Právě je 27.6.2019 14:41:02




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1037 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Další
 Provoz na jižní části D0 (D1-D5) 

Kdy dojde k opravě mostu přes býv. Dobřejovický rybník?
do konce Q2/2011 4%  4%  [ 3 ]
do konce Q4/2011 8%  8%  [ 6 ]
do konce Q2/2012 1%  1%  [ 1 ]
do konce 2012 9%  9%  [ 7 ]
2013-2015 8%  8%  [ 6 ]
2015+ 6%  6%  [ 5 ]
Nikdy, "srovná se to" 56%  56%  [ 43 ]
později 8%  8%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 77

 Provoz na jižní části D0 (D1-D5) 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 3455
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Opravdu je problém v kamerách? Mluvilo se o tom, že nefunguje videodetekce, kterou nezajišťují kamery, ale "počítačový systém v zázemí". Našel jsem dvě zakázky právě kamerového systému na SOKP.
Konsolidace kamerového systému na D1 a SOKP
http://www.vz24.cz/verejne-zakazky/deta ... zka-56009/
tady je zmíněna videodekce
Modernizace dohledových tunelových systémů staveb SOKP 513,514 a ŘC Rudná (SSÚD Mirošovice a Rudná)
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/654397
Tady jsou zmíněny samotné kamery, ale taky je tam zmínka o napojení na stávající Videodetekční filtr (Traficon).

Informaci o detekci tu psal i mapman viewtopic.php?p=133692#p133692

Jenom pro vysvětlení. To že zastaví auto objeví se v tunelu chodec se řeší automaticky "počítačovým systémem", který se nazývá kamerový systém. Aby se zvládalo video zpracovat, tak se pro to používají speciální hardware karty. Při zprovoznění psali, že tyto karty jsou v tunelových propojkách. Pak samozřejmě je důležité napojení na celý řídící systém tunelu.

Popis videodetekce je například zde: http://www.ita-aites.cz/files/tunel/201 ... _10-75.pdf

Spíš než nějaké shánění kamer bych současný stav tipoval na to, že při modernizaci celé to "soustrojí" nefunguje dobře dohromady a tak musíme "jezdit pomalu, aby to dispečeři stačili zpracovávat manuálně"...


6.9.2016 11:41:03
Profil
 

Příspěvky: 4020
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Nefunkční detekce může bejt nefunkční kamerou. A pokud je tam dedikovanej systém, tak náhradní kameru musí "umět" čili výběr omezenej.


6.9.2016 12:07:06
Profil
 

Příspěvky: 248
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Tak je právě problém, že odcházejí kamery. Obraz z kamery pak jde na monitory dispečerů a do Traficoních karet. Traficon pak z obrazu detekuje co se děje. Když není kamera, není obraz, není detekce. S odcházejícími kamerami vznikají v tunelu slepá místa, proto asi to snížení rychlosti.


6.9.2016 12:36:56
Profil
 

Příspěvky: 893
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Aha, takže další level zelené pakáže. Bránění novým stavbám již nestačí, ono je třeba ještě zastavit provoz na těch stávajících. Musím říci, že po tomto vyjádření paní Volákové pro mě slovní spojení "lidský odpad" dostalo zcela nový rozměr.

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/nezkolaudovane-silnice-se-mohou-uzavrit-v-ohrozeni-je-i-praz/r~d6045b36741e11e6a3e5002590604f2e/

Ostatně tady si ji můžete prohlédnout. Myslím, že v životě jí krom toho aktivismu asi už moc jiného nezbývá.

http://jesenice.zeleni.cz/nasi-kandidati/


7.9.2016 8:07:51
Profil
 

Příspěvky: 1570
Bydliště: MO
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Jsou tahle osobní hodnocení nutná? Nestačilo by prosté "to se nekontrolovaně defekovali v biografu" atp.?

_________________
Království a půl princezny za 511.


7.9.2016 8:53:02
Profil
 

Příspěvky: 893
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
V některých případech ano. Například v tomto nebo třeba paní Kolínské či pana Stropnického nebo Fillera. Myslím, že největší chybou je chovat se k těmto frustrátům a pomatencům tak, jako že patří mezi slušné a normální lidi. Tahle kráva pitomá by klidně ty tisíce kamionů bez mrknutí oka poslala pod okna někomu jinému. Před něčím takovým si slušný člověk ani neodplivne.


7.9.2016 9:02:33
Profil
 

Příspěvky: 1570
Bydliště: MO
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
No nic, tohle já číst nebudu.

_________________
Království a půl princezny za 511.


7.9.2016 9:23:01
Profil
 

Příspěvky: 104
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Smyslem rozsudku o prodloužení zkušebního provozu SOKP 512 bylo vytknout, že ono prodloužení nebylo dostatečně odůvodněno. Nikoli, že to není možno prodlužovat nebo dokonce že není možno jezdit. To jsou zavádející závěry, které novináři pouští do světa a kterých se chytají ti, co se jim to hodí jako argument.


7.9.2016 9:33:41
Profil
 

Příspěvky: 1570
Bydliště: MO
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Souhlas. Ale hlodá ve mně otázka, co to implikuje třeba pro městský okruh. Tedy jestli je dostatečným důvodem pro (potenciálně velmi dlouhý) zkušební provoz nemožnost splnit kolaudační podmínky v podobě existence 518+519. A v případě, že ne, jak to řešit - jestli jo lze změnit, nebo by bylo třeba nové stavební řízení...

_________________
Království a půl princezny za 511.


7.9.2016 9:42:14
Profil
 

Příspěvky: 3592
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Každopádně by bylo velmi zajímavé sledovat další politický vývoj, pokud by skutečně došlo k uzavření 512 nebo Blanky :twisted: .


7.9.2016 9:46:07
Profil
 

Příspěvky: 104
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Na to, zda se zkolauduje Blanka, jsem taky zvědavej, ale kdysi jsem slyšel, že ona podmínka provázanosti s 518+519 byla napsaná tak chytře, že se dala vyložit i obráceně, tedy že 518+519 může být spuštěna až poté, co bude hotová Blanka. Tudíž si myslím, že za rok za dva byla Blanka zkolaudovaná být mohla.

To Standa: Určitě by to odskákal někdo, kdo za to mohl jen nepatrně nebo vůbec, ale někdo by se najít musel. (Zatímco bychom se v hledání měli blížit spíše k Hejlům a Běchovicům a Suchdolům a metropolitním plánům atd..)


7.9.2016 13:23:32
Profil
 

Příspěvky: 182
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Zelení v Jesenici mě fascinují. Paradoxně Jesenice by byla obec, která by to odnesla nejvíc. Zkrátka spousta aut z okruhu by se přesunula do Jesenice. Ovšem to si asi ti zabednění furianti neuvědomují.
Ještě že se odsud do konce roku stěhuju zpátky do Prahy :-)


7.9.2016 21:13:18
Profil
 

Příspěvky: 141
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Ředitelství silnic a dálnic provede v tunelech Cholupice a Lochkov mimořádnou opravu kamerového systému, průjezdní rychlost bude následně zvýšena na 80 km/h

https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... e8000f9549


9.9.2016 13:22:45
Profil
 

Příspěvky: 3455
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Jak to dopadlo? Uz tam je zas 80km/h?


10.9.2016 20:10:56
Profil
 

Příspěvky: 3592
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Když jsem se koukal na stránky NSS kvůli rozsudku o Znojmu, narazil jsem na tuto informaci, která se týká 512 a implicitně i Blanky: http://nssoud.cz/Informace-k-rozsudku-NSS-kterym-bylo-zruseno-rozhodnuti-Magistratu-hlavniho-mesta-Prahy-o-povoleni-zkusebniho-provozu-na-casti-Prazskeho-okruhu/art/10354. IMHO to jednoznačně potvrzuje to, na co tady upozornil Vilouch už 7.9., takže bych se pomalu vrátil do klidu, jedna zábavná pidistrana nám alespoň stačila hezky odkrýt karty ;) ...


11.9.2016 16:12:23
Profil
 

Příspěvky: 845
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Na Blanku dle mého tento judikát nelze vztahovat, protože důvodem ke zrušení rozhodnutí o povolení prodloužení zkušebního provozu jižní části D0 je to, že dle NSS měl stavební úřad v rozhodnutí jednoznačně nařídit stavebníkovi (ŘSD) doplnění protihlukových opatření na základě provedené hlukové studie a zkušební provoz povolit jen na dobu nutnou k realizaci.


11.9.2016 23:46:40
Profil
 

Příspěvky: 104
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.


12.9.2016 9:19:38
Profil
 

Příspěvky: 2407
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Zkrátka to měli odůvodnit tak, aby tomu porozuměl i soudce. Ono je třeba si říci, že se povolí zkušební provoz, provedou se měření, které se vyhodnotí, na základě vyhodnocení se navrhnou opatření, které se zrealizují a opět se změří. Pokud nevyjdou, jede se to znovu až do vyhovujícího výsledku. Pokud by zakázali provoz, jak to chtějí změřit?
Bohužel, každá z těchto činností trvá nějaký čas a má své zákonné lhůty.


12.9.2016 11:23:24
Profil
 

Příspěvky: 845
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Vilouch píše:
..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.


Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.


12.9.2016 11:51:18
Profil
 

Příspěvky: 110
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Jarda Š. píše:
Vilouch píše:
..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.


Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.


Nebude. Umístění PHS mění využití území.
Toť naše zákony a jejich výklad našimi úředníky.
Bez ohledu na skutečnost, že budou umístěny na pozemcích ve vlastnictví stavebníka nebo vyjmenovaných v původním ÚR.


13.9.2016 12:18:31
Profil
Online
 

Příspěvky: 1506
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Na magistrále u Kačerova, nebo na Spořilovské, se přeci PHS postavily i bez územního řízení.


13.9.2016 12:27:19
Profil
 

Příspěvky: 3455
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
To ale nejsou stavby. Ty jsou mobilní ...


13.9.2016 13:35:28
Profil
 

Příspěvky: 845
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
xman píše:
Jarda Š. píše:
Vilouch píše:
..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.


Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.


Nebude. Umístění PHS mění využití území.
Toť naše zákony a jejich výklad našimi úředníky.
Bez ohledu na skutečnost, že budou umístěny na pozemcích ve vlastnictví stavebníka nebo vyjmenovaných v původním ÚR.


Pak je ale možné tzv. sloučené řízení, kde se vydává ÚR současně se SP.


13.9.2016 14:49:44
Profil
VIP

Příspěvky: 3915
Bydliště: ano
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Citace:
částečná uzavírka dálnice D0, tunelu Lochkov (km cca 11,8 – 13,4) z důvodu mimořádné havarijní opravy kamerového systému, a to:

1. uzavírka levé tunelové trouby v termínu 16. 9. 2016, 21:00 hod. – 17. 9. 2016, 3:00 hod.

2. uzavírka pravé tunelové trouby v termínu 17. 9. 2016, 5:00 hod. – 15:00 hod.

_________________
Obrázek kasme.rajce.net

Obrázek žst. Praha-Hostivař – Praha-Zahradní Město – Praha-Eden – Praha-Vršovice


14.9.2016 20:47:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 614
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
dvs píše:
Jak to dopadlo? Uz tam je zas 80km/h?


Dnes ráno Cholupice 80, Lochkov 60.
Zato Modletice - Vestec bez omezení!


15.9.2016 7:49:50
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1037 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz