by se tam přeci vešly. Nevedly na D0, ale jen na větve k ŠR, což by stačilo. I pouhý nájezd směr ŠR by byl lepší než nic, pokud by se ukázalo, že průplet od větve ŠR+I/12 by byl problém.

Soudím že je velký strach na tom cokoli změnit, aby na tom zas někdo nehledal formální nedostatky. Tytam jsou časy, kdy se u Zbraslavi postavila úplně jiná křižovatka než v ÚR :)
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od musklin »

michal píše:Bobek: Není zač.
Pavel Q: Pokaždé, když jedu po D1, je ke kruháči v Modleticích kolona. Opravdu jsem zvědavý, do jaké míry s tím 511 zatočí. Ale vzhledem k rozsahu okolní průmyslové zástavby mám pocit, že nezatočí. A že bez II/101 v neděleném profilu 2+2 to tam prostě dřív nebo později dopadne špatně i s existující 511. Podle mě je chyba, že tady nebyla realizována múk. https://mapy.cz/s/1ALLs
Tam by MUK nevyšla ani těm kouzelníkům co pro ŘSD falšují výsledky. Už teď je to tam za hranou normy.
Chyba je jednoznačně v parametrech 101, kruháčích a přemostění D1. Ti lidé co to projektují bohužel o dopravě reálně nic neví. Exit 3 na D10 je to samé v bledě modrém.
Lynx
Příspěvky: 3698
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Lynx »

musklin píše:Exit 3 na D10 je to samé v bledě modrém.
Já tam teď často jezdím a stávám v koloně před kruháčem (na výjezdu z dálnice), někdy kolona sahá až na dálnici. Jak byste to tam řešil vy ? To nemyslím niják ve zlém, ale zajímalo by mě co s tím ? Udělat nějáký sjezd z D10 ještě před tím, přímo do průmyslové zóny ? To by určitě nevyhovělo žádným normám, navíc je tam benzinka. Ale možná by to bylo řešení, vyjmout to z dálnice a nemuset dodržet všechny parametry. Nebo bypasy kruháče ? Na ty tam "chytře" nenechali místo, některé směry by ale možná daly realizovat. Ono tedy i s tím sjezdem dříve by to bylo komplikované, protože se to postupně zastavuje dalšími a dalšími halami.

Možná by se dalo odbočení k benzince spojit s výjezdem:

https://mapy.cz/s/1ANZj
Jakub Šponar
Příspěvky: 196
Registrován: 14.3.2009 18:46:48

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Jakub Šponar »

Lynx píše:
musklin píše:Exit 3 na D10 je to samé v bledě modrém.
Já tam teď často jezdím a stávám v koloně před kruháčem (na výjezdu z dálnice), někdy kolona sahá až na dálnici. Jak byste to tam řešil vy ? To nemyslím niják ve zlém, ale zajímalo by mě co s tím ? Udělat nějáký sjezd z D10 ještě před tím, přímo do průmyslové zóny ? To by určitě nevyhovělo žádným normám, navíc je tam benzinka. Ale možná by to bylo řešení, vyjmout to z dálnice a nemuset dodržet všechny parametry. Nebo bypasy kruháče ? Na ty tam "chytře" nenechali místo, některé směry by ale možná daly realizovat. Ono tedy i s tím sjezdem dříve by to bylo komplikované, protože se to postupně zastavuje dalšími a dalšími halami.

