Tak proč si pořád volí na radnici lidi jako je Hejl a Šubrtová? Pokud někdo z těchto míst okruh chce, není o něm přes svoloč tohoto typu moc slyšet.Marooned17 píše:miho: Jenže ne všichni ze Suchdola a Běchovic jsou proti okruhu, neboť části jejich obyvatel (velké) to přinese naopak radikální zlepšení dopravní situace a životního prostředí. Na Českobrodské by asi dnes nikdo z nás bydlet nechtěl, že? A pokud se neudělá okruh jak je plánován, tak se tam ta doprava nikdy nezlepší...
Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Varianta Ss sice prošla procesem, ale není zanesená v ZÚR a v územních plánech. Její prosazení by bylo spojené s dalším časovým zdržením a jistojistě také s protesty obcí, kolem nichž má tato trasa vést (taky vede kolem obcí včetně nových satelitů).HK44 píše:Trochu si rýpnu do zdejšího všeobecného názoru pár argumenty, které bych prosil případně logicky vyvrátit:
1) Varianta Ss (teď prosazovaná Jančurou) už hodnocení EIA i souhlas MŽP má, snad by se znovu dělat nemusela.
Spojení R7-D8 je z dopravního hlediska naprosto nezajímavé a nemá cenu se jím zabývat.HK44 píše: 2) Orientačně podle mapy.seznam.cz jsem změřil vzdálenost R7-D8 přes Suchdol na 16 km, Ss variantou 17 s tím, že začíná na obou dálnicích cca 3 km dříve, tj. pro toto spojení bude výhodnější.
Jízdní doba není hlavní rozhodovací faktor dnešní doby - mnohem větší váhu získávají faktory jako celkové imise vypouštěné do ovzduší a související celková spotřeba paliva na dané trase. Pořád platí skutečnost, že pro většinu vozového parku se nejnižší průměrné spotřeby dosahuje u rychlostí mezi 80 a 100 km/h. Díky trase ve variantě Ss se tak do území zanese výrazně více škodlivin a spálí se mnohem více paliva, než je tomu u varianty J.HK44 píše: 3) Vezmu-li vzdálenost D5-R10 (=cca napříč Prahou, tj. trasa nejvíce postižená odsunem dále od Prahy), tak trasou J je to 35 km (=cca 20 minut jízdy, když uvážím předpokládanou omezenou rychlost v Suchdolském tunelu a asi i na mostě - kategorie má být S, nikoliv R). Případnou trasu Ss pokračující od Zdib kolem Líbeznice k Třeboradicím a dále v plánované trase, tak je vzdálenost 41 km. S uváženm toho, že tunel tu pravděpodobně nebude, bude jízdní doba cca 22 minut. Pro doplnění přes Prahu po Jižní spojce 34 km, tj. odhadem půl hodiny, po okruhu proti směru hodinových ručiček přes Jesenici (a případnou 511) cca 46 km, tj. cca 25 minut jízdy. Jízdní doba je v současnosti hlavní rozhdovací faktor, jsem přesvědčen o tom, že varianta Ss není svou délkou nijak diskvalifikovaná, určitě ne proti variantě J.
Odvedením dopravy z centra se argumentovat nemusí, jde hlavně o kombinaci tranzitního spojení D5-D11, propojení severních částí města (Praha 6 a Praha 8), kde Blanka není samospasitelná, a v neposlední řadě o odvedení dopravy ze satelitů kolem okruhu na kapacitní komunikace. Okruh dopravu z centra nijak výrazně neodvede, nicméně významně ulehčí některým radiálním i okružním vazbám v rámci širšího centra a okrajových částí města.HK44 píše: 4) Pořád se argumentuje odvedením dopravy z centra, nicméně v centru převažuje administrativní život, který hluk a emise z dopravy snese přeci jen lépe, než rezidenční čtvrtě v trase varianty J.
Naopak, vytvořením kapacitních tras mimo centrum se otevře prostor pro zklidňování dopravy v centru - to je sice ideologická otázka ale pro mnohé automobilisty jako jsem i já, je zklidňování IAD v centru města žádoucí.HK44 píše: 5) Pokud se povede skutečně více dopravy z centra, jsem přesvědčen o tom, že kapacita se brzy doplní v důsledku zvýšení konkurenceschopnosti IAD proti MHD. Nakonec bude doprava na stejné úrovni jako dnes.
V Nizozemí jsou dodnes v provozu dálnice 2+2 na kterých jezdí i více než 100tis aut denně, a to v některých případech i bez kongescí - největší problém totiž často dělají nedostatečně kapacitní připojení a odpojení a s tím související rázové vlny. 3+3 bude na východní části okruhu dostačující kapacitní uspořádání pokud tomu budou vhodně přizpůsobená odpojení a připojení.HK44 píše: 6) Trasa 511 se asi povede prosadit (výzamný problém je jen hluk z MKÚ DUbeč, což jak bylo prokázáno je problém řešitelný), bude ale stačit rozšířená kapacita u Černého Mostu? Výhledově se tu dle ŘSD počítá až s rozšířením na šestipruh, ale zároveň s intenzitami až +120 tis. aut/den. Já bych řekl, že ani 6-pruh to výhledově nepobere a bude třeba znovu rozšiřovat.
A teď do mě.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Já jsem z Teplic, takže jet do Chomutova přes Prahu i s dostavěným okruhem by měl opravdu nenapadlo . Ale je tu třeba letiště, což je častý cíl. Dosud ho jezdíme buď přes Bílinu-Louny a pak po R7 nebo po D8-I/16-R7 přes SLaný. Zkoušel jsem už i přes Kralupy a pak po 101, ale ani jedno není ideální...
Vzhledem k tomu, jak se D8 před Prahou poněkud stáčí na V (ještě před plánovaným křížením s R1 ve variantě J) je pro spojení z D8 výhodnější varianta Ss i pro spojení S R6 nebo D5 (a to už smysl má - např. relace ÚL-Plzeň), srovnatelné je i spojení s R4.
Poznámka o Blance ukazuje na priority. Pro celou ČR je prioritní mít nějaký okruh pro tranzitní dopravu (vyhoví Ss varianta), Praha potřebuje mí "blízký" okruh - vyhovuje spíše varianta J. Ovšem v současném rozpoložení je J varianta v podstatě neprůchozí - muselo by se nějak vyřešit hlukové pásmo, což lze jedině asi zrušením obou MÚK v Suchdole, čímž by ale přestal plnit doplňkovou roli k MO. Nebo ještě celý projekt překopat tak, aby obě SUchdolské MÚK byly také komplet pod zemí? Já myslím, že je lepší mít alespoň "nějaký" okruh...
Vzhledem k tomu, jak se D8 před Prahou poněkud stáčí na V (ještě před plánovaným křížením s R1 ve variantě J) je pro spojení z D8 výhodnější varianta Ss i pro spojení S R6 nebo D5 (a to už smysl má - např. relace ÚL-Plzeň), srovnatelné je i spojení s R4.
Poznámka o Blance ukazuje na priority. Pro celou ČR je prioritní mít nějaký okruh pro tranzitní dopravu (vyhoví Ss varianta), Praha potřebuje mí "blízký" okruh - vyhovuje spíše varianta J. Ovšem v současném rozpoložení je J varianta v podstatě neprůchozí - muselo by se nějak vyřešit hlukové pásmo, což lze jedině asi zrušením obou MÚK v Suchdole, čímž by ale přestal plnit doplňkovou roli k MO. Nebo ještě celý projekt překopat tak, aby obě SUchdolské MÚK byly také komplet pod zemí? Já myslím, že je lepší mít alespoň "nějaký" okruh...
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Čímž je ale na stejné úrovni jako trasa J, která v ZÚR ani územních plánech t.č. také není.mapman píše:Varianta Ss sice prošla procesem, ale není zanesená v ZÚR a v územních plánech. Její prosazení by bylo spojené s dalším časovým zdržením a jistojistě také s protesty obcí, kolem nichž má tato trasa vést (taky vede kolem obcí včetně nových satelitů).HK44 píše:Trochu si rýpnu do zdejšího všeobecného názoru pár argumenty, které bych prosil případně logicky vyvrátit:
1) Varianta Ss (teď prosazovaná Jančurou) už hodnocení EIA i souhlas MŽP má, snad by se znovu dělat nemusela.
Já myslel rozhodování uživatele, tj. řidiče. Většina jde dnes po úspoře času před úsporou benzínu, i za cenu okliky Tj. dokud nebude spojení D5-D11 alespoň 60 km, tak většinu řidičů nenapadne jet přes Prahu.mapman píše:Jízdní doba není hlavní rozhodovací faktor dnešní doby - mnohem větší váhu získávají faktory jako celkové imise vypouštěné do ovzduší a související celková spotřeba paliva na dané trase. Pořád platí skutečnost, že pro většinu vozového parku se nejnižší průměrné spotřeby dosahuje u rychlostí mezi 80 a 100 km/h. Díky trase ve variantě Ss se tak do území zanese výrazně více škodlivin a spálí se mnohem více paliva, než je tomu u varianty J.HK44 píše: 3) Vezmu-li vzdálenost D5-R10 (=cca napříč Prahou, tj. trasa nejvíce postižená odsunem dále od Prahy), tak trasou J je to 35 km (=cca 20 minut jízdy, když uvážím předpokládanou omezenou rychlost v Suchdolském tunelu a asi i na mostě - kategorie má být S, nikoliv R). Případnou trasu Ss pokračující od Zdib kolem Líbeznice k Třeboradicím a dále v plánované trase, tak je vzdálenost 41 km. S uváženm toho, že tunel tu pravděpodobně nebude, bude jízdní doba cca 22 minut. Pro doplnění přes Prahu po Jižní spojce 34 km, tj. odhadem půl hodiny, po okruhu proti směru hodinových ručiček přes Jesenici (a případnou 511) cca 46 km, tj. cca 25 minut jízdy. Jízdní doba je v současnosti hlavní rozhdovací faktor, jsem přesvědčen o tom, že varianta Ss není svou délkou nijak diskvalifikovaná, určitě ne proti variantě J.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Pro mě jako pražáka je důležitý, jestli se po tom okruhu vyplatí jet z Kobylis na letiště. Jižní "odstrčenou" trasou se to z Uhříněvsi totiž nevyplatí.
A moc mi nesedí, že "Většina jde dnes po úspoře času před úsporou benzínu" když se tý "většině" ani nevyplácí dát patnáct stováků za dálniční známku (prodaj se necelý 2 miliony vs skoro 5 mil registrovaných OA). A samozřejmě jde i o to zatížení území exhalacema (to se mmch brutálně zvýšilo i zaváděnim neprůjezdných čtvrtí a la Karlín).
A moc mi nesedí, že "Většina jde dnes po úspoře času před úsporou benzínu" když se tý "většině" ani nevyplácí dát patnáct stováků za dálniční známku (prodaj se necelý 2 miliony vs skoro 5 mil registrovaných OA). A samozřejmě jde i o to zatížení území exhalacema (to se mmch brutálně zvýšilo i zaváděnim neprůjezdných čtvrtí a la Karlín).
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Ad Jonáš: Prodané známky versus registrace asi souvisí s tím, že dost lidí jezdí relativně málo a dálnice by využili 1x-2x do roka. V řadě oblastí je to navíc s dálničním spojením bídné, o čemž se tu okolo debatuje soustavně
Oklika vers. čas platí obecně. Jinak by lidi nejezdili z Prahy do Ostravy přes Brno nebo do Itálie přes Mnichov.
Oklika vers. čas platí obecně. Jinak by lidi nejezdili z Prahy do Ostravy přes Brno nebo do Itálie přes Mnichov.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
SOKP severní část je postavena...jonáš píše:Pro mě jako pražáka je důležitý, jestli se po tom okruhu vyplatí jet z Kobylis na letiště. Jižní "odstrčenou" trasou se to z Uhříněvsi totiž nevyplatí.
Vy tedy jezdíte z Kobylis na Ruzyň po R1.
Kdo a kam tedy bude jezdit Blankou a zbytkem mětského okruhu za ty proinvestované mld? Kobylisy - Zličín taktéž po R1, do Stodůlek také po R1 ?
Radlická radiála k čemu (z Pankráce bych měl taky po R1, která měl však vést správně mnohem blíž Prahy ?)
Ja tedy na letiště pokud bude městský okruh budu jezdit z Libně, Kobylis, Střížkova - Blankou a stejně tak budu jezdit z Pankráce na letiště přes Baranďák a Radlickou radiálu.
Jen pro info abyste se mnou na okruhu nepočítali , tedy pokud nebude mýto.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
V územním plánu je. Soud na žádost žalobce pouze zrušil úpravy, vnesené se snahou zmírnit dopad stavby na okolí. Asi v domnění, že bez těch úprav to bude hůř průchodné pří územním řízení.HK44 píše: Čímž je ale na stejné úrovni jako trasa J, která v ZÚR ani územních plánech t.č. také není.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
A teď si představte, že mě jako nepražáka vůbec nezajímá spojení Kobylis a letiště, to si řešte v Prazejonáš píše:Pro mě jako pražáka je důležitý, jestli se po tom okruhu vyplatí jet z Kobylis na letiště. Jižní "odstrčenou" trasou se to z Uhříněvsi totiž nevyplatí.
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Ad P_V: Mohl byste to specifikovat. Já měl za to, že NSS zrušil změnu 1000 ÚP, kterou se trasa teprve do ÚP dostala (a následně i ZÚR).
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Jižní varianta je stále v platné verzi ÚPn, změna 1000 pouze zanesla do ÚPn drobné korekce trasy a tvarů křižovatek.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
No a mě zase jako Pražáka vůbec nezajímá, že někde kolem potřebujete projet, že takže takhle se k tomu okruhu prostě a jednoduše opravdu nedopracujeme nikdy. O Blanku se nebojte, ta se uživí v relaci Libeň-Holešovice-Dejvice-Smíchov s váma i bez vás.
Pro čistej tranzit zase stačí koneckonců ten dvojpruh na 101, protože to neni víc jak deset dvanáct tisíc denně
Pro čistej tranzit zase stačí koneckonců ten dvojpruh na 101, protože to neni víc jak deset dvanáct tisíc denně
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
máte tam smajlíka, ale cesta do Mostu z Holešovic je komfortnější po D8 a I/15 než probojovávání se na R7 ( navíc nedokončené, s nesmyslnými omezeními atp. )
pro mě jako východopražana by ideálním letištěm byly Vodochody, pak si celou 518 strčte třeba k těm Teplicím
pro občasné cesty na balkán bych ale uvítal 511, přeci jen z té českobrodské pamatuji hodně změn
pro mě jako východopražana by ideálním letištěm byly Vodochody, pak si celou 518 strčte třeba k těm Teplicím
pro občasné cesty na balkán bych ale uvítal 511, přeci jen z té českobrodské pamatuji hodně změn
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Jonasi, nezlobte se na me, ale Prazsky okruh opravdu nema byt budovan pro to, aby Prazane dojeli lepe nekde z Letnan na Ruzyni.... Okruh je prave a predevsim pro ten tranzit. Jestli se vam toto nezda, je to vas nazor, pro me ovsem chybny (jestli jsem nepochopil vasi nadsazku a ironii, pak se omlouvam).
Leta uz velmi casto jezdim relaci Brno-Teplice a uz me vazne nebavi se hrabat nekudy pres Jizni spojku nebo Slany nebo kudy. Neskutecne depresivni mi potom pripada, ze neexistuje zadna kloudna alternativa bez nutnosti prujezdu Prahou. At se jezdi treba pres Melnik, ale at uz proboha nejaka dalnice stoji!!
A jeste jedna poznamka na adresu vsech obyvatel Suchdola, Rican a ja nevim jakych jeste vesnic kolem Prahy: Jestlize vyuzivaji veskere pohodli, ktere jim blizkost hlavniho mesta nabizi, pak by meli taky neco obetovat, at je to hluk letadel kolem Ruzyne nebo dalnice za humny....
Leta uz velmi casto jezdim relaci Brno-Teplice a uz me vazne nebavi se hrabat nekudy pres Jizni spojku nebo Slany nebo kudy. Neskutecne depresivni mi potom pripada, ze neexistuje zadna kloudna alternativa bez nutnosti prujezdu Prahou. At se jezdi treba pres Melnik, ale at uz proboha nejaka dalnice stoji!!
A jeste jedna poznamka na adresu vsech obyvatel Suchdola, Rican a ja nevim jakych jeste vesnic kolem Prahy: Jestlize vyuzivaji veskere pohodli, ktere jim blizkost hlavniho mesta nabizi, pak by meli taky neco obetovat, at je to hluk letadel kolem Ruzyne nebo dalnice za humny....
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Můžete jim to přijet vysvětlovat. Slušná životní pojistka je ovšemže podmínkou .. myslíte že je moc trápí, že se vám nechce na jižní spojku? Voni na ni třeba musej, v rámci těch "výhod co jim to přináší", buď obden nebo i dvakrát denně. Takový ty časy, kdy lidi museli strpět, co někdo moudrej vykoumal, už jsou snad nenávratně pryč ..
Takže buď dohoda, nebo prd, válcovat to nejde. A to nebydlim ani u Suchdola ani v Přílepech, takže se mě to osobně nedotejká. Dokonce ani u Běchovic. Prostě buď se najde varianta, která vyhoví potřebám tranzitu i (pří)města, a kterou skousnou i dotčený obce, nebo na tý Průmyslový zůstanete, přes to nejede vlak. Mam pocit, že tu situaci, kdy si jedna vesnice vyřvala odsun na jihu na úkor širýho okolí, už tady nikdo opakovat nechce. I kdyby se Jančura stokrát potřeboval zviditelnit (ostatně to vyjádření mluvčího se dá chápat i ve smyslu, že bláznům je zbytečný odporovat).
Takže buď dohoda, nebo prd, válcovat to nejde. A to nebydlim ani u Suchdola ani v Přílepech, takže se mě to osobně nedotejká. Dokonce ani u Běchovic. Prostě buď se najde varianta, která vyhoví potřebám tranzitu i (pří)města, a kterou skousnou i dotčený obce, nebo na tý Průmyslový zůstanete, přes to nejede vlak. Mam pocit, že tu situaci, kdy si jedna vesnice vyřvala odsun na jihu na úkor širýho okolí, už tady nikdo opakovat nechce. I kdyby se Jančura stokrát potřeboval zviditelnit (ostatně to vyjádření mluvčího se dá chápat i ve smyslu, že bláznům je zbytečný odporovat).
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Jonasi, ja mam taky zniceny zdravi kvuli tomu, ze si ti poloprazaci chteji doma vecer rozsvitit zarovku... Nase civilizovana spolecnost je holt o kompromisech a oni by meli proste prijmout to, ze spolecnosti prispeji tim, ze kolem jejich obce povede dalnice (samozrejme se vsemi potrebnymi opatrenimi -- znicene zdravi jim i prese vsechno nepreji). O tom zadna debata byt nemuze! (Nehlede na to, ze pulka tech nejvic rvoucich si postavila novy baracek na pozemku za vyhodnou vedle budouci dalnice a ted kveruluji...).
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Abych se přiznal, je mi skoro jedno, jakou trasou to na severu povede. Ovšem představa, že se odsunutá varianta dá projednat = realizovat nějak rychleji, je podle mě ryze iluzorní.
Problém sídlišť naležato za městem je jasný. Lidi už zjistili, že to bůhvíjaká výhra není - služby 0, doprava = bída, z přírody se vyklubal kapesník trávy kolem domu + řepkové pole za poslední ulicí. Samozřejmě se kvůli tomu povětšinou zadlužili až do nevidím. Takže se drží jediného, co jim zbývá - relativního klidu (no, i když z těch všudypřítomných víkendových sekaček by mi asi brzo jeblo, zlatej vlak, co mi tu rachtá). Z tohohle pohledu tedy člověk má jistou míru pochopení. Nicméně přehazovat ten problém na jiné, kteří se zvládli zařídit podle známých plánů, mi připadá skutečně velmi nefér. Ale to se tu točí furt dokola...
Problém sídlišť naležato za městem je jasný. Lidi už zjistili, že to bůhvíjaká výhra není - služby 0, doprava = bída, z přírody se vyklubal kapesník trávy kolem domu + řepkové pole za poslední ulicí. Samozřejmě se kvůli tomu povětšinou zadlužili až do nevidím. Takže se drží jediného, co jim zbývá - relativního klidu (no, i když z těch všudypřítomných víkendových sekaček by mi asi brzo jeblo, zlatej vlak, co mi tu rachtá). Z tohohle pohledu tedy člověk má jistou míru pochopení. Nicméně přehazovat ten problém na jiné, kteří se zvládli zařídit podle známých plánů, mi připadá skutečně velmi nefér. Ale to se tu točí furt dokola...
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Tak nejhorší na tom je že lidé bydlí na okraji města v sídlišti právě proto, aby měli klid. Jenže hloupá politika státu jim udělá z bydliště hlučnou plynovou komoru na desítky let, tak je to stalo na Spořilově. Nejdříve měl být dostavěn celý PO a poté měly být provedeny změny v dopravě. Doposud není PO zkolaudován a je stále ve zkušebním provozu, nejsou splněny hlukové limity. De facto by tedy obce v jeho okolí mohly dosáhnout soudně jeho uzavření. A to se stále nemluví o smrtících imisích. Je zamlčováno že to ovlivní celé budoucí generace. Účinky tranzitu na řádově statisíce obyvatel Prahy jsou stále tabu, přitom u odborníků a lékařů to vyvolává zděšeni.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Sporilovak a co s tím tedy, všechen tranzit pod zem, anebo do vesmíru?
Doprava byla a vždy bude, pokud se nevymyslí teleporty.
Osobně si myslím že je lepší když je kapacitní komunikace kilometr od zástavby a horních cest dýchacích obyvatel města, než 100m jako na Spořilově.
Doprava byla a vždy bude, pokud se nevymyslí teleporty.
Osobně si myslím že je lepší když je kapacitní komunikace kilometr od zástavby a horních cest dýchacích obyvatel města, než 100m jako na Spořilově.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Ano, a kolikrát jste napsal svému radnímu nebo jste byl demonstrovat v Běchovicích za dostavbu pražského okruhu?Sporilovak píše:Tak nejhorší na tom je že lidé bydlí na okraji města v sídlišti právě proto, aby měli klid. Jenže hloupá politika státu jim udělá z bydliště hlučnou plynovou komoru na desítky let, tak je to stalo na Spořilově. Nejdříve měl být dostavěn celý PO a poté měly být provedeny změny v dopravě. Doposud není PO zkolaudován a je stále ve zkušebním provozu, nejsou splněny hlukové limity. De facto by tedy obce v jeho okolí mohly dosáhnout soudně jeho uzavření. A to se stále nemluví o smrtících imisích. Je zamlčováno že to ovlivní celé budoucí generace. Účinky tranzitu na řádově statisíce obyvatel Prahy jsou stále tabu, přitom u odborníků a lékařů to vyvolává zděšeni.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Plynovou komoru udělal Spořilovákům už minulý režim, který tam postavil kus třetí magistrály.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Pravda. Ten současnej ji jenom naplnil Cyklonem B
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Vtipná charakteristika. Jinak demonstrovat v Běchovicích je nesmysl. Tam se nic nerozhoduje. To je věc neodbornosti a nekompetentnosti soudů, které nemyslí při rozsudku na následky v jiných oblastech. A pak věc státu - mýto nad zdraví. Jenže když se započtou desítky miliard škod na lidském zdraví a životním prostředí a dále devastace silnic díky těžkému tranzitu tak nula od nuly pojde. A co je špatně na politice státu - likvidace prosperujících podniků, nesoběstačnost, dovoz zbytečností, které jsme si schopni zajistit sami a tak zbytečný těžký tranzit. A jaké je krédo nového ministra dopravy - z ČR bude kamionová velmoc protkaná sítí dálnic, sbíhajících se v Praze, která nemá dokončený okruh. Co na tom že Pražáci zařvou pod náporem třeba 60 000 tranzitujících kamionů denně stojících v kolonách, hlavně musíme být světoví že?
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Sporilovak: Trefil jsi to úplně přesně, že tam zařvete. Je třeba pana ministra přestěhovat na Spořilov ať ví zač je toho loket.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
"Jančurův" okruh je třeba pro mne k ničemu, zatímco plánovanou 511 bych využil jako spojku na D1 (Bydlím na Jarově, kousek od Spojovací). Ale moudří ekoaktivisté nechtějí, abych se mísil s dálkovým tranzitem, tak budu dál jezdit po magistrále a Koněvkou .
Spořilovák: Chtělo by to nějaký dočasný kompromis, třeba uzavřít pro NA (a důsledně kontrolovat) Chodovskou radiálu mezi MO a Spořilovskou. Tím by se sice na Barranďák (most i sídliště) vrátil tranzit D5-D11/R10, ale na Spořilovské by zůstal jen D1-D8 a hlavní zátěž (D1-D5) by na MO nemohla.
Spořilovák: Chtělo by to nějaký dočasný kompromis, třeba uzavřít pro NA (a důsledně kontrolovat) Chodovskou radiálu mezi MO a Spořilovskou. Tím by se sice na Barranďák (most i sídliště) vrátil tranzit D5-D11/R10, ale na Spořilovské by zůstal jen D1-D8 a hlavní zátěž (D1-D5) by na MO nemohla.