Dvoupruh nebo třípruh na D0 ? !
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
Pořád se ale vracíme k otázce jestli stavět 3+3 a nebo rovnou druhou 2+2 cestu. Kdyby to stálo ve 3 pruhu o kolik by se zvětšila průjezdnost ? o 30 000 aut za den ?
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
Co se týče tunelů 513 a 514 , tak určitě nikdo nebude bourat ostění s projektovanou životností 100 let, aby tunel rozšířil ze dvou na 4 pruhy. Je zda však jiná možnost, podíváme-li se na původní, dosud nedokončený projekt Strahovského tunelu. A sice vedle dvouproudého tunelu postavit ještě jeden dvouproudý tunel pro stejný směr jízdy. Takový tunelový kolektor.Kubajsu píše:Obávám se, že v případě 4-pruhových tunelů by musela být trasa vedená hodně jinak. Přeci jen vyrazit takovýhle profil v geologických podmínkách v jakých byla 514 (513 neumím) by nebyla vůbec sranda... K propadu došlo (i když ne až na povrch) i při ražbě 2PT a nebyly to jediné problémy, nedovedu si (spíš nechci) představit co by se dělo při ražbě 4PT...Max píše:Podle toho vyhledu na rok 2040 by v podstate skoro vsechny R/D vedouci do Prahy mely bejt 3+3, aby se to tam veslo, a R1 vsude 3+3, mistama mozna i 4+4 Coz jakykoliv rozsirovani tech klesajicich tunelu a estakady 513 a 514 pri soucany technologii je ekonomicky nerealny
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
především je třeba rychle dostavět celý systém okruhů a radiál. Intenzity na jednotlivých částech bez toho jsou zkresleny. Až bude celý systém hotov, je možno pracovat na dalším zkapacitnění jeho slabých míst.
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
Obávám se, kdy k tomuto někdy, jestli vůbec, dojde... Reálně je šance brzo dostavět Blanku a VR, u VR je dost problém ten, že končí na úzké 2+2 komunikace s připojením 1 pruhem, a Blanka přivede provoz na již hodně přetíženou komunikaci V Holešovičkách, takže to bude napínavý, jak moc tyto stavby na severu pomůžou rozdělit zatížení západ ->východ aspoň pro osobní auta.obr píše:především je třeba rychle dostavět celý systém okruhů a radiál. Intenzity na jednotlivých částech bez toho jsou zkresleny. Až bude celý systém hotov, je možno pracovat na dalším zkapacitnění jeho slabých míst.
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
A na 515 je těch 80 tisíc možná už dnesmapman píše:Dnes už jsou předpoklady pro rok 2040 přes 80 tis...
mapman píše:Logistické areály u Hostivice, rozvoj Kladna a okolí v návaznosti na rozvoj letiště atp... Ale stejně mi přijde že si to cucali z prstu, 88 tisíc tam IMHO ani v 2040 nebude...
Nějaký smysl to dává, ale holt Cityplan a model Visem Visum je nutné brát se značnou rezervnou.Svatosp píše:Vyhledove intenzity na vice nez 5 let dopredu jsou ciste vesteni z kristalove koule, celkem se musim smat, kdyz RSD uvadi intenzitu v roce 2040.
Intenzity imho podle těch růstových křivek neporostou. Kdo by se pořád kam navíc přesouval. Jsem zvědav na výsledky sčítání 2010. Růstový koeficient předpokládaný mezi 2005 - 2010 byl 1,22. Já si troufám tvrdit, že průměr bude (s výjimkou blízkého okolí aglomerací) tak max 1,15 a ta křivka se bude dál zplošťovat.multi píše:Každopádně už teď je jasné, že R512-514 je v 2+2 velkej průser...
Sice se tvrdí, že po dostavění severní části okruhu se jížní části odleví, ale kdy to bude? Navíc neustále roste hustota dopravy...
Já už to tvrdím od začátku, co jsem hledal argumenty pro variantu J. Teď se to projeví v praxi konečněpavel.hrdina píše:Zacinam verit tomu, ze stav na 512-515 se muze stat dalsim argumentem ve prospech varianty J pro 518+519. A to argumentem velice padnym!
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
standartně asi jo a taková D1 před odbočkou na Stránčice je vyjímka, která toto pravidlo potvrzujemulti píše:Nedělá se náhodou dálnice 3+3 bez stoupacích pruhů?
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
Tak v tom případě by už jen stačilo při rozšíření předělat dva tunelové tubusy a kousek estakády.
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
jak němci všechno zbourat a postavit to od píky znovu:Dmulti píše:Tak v tom případě by už jen stačilo při rozšíření předělat dva tunelové tubusy a kousek estakády.
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
Jsem pro. A začít se může už na jaře!jak němci všechno zbourat a postavit to od píky znovu:D
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25.12.2009 14:42:04
Re: Dvoupruh nebo třípruh na R1 ? !
jasně vše poroste do nekonečna. není od věci se podívat na plány z roku 1985 a předpoklady spotřeb energií a vody. dnes jsou nižší. před roky probíhala doprava energetických surovin převážně po železnici - uhlí. dnes železnici a uhlí, vystřídalo potrubí a plyn.
proto jsem k těm intenzitám pro rok 2040 jsem značně skeptický
proto jsem k těm intenzitám pro rok 2040 jsem značně skeptický