Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Odpovědět

Kdy dojde k opravě mostu přes býv. Dobřejovický rybník?

do konce Q2/2011
3
4%
do konce Q4/2011
6
7%
do konce Q2/2012
1
1%
do konce 2012
7
9%
2013-2015
6
7%
2015+
5
6%
Nikdy, "srovná se to"
47
57%
později
7
9%
 
Celkem hlasů: 82

martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Dle ČT bude běžný provoz zahájen 20.9.2010 přesně ve 12:00. Jako předběžnou přípravu jsem založil toto vlákno, ať se nám první zkušenosti nemíchají do vlákna před zprovozněním :kladivo:
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

Akorát jsem ti ted opravil titulek vlánka z SOKP na R1 ;) Takový sprostý slovo, sokp :)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od martini »

mapman píše:Akorát jsem ti ted opravil titulek vlánka z SOKP na R1 ;) Takový sprostý slovo, sokp :)
jj, máš pravdu, ve smyslu hlášky "nová doba, host vyhazuje vrchního" se teď vlastně SOKP již "nesmí" používat :lol:
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Bobek »

K první nehodě dojde 20.9. ve 12:01, kdy se nadšení návštěvníci fóra ceskedalnice.cz všichni najednou pokusí vejít do sjezdu z dálnice D1 při snaze být první v nově otevřeném úseku. :P

Ale pochopitelně se taky těším, jak malej do školky.
Království a půl princezny za 511.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Jsem zvědav, jak se nám pohnou dojezdové časy na Jižní spojce...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Bobek píše:K první nehodě dojde 20.9. ve 12:01, kdy se nadšení návštěvníci fóra ceskedalnice.cz všichni najednou pokusí vejít do sjezdu z dálnice D1 při snaze být první v nově otevřeném úseku. :P
Bez tak to první projede Kasme, aby přinesl bleskovou reportáž z nově otevřeného úseku. :ok: Za tímto účelem bude čekat u provizorní zábrany již od časných ranních hodin. :D :D :D

Proč by se nemohlo používat označení SOKP? Co je na tom špatného? A s tím vrchním a hostem jsem to nepochopil.

Kdy bude první nehoda nedokážu odhadnout, bo to nevím. :mrgreen:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od P_V »

Lenny píše:A s tím vrchním a hostem jsem to nepochopil.
http://www.youtube.com/watch?v=N7XBBeq2pnQ
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od dd »

Tak jsem se taky jel podívat po okruhu a moje zkušenosti:
1. Provoz po okruhu sice plynulý, ale dost hustý. Liniovka ukazovala 100 a rychlost víceméně souvislé řady aut v levém se pohybovala tak okolo 100-120. Nevím, kolik bylo takových "turistů" jako já, ale potvrzuje se, že rezervní kapacita tu nebude.

2. Naprosto ucpané je to zde. Po 20 minutách čekání jsem ujel asi 30m, a tak jsem to otočil a jel přes Dobřejovice, kde je zase zákaz vjezdu na most přes D1, takže se podjíždí myší dírou se semafory. Asi většina řidičů odbočila na Brno prvním sjezdem a pak se otáčeli na objezdu.

3. Za exitem 2 začínala kolona pokračující na Spořilovskou. V pravém stojící kamiony, ostatní jedoucí asi 30 km/h. Ale většina řidičů nevěděla, že na Spořilovskou se dostanou i v pravém pruhu za kolektorem, takže ten byl volný.

4. JS směr Barrandovský most provoz plynulý a na semaforech zdržení max 5 minut.

5. Na JS bylo v obou směrech stále dost kamionů. I když policajta na motorce to zjevně nezajímalo.
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od vaclav »

"Na JS bylo v obou směrech stále dost kamionů. I když policajta na motorce to zjevně nezajímalo.
"

tak asi tam bude nejaky prechodny cas "hajeni"
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Jo, vždyť to říkali, že první dva dny budou shovívaví a budou je jen upozorňovat a navigovat.
R48 -> D48 se podařilo!
balik
Příspěvky: 125
Registrován: 15.3.2009 22:01:43

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od balik »

dd píše: ... Naprosto ucpané je to zde.
(Jel jsem trasu 514 -> 512 -> D1 -> Spořilovská -> JS):
Ano, modletický kruháč má zjevně větší problém, než bývalo zvykem - stojící kolony bylo odpoledne vidět i na kolektoru D1->Říčany a na větvi 512->Říčany.
Naopak ve stejnou dobu bez problémů (zatím?) Spořilovská i plynulé odbočení na JS, stálo se pouze ze Spořilovské do centra.

Jinak mám stejné dojmy, jako kolegové - třeba Bobek v sousedním vlákně: liniovka 100, v tunelech ČRo1, ve stoupacích tunelech se jezdí prostředním. Tunely svítí jako vánoční stromeček (nádhera :) ), na výjezdech vidět vířící oblaka prachu, občas skutečně i ty kamínky. Na lahovické estakádě je patrné drobné zvlnění mezi některými poli (nahoru/dolu - to je předpínáním, které se ještě samovolně upraví?), ale bez problémů. Dle mého subjektivního dojmu ale znatelně méně kvalitní povrchy na 512 - CB-kryt i hrozné přechody CB/AB.
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od martin »

Ta 100 na 515 je fakt prima. Dneska v podvečer by se dalo v pohodě až k Ořechu od letiště sto pade a místo toho turisticky stovkou. Jestli na tohle jsme čekali dvacet let, včetně té rekonstrukce, tak to je paráda.
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od dd »

Ještě jeden dotaz: V tunelech byly na silnici stejné čáry jako v Mrázovce nebo ve Strahovským tunelu, podle kterých měří průměrnou rychlost. Ale o měření na okruhu jsem nikde neslyšel. Tak nevím, jestli nejsou na něco jiného, případně jenom na zastrašení. Má někdo ověřené informace?
m@rtin
Příspěvky: 74
Registrován: 14.3.2009 11:31:50

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od m@rtin »

Mé dojmy se shodují vesměs s ostatními. Úsekové měřiče rychlosti určitě jsou, ale zatím se nepoužívají k represivním účelům. Předpokládám, že byly pořízeny z dotací EU, které nedovolují 5 let tyto radary používat k vybírání pokut. V roce 2015 čekám před tunely značku "kontrola rychlosti".

Na 512 před sjezdem na D1 znatelně horší CB povrch vozovky - jediné co mě napadá je, že se pospíchalo (volby?).

V celé délce mi chybí věřejné osvětlení - viz vedlejší vlákno. Ty kousíčky, kde to chybí, se klidně udělat mohly.

Nejvíc mě při otevírání 512+513+514 zarazilo, že média absolutně opomíjejí informovat o nastalé situaci se zablokovanou 511. Nikdo v novinách ani v televizi nebyl řidičům schopen říct, jak se situace má a jak se bude řešit. Pokud bych nebyl znalý problému, myslel bych si, že kamiony na Spořilově nejsou dočasné řešení. A taky si to místní bohužel myslí. Kdyby 511 byla více medializovaná, byl by možná i větší tlak na její dokončení.

Ráno mi samozřejmě nadzvedla mandle MF Dnes, která si musela rýpnout, jak Pražáci jezdí, zatímco zbytek republiky pláče. Není město v týhle zemi, kde by byl obchvat potřeba víc než v Praze a hlavně, celá země si myslí, že Praha má obchvat dnešním dnem dokončený. Že se za 20 let od revoluce nejezdí sotva ani na polovině plánované délky zřejmě noviny vůbec nezajímá. Nemám nic proti dokončení obchvatů kdekoliv jinde, ale dnešní článek v MF Dnes na mě udělal dojem, že se "zase" upřednostňuje Praha. Nikde jinde v ČR nebyly větší intenzity než na Barrandovském mostě. Troufám si tvrdit, že i na těch nejvíce zatížených komunikacích jinde v republice nedosahují ani poloviny intenzit Barranďáku.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Noviny nekupovat=>nečíst ani na netu, člověk si ušetří nervy.
R48 -> D48 se podařilo!
Warcz
Příspěvky: 2080
Registrován: 14.3.2009 14:50:43

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Warcz »

Tak ja myslím že obchvat byl určitě potřeba a po přečtení xy článků a zpráv jsem 100% pro zákazu kamionů.

