[D0] 513 Jesenice – Lahovice
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Jediný řešení, který by bylo schůdný (při představě těch intezit provozu) je zaslepit vjezd a výjezd ze Spořilova (kolize s MHD - dost autobusů) a hnát dopravu pro Spořilov jen přes tu "MUK" nahoře. Dál by se musela Jižní spojka ve směru na most před nájezdem zúžit o jeden pruh, tak aby doprava z Chodovský radiály najížděla bez dávání přednosti do vlastního pruhu (Pak by se to dalo 60-80 jet). A stejným způsobem by se musela zúžit Chodovská ve směru od Bohdalce na jeden pruh tak aby pro sjezd z Jižní spojky byl taky jeden pruh(samozřejmě zaslepit odbočku směr Bohdalec)bez dávání přednosti, ale ta zatáčka má stejně strašnej poloměr . Jedině takhle by to mohlo možná fungovat, ale to je asi neprůchodný. A to sem vynechal samozřejmě OC Chodov kde by to byl taky slušnej masakr (musela by se asi zaslepit odbočka D1 - OC).
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Přijde mě to také jako jedno z možných řešení, protože ta snaha odklonit kamióny z Baranďáku definitivně už po zprovoznění R1 514-512 tu evidentně bude. Tahle spojka pro směr R1 510 - D1 - R1 512 co popsal mapman by šla, ale muselo by se na jížní spojce na sjezdu z D1 na P5 jasně vyznačit žlutými pruhy zákaz stání a kontrolovat jeho dodržování. Opačný směr bohužel kvůli absenci rampy D1 - JS P9 musí přes Spořilovskou spojku stále... Uvidíme, jak to nakonec upytlíkují, ale tomu, že se Baranďák úplně zavře pro tranzit po zprovoznění 514 - 512 skutečně věřím. Pak ale by bylo nutné dát zákaz vjezdu i na II/101 před Říčany, Úvaly, Jirny a dále... A to asi bohužel neprojde, takže mě jako logické přijde spíše zachování současného stavu vedení dopravy R1 510 - JS Baranďák a na 515...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Zaslepení odbočky D1 ->OC by rozhodně neprošlo, protože to si postavil na základě smlouvy s ŘSD na svůj náklad investor OC v rámci stavby.Jakub Šponar píše:Jediný řešení, který by bylo schůdný (při představě těch intezit provozu) je zaslepit vjezd a výjezd ze Spořilova (kolize s MHD - dost autobusů) a hnát dopravu pro Spořilov jen přes tu "MUK" nahoře. Dál by se musela Jižní spojka ve směru na most před nájezdem zúžit o jeden pruh, tak aby doprava z Chodovský radiály najížděla bez dávání přednosti do vlastního pruhu (Pak by se to dalo 60-80 jet). A stejným způsobem by se musela zúžit Chodovská ve směru od Bohdalce na jeden pruh tak aby pro sjezd z Jižní spojky byl taky jeden pruh(samozřejmě zaslepit odbočku směr Bohdalec)bez dávání přednosti, ale ta zatáčka má stejně strašnej poloměr . Jedině takhle by to mohlo možná fungovat, ale to je asi neprůchodný. A to sem vynechal samozřejmě OC Chodov kde by to byl taky slušnej masakr (musela by se asi zaslepit odbočka D1 - OC).
Re: 513 Jesenice - Lahovice
No jestli furt vymejšlíte, jak to v jedný části města "vyřešit" tim že to zcela a absolutně zablokujete o kousek dál, tak to rovnou vzdejte, to radši ty kamiony v oudolí a frontu před mostem ještě pár let vydejchám (ona tam ale stejně bude nafurt, protože uvolněnej prostor po tranzitu okamžitě zabere vnitroměstská doprava, který se v zásadě těch deset minut popojíždění na Smíchov vždycky vyplatí, když jinudy to nejde).
Ovšem od Bohdalce na Kačerov měl bejt pravej pruh vyblokovanej dávno (zbyly by dva), mohl být sjezd z D1 na MO aspoň o kousek plynulejší, ty dva nájezdy nad nim jsou frontou kamionů blokovaný cca 50% času a nájezd myší dírou do středního je pěkně rizikovej manévr, pokaždý mam 3 staženou ale co můžu dělat. když to vidim až nahoře na serpentině a couvat se tam nesmí. Definitivní řešení by bylo celou tu zprasenou křižovatku přestavět pořádně, ale muselo by se zrušit nebo ořezat to autobusový a metrový depo (nebo přes ně natahat estakády) a spořilovskej nájezd buď zrušit jako nesystémovej (stejně chtěj mít ve vilkách na Hlavní klid) nebo aspoň přeložit dolu do Severozápadní I. A nejlíp zrovna přestavět i ten Bohdalec.
Ovšem od Bohdalce na Kačerov měl bejt pravej pruh vyblokovanej dávno (zbyly by dva), mohl být sjezd z D1 na MO aspoň o kousek plynulejší, ty dva nájezdy nad nim jsou frontou kamionů blokovaný cca 50% času a nájezd myší dírou do středního je pěkně rizikovej manévr, pokaždý mam 3 staženou ale co můžu dělat. když to vidim až nahoře na serpentině a couvat se tam nesmí. Definitivní řešení by bylo celou tu zprasenou křižovatku přestavět pořádně, ale muselo by se zrušit nebo ořezat to autobusový a metrový depo (nebo přes ně natahat estakády) a spořilovskej nájezd buď zrušit jako nesystémovej (stejně chtěj mít ve vilkách na Hlavní klid) nebo aspoň přeložit dolu do Severozápadní I. A nejlíp zrovna přestavět i ten Bohdalec.
zahájení řízení o odstranění stavby
Magistrátní úřední deska:
OZNÁMENÍ Zahájení řízení o odstranění stavby 513...
„SOKP – jihozápadní segment - úsek č. 513 –Vestec - Lahovice“, 1.etapa
na pozemcích v k.ú. Komořany, Točná a Cholupice v Praze 12,
realizované v rozporu se stavebním povolením č.j.: MHMP 44217/2005/SP/DOP-O1/Ra,Dá,Kp ze dne 15. 06. 2006.
Poměry na stavbě byly zjištěny v rámci výkonu stavebního dozoru při místním šetření konaném dne 15. 07. 2008 při ul. Komořanská v Praze 12. Bylo zjištěno, že stavebník Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha, se sídlem Praha 4, Na Pankráci 546/56, PSČ 145 04, IČ 59 933 90, provádí část výše uvedené stavby v rozporu s výše uvedeným pravomocným stavebním povolením.
OZNÁMENÍ Zahájení řízení o odstranění stavby 513...
„SOKP – jihozápadní segment - úsek č. 513 –Vestec - Lahovice“, 1.etapa
na pozemcích v k.ú. Komořany, Točná a Cholupice v Praze 12,
realizované v rozporu se stavebním povolením č.j.: MHMP 44217/2005/SP/DOP-O1/Ra,Dá,Kp ze dne 15. 06. 2006.
Poměry na stavbě byly zjištěny v rámci výkonu stavebního dozoru při místním šetření konaném dne 15. 07. 2008 při ul. Komořanská v Praze 12. Bylo zjištěno, že stavebník Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha, se sídlem Praha 4, Na Pankráci 546/56, PSČ 145 04, IČ 59 933 90, provádí část výše uvedené stavby v rozporu s výše uvedeným pravomocným stavebním povolením.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Kasme co to přesně znamená? A co konkrétně je v rozporu se SP? Máte víc informací?
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Přesně to znamená to, že se bude muset žádat o změnu stavebního povolení, tak aby vše bylo v souladu. Je to normální úřední postup. Není třeba se obávat toho, že by se něco skutečně odstraňovalo.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Není to zesílení proto, že se tam bude připojovat rampa R4 - R1? Tipuji podle leteckých fotek, že je to je v tomto místě.kasme píše: a podivnosti na P4L http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.JPG.html
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Je to jen ohrádka na místě chybějícího jižního ložiska na pilíři ze strany 514.
Most na MÚK Strakonická má menší šířku (dvě ložiska) a most přes Vltavu je širší (tři ložiska).
Až budu mít chvilku, najdu k tomu nějaké starší fotky holého pilíře bez mostů...
Most na MÚK Strakonická má menší šířku (dvě ložiska) a most přes Vltavu je širší (tři ložiska).
Až budu mít chvilku, najdu k tomu nějaké starší fotky holého pilíře bez mostů...
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Tohle je optický klam, nebo se jedná o zúžení vozovky na konci úseku se stoupacím pruhem? Byť teda sám nevím, jak by ten konec fungoval. http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html Snad něco na způsob tohoto...? http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... 5_022.html
Naposledy upravil(a) michal dne 20.9.2009 8:47:17, celkem upraveno 1 x.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Přesně tak, konec stoupacího pruhu... Ale optický klam je to trochu taky, tak ostré jak to vypadá to není.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
! fotka přesunutamichal píše:Tohle je optický klam, nebo se jedná o zúžení vozovky na konci úseku se stoupacím pruhem? Byť teda sám nevím, jak by ten konec fungoval. http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html...
stejné místo z mostu už nevypadá tak dramaticky... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.JPG.html
Komořanské tunely: CB vozovka
Otázka pro znalé: CB vozovka v tunelech se dle jiných příspěvků betonuje shora dolů, tj. níklaďáky s betonem vjíždí do tunelu v Komořanech. Jsou schopni se v tunelu otočit, nebo od západního portálu do kopce couvají? Jaká je frekvence závozu, další auto čeká venku, nebo se míjí v tunelové troubě?
