Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
No já bych to nepodceňoval. Počítejte místo pěti minut spíš deset, ve špišce třeba i 3000 aut jednim směrem za hodinu, a máte 2 x 250 stopnutých vozidel, což s volnýma rozestupama pěkných pár km kolony udělá. Navíc ten stav dál udržuje pomalu se rozjíždějící konec a celý se to posouvá proti směru dopravního proudu, i bez dodatečných omezení. Mockrát jsem to zažil na JS, u Krče dvě auta krizově přibrzdily (při průjezdu žádný stopy karambolu) a kolona stála až do Braníka. Takhle se prostě ta "kapalina", složená z aut a šoférů, normálně chová
http://trafficwaves.org/
http://trafficwaves.org/
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?c=A101 ... -zpravy_ab
zase problém s nadměrným nákladem - to není možnost instalovat někde "včas" , nějaké měření/čidla, aby ten nadměrný náklad nemohl pokračovat směr tunel/musel jet jinudy ? Případně kromě vážení instalovat průběžně po dálnicích/silnicích měření "nadměrnosti" ?
zase problém s nadměrným nákladem - to není možnost instalovat někde "včas" , nějaké měření/čidla, aby ten nadměrný náklad nemohl pokračovat směr tunel/musel jet jinudy ? Případně kromě vážení instalovat průběžně po dálnicích/silnicích měření "nadměrnosti" ?
Naposledy upravil(a) obr dne 21.10.2010 11:33:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Možná by stačilo ty zavěšený plechy přivařit natvrdo a vyztužit pořádnym břevnem
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
jsem pro, to by bylo nejúčinnější, zejména, kdyby to poničilo řidiči jeho vlastní kamion či náklad, za který je osobně zodpovědný.jonáš píše:Možná by stačilo ty zavěšený plechy přivařit natvrdo a vyztužit pořádnym břevnem
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
čidla tam jsou, problém je v tom, že se po projetí posledních automaticky zavírá - značením (naštěstí ne závorou) tunel, aby se nepoškodil. A čeká se na vyvedení "nadměru". Jde také o to, jak velké je překročení, zda je to skutečně nadměr nebo to změří anténu na střeše . Jonáš: tak, tak - při 3000 aut/hod. jedním směrem, 25 vozidel v pruhu za minutu, 20% kamiony - 200x6 a 50x16 = 2000m kolona za 10 minut.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Nystrom: hodně podhodnocený, nikdy bych nestavěl v koloně na rychlostce na metrovej rozestup .. to je pak jak domino, když někdo nedobrzdí.
Asi bude potřeba ty čidla dát už někam na D5/D1 nebo fakt ty traverzy navařit natvrdo. Pak by se zastavil jen jeden pruh ..
Asi bude potřeba ty čidla dát už někam na D5/D1 nebo fakt ty traverzy navařit natvrdo. Pak by se zastavil jen jeden pruh ..
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
v poledne už žádné kolony ani omezení na R1 směr D1 nebyly
pár "průjezdních" fotek za chvíli
pár "průjezdních" fotek za chvíli
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Nikde se nepíše, jestli to byla chyba řidiče nebo plánované nadměrné náklady. Ve druhém případě se ví, že projede, jenom bude potřeba jet prostředkem a tunel na chvíli uzavřít.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
v tunelu není v prostředku vyšší průjezdná světlost, jsou tam větráky, značky atd.dd píše:Nikde se nepíše, jestli to byla chyba řidiče nebo plánované nadměrné náklady. Ve druhém případě se ví, že projede, jenom bude potřeba jet prostředkem a tunel na chvíli uzavřít.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Já myslel, že je. Že měření je na nějakých 4,20, ale s asistencí se dá se 4,50 a možná i víc projet.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Jenom malá otázka: tunely Cholupice a Lochkov mají asi ADR kategorii A (povolení pro přepravu nebezpečných látek) . Žádnou značku B18 "zákaz vjezdu vozidel přepravujících nebezpečný náklad" jsem si nevšiml. Pražské tunely (Strahovský, Mrázovka,...) mají E (zákaz vjezdu).
Po měsíční zkušenosti bych zvažoval časové omezení C v noci a E ve dne. Takto to mají např. v Německu na A7 Elbetunnel. . viz ADR kategorie tunely Německo Kategorii A,B bych radši pustil po jižní spojce. Snad jich není zas tolik. Možná to nebylo nutné pro předchozí tunely řešit vzhledem k intezitám dopravy. Na R1 jsou intenzity velké, dlouhé tunely a ještě v klesání.
Po měsíční zkušenosti bych zvažoval časové omezení C v noci a E ve dne. Takto to mají např. v Německu na A7 Elbetunnel. . viz ADR kategorie tunely Německo Kategorii A,B bych radši pustil po jižní spojce. Snad jich není zas tolik. Možná to nebylo nutné pro předchozí tunely řešit vzhledem k intezitám dopravy. Na R1 jsou intenzity velké, dlouhé tunely a ještě v klesání.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Evidentně si nechal nahoře korbu.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
jak to tak čtu, tak projektanti moc dobře věděli proč na 520-518 nenavrhovali žádný tunel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Docela by mě zajímalo, kolik za tohle ten řidič zaplatí! 1K pokuty, nebo něco víc?
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
On to někdo natočil, no pěkné!! Ten otřes na mostě nahoře byl docela znát... Na druhou stranu, s portálem dopravního značení to sice trochu zakejvalo ale na to co to bylo za náraz to unesl celkem dobře..
Každopádně, škodu bych odhadl na statisíce, ne-li víc, platit to nejspíš firma které auto patří (resp. do jisté míry možná i pojišťovna)
Každopádně, škodu bych odhadl na statisíce, ne-li víc, platit to nejspíš firma které auto patří (resp. do jisté míry možná i pojišťovna)
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
to nejsou vase videa, ze? totiz, kouknul jsem na par ostatnich toho autora roberta a to je na samostatne tema!balance píše:
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
mam sice stejnou kameru, ale moje nejsou ...vaclav píše:to nejsou vase videa, ze? totiz, kouknul jsem na par ostatnich toho autora roberta a to je na samostatne tema!
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Vcera vecer jsem projizdel kolem Vidne po A22>S1>A5 a az zpetne jsem si uvedomil, ze tam tusim bylo omezeni jen na 4,0 m ... nebo se pletu
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
tak koukám, že chybí další žlutočerné pruhy na deskách omezujících výšku...
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/ ... em--850050
včera mluvili v Motožurnálu o měření výšky a "zimním" provozu na R1, to byly zas věci...
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/ ... em--850050
Motožurnál píše:Pokud sněží a mrzne, pak je pravděpodobnost klidné jízdy nulová. Ovšem ani za krásného počasí nemají vyhráno. Krátkodobé uzavírání tunelů je prakticky na denním pořádku.
... jeho vůz narazí do měřící tyče
... výzvu k zastavení neuposlechnou - právě totiž projeli jedním z tunelů, tak si logicky říkají, proč bych se nevešel i do druhého?
Eltodo: ... odborníci o krok dál, mají nasbíraná data, která analyzují
a na závěr ... chybějí automatické rozprašovače nemrznoucích směsí
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Není to nahrazený ten kus co byl uražen hned v prvních dnech provozu?
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
po doplnění byly polepené (nebo jak tam ty pruhy drží...) všechny, ale postupně polepky mizí