Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Cholupice a Lochkov
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Průjedzná výška tunelů 4,5m je celoevropský standard, pokud to někdo doposud nepobral, tak je to člověk kterej buď nejezdí tunely vůbec nebo dostal tuhle trasu aniž by si dispečer při plánování cesty uvědomil, že je tam vůbec nějaký tunel...
IMHO to nechce nic jiného než čas, aby si obě tyhle skupiny zvykly, že existujou nějaká pravidla pro průjezdnou výšku...
IMHO to nechce nic jiného než čas, aby si obě tyhle skupiny zvykly, že existujou nějaká pravidla pro průjezdnou výšku...
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Mno, já mám řidičák už 12 let, ale nevzpomínám si, že by tam byl někde IQ test.Martin z Ostravy píše:Je tohle to vůbec možné?! Jak může být někdo tak vypatlaný?
Jak může někdo tak vypatlaný řídit kamión?!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Řečnická otázkaManiac píše:Mno, já mám řidičák už 12 let, ale nevzpomínám si, že by tam byl někde IQ test.Martin z Ostravy píše:Je tohle to vůbec možné?! Jak může být někdo tak vypatlaný?
Jak může někdo tak vypatlaný řídit kamión?!
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.3.2009 20:27:34
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
no řekněme první větší nehoda s větším počtem účastníků...
jinak to tu řešíme "dávno"...
v tom aktualizovaném článku je i video a je tam vidět "viník", který měl na návěsu naložen kombajn
v článku není uvedeno a ani z videa není poznat, zda uměl řidič česky
jinak to tu řešíme "dávno"...
v tom aktualizovaném článku je i video a je tam vidět "viník", který měl na návěsu naložen kombajn
v článku není uvedeno a ani z videa není poznat, zda uměl řidič česky
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Nooo, tak dispečeři maj zrovna na tyhle "značky" natočenou kameru, tak to maj celý na záznamu... Pěkně to sundal chlapec, hlavně že jede s majákama, trubka. Zajímavý je, že se těm deskám na silnici všichi vyhejbali celkem dlouho a až pak přes ně pár aut pěkně skočilo....
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
tak mě napadlo...
dát měření vejšky také už na 515, aby se víc dopředu vědělo, že se někdo takovej řítí
přece jen těch vysokejch aut, co přijedou od K Barrandovu nebude tolik...
je pravda, že může ještě odbočit, ale...
také by prvních pár dnů mohla PČR odpočívat před tunelem
dát měření vejšky také už na 515, aby se víc dopředu vědělo, že se někdo takovej řítí
přece jen těch vysokejch aut, co přijedou od K Barrandovu nebude tolik...
je pravda, že může ještě odbočit, