[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
V platném ÚP snad ale 511 je, takže by mohlo jít vystavit ÚR i podle něj a postavit to "postaru".
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Už to tu bylo probírané viz http://forum.ceskedalnice.cz/posting.ph ... 60&p=66354 to zrušení NSS je v roce 2011.
Kuba 3.5.2012 23:59:34 píše: trasa 511 je zakotvena v platném ÚP HMP, ale v nadřazeném krajském ÚP - tzv. ZÚR zanesena není, protože NSS tu trasu před rokem svým rozsudkem zrušil. Rozpor ÚP HMP a ZÚR uznalo MMR jako hlavní důvod zrušení ÚR na SOKP 511. Stavební zákon z roku 2006 nevyřešil situaci, že Praha je zároveň obec a zároveň kraj. Toho využilli škodiči.
Chápu, že je to pro nezasvěcené nesrozumitelné, ale územní plánování je složitá problematika.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Díky, nějak jsem to nemohl najít (šel jsem málo do hloubky ). Tím by se hodně vysvětlovalo .
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ani nové projednání ZÚR nevyřeší situaci. Je třeba přestat si lhát.
Celá trasa okruhu je poplatná době před 40 lety a je dnes neralizovatelná.
Možné řešení je následující:
- upustit od naprosto chybné/zbytečné části R12 (obchvatu Běchovic a Újezdu)
- R12 je důvodem obří křižovatky, kvůli které protestují Běchovičtí
- navíc R12 v tomto úseku nic neřeší, cílem je aby se nedostala auta od Kolína do Újezdu, ne aby tam přijela a pak se řešilo co s nimi
Tedy:
- v napojení nové části okruhu R1 (D1 - Běchovice) nebude křížení s R12
- R1 povede Černý most - D1 dle současného trasování s mírným posunem v oblasti Běchovic směrem k Štěrboholům - cca 300 m
- Černý most - D1 a D1 - Černý most vede přímá komunikace R1, jízda / sjezdy / nájezdy budou umožneny pouze :
1. sjezd Černý most - Šterboholy - de facto 2 pravé pruhy současné komunikace
2. Nájezd Štěrboholy - D1 - nové dva pruhy, které ovšem nepřibližují provoz k Běchovicím
3. Nájezd Šterboholy - Černý most - dva pruhy - mimoúrovňové křížení (podjezd nové trasy R1) - díky výše zmíněnému posunu trasy o 300 m také nepřiblíží provoz k Běchovicím.
Všechny ostatní sjezdy/nájezdy se budou realizovat / realizují v již existujícím uzlu R1 - D11, který se stejně musí "zkulturnit" - odstranit stopka atd... místa je zde dost.
Další část okruhu včetně R12 pak musí být budována na úrovni Nehvizdy (s napojením R12)- Čelákovice - Brandýs a dále na D8 v místě napojení severní varianty (tedy mimo Suchdol).
Vznikne tak tedy dvojí propojení D11 - R10 - D8 .. jedno na úrovni Černého mostu a Vysočansské radiály (již v provozu), druhé pak zmiňované na úrovni Nehvizd a Brandýsa.
Navrhované druhé propojední D11 - R10 má délku cca 5 km což i s oběmi křižovatkami dělá cca 3 mld CZk, což je směšná částka v provnání s tím předraženým nesmyslem na jihu, jako je třeba Lochkovský most.
Je třeba si uvědomit, že po dostavbě R35 z Hradce do Mohelnice se značná část dopravy z D1 přesune na D11. Tedy spojení D11 - D1 a D1 - D11 nebude tak žádané.
Současně tento návrh skutečně odděluje dopravu Prahy a blízkého okolí od dopravy typu Ostava - Mnichov (D11 - D5), na rozdíl od aktuální prosazované varianty, kde by po dostavbě R 35 cesta z Ostravy do Mnichova vypadala Ostrava - Černý most - Suchdol - D5, což je tak nehorázný nesmysl, že v žádné civilizované zemi by jej nikdo ani nenavrhl.
Celá trasa okruhu je poplatná době před 40 lety a je dnes neralizovatelná.
Možné řešení je následující:
- upustit od naprosto chybné/zbytečné části R12 (obchvatu Běchovic a Újezdu)
- R12 je důvodem obří křižovatky, kvůli které protestují Běchovičtí
- navíc R12 v tomto úseku nic neřeší, cílem je aby se nedostala auta od Kolína do Újezdu, ne aby tam přijela a pak se řešilo co s nimi
Tedy:
- v napojení nové části okruhu R1 (D1 - Běchovice) nebude křížení s R12
- R1 povede Černý most - D1 dle současného trasování s mírným posunem v oblasti Běchovic směrem k Štěrboholům - cca 300 m
- Černý most - D1 a D1 - Černý most vede přímá komunikace R1, jízda / sjezdy / nájezdy budou umožneny pouze :
1. sjezd Černý most - Šterboholy - de facto 2 pravé pruhy současné komunikace
2. Nájezd Štěrboholy - D1 - nové dva pruhy, které ovšem nepřibližují provoz k Běchovicím
3. Nájezd Šterboholy - Černý most - dva pruhy - mimoúrovňové křížení (podjezd nové trasy R1) - díky výše zmíněnému posunu trasy o 300 m také nepřiblíží provoz k Běchovicím.
Všechny ostatní sjezdy/nájezdy se budou realizovat / realizují v již existujícím uzlu R1 - D11, který se stejně musí "zkulturnit" - odstranit stopka atd... místa je zde dost.
Další část okruhu včetně R12 pak musí být budována na úrovni Nehvizdy (s napojením R12)- Čelákovice - Brandýs a dále na D8 v místě napojení severní varianty (tedy mimo Suchdol).
Vznikne tak tedy dvojí propojení D11 - R10 - D8 .. jedno na úrovni Černého mostu a Vysočansské radiály (již v provozu), druhé pak zmiňované na úrovni Nehvizd a Brandýsa.
Navrhované druhé propojední D11 - R10 má délku cca 5 km což i s oběmi křižovatkami dělá cca 3 mld CZk, což je směšná částka v provnání s tím předraženým nesmyslem na jihu, jako je třeba Lochkovský most.
Je třeba si uvědomit, že po dostavbě R35 z Hradce do Mohelnice se značná část dopravy z D1 přesune na D11. Tedy spojení D11 - D1 a D1 - D11 nebude tak žádané.
Současně tento návrh skutečně odděluje dopravu Prahy a blízkého okolí od dopravy typu Ostava - Mnichov (D11 - D5), na rozdíl od aktuální prosazované varianty, kde by po dostavbě R 35 cesta z Ostravy do Mnichova vypadala Ostrava - Černý most - Suchdol - D5, což je tak nehorázný nesmysl, že v žádné civilizované zemi by jej nikdo ani nenavrhl.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No v tom przypadku ovšem buďte srozuměn, že ta doprava do blízkého okolí od Kouřimi po Kutnou Horu a Kolín vám bude dál courat přes náves .. nebo teda hlavní ulicou, když náves ani nemáte. Protože objíždět kvůli NIMBYsmu celej Vidrholec se jim nevyplatí.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No, on to má Zeman "ošéfovaný" - nebudou tam jezdit, protože se tam z centra (rozuměj ŠR) prostě a jednoduše nedostanou. Prostě navrhl udělat z Běchovic takovou "slepou díru" ve směru od Kolína.jonáš píše:No v tom przypadku ovšem buďte srozuměn, že ta doprava do blízkého okolí od Kouřimi po Kutnou Horu a Kolín vám bude dál courat přes náves .. nebo teda hlavní ulicou, když náves ani nemáte. Protože objíždět kvůli NIMBYsmu celej Vidrholec se jim nevyplatí.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak budou sjíždět už přes starý Štěrboholy na starou dvanáctku, v čem je problém? Nebo to chtěj od Prahy uříznout úplně a vyhlási samostatnej stát ve státě, obalenej ostnáčem?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Reakce moc nechápu.
