[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Me proste fascinuje ta koncepcni nekoncepcnost. Na krizeni D11 a D35 se budou hnat nektere smery pres kruhovy objezd, ale tady bude na muk Kolovraty prima rampa pro smer Praha - Ricany v nelehke situaci s opernou zdi pod kruhovym objezdem apod. Jinak vizualizace hezka, ovsem obavam se, ze od zprovozneni nas deli nejmin deset let...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ta díra pod kruháčem bude dobrodružná, kolik řidičů ročně tam spadne?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ať už je ta MÚK jakákoli, nechápu pořád, proč je umožněn nájezd z I/12 na 511 směr jih, ale sjezd z 511 z jihu umožněn není
Navíc to absolutně nesouhlasí s letákem
Navíc to absolutně nesouhlasí s letákem
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak pro vyjasnění výřez z dokumentace - stará Českobrodská je napojena jen na směr z centra a do centra, do jiných směrů nelze už vložit další větve a průplety na hlavní trase být nesmějí:
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak tenhle článek mě velmi příjemně překvapil a potěšil. Dá se říci , že tak snad definitivně skončilo na 511 plánování "lepší trasy" tlustým fixem.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Dokud okruh není v provozu, tak to neskončilo.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mapmane díky za obrázek, ano, mnohé vysvětluje a jsem z hodně věcí potěšen. Pardon, to napojení tam opravdu není, z vizualizace to tak úplně nešlo poznat ...
Jsem rád, že máme konečně křižovatku, kde je dvoupruhové připojování (i víceméně odpojování i když jen krátké). Teď ještě aby se vyřešil ten pouhý výjezd z odbočovacího pruhu ze severní části D0 a ještě jeden jediný trochu menší nedostatek bych viděl ve velmi krátkém prostoru pro proplet aut Štěrboholy>Českobrodská a nová I/12>D0 510. Jinak tu křižovatku hodnotím velice kladně, myslím si, že kolektor na pravé straně stačí tak jak je, že není potřeba přemostění, aby nebyl proplet aut, jak mají někde v Německu, mají jej na mnohonásobně více zatížených větvích, kde jsou ty vratné větve dokonce celé dvoupruhové, proto ...
Jsem rád, že máme konečně křižovatku, kde je dvoupruhové připojování (i víceméně odpojování i když jen krátké). Teď ještě aby se vyřešil ten pouhý výjezd z odbočovacího pruhu ze severní části D0 a ještě jeden jediný trochu menší nedostatek bych viděl ve velmi krátkém prostoru pro proplet aut Štěrboholy>Českobrodská a nová I/12>D0 510. Jinak tu křižovatku hodnotím velice kladně, myslím si, že kolektor na pravé straně stačí tak jak je, že není potřeba přemostění, aby nebyl proplet aut, jak mají někde v Německu, mají jej na mnohonásobně více zatížených větvích, kde jsou ty vratné větve dokonce celé dvoupruhové, proto ...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
To "esíčko" ve směru 510-budoucí I/12 je kvůli nahnání potřebného sklonu pro tu vratnou rampu budoucí I/12-511, nebo je to spíš pro zpomalení vozů v tom průpletu a la Oberpfalzer Wald v prvně jmenovaném směru?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tipl bych si, že to je kvůli prodloužení průpletu mezi vratnými rampami na normovou délku...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Podobně je to na D0 X D1 (kolektor od Říčan a připojení z D0). Tam to někdo vysvětloval potřebou alespoň částečně srovnat rychlost aut, která přijedou od Říčan a těch z D0
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Praha schválila memorandum ohledně výkupu pozemků. Letos plánuje vydat 200 mil., celkem cca 2,5 miliardy.
https://www.novinky.cz/domaci/498613-pr ... kruhu.html
https://www.novinky.cz/domaci/498613-pr ... kruhu.html
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Líbila se mi i vizualizace z roku 2012 a přesto mě tahle příjemně potěšila. Viz zde řešené napojení staré I/12, kruháč na MÚK Lipany a maximální ohled na okolní prostředí. Nevíte někdo, zda se neporařilo vyhádat i ponechání sjezdu z 510 na černý most (Chlumecká) po dostavbě této části?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Já teda ani nevěděl, že se má rušit, ale za mě by to nebylo vůbec od věci. Buď zrušit nebo společně s dostavbou severní části okruhu udělat kolektory a propojit to s MÚK s D10 i D11, což by bylo velmi megalomanské a ty kolektory by musely mít tak 2 nebo 3 pruhy Za mě vynechat, na takovýhle komunikacích by neměly být sjezdy po pár metrech. Úplně teoreticky by to šlo udělat tak, že by se auta mířících na tuto MÚK z hlavní trasy odpojila právě v těch velkých MÚK s D10 a D11 a také připojila. Hlavní provoz z těchto dálnic by se však k hlavní trase připojoval, ale nebyla by mezi nimi ta MÚK.Jirka95 píše:Líbila se mi i vizualizace z roku 2012 a přesto mě tahle příjemně potěšila. Viz zde řešené napojení staré I/12, kruháč na MÚK Lipany a maximální ohled na okolní prostředí. Nevíte někdo, zda se neporařilo vyhádat i ponechání sjezdu z 510 na černý most (Chlumecká) po dostavbě této části?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Doporučuji prohledat vlákno 510, dost se tam MÚK Chlumecká řešila. Kolektory asi opravdu těžko, ledatak od MÚK Dubeč až po MÚK SataliceAram96 píše: Já teda ani nevěděl, že se má rušit, ale za mě by to nebylo vůbec od věci. Buď zrušit nebo společně s dostavbou severní části okruhu udělat kolektory a propojit to s MÚK s D10 i D11, což by bylo velmi megalomanské a ty kolektory by musely mít tak 2 nebo 3 pruhy Za mě vynechat, na takovýhle komunikacích by neměly být sjezdy po pár metrech. Úplně teoreticky by to šlo udělat tak, že by se auta mířících na tuto MÚK z hlavní trasy odpojila právě v těch velkých MÚK s D10 a D11 a také připojila. Hlavní provoz z těchto dálnic by se však k hlavní trase připojoval, ale nebyla by mezi nimi ta MÚK.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Proč se smějete smutným věcem ? ! Myslíte si snad, že je to známka punku ?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak to je fakt sila, co je dneska mozne. Tato stavba ma celky celorepublikovy vyznam, financovano ze statniho rozpoctu, ale Praha da se svého 2 miliardy na vykup pozemku, které se stavbou primo souvisi. Uz opravdu nevim, co by mela Praha platit, financuje si všechny stavby vnitřního okruhu sama, ted uz bude dotovat i vnejsi okruh. Ta nova magistratni eko-teroristicko bandicka , to je opravdu vykvet.Atos píše:Praha schválila memorandum ohledně výkupu pozemků. Letos plánuje vydat 200 mil., celkem cca 2,5 miliardy.