Možná by se dalo odbočení k benzince spojit s výjezdem:

https://mapy.cz/s/1ANZj
Původně byla podepsaná "dohoda" mezi VGP(původní vlastník zóny) a ŘSD že se tady https://mapy.cz/s/1AOuR postaví sjezd. Když pak začalo bejt jasný, že intenzity rostou a ten sjezd by byl potřeba tak se k tomu všichni přestali hlásit a šlo to do ztracena.
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od jozka »

Jako ze by se postavil sjezd v tech pripojovacic pruzich?
michal
Příspěvky: 4586
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od michal »

musklin píše: Tam by MUK nevyšla ani těm kouzelníkům co pro ŘSD falšují výsledky. Už teď je to tam za hranou normy. Chyba je jednoznačně v parametrech 101, kruháčích a přemostění D1. Ti lidé co to projektují bohužel o dopravě reálně nic neví. Exit 3 na D10 je to samé v bledě modrém.
Nevím, co tím komentářem myslíte. To není žádné mé přání, ale původní záměr... Že někdo vyškrtl jednu múk a zbytek nijak kapacitně neřešil je ale bez debaty fakt prasárna...

http://www.dalnice.com/archiv/mapa_praha_udi_2001.jpg
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od musklin »

myslím, že já jsem ten poslední kdo by tvrdil, že to není prasárna. Neprůchozí MUK mělo ŘSD nahradit jinak a vyfláklo se na to jako tradičně.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od mts »

Na D10 Exit 3 je ten kruhac skutecne masivne doprasenej, nicmene nejmene na 2 bypassy tam místo ještě je. Sjezd z D10 poslat do dvou pruhu a pravej pruh poslat bypassem mimo kruhac a fronta az na dalnici razem zmizi. Nejdriv tam ovšem musí par let byt tohle soucasne hloupe reseni s frontou az na dalnici, pak to tam někdo v plne rychlosti napali zezadu do strudlujiciho kamionu, par mrtvejch a zacne se pomalu něco dit...
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od musklin »

MTS: i po těch letech mě vždy překvapí, jak na ŘSD x géniů něco projektuje, pak se na to stačí kouknout a logicky to lehce vyřešit. Absolutní souhlas.
Kdybych to měl rozepsat tak
- ŘSD totálně promrhalo luxusní pozici v níž se vyjadřovalo ke stavbě log. areálu a nezajistilo dostatečně kapacitní sjezd. Přitom to mohl zaplatit developer
- totálně se zprasila výstavbu kruháče a zrušil původní baypass směr Radonice. Dále dokud tam byla klasická křižovatka, dávaly auta od Počernic blinkr při nájezdu na D10. Takže náklaďáky do log. zóny měli šanci křižovatku přejet. Dnes se blinkr dává až na tom pidi KO a náklaďáky a autobusy už prostě na KO nestihnou najet pokud jede od Počernic vláček aut.

Ukázka totálního diletantismu ŘSD a projektantů

Řešení je plno
var. 1) bypass Počernice -> D10 a D10 - Radonice - místo tam je + rozšíření části před KO na dvojpruh
var. 2 ) zrušení KO, klasická křižovatka, zákaz odbočení vlevo (směr Počernice -> log. zona - auta by odbočovala na Ve žlíbku x F.V. Veseleho) + bypassy dle bodu 1 +semafor
var. 3) podjezd KO - směr log. zóna - to by bylo na mimiletry ale vešlo by se
i další varianty existují - vše lepší než současný stav

Každopádně je to stejná situace jako u sjezdu/ nájezdu D10 - D0 - extrémně nebezpečná situace výsledkem diletanského projekčního řešení.
Fronta na D10 je x-krát nebezpečnější než nutná výjimka ze vzdálenosti dálničních exitů atd.
V právním státě už by na sobě mělo ŘSD x žalob a platilo by...
mapman
Autor
Příspěvky: 5765
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od mapman »

To jsou furt stížnosti na ŘSD ale to že D10 na území hl. m. Prahy a navazující úsek D0 až skoro po Chlumeckou nejsou dodnes ve správě ŘSD a vlastní je hlavní město Praha, to už jsme raděj zapomněli, že? Na základě jakého titulu se tedy může ŘSD k těmto věcem vyjadřovat? Chtělo by to nejdřív fakta a ne kálet na ty nesprávné muskline... ŘSD má na svém triku dost průseru, ale toto nemá s ŘSD nic společného.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Sosa »