Ze Štěrbohol se do Běchovic pojede po staré 12
Z Kolína do Běchovic se pojede od Úval po staré 12.
Je zde paradox kdy Běchovičtí (nejsem z Běchovic) nechtějí velkou křižovatku jejíž jediným důvodem je R12 ,což je obchvat Běchovic a Úval, nikam jinam přitom R12 nevede = končí za Úvalama a pokračování na Kolín je ve hvězdách .
No tak se R12 v části obchvatu Běchovic nepostaví = nevznikne ani křížení R1 - R12 = není důvod blokovat dostavbu R1, protože u Běchovic nedojde k překročení hlukových limitů, protože tam nebude ta obří křižovatka.
Tedy : nechcete R12, což je obchvat Běchovic, ok, nebude a doprava co neneajede na R12 pod Čelákovice pojede přes Běchovice.
Současný stav kdy je R1 blokována kvůli pro 99% řidičů nepodstané křižovatce s R12 není normální.
Ze Štěrbohol se do Běchovic pojede po staré 12
Z Kolína do Běchovic se pojede od Úval po staré 12.
Je zde paradox kdy Běchovičtí (nejsem z Běchovic) nechtějí velkou křižovatku jejíž jediným důvodem je R12 ,což je obchvat Běchovic a Úval, nikam jinam přitom R12 nevede = končí za Úvalama a pokračování na Kolín je ve hvězdách .
No tak se R12 v části obchvatu Běchovic nepostaví = nevznikne ani křížení R1 - R12 = není důvod blokovat dostavbu R1, protože u Běchovic nedojde k překročení hlukových limitů, protože tam nebude ta obří křižovatka.
Tedy : nechcete R12, což je obchvat Běchovic, ok, nebude a doprava co neneajede na R12 pod Čelákovice pojede přes Běchovice.
Současný stav kdy je R1 blokována kvůli pro 99% řidičů nepodstané křižovatce s R12 není normální.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No však taky nejde jen o "obchvat Běchovic" vůči staré dvanáctce, ale jistě i o stažení dopravy ze současné 101 která se od Říčan připojuje právě v těch Úvalech. Pokud jsem ten popis pochopil, tak navrhujete postavit křižovatku rovněž, ale nekompletní a posunutou, čili všechno smazat a začít znova? Poloviční přínos při srovnatelných nákladech?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
1. Tak teď to nechápu já. Jaká 101 ? Kdo a kam pojede od Říčan po 101 do Úval když bude postavena R1 od Řičan do Běchovic a pokud bude chtít jet do Štěrbohol prostě sjede z R1 na současném křížení se starou 12 nebo na R1 s D11 kde navrhuji podjezd do "protisměru" (prodloužení o cca 2 km oproti variantě obří křižovatky s R12)? Resp 101 se u Úval napojí na R12 která by vedla "zprava kolem Úval" na sever (tohle napojení je v plánech již teď) .
2. Nevidíte rozdí mezi křižovatkou současně plánovanou tedy R1 -R12 - Šerboholská spojka (což je obří zmetek) a popsaným návrhem, který má mimoúrovňově připojení pouze směr Šerboholská spojka - Čený most? Zbylé dva nájezdy jsou současná komunikace (viz provedené napojení směr R1 - R10) resp. pouze nájezd o délce pár set metrů. To jsou náklady v řádu 10 % oproti současné variantě.
2. Nevidíte rozdí mezi křižovatkou současně plánovanou tedy R1 -R12 - Šerboholská spojka (což je obří zmetek) a popsaným návrhem, který má mimoúrovňově připojení pouze směr Šerboholská spojka - Čený most? Zbylé dva nájezdy jsou současná komunikace (viz provedené napojení směr R1 - R10) resp. pouze nájezd o délce pár set metrů. To jsou náklady v řádu 10 % oproti současné variantě.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jen malá technická: R12 neexistuje a ani se neplánuje. Jde pouze o zkapacitnění a přeložku I/12 ze současné nevyhovující trasy a zajištění kvalitního napojení stále se rošiřujících aglomerací kolem Újezda, Květnice, Sibřiny a dalších směrem do centra Prahy. Dnešní přetížená I/12 například půlce Běchovic dost výrazně vadí, takže nerealizaci přeložky nesou dost těžce. Ještě to tam trochu zhoustne (na několika místech se staví vesele další bydlení) a půjdou si to vyřešit v rámci své "městské části Prahy" .
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No R12 je v současné variantě v podstatě pokračování Šterboholské spojky tedy 2+2, takže nic nebrání pokračovat do Kolína jako standardní R. Přeložka se tomu ovšem taky dá říkat.
Technická poznámka podle mého krásně ukazuje problém okruhu - nelze směšovat problém dopravy z okraje Prahy do centra a trensevropskou dálniční síť. Jinými slovy, to že někdo chce z Újezda do centra neznamená, že současně tahle cesta má umožnit jet i do Dráždaň. Tedy ještě jinak, vést okruh kolem černého mostu je nesmysl protože to přesně svádí dopravu lokální a mezinárodní do jednoho místa. Pokud by R12 řešila dopravu do centra a nekřížila současně dopravu mezinárodního tranzitu v jednom místě, nebyly by žádné protesty z Běchovic .
Technická poznámka podle mého krásně ukazuje problém okruhu - nelze směšovat problém dopravy z okraje Prahy do centra a trensevropskou dálniční síť. Jinými slovy, to že někdo chce z Újezda do centra neznamená, že současně tahle cesta má umožnit jet i do Dráždaň. Tedy ještě jinak, vést okruh kolem černého mostu je nesmysl protože to přesně svádí dopravu lokální a mezinárodní do jednoho místa. Pokud by R12 řešila dopravu do centra a nekřížila současně dopravu mezinárodního tranzitu v jednom místě, nebyly by žádné protesty z Běchovic .
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
To je možná pravda, ale má to jeden malinkatý, ale zato podstatný "háčíček". Nejbližší další bod, kudy lze vést východně od Prahy dálniční okruh je až za městem Úvaly - o 11km vzdušnou čarou dále - mezi tím to nikdo nikdy nepovolí. A to by byl takový "pytel", že ten jižní u Modletic by proti tomu byla drobná serpentina. Tož tak.Zeman píše:Tedy ještě jinak, vést okruh kolem černého mostu je nesmysl protože to přesně svádí dopravu lokální a mezinárodní do jednoho místa.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
na uvod pisi, ze problem sleduji z laicko-popularniho pohledu, rad se tedy priucim.
ale hadam, nemusi se to nutne vylucovat. jako treba kdyz nekdo ze zdib jede po D8?Zeman píše: to že někdo chce z Újezda do centra neznamená, že současně tahle cesta má umožnit jet i do Dráždaň.
videl jsem nejaky dokument - to jsou ti novi bechovicti, co nevedeli o 512 a za par korun (protoze kazdy vi o 512) koupili nemovitost v poslednich rekneme 10 letech?Zeman píše: ...nebyly by žádné protesty z Běchovic .
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
A jak to chcete separovat, že by tam byla budka s policajtem a každej by mu ukázal stazku a dostal bumážku, že může nebo nemůže pokračovat? Na každý komunikaci se míchá lokální, regionální i tranzitní doprava, s tim v liberálnim státě těžko něco naděláte.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Separaci provádí komunikace sama.
Pokud na jednu stranu říkám, že stará 12 nestačí na obsluhu předměstí - centrum (ne na cestu Kolín Praha) tak nemůžu současně tvrdit,že stejná komunikace co bude řešít předměstí - centrum řeší i předměstí - Drážďany.
Z Běchovic, Úval atd do centra do leva, do Dráždan doprava. Nemůžu jet oba směry doleva. Doleva (do centra) v obou případech můžu až tam, kde není primární tok dopravy předměstí - centrum. A to je ta hranice cca kolem Brandýsa.
Pokud na jednu stranu říkám, že stará 12 nestačí na obsluhu předměstí - centrum (ne na cestu Kolín Praha) tak nemůžu současně tvrdit,že stejná komunikace co bude řešít předměstí - centrum řeší i předměstí - Drážďany.
Z Běchovic, Úval atd do centra do leva, do Dráždan doprava. Nemůžu jet oba směry doleva. Doleva (do centra) v obou případech můžu až tam, kde není primární tok dopravy předměstí - centrum. A to je ta hranice cca kolem Brandýsa.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Obávám se, že tady je přání otcem myšlenky. V okamžiku, kdy půjde východně okruh Prahy až za Úvaly, tak ten tranzit z jihu na sever a opačně bude jezdit centrem - bude to totiž nejen kratší, ale i rychlejší. Samozřejmě, že tomu se dá administrativně zabránit poplatky, zónami apod. Ale tím nas....e hlavně ty, co tam jezdí častěji a jezdí tam jako do cílové oblasti a nikoliv tranzit. Takže oddalování okruhu "co nejdál" od města je naprosto kontraproduktivní tah.Zeman píše:Doleva (do centra) v obou případech můžu až tam, kde není primární tok dopravy předměstí - centrum. A to je ta hranice cca kolem Brandýsa.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Po I/12 bude toho tranzitu minimum (tak maximálně z Kolína na Plzeň nebo na Ústí a to ještě kdo ví jestli, protože z Kolína jezdí většina lidí do Prahy po I/38 a D11), to bude vždy komunikace pro lokální spojení přilehlých satelitů do Prahy. Čili tady k žádnému míchání dopravy na I/12 nedochází. Okruh někde na úrovni Brandýsa je nesmysl, Praha není Londýn, i když si to asi kdysi řada soudruhů přála a připojila k Praze kdejakou vesnici široko daleko (Běchovice, Suchdol a podobně) v domnění, že tím stoupne význam hlavního města. Díky tomu je například v "Praze" i spousta polí. Takže R1 je vedena v podstatě mimo Prahu a její další odsun by byl kontraproduktivní (stačí to, co se provedlo na jihovýchodě u D1). Samozřejmě, že musí sloužit jak pro tranzit, tak i pro místní dopravu, v našich podmínkách je nesmysl stavět víc než dva dálniční okruhy.
A poznámka pro pana Zemana na závěr: zdůvodnění snahy o odsun okruhu mimo Běchovice a Suchdol lepším plněním dopravních funkcí (třeba tím oddělením tranzitu) je účelová lež NIMBYstů a ekologistů, kterým jde hlavně o to, aby se nic nestavělo. Skutečnost je samozřejmě úplně opačná a oddálený okruh se vůbec nemusí stavět (stačí se podívat na podíl tranzitu do jakékoli statistiky). Jste-li tak naivní, že jste to neprokoukl, dá se to ještě zachránit podrobným studiem například některých odborných příspěvků na tomto fóru - pár lidí, co sem přispívá, jsou opravdu odborníci. Mám s tím osobní zkušenost - byl jsem kdysi například spíš odpůrcem stavby D3 jinak, než rozšířením stávající I/3 kolem Benešova a napojením na D1 u Mirošovic, ale po přečtení pár studií z odkazů jsem musel změnit názor. Stejně tak jsem si hodně přál dlouhý tunel pdo Českým středohořím na D8, ale tady jsem zjistil, že by byl jen těžko realizovatelný a s mnohem negativnějšími dopady na ekologii CHKO.