https://www.novinky.cz/domaci/498613-pr ... kruhu.html
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
A Vam by se snad vice libilo, kdyby rekli, ze na to nedaji ani korunu, protoze to stavi stat, a ze ty penize radeji pouziji pro zklidnovani dopravy ve meste a nove cyklostezky na hlavnich silnicnich tazich??? Me toto vubec neurazi, naopak vitam pristup mesta, ktere chape kriticnost situace a chce to opravdu aktivne resit.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Praha si protlacila takovou verzi okruhu, ktera ji ma resit i jeji dopravni problemy, tak proste at caluje.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Cože ? Takže vy jste pro středočeskou variantu naprojektovanou zatím tlustým fixem do mapy, která pražské problémy neřeší ? Nebo jak tomu mám rozumět ?jozka píše:Praha si protlacila takovou verzi okruhu, ktera ji ma resit i jeji dopravni problemy, tak proste at caluje.
Měl jsem za to, že současnou variantu si neprosadila Praha, ale že je na ní shoda s projektanty ŘSD.
Kdyby si Praha opravdu chtěla prosadit takovou verzi okruhu, která řeší i její dopravní problémy, tak by si nejspíš prosazovala variantu kolem Petrovic, tak jak to bylo zamýšleno původně. Jenže tam byla zásadně proti velká část obyvatel této části Prahy.
Naposledy upravil(a) Lynx dne 1.3.2019 13:03:13, celkem upraveno 1 x.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Co je divného na tom, že si město zaplatí věci nad rámec původního řešení, které si samo vymyslelo?Svatosp píše:Tak to je fakt sila, co je dneska mozne. Tato stavba ma celky celorepublikovy vyznam, financovano ze statniho rozpoctu, ale Praha da se svého 2 miliardy na vykup pozemku, které se stavbou primo souvisi. Uz opravdu nevim, co by mela Praha platit, financuje si všechny stavby vnitřního okruhu sama, ted uz bude dotovat i vnejsi okruh. Ta nova magistratni eko-teroristicko bandicka , to je opravdu vykvet.
Království a půl princezny za 511.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Divného na tom asi není nic. Mě tohle také něják nevadí - tedy že Praha investuje do zlepšení "odizolování" okruhu nad rámec povinností ŘSD. Vadilo by mi to možná ve chvíli, kdyby kvůli tomu nebyly peníze na jiné dopravní stavby.
Jenže ony se žádné jiné stavby nestaví
Jenže ony se žádné jiné stavby nestaví
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
třeba to pak praha proda státu... s nejakou marzi!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
...a kolik pozemků už pro 511 vykoupili? Praha? ŘSD? 0:0?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Pro drobné rozdmýšky a sváry nevidíte to podstatné. Totiž to, že jakmile začne HMP vykupovat jakési pozemky pro zeleň, které nota bene sousedí se schváelnou trasou 511, tak je už fakticky i prakticky nemožné, aby se začala hledat "alternativní varianta".
Možná mi namítnete, že trasování 511 pochází už doby ZÁKOSu a od té doby se měnila jen niveleta a tvar křižovatek. Jasně. Jenomže pokud se najde politik, a je jedno jestli blbý nebo navedený nebo zaplacený gauner, který bude exhibovat "s opětovným posuzováním" "hledáním konsenzu" nebo "alternativní variantou"... tak je to zásek na roky. Co by za to na severu (518/519) dali, kdyby se započalo s výkupem pozemků pro zeleň místo opětovného hledání nalezené varianty....
Pokud Praha vykoupí pozemky pro zeleň, tuzemská pravidla moštárny už neumožní komukoliv hodit do trasování vidle.
Možná mi namítnete, že trasování 511 pochází už doby ZÁKOSu a od té doby se měnila jen niveleta a tvar křižovatek. Jasně. Jenomže pokud se najde politik, a je jedno jestli blbý nebo navedený nebo zaplacený gauner, který bude exhibovat "s opětovným posuzováním" "hledáním konsenzu" nebo "alternativní variantou"... tak je to zásek na roky. Co by za to na severu (518/519) dali, kdyby se započalo s výkupem pozemků pro zeleň místo opětovného hledání nalezené varianty....
Pokud Praha vykoupí pozemky pro zeleň, tuzemská pravidla moštárny už neumožní komukoliv hodit do trasování vidle.