Hlavně že už všichni zapomněli, jak to tam vypadalo před kruhákem. Docela se divím, že tam nebyla hromada smrťáků.
Lynx
Příspěvky: 3698
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Lynx »

Jak to tam vypadalo předtím nevím, ale teď to tam vypadá špatně a pouze kruhákem se to vyřešit nepodařilo. Když stojí kolona až na krajnici dálnice a ještě se tam zařazují další řidiči, co to nestihli na konci a snižují rychlost na minimum na hlavní trase dálnice, tak to je opravdu o hubu pro všechny.

Jestli je to s kruhákem lepší nebo horší než dříve to tedy bohužel nemůžu posoudit. Každopádně je ale velká škoda a projekční chyba, že nebyl kruhák realizován s bypasy. Minimálně ty dva od východu by se ale daly dodělat (D10-Radonice, Horní Počernice-D10) a nemělo by se otálet a učinit tak.
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Mike »

jsme tu sice OT, ale s kruhákem je to rozhodně lepší
řešením byl samozřejmě minimálně čtyřlístek, jenže o tom kdosikdysi napsal, že je nemoderní a hotovo
a řešit to měl ten, kdo tam povolil tu výstavbu
a to asi ŘSD nebylo

k podobnému průseru spěje Exit Jirny na D11 a ta klasická křižovatka ( sice nedávno upravená ) s II/611
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
AUTOsro
Příspěvky: 335
Registrován: 21.1.2015 19:46:53
Bydliště: České Budějovice - Praha

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od AUTOsro »

Mike: Čtyřlístek tam je, akorát je to dost low-cost provedení : https://mapy.cz/zakladni?x=14.6229028&y ... ase=ophoto :twisted:

U čtyřlístků je problém s krátkými průplety, které nejsou nejbezpečnější a snižují kapacitu, každopádně něco většího by to tam chtělo. Jinak do budoucna to asi bude chtít výstabnu kompletně nové MÚK s novým napojením na II/611 za H. Počernicema.

Ohledně SOKP si myslím, že do budoucna se bude hodit něco takového v kategorii řekněme D 25,5 a samozřejmě II/101 jako luxusní dvojka. SOKP 510 by se ulevilo od většiny relací V-Z, i tak tam ale intenzity budou vysoké dost.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
AUTOsro
Příspěvky: 335
Registrován: 21.1.2015 19:46:53
Bydliště: České Budějovice - Praha

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od AUTOsro »

martini píše:Je teď hlavně potřeba, aby se na MŽP dostala i kladná vyjádření podporující realizaci stavby, aby mělo MŽP jednodušší pozici při vydávání stanoviska. Kdo co můžete pro to udělejte, čas na zaslání vyjádření na MŽP - Odbor posuzování vlivů je do 22.5.2017.
Ono lze pozitivním vyjádřením se na úřadě ke stavbě něco více změnit? Bude se něco dělat i s EIA na Blanku 2, dalo by se třeb vyhodit z podmínek zavedení mýtného, kdyby si jim tam na to lidé stěžovali? Pokud vyjádření má smysl, jaké by mělo mít formality a kam by se mělo poslat?
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
ElWapp
Příspěvky: 1641
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od ElWapp »

mapman: Jakto že je D10 Prahy? To mělo být státní, i dřív jako R10, ne? A hodlá se s tím něco udělat?
Lynx
Příspěvky: 3698
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od Lynx »

AUTOsro píše:Mike: Čtyřlístek tam je, akorát je to dost low-cost provedení : https://mapy.cz/zakladni?x=14.6229028&y ... ase=ophoto :twisted:
To se Vám povedlo :P :ok: Z povrchu země je to nezpozorovatelné, zřejmě estetický prvek pro potěšení přistávajících letadel :)
mapman
Autor
Příspěvky: 5765
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od mapman »