Docela jsem zvědav na celorepublikové sčítání dopravy
miho
Příspěvky: 244
Registrován: 6.6.2010 16:23:33
Bydliště: Spořilov

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od miho »

Warcz píše:Tak ja myslím že obchvat byl určitě potřeba a po přečtení xy článků a zpráv jsem 100% pro zákazu kamionů.

Docela jsem zvědav na celorepublikové sčítání dopravy
Jsem též 100% pro zákazu kamionů, na Spořilovské !!!
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Standa »

Nakonec jsem ani já nevydržel a našel si vhodnou záminku k odpolednímu výletu po R1 (cca 17 - 19 hod.):

1) Cestou k němu jsem se stavil na Spořilově, podle mého očekávání kolaboval sjezd z MO od Lanového mostu na Spořilovskou (pravý stál od Zahradního Města, zasekával se ale i prostřední a místy i levý pruh), nevdržel jsem čekat, procpal se doleva a jel až k MÚK s "D1", kde jsem přes vratku sjel na Hlavní na Spořilov (minimálně dvě auta totéž dělala pro sjezd z "D1" od Brna na MO směr Lanový most).

2) Nájezd na D1 přes Spořilovskou spojku byl naprosto v pohodě i před OC Chodov, ten závar dole na sjezdu z MO byl kvalitní dávkovač. Možná se to nahoře zhorší po zlepšení dole :? . V opačném směru stála na D1 fronta cca od 2 km.

3) Překvapila mě ucpaná rampa D1>II/101, kterou jsem zaregistroval při najíždění na R1 (vysvětlení viz dd a balik).

4) Na R1 byl docela hustý provoz, ale jelo se příjemně, a při té 100 se alespoň člověk mohl trochu rozhlížet po okolí. Stejně se musí dost brzdit u těch tunelů na 80, tak to alespoň nebyly takové šoky. Chce to ale upravit normu, aby se dalo jezdit alespoň 100 i v tunelech - zrovna tyhle mi připadají dostatečně sofistikované. Vzhledem k provozu mi dost vadilo, že není celá stavba 3+3 (nebo alespoň s rezervou na 3+3 - ty úseky 3+3 byly úplně super), ale možná tam bylo jen hodně turistů - několik aut se, stejně jako já, otáčelo na MÚK Lochkov.

5) Potřeboval jsem něco zařídit ve Všenorech, tak jsem se vrátil po R1 na I/4. Prostor na vykřížení směrů 513>Strakonice a 514>Zbraslav/centrum mi opticky připadal dost krátký, ale nikdo tam zrovna nekřižoval. Příště pojedu 513>Strakonice a popíšu pocit přímo z křížení.

6) Ze Všenor jsem se zase vrátil přes Černošice a Radotín na MÚK Lochkov (chtěl jsem vidět hotový most i zespodu - od sundání pomocných pilířů jsem tam ještě nejel) a dal tunel na 514 směrem dolů ještě jednou :) .

7) Na Spořilov jsem jel přes Vesteckou spojku (nebo snad přivaděč ?), který vypadal dost luxusně, jen by potřeboval MÚK s II/603.

