SOKP - kvalita provedené stavby

martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od martin »

Speedy Gonzales píše:Předpokládal jsem, že někdo vytáhne A17 jako kontraargument. Opravdu je to o poznání horší svezení, než po jiné novodobé bundesautobahn ve vnitrozemí (kupř. nová A4); taktéž A6 v příhraničním úseku mi nepřijde bůhvíco - asi se jedná o adaptační zóny, aby z německa jedoucí automobilista plynule navykl na českou kvalitu. Co myslíte těmi dráždanskými tunely? Už jsem tam přes rok nejel, ale co pamatuju, tak tam měli např. kanálové vpusti, které byly při přejezdu k nepostřehnutí - to je stále pro české stavebníky nedosažitelný sen.
Co, je tam špatná hydroizolace. Jiným slovy, do tunelu fest zatéká a to je sakra problém. Kolegové mi také říkali (ja si toho moc nevšiml), že na A 38 je za některým z tunelů pořádný hup. Občas se něco nepovede. U nás jde o to, že se to zvoře systémově, jako ta spodní voda na D11 u Dobřejovic nebo hup v létě na D5, to je přeci jenom horší. Když to ale vezmem, tak reko 515 + novostavba 512-514 dopadla na ten rozsah (zatím!) dobře, takže můžeme být celkem spokojení. Jako chybu vidím hlavně to, že majitel (stát) není schopen závady vyreklamovat.
Dusanh
Příspěvky: 712
Registrován: 11.5.2010 10:53:25

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od Dusanh »

Objevují se bodové závady, namátkou 2 viz mapa
Ve vozovce propadlina, u těch Říčan vyznačeno vč. omezení rychlosti, u Lochkova (je to ve směru D5 -> D1) nikoli.
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od vaclav »

jste mi pripomnel, zda se mi, ze na krizeni R1xD1 uz roste z dilataci betonu trava, videl jsem dobre? je to problem?
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od -xdas- »

Dusanh píše:Objevují se bodové závady, namátkou 2 viz mapa
Ve vozovce propadlina, u těch Říčan vyznačeno vč. omezení rychlosti, u Lochkova (je to ve směru D5 -> D1) nikoli.
Asi 2 roky zpátky bylo u Lochkova v pravém jízdním pruhu, ale v opačném směru (D1 -> D5), taky několik bodových závad.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od jonáš »

Ne že by to bylo kritický, ale zrovna jsem koukal že v Cholupickym tunelu do kopce už je frézovaná snad polovina délky toho "dokonalýho a věčnýho" betonu.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od Lenny »

Není to kvůli protismykovým vlastnostem? A zanášení tunelu sazemi z aut?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: SOKP - kvalita provedené stavby

Příspěvek od _jan91 »

Podle mě jo... CB s povrchovou úpravou pomocí tažené juty ztrácí potřebné protismykové vlastnosti velmi brzy.
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“