Stránka 38 z 44

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 6.9.2016 10:41:03
od dvs
Opravdu je problém v kamerách? Mluvilo se o tom, že nefunguje videodetekce, kterou nezajišťují kamery, ale "počítačový systém v zázemí". Našel jsem dvě zakázky právě kamerového systému na SOKP.
Konsolidace kamerového systému na D1 a SOKP
http://www.vz24.cz/verejne-zakazky/deta ... zka-56009/
tady je zmíněna videodekce
Modernizace dohledových tunelových systémů staveb SOKP 513,514 a ŘC Rudná (SSÚD Mirošovice a Rudná)
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/654397
Tady jsou zmíněny samotné kamery, ale taky je tam zmínka o napojení na stávající Videodetekční filtr (Traficon).

Informaci o detekci tu psal i mapman http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 92#p133692

Jenom pro vysvětlení. To že zastaví auto objeví se v tunelu chodec se řeší automaticky "počítačovým systémem", který se nazývá kamerový systém. Aby se zvládalo video zpracovat, tak se pro to používají speciální hardware karty. Při zprovoznění psali, že tyto karty jsou v tunelových propojkách. Pak samozřejmě je důležité napojení na celý řídící systém tunelu.

Popis videodetekce je například zde: http://www.ita-aites.cz/files/tunel/201 ... _10-75.pdf

Spíš než nějaké shánění kamer bych současný stav tipoval na to, že při modernizaci celé to "soustrojí" nefunguje dobře dohromady a tak musíme "jezdit pomalu, aby to dispečeři stačili zpracovávat manuálně"...

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 6.9.2016 11:07:06
od jonáš
Nefunkční detekce může bejt nefunkční kamerou. A pokud je tam dedikovanej systém, tak náhradní kameru musí "umět" čili výběr omezenej.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 6.9.2016 11:36:56
od Toxy
Tak je právě problém, že odcházejí kamery. Obraz z kamery pak jde na monitory dispečerů a do Traficoních karet. Traficon pak z obrazu detekuje co se děje. Když není kamera, není obraz, není detekce. S odcházejícími kamerami vznikají v tunelu slepá místa, proto asi to snížení rychlosti.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 7:07:51
od pivko
Aha, takže další level zelené pakáže. Bránění novým stavbám již nestačí, ono je třeba ještě zastavit provoz na těch stávajících. Musím říci, že po tomto vyjádření paní Volákové pro mě slovní spojení "lidský odpad" dostalo zcela nový rozměr.

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/nezkol ... 590604f2e/

Ostatně tady si ji můžete prohlédnout. Myslím, že v životě jí krom toho aktivismu asi už moc jiného nezbývá.

http://jesenice.zeleni.cz/nasi-kandidati/

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 7:53:02
od Bobek
Jsou tahle osobní hodnocení nutná? Nestačilo by prosté "to se nekontrolovaně defekovali v biografu" atp.?

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 8:02:33
od pivko
V některých případech ano. Například v tomto nebo třeba paní Kolínské či pana Stropnického nebo Fillera. Myslím, že největší chybou je chovat se k těmto frustrátům a pomatencům tak, jako že patří mezi slušné a normální lidi. Tahle kráva pitomá by klidně ty tisíce kamionů bez mrknutí oka poslala pod okna někomu jinému. Před něčím takovým si slušný člověk ani neodplivne.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 8:23:01
od Bobek
No nic, tohle já číst nebudu.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 8:33:41
od Vilouch
Smyslem rozsudku o prodloužení zkušebního provozu SOKP 512 bylo vytknout, že ono prodloužení nebylo dostatečně odůvodněno. Nikoli, že to není možno prodlužovat nebo dokonce že není možno jezdit. To jsou zavádející závěry, které novináři pouští do světa a kterých se chytají ti, co se jim to hodí jako argument.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 8:42:14
od Bobek
Souhlas. Ale hlodá ve mně otázka, co to implikuje třeba pro městský okruh. Tedy jestli je dostatečným důvodem pro (potenciálně velmi dlouhý) zkušební provoz nemožnost splnit kolaudační podmínky v podobě existence 518+519. A v případě, že ne, jak to řešit - jestli jo lze změnit, nebo by bylo třeba nové stavební řízení...

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 8:46:07
od Standa
Každopádně by bylo velmi zajímavé sledovat další politický vývoj, pokud by skutečně došlo k uzavření 512 nebo Blanky :twisted: .

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 12:23:32
od Vilouch
Na to, zda se zkolauduje Blanka, jsem taky zvědavej, ale kdysi jsem slyšel, že ona podmínka provázanosti s 518+519 byla napsaná tak chytře, že se dala vyložit i obráceně, tedy že 518+519 může být spuštěna až poté, co bude hotová Blanka. Tudíž si myslím, že za rok za dva byla Blanka zkolaudovaná být mohla.

To Standa: Určitě by to odskákal někdo, kdo za to mohl jen nepatrně nebo vůbec, ale někdo by se najít musel. (Zatímco bychom se v hledání měli blížit spíše k Hejlům a Běchovicům a Suchdolům a metropolitním plánům atd..)

