[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Od toho se to verejne projednava, aby se verejnost ptala a bylo ji odpovezeno, ne?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ale jo, i když by se měla "veřejnost" ptát na 511, když se řeší 511. Na druhou stranu je fakt, že to někdy může být subjektivní - je šířka návazné 510 spojená s řešením 511?
Já bych prostě čekal, že se tam bude řešit primárně proč bylo vypsáno podruhé, zda to bylo dořešeno, atd.
Ty promarněné dvě hodiny vem čert, když příprava trvá dvě desítky let, jen to bohužel vytvořilo prostor pro vygenerování dalších pseudonámitek, které bude zase potřeba zprocesovat.
Já bych prostě čekal, že se tam bude řešit primárně proč bylo vypsáno podruhé, zda to bylo dořešeno, atd.
Ty promarněné dvě hodiny vem čert, když příprava trvá dvě desítky let, jen to bohužel vytvořilo prostor pro vygenerování dalších pseudonámitek, které bude zase potřeba zprocesovat.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
2 1975 : Díky, že jsi se obětoval pro tohle forum a chápu tvou rozmrzelost. Na druhou stranu sice s řádným zpožděním, ale konečně jsme o pidi mini krůček dál. A to jaro by mohlo klapnout...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
V poho, nikoho tam nemučili... ) Jen to opravdu podle všeho vyřizuje de facto jedna paní (proboha, nic proti ní!), dotčení přijdou ne úplně připravení, případně si jen hřejí svou ultrlokální polívčičku, kašpar, co to má v Praze " v gesci" jen mele prázdnou slámu, no, moc optimismu směrem k jaru tedy nemám.
Abych byl objekitvní, tak jak O.Martan, tak starosta tuším Kolovrat chválil ŘSD, jak projekt v průběhu těch desítek let vylepšilo.
Jedna věc, která tam také zazněla od p.Grosse (který byl mimochodem místy myslím zbytečně "asertivní"), že ŘSD rozdodně nebude vykupovat "zbytkové pozemky", tedy ty, kde trasa přepůlí něčí pozemek, ale nezabere celý. Měl jsem za to, že minulá 416 tohle umožnila a ŘSD takové zbytky vykupovat může. Je tak?
Abych byl objekitvní, tak jak O.Martan, tak starosta tuším Kolovrat chválil ŘSD, jak projekt v průběhu těch desítek let vylepšilo.
Jedna věc, která tam také zazněla od p.Grosse (který byl mimochodem místy myslím zbytečně "asertivní"), že ŘSD rozdodně nebude vykupovat "zbytkové pozemky", tedy ty, kde trasa přepůlí něčí pozemek, ale nezabere celý. Měl jsem za to, že minulá 416 tohle umožnila a ŘSD takové zbytky vykupovat může. Je tak?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
jedná se o Novou Donátskou, tedy zhruba toto:1975 píše: 2) Nová Dolákova – v Kolovratech by chtěli změnit doprovodnou komunikaci, protože jim to kazí pozemky. ŘSD namítalo, že mohou, až si změní jejich územní plán, do té doby nemůže ŘSD dělat nic jiného, než dočasnou komunikaci vést podle stávajícího územního plánu. Pan Hlaváček si vzal slovo, a že se teda „na tu Benátskou podívají“ (doslovný přepis)
https://mapy.cz/s/kecukocuve
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Bohužel v současné době a při současné legislativě je rozhodně lepší postup vytrpět nové projednání, další námitky, zdržet se o půl roku, než dát velkým odpůrcům šanci na úspěch u soudu se žalobou "že chybělo veřejné projednání"
Co mě ale z toho reportu asi prásklo do očí nejvíc, je ten nezájem pražských radních .. především dřívější odchod Scheinera, co to má jako být ? Jdu hlavně, že mají plnou hubu keců, jak nejdůležitější je D0. Kecy o memorandu na zelené pásy a výkup pozemků jen potvrzují to, že pro to nedělají vůbec nic. Být teď Kremlíkem, tak teď po kontrole na D1 a kontrole SŽDC zajedu do Prahy a podívám se, jak se daří naplňovat ono memorandum, a udělám fb report
Co mě ale z toho reportu asi prásklo do očí nejvíc, je ten nezájem pražských radních .. především dřívější odchod Scheinera, co to má jako být ? Jdu hlavně, že mají plnou hubu keců, jak nejdůležitější je D0. Kecy o memorandu na zelené pásy a výkup pozemků jen potvrzují to, že pro to nedělají vůbec nic. Být teď Kremlíkem, tak teď po kontrole na D1 a kontrole SŽDC zajedu do Prahy a podívám se, jak se daří naplňovat ono memorandum, a udělám fb report
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