Naposledy upravil(a) adamos dne 21.9.2009 22:28:15, celkem upraveno 1 x.
Re: Komořanské tunely: CB vozovka
Určitě se míjejí v tunelu, kde jich čeká více. Kolik jich je to nevím, možná kasme k tomu bude mít podrobnosti.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Komořanské tunely: CB vozovka
Vaše starosti bych chtěl mít
Já byl u finišéru jen shora...
Ale do tunelu vjíždí sklápěčky popředu, viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
V třípruhovém tunelu asi nebude problém se otočit. Uvidíme u dvoupruhu.
A od Komořan jezdí asi hlavně proto, že je tam betonárna
Já byl u finišéru jen shora...
Ale do tunelu vjíždí sklápěčky popředu, viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
V třípruhovém tunelu asi nebude problém se otočit. Uvidíme u dvoupruhu.
A od Komořan jezdí asi hlavně proto, že je tam betonárna
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Proc mostu pres Vltavu smer D1 furt chybi ten posledni usek a proc najezdova rampa na nej stale neni napojena? To udelali soudruzi z NDR nekde chybu, nebo se furt ceka na tu zmenu SP?
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Momentálně se pracuje na propojení obou vahadel, v jaké fázi jsou nevím, není tam moc vidět . Až po vybetonování spojovací lamely může dojít na budování připojovací rampy. Stojky už jsou připraveny. Stejně tomu bylo i u pravého mostu a časově to bylo mnohem zdlouhavější. A stejně není kam pospíchat
Jakou změnu SP myslíš?
---
jižní část MÚK Břežany už má definitivní asfalt
"betonový" finišér jedoucí od nadjezdu Točná po pravém pásu (v protisměru) už projel dva cholupické ekodukty, takže zřejmě v sobotu bude možnost luxusní vyhlídka z mostu na MÚK Břežany
Jakou změnu SP myslíš?
---
jižní část MÚK Břežany už má definitivní asfalt
"betonový" finišér jedoucí od nadjezdu Točná po pravém pásu (v protisměru) už projel dva cholupické ekodukty, takže zřejmě v sobotu bude možnost luxusní vyhlídka z mostu na MÚK Břežany
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Jaky je duvod zuzeni?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... es/25.html
Nebo jen chlapcum dosel beton?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... es/25.html
Nebo jen chlapcum dosel beton?
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Končí zde stoupací pruh, ten nevzhledný konec bude odřezán.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 513 Jesenice - Lahovice
on-line od zvlášního telefonního zpravodaje
Betonuje se pravá vozovka na začátku 513, zbývá cca 200m
na MÚK Písnice (Vestec) je spousta náklaďáků, možná pokládka AB krytu vozovky
na MÚK Břežany (Písnice) je na pravé vozovce CB kryt prej nějakej přerušovanej - zpravodaj není úplně seznámen s problematikou
severní část MÚK Břežany (Písnice) zatím bez AB krytu
Betonuje se pravá vozovka na začátku 513, zbývá cca 200m
na MÚK Písnice (Vestec) je spousta náklaďáků, možná pokládka AB krytu vozovky
na MÚK Břežany (Písnice) je na pravé vozovce CB kryt prej nějakej přerušovanej - zpravodaj není úplně seznámen s problematikou
severní část MÚK Břežany (Písnice) zatím bez AB krytu
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Sloupy budou mít určitě jinej účel! :)Majkl_prg píše:ty sloupy veřejného osvětleni znamenaji ze bude okruh osvetlen???
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Okruh má být osvětlen na mostech, v tunelech a na křižovatkách, čili skoro všude
Re: 513 Jesenice - Lahovice
To bude tedy produkce CO2, a ty náklady na to.
Jaký je povrch na Vestecké spojce?
Jaký je povrch na Vestecké spojce?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Takovej ten černej, jako na přilehlé MÚKLenny píše:Jaký je povrch na Vestecké spojce?
Ve středu zřejmě pokládka poslední vrstvy pro směr 512.
CB finišér Skanska se rozjel v protisměru od prvního cholupického ekoduktu
a CB finišér DSP se připravuje u ekoduktu Šabatka
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Jedna letecka fotka krizovatky R1 a R4, bohuzel mi neni znamo presne datum a autor, znalci snad poznaji podle rozestavenosti
- Přílohy
-
- 1IMG_6793.JPG (125.78 KiB) Zobrazeno 13149 x