8) Po odjezdu ze Spořilova směrem k Lanovému mostu (pro jistotu šmodrchem na MÚK s "D1") to na nájezdu ze Spořilovské spojky na MO vypadalo dost plynule (ale moc jsem tam nekoukal), špunt na sjezdu od Lanového mostu na Spořilovskou už tam každopádně nebyl.
Mišák
Příspěvky: 13
Registrován: 29.3.2009 18:13:09
Bydliště: Praha

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Mišák »

Tak i já jsem ihned využil možnosti cesty po R1 do práce. Každodenní ježdění z Kunratic na Ořech, přes Braník nebo Jižní spojku po pět let... dneska to byl neskutečnej luxus. Místo obvyklých 45minut jsem to celé zvládl za 21minut. Nejvíce času ovšem zabrali klasicky ranní zablokované Kunratice, kde jedete maximálně 20km/h. Jakmile jsem se dostal už na Vídeňskou, tak se jelo dobře. Nájezd na R1 na Exitu3 ( Vestecký přivaděč?) naprosoto dokonalý, jel jsem tam skoro sám. Cesta po okruhu v pohodě, provoz poměrně hustý, ale plynulý.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od hh »

Tu 100 tam včera dala Policie z Rudné, právě kvůli těm "turistům" první den. Dnes už to tam být nemá, jel jste tam již někdo?

A jak ráno na J.Spojce semafory před Vltavou, nejel jste tam někdo do práce, kolik minut se stálo?

Jinak po PO jsem jel už asi 3x a je to krása :)
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od egelebege »

miho píše:
Warcz píše:Tak ja myslím že obchvat byl určitě potřeba a po přečtení xy článků a zpráv jsem 100% pro zákazu kamionů.

Docela jsem zvědav na celorepublikové sčítání dopravy
Jsem též 100% pro zákazu kamionů, na Spořilovské !!!
Jsem taky pro zákaz. I když nevim, jak bych se pak dostal domu :?:
Zitra si to konečně taky projedu a fakt se těšim :jidlo:
martinhamr
Příspěvky: 15
Registrován: 16.5.2010 6:46:11

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od martinhamr »

Jezdím přes Ořech do práce a přejíždím tam R1. Připadá mi to že se provoz o mnoho zvýšil než byl před rekonstrukcí "staré" části okruhu.
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od vaclav »

hadam, ze par ridicu opustilo trasu centrum-plzenska-D5 a jedou radeji centrum-strakonicka-R1-D5?
JVDB
Příspěvky: 69
Registrován: 24.7.2009 12:29:28

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od JVDB »

Po deváté hodině jsem si to projel od Slivence k I/4, na tabulích stále 100 v tunelech klasická 80. Nazpátek na žižkov pře Barrandák a JS. Na semaforech kolem 11 hodiny stály cca tři auta, neskutečný luxus, jen by se lidé měli teď naučit jezdit nejen po JS v pravém pruhu, když už tam nejedoe šnůra kamionů (nějaký se tam dnes sice objevil, ale bylo jich opravdu jen pár).
Nájez na JS u Spořilova také plynulý co jsem zběžně viděl z JS tak Spořilovská bez problému a to i opačně při sjezdu z JS.
Jen tak dál, ať se jezdí bez problémů. Jinak policie dnes snad na všech sjezdech a výjezdech z JS.
Nystrom
Příspěvky: 607
Registrován: 21.11.2009 16:04:12
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Příspěvek od Nystrom »

Tak podle rozpočtu SFDI celková cena 512 - 513 - 514 30,2mld. :-) Údajně po rozhodnutí ministra se nebude svítit všude kde jsou sloupy :-) Potřeboval bych upřesnit, které sjezdy se vybudovaly a nebudou v provozu kvůli odporu obcí - 5 Písnice, 9 Komořany?? (nejsou tam ty vyhozené peníze) dále jsou tam služební - Dobřejovice a Cholupice, plánovaná 0/1 D3, funkční: 82 Jesenice, 3 Vesec, 10 Zbraslav a 15 Lochkov - platí to takto, jsou ty čtyři plně funkční? Ad kamiony - myslím že tah z 8, 10 a 11 mohl zůstat na jižní spojce, nutit je na 10km D1 bude znamenat hledání trasy severně od Prahy nebo přes Říčany.
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“