..tak to je vtipný, ještě že jsem to vytknul Hlaváčkovi a pak tam vyseknu podobnej překlep. Jirko, díky, jsi bdělý:o)Jirka L píše:jedná se o Novou Donátskou, tedy zhruba toto:1975 píše: 2) Nová Dolákova – v Kolovratech by chtěli změnit doprovodnou komunikaci, protože jim to kazí pozemky. ŘSD namítalo, že mohou, až si změní jejich územní plán, do té doby nemůže ŘSD dělat nic jiného, než dočasnou komunikaci vést podle stávajícího územního plánu. Pan Hlaváček si vzal slovo, a že se teda „na tu Benátskou podívají“ (doslovný přepis)
https://mapy.cz/s/kecukocuve
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
...podle všeho měl ještě Barborku a tam byly i kamery:o)Aram96 píše:Bohužel v současné době a při současné legislativě je rozhodně lepší postup vytrpět nové projednání, další námitky, zdržet se o půl roku, než dát velkým odpůrcům šanci na úspěch u soudu se žalobou "že chybělo veřejné projednání"
Co mě ale z toho reportu asi prásklo do očí nejvíc, je ten nezájem pražských radních .. především dřívější odchod Scheinera, co to má jako být ? Jdu hlavně, že mají plnou hubu keců, jak nejdůležitější je D0. Kecy o memorandu na zelené pásy a výkup pozemků jen potvrzují to, že pro to nedělají vůbec nic. Být teď Kremlíkem, tak teď po kontrole na D1 a kontrole SŽDC zajedu do Prahy a podívám se, jak se daří naplňovat ono memorandum, a udělám fb report
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jó tak to je jasné .. kecy a kamery dostaly přednost před událostí, kterou může ledacos ovlivnit do budoucna. Je to šašek .. byť se mi nový návrh městského okruhu líbí, je vidět, že pro reálnou stavbu dělají téměř nic. Mohly vykupovat ty pásy na zeleň, a někde už i sázet. Nevím, čím to je, ale okolo dálnic v Německu i Rakousku vedou velmi často stromy, né-li lesy, velké MÚK jsou často v lese schované, nevím proč nic nedělají.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Co reálně může přítomnost politické reprezentace na veřejném projednání ovlivnit? Odpůrci tak jako tak podají své připomínky a stavební úřad se jimi bude muset zabývat. Obce předpokládám svá stanoviska již musely sdělit, takže jakákoliv show na veřejném projednání nic reálně neovlivní.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nemluvím o show, ale o odpovídání na případné dotazy. Kdo tam tedy byl za Prahu ?
Když by se projednávala dálnice, která má vést okolo naší obce a měla by jí pomoct, vadilo by mě velmi, že tam není nikdo "od nás". Vrhá to pak stín, že je jim jedno, jak to naše obec odnese. Ne jinak tomu je v Praze. Vyplatí se to, byť by to ušetřilo jedinou připomínku, když to přeženu. Hlavně ale už měli mít něco vykoupené, činy jsou ještě lepší než kecy.
Když by se projednávala dálnice, která má vést okolo naší obce a měla by jí pomoct, vadilo by mě velmi, že tam není nikdo "od nás". Vrhá to pak stín, že je jim jedno, jak to naše obec odnese. Ne jinak tomu je v Praze. Vyplatí se to, byť by to ušetřilo jedinou připomínku, když to přeženu. Hlavně ale už měli mít něco vykoupené, činy jsou ještě lepší než kecy.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Dnes proběhlo opakování ÚR, za ŘSD byl ředitel Prahy p.Gross, za Prahu jako takovou náměstek Scheinherr, a náměstek Hlaváček.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jenže ony s 511 souvisí. Problémem liniových staveb neni ani tak samotná stavba, jako doprava kterou bude generovat a její dopady. A pokud jim v DIP 511 a dalších částí okruhu nebo v posouzení ČVUT vychází, že po jejich dokončení bude překročena kapacita 510 (a to i po zkapacitnění) nebo že podle rozptylové studie dojde ke znečištění ke kterému dojít nemělo, tak by se to v souvislosti s těmito úseky řešit mělo. Naopak že byla snaha se tomu ve fázi posuzování vlivu vyhnout a omezit řešení pouze na okolí tělesa dálnice bylo porušením zákona o posuzování a nejspíš to vyvolá soudní spory v navazujících řízeních (protože dřív to nejde)Saljack píše:Tak tohle je už fraška. Jak se tam můžou ptát na věci, které s 511 nesouvisí (pásy, 510, Benátská) vrchol je starosta Běchovic toho bych poslal rovnou ven když se na to neumí ani připravit. Nejsmutnější je, že jsme se nedozvěděli nic. Jako na to, že je to nejsledovanější a nejdůležitější (nebo v top 3) stavba tak mi přijde, že to nikoho netrápí a nikdo to neřeší s nějakou prioritou.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jenže otázka byla na to, zda se na 510 vejde 3+3 a na to už je dávno projekt. Kdyby se zeptal na kapacitu, tak o tom žádná. Jenže problém je, že bez toho aniž by byl kompletní okruh nebude má něm doprava fungovat nikdy.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Je to pravda, chybějící severní část způsobuje, že 4-pruhové části jsou přetížené a 6-pruhové úseky nevyužité