A poznámka pro pana Zemana na závěr: zdůvodnění snahy o odsun okruhu mimo Běchovice a Suchdol lepším plněním dopravních funkcí (třeba tím oddělením tranzitu) je účelová lež NIMBYstů a ekologistů, kterým jde hlavně o to, aby se nic nestavělo. Skutečnost je samozřejmě úplně opačná a oddálený okruh se vůbec nemusí stavět (stačí se podívat na podíl tranzitu do jakékoli statistiky). Jste-li tak naivní, že jste to neprokoukl, dá se to ještě zachránit podrobným studiem například některých odborných příspěvků na tomto fóru - pár lidí, co sem přispívá, jsou opravdu odborníci. Mám s tím osobní zkušenost - byl jsem kdysi například spíš odpůrcem stavby D3 jinak, než rozšířením stávající I/3 kolem Benešova a napojením na D1 u Mirošovic, ale po přečtení pár studií z odkazů jsem musel změnit názor. Stejně tak jsem si hodně přál dlouhý tunel pdo Českým středohořím na D8, ale tady jsem zjistil, že by byl jen těžko realizovatelný a s mnohem negativnějšími dopady na ekologii CHKO.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Což se už na jihu docela výrazně začíná projevovat (a Vestecká spojka nebude, zapomeňte - stejně by vedla jen k většímu kolapsu D1 u Chodova).MPMP píše:Takže oddalování okruhu "co nejdál" od města je naprosto kontraproduktivní tah.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 22.9.2010 16:43:43
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tohle je jen váš osobní nápad (nic proti osobním nápadům ), nebo to i nějaká MČ či občanské sdružení prosazuje/navrhuje? Pokud ta druhá varianta, předpokládám, že jsou k tomu nějaké podrobnější podklady (zákresy do map atd.).Zeman píše:Možné řešení je následující:
- upustit od naprosto chybné/zbytečné části R12 (obchvatu Běchovic a Újezdu)
- R12 je důvodem obří křižovatky, kvůli které protestují Běchovičtí
- navíc R12 v tomto úseku nic neřeší, cílem je aby se nedostala auta od Kolína do Újezdu, ne aby tam přijela a pak se řešilo co s nimi
Já se nad tím jako Úvalák zkusím zatím taky zamyslet:-)
Ono by taky pomohlo, kdyby se konečně pohnulo s přeložkami II/101 tak, aby ten špunt v podobě pražské části I/12 šel od Úval objet po D11 a D1.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zrovna R12 právě Běchovicím hrozně uleví a Běchovice jsou sami proti sobě. Je jasné, že po R12 pojedou hlavně lidi co dojíždí z Kolína. Běchovice, Újezd a Úvaly si oddechnou. Kdo jede na Hradec a Pardubice, tak pojede stejně po D11. Jinak Kolín má obchvat.vit.spinka píše:Zeman píše:Možné řešení je následující:
- upustit od naprosto chybné/zbytečné části R12 (obchvatu Běchovic a Újezdu)
- R12 je důvodem obří křižovatky, kvůli které protestují Běchovičtí
- navíc R12 v tomto úseku nic neřeší, cílem je aby se nedostala auta od Kolína do Újezdu, ne aby tam přijela a pak se řešilo co s nimi
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 22.9.2010 16:43:43
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zkoušel jsem se nad tím trochu víc zamýšlet, snad bez NIMBY (přeložku I/12 mám mít hned za kopcem).
První část návrhu, tj. dušení Běchovic a Újezdu ve vlastní šťávě: nejvíc vadí nákladní doprava, a tak se jim nyní líbí uzávěra [edit:tj. zákaz NA] kvůli stavbě kanalizace (která měla být už přes rok hotová, ale jak je vidět, vlastně je výhoda to zdržovat). Takže pokud by zůstala I/12 ve stávající stopě, pouze se zákazem NA, asi by to pro ně bylo akceptovatelné řešení.
Navíc - pro zákaz NA je nutno mít dostatečnou alternativu, tedy nejspíše II/101 v nové stopě. Ta by navíc přitáhla i část tranzitu (bude rychlejší jet II/101 + D11 než po I/12). Na rozdíl od nynějšího stavu, kdy je to skoro celé vedené obcemi, navíc v Jirnech most na 6t a úzký úsek u školy.