ElWapp píše:mapman: Jakto že je D10 Prahy? To mělo být státní, i dřív jako R10, ne? A hodlá se s tím něco udělat?
Ano, připravuje se převod na stát, jednání pokud vím probíhají a týkají se krom D10 i I/4, I/7 a I/8 na území Prahy. O těch platí to samé. Ale to už jsme off-topic...
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od P_V »

AUTOsro píše:Ohledně SOKP si myslím, že do budoucna se bude hodit něco takového v kategorii řekněme D 25,5 a samozřejmě II/101 jako luxusní dvojka. SOKP 510 by se ulevilo od většiny relací V-Z, i tak tam ale intenzity budou vysoké dost.
Nestrašte s regionálním okruhem :shock: Sotva se ho podařilo odbornou studií zamítnout, aby se už konečně hlo 511. :D

Ano, pro okruh by bylo nejlepší, kdyby byl doplněn (nikoli nahražen) takovým spojkami, které zkrátí cestu tangenciálním zaústěním a rozloží zátěž. Např. relacím od D1 velmi pomohlo JVD, ale zas chybí JVK (dnes už neprojednatelné, leda s dlouhými tunely) pro relace které se D1 vyhýbají. Nebo taková spojka od D7 u letiště na D8 ke Kralupům, kdyby se postavila ve 4 pruhu. Ale je nebezpečné o něčem takovém mluvit, než bude okruh hotov...
martini
VIP
Příspěvky: 3637
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od martini »

1975 píše:
martini píše:Je teď hlavně potřeba, aby se na MŽP dostala i kladná vyjádření podporující realizaci stavby, aby mělo MŽP jednodušší pozici při vydávání stanoviska. Kdo co můžete pro to udělejte, čas na zaslání vyjádření na MŽP - Odbor posuzování vlivů je do 22.5.2017.
Martini, myslí se tím vyjádření institucí, anebo i nás, "prostých daňových poplatníků"? Protože například starosta naší obce je bohužel jeden z těch "organizátorů odporu" a na Zastupitelstvu například navrhl vyřazení územní rezervy pro 520 z územního plánu obce...
V procesu EIA se počítají i vyjádření prostých jednotlivců. Lepší je samozřejmě vyjádření nějaké spolku, ale jak říkám, i jednotlivci se počítají. Připravím sem nějaký návrh vyjádření a info kam zasílat. Snad i během dneška.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
michal
Příspěvky: 4586
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od michal »

Mohu ještě požádat některé věci znalé z řad zdejších diskutujících, aby se vyjádřili k té podobě napojení 511 na ŠR a 510 dle té koordinační situace z EIA? Nejen z hlediska toho, jak to bude vypadat, ale i z hlediska toho, proč ta koordinační situace vypadá tak, jak vypadá? Přeci jen se ta diskuze vydala trochu jiným směrem...
hekor
Příspěvky: 100
Registrován: 4.5.2016 22:14:32

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od hekor »

martini píše:V procesu EIA se počítají i vyjádření prostých jednotlivců. Lepší je samozřejmě vyjádření nějaké spolku, ale jak říkám, i jednotlivci se počítají. Připravím sem nějaký návrh vyjádření a info kam zasílat. Snad i během dneška.
Super! Konečně budu moci i já udělat alespoň malé dobro pro okruh. :jidlo:
papadeloco
Příspěvky: 75
Registrován: 12.10.2010 8:09:20
Bydliště: Vražné a Odolena Voda

Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)

Příspěvek od papadeloco »

Chtěl bych se také kladně vyjádřit pro okruh :) nejde tu udělat nějaký seznam za "spolek" čtenářů www.ceskedalnice.cz :) aby to bylo na jednom papíře, např. i 20 jmen? Šlo by to nějak takto udělat? případně budu rád za návod i za jednotlivce :) Spojme síly ať už jezdíme :)
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“