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak ono to, že se 3+3 a připojovací pruh na ten most přes Rokytku nechtějí vejít, napadne každého, kdo tam jede. Vrtá to hlavou i mně, který by tam jednou chtěl jezdit od D1 na Chlumeckou... https://en.mapy.cz/s/hecogajoje vs. https://en.mapy.cz/s/loragejehe
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak 3,5+3,75+3,75+3 připojovák .. budiž no. Stejně je to tady ale plánované blbě, myslím si, že nemělo být umožněno připojení Běchovice>sever D0 a měli používat I/12. Opačný směr ještě jde, tam má být výjezd z odpojováku, ale kvůli tomuto připojení budou hrozně krátké připojovací pruhy od Štěrboholské na sever D0. Tady se to mělo řešit buď zrušením toho zmíněného připojení nebo pro něj postavit nový most vedle. Připojováky od Štěrboholské a I/12 na sever D0 by potom byly 2-pruhové až právě po tento most a po něm by ještě vedl jeden pruh, než by se začal připojovat pruh z Českobrodské. U odpojování to takový problém není .. Pevně věřím, že až se 511 a I/12 postaví, tak se začne připravovat změna, teď to chápu jako ústupek Běchovicím, aby nebyl odpor, takže budiž, ale takhle krátké připojovací pruhy, jak zde plánují. jsou zločin
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Stejně je zázrak, že je možné u nás jeden rok udělat UR, durhý SP a třetí zahájit stavbu , taková D35 má někde pravomocné územní rozhodnutí, ale zahájení stavby je buď 2022 nebo 2023 (ironie, samozřejmě víme, jaká bude realita).
Zajímavá je kategorie .. D34,5/100 .. nebylo tam S ?
Zajímavá je kategorie .. D34,5/100 .. nebylo tam S ?
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Když vidím, s jakým gustem hodili ten stavební úřad do letáku, říkám si, že to bude asi jinak...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zachovejte paniku, na Chodově se tři pruhy a připojováky do takřka identického rozměru zjevně vejdou hned na několika místech.
Království a půl princezny za 511.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Šířka mostu je cca 14 m, řazení 3,5+3,75+3,75+3m připojovák = celkem 14 m, takže se to tam snad vejde.
https://mapy.cz/s/hofelopeco
Jinak Ondřej Martan je kromě starostování v Běchovicích taky člen zastupitelstva HMP a člen Výbor pro územní rozvoj, územní plán a památkovou péči, takže nechápu, že tyto věci neví, když to patří do jeho gesce.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/prim ... berId=4522
https://mapy.cz/s/hofelopeco
Jinak Ondřej Martan je kromě starostování v Běchovicích taky člen zastupitelstva HMP a člen Výbor pro územní rozvoj, územní plán a památkovou péči, takže nechápu, že tyto věci neví, když to patří do jeho gesce.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/prim ... berId=4522
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Kubo, to jsi sem raději vůbec neměl dávat ! Pardon, to mě akorát vytočilo, kdo se o to "za nás občany" stará. Omlouvám se, ale nemohl jsem se udržet...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Pozapomněl jste na "zpevněnou krajnici" uvnitř komunikace o šířce 0,5 m (c_2), která funguje de facto jako rozšířený bezpečný odstup (tedy 0,5 jako součást svodidel + 0,5 pruh c_2) - jako u intravilánových kategorií MX. Zároveň stejně funguje i nezpevněná krajnice e o šířce 0,5 m, ta doléhá přímo od pruhu c_1 ke svodidlům. Tedy minimální normová šíře jednoho profilu podle nové ČSN pro D33,5 = 15,5 m VizteKuba píše:Šířka mostu je cca 14 m, řazení 3,5+3,75+3,75+3m připojovák = celkem 14 m, takže se to tam snad vejde.
https://mapy.cz/s/hofelopeco
https://imgur.com/a/RrCqIII
Uznávám, že mostové kategorizace jsou trochu jiné, avšak šíři jednoho profilu respektují podle základního řezu.
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Šířka mezi svodidly dle mostního listu je 15 m. Minimální přípustný odstup od svodidla k okraji jízdního pruhu je 0,5 m, vodicí čára se může počítat do toho půlmetru. Takže na pruhy pak zbývá těch 14 m což tady vyjde na 4×3,5 m, případně 2×3,5 + 3,75 + 3,25 m. Normová šířka by samozřejmě byla víc, protože standardní odstup svodidla od okraje jízdního pruhu je alespoň 1,0 m, ale kvůli tomu se asi estakáda přestavovat nebude...