Význam I/12 upadá ve prospěch D11, tak by to mohlo fungovat. Ale ta nová II/101 je ještě hodně daleko.
Co se týče druhé části návrhu, tj. nové trasování severní části okruhu - to se mi moc nezdá, především to ukončení u D11. Pokud tam jednou ta II/101 v nové stopě bude, bude to rychlejší na D1 než přes Prahu - a navíc bez mýta pro NA. Opravdu tam chceme všechnu tuhle dopravu?
První část návrhu, tj. dušení Běchovic a Újezdu ve vlastní šťávě: nejvíc vadí nákladní doprava, a tak se jim nyní líbí uzávěra [edit:tj. zákaz NA] kvůli stavbě kanalizace (která měla být už přes rok hotová, ale jak je vidět, vlastně je výhoda to zdržovat). Takže pokud by zůstala I/12 ve stávající stopě, pouze se zákazem NA, asi by to pro ně bylo akceptovatelné řešení.
Navíc - pro zákaz NA je nutno mít dostatečnou alternativu, tedy nejspíše II/101 v nové stopě. Ta by navíc přitáhla i část tranzitu (bude rychlejší jet II/101 + D11 než po I/12). Na rozdíl od nynějšího stavu, kdy je to skoro celé vedené obcemi, navíc v Jirnech most na 6t a úzký úsek u školy.
Význam I/12 upadá ve prospěch D11, tak by to mohlo fungovat. Ale ta nová II/101 je ještě hodně daleko.
Co se týče druhé části návrhu, tj. nové trasování severní části okruhu - to se mi moc nezdá, především to ukončení u D11. Pokud tam jednou ta II/101 v nové stopě bude, bude to rychlejší na D1 než přes Prahu - a navíc bez mýta pro NA. Opravdu tam chceme všechnu tuhle dopravu?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
To záleží na tom,kdo je to "my". Pokud to znamená "Běchovičtí", tak odpověď je ANO a pokud to znamená "Jirenští" a "Horoušanští", tak je odpověď NE. Půjde jen o to, kdo bude víc řvát a kdo bude mít silnější "ekologické" pseudoargumenty - těm jediným se dnes dopřává sluchu (bohužel).vit.spinka píše:Pokud tam jednou ta II/101 v nové stopě bude, bude to rychlejší na D1 než přes Prahu - a navíc bez mýta pro NA. Opravdu tam chceme všechnu tuhle dopravu?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
jenže onen přesun dopravy ( správně, Kolín už dnes jezdí přes D11 ) musí začít právě tou 511
jinak se i z přeložky 101 auta jen naštosují od Počernic, jak se děje takřka každý druhý den ( pravda, od Počernic už to dlouho nebylo, ale od podjezdu již ano )
koneconkonců, i ten kamioňák raději prosviští po nějakém obchvatu, než aby se hrkal někde pres vesnice nebo ucpaným odbočením na Spořilov.
jinak s "sálamem" v MUK Běchovice souhlasím, ať to nejdřív postaví v economy variantě a pak ( až se za pár století dočkáme přeložky I/12 ) dostaví připojení
Ono to stejně narazí v Květnici a jinde...
jinak se i z přeložky 101 auta jen naštosují od Počernic, jak se děje takřka každý druhý den ( pravda, od Počernic už to dlouho nebylo, ale od podjezdu již ano )
koneconkonců, i ten kamioňák raději prosviští po nějakém obchvatu, než aby se hrkal někde pres vesnice nebo ucpaným odbočením na Spořilov.
jinak s "sálamem" v MUK Běchovice souhlasím, ať to nejdřív postaví v economy variantě a pak ( až se za pár století dočkáme přeložky I/12 ) dostaví připojení
Ono to stejně narazí v Květnici a jinde...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mi ten salámek připomíná následující křižovatku. Koukněte se na ní pořádně, ta křižovatka nikdy nemusí být dokončená a tahle by i šla použít.