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 7.9.2016 20:13:18
od Drak
Zelení v Jesenici mě fascinují. Paradoxně Jesenice by byla obec, která by to odnesla nejvíc. Zkrátka spousta aut z okruhu by se přesunula do Jesenice. Ovšem to si asi ti zabednění furianti neuvědomují.
Ještě že se odsud do konce roku stěhuju zpátky do Prahy :-)

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 9.9.2016 12:22:45
od HP
Ředitelství silnic a dálnic provede v tunelech Cholupice a Lochkov mimořádnou opravu kamerového systému, průjezdní rychlost bude následně zvýšena na 80 km/h

https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... e8000f9549

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 10.9.2016 19:10:56
od dvs
Jak to dopadlo? Uz tam je zas 80km/h?

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 11.9.2016 15:12:23
od Standa
Když jsem se koukal na stránky NSS kvůli rozsudku o Znojmu, narazil jsem na tuto informaci, která se týká 512 a implicitně i Blanky: http://nssoud.cz/Informace-k-rozsudku-N ... /art/10354. IMHO to jednoznačně potvrzuje to, na co tady upozornil Vilouch už 7.9., takže bych se pomalu vrátil do klidu, jedna zábavná pidistrana nám alespoň stačila hezky odkrýt karty ;) ...

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 11.9.2016 22:46:40
od Jarda Š.
Na Blanku dle mého tento judikát nelze vztahovat, protože důvodem ke zrušení rozhodnutí o povolení prodloužení zkušebního provozu jižní části D0 je to, že dle NSS měl stavební úřad v rozhodnutí jednoznačně nařídit stavebníkovi (ŘSD) doplnění protihlukových opatření na základě provedené hlukové studie a zkušební provoz povolit jen na dobu nutnou k realizaci.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 12.9.2016 8:19:38
od Vilouch
..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 12.9.2016 10:23:24
od Sosa
Zkrátka to měli odůvodnit tak, aby tomu porozuměl i soudce. Ono je třeba si říci, že se povolí zkušební provoz, provedou se měření, které se vyhodnotí, na základě vyhodnocení se navrhnou opatření, které se zrealizují a opět se změří. Pokud nevyjdou, jede se to znovu až do vyhovujícího výsledku. Pokud by zakázali provoz, jak to chtějí změřit?
Bohužel, každá z těchto činností trvá nějaký čas a má své zákonné lhůty.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 12.9.2016 10:51:18
od Jarda Š.
Vilouch píše:..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.
Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 13.9.2016 11:18:31
od xman
Jarda Š. píše:
Vilouch píše:..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.
Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.
Nebude. Umístění PHS mění využití území.
Toť naše zákony a jejich výklad našimi úředníky.
Bez ohledu na skutečnost, že budou umístěny na pozemcích ve vlastnictví stavebníka nebo vyjmenovaných v původním ÚR.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 13.9.2016 11:27:19
od P_V
Na magistrále u Kačerova, nebo na Spořilovské, se přeci PHS postavily i bez územního řízení.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 13.9.2016 12:35:28
od dvs
To ale nejsou stavby. Ty jsou mobilní ...

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 13.9.2016 13:49:44
od Jarda Š.
xman píše:
Jarda Š. píše:
Vilouch píše:..nebo měl v rozhodnutí o povolení zkušebního provozu dostatečně dobře odůvodnit, proč umožnil tak dlouhý zkušební provoz. Stavba PHS totiž taky vyžaduje DÚR + ÚR, DSP + SP, (možná že i výběr zhotovitele) a vlastní realizaci a to není věc na půl roku. Stejně tak si nejsem plně jistý, že skutečně došlo k překročení limitů - jak moc a kde? (to by mohl někdo zde objasnit).
Každopádně v mediích teď poletují chyméry, že se může provoz na 512 uzavřít, což si myslím, je holý nesmysl. Soud zrušil prodloužení zkušebního provozu, stavební úřad řízení patrně provede znovu a lépe.
Doufám, že bude stačit DSP + SP, že nebude nutný zábor dalších ploch, které nejsou v původním ÚR.
Nebude. Umístění PHS mění využití území.
Toť naše zákony a jejich výklad našimi úředníky.
Bez ohledu na skutečnost, že budou umístěny na pozemcích ve vlastnictví stavebníka nebo vyjmenovaných v původním ÚR.
Pak je ale možné tzv. sloučené řízení, kde se vydává ÚR současně se SP.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 14.9.2016 19:47:28
od kasme
částečná uzavírka dálnice D0, tunelu Lochkov (km cca 11,8 – 13,4) z důvodu mimořádné havarijní opravy kamerového systému, a to:

1. uzavírka levé tunelové trouby v termínu 16. 9. 2016, 21:00 hod. – 17. 9. 2016, 3:00 hod.

2. uzavírka pravé tunelové trouby v termínu 17. 9. 2016, 5:00 hod. – 15:00 hod.

Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)

Napsal: 15.9.2016 6:49:50
od Dusanh
dvs píše:Jak to dopadlo? Uz tam je zas 80km/h?
Dnes ráno Cholupice 80, Lochkov 60.
Zato Modletice - Vestec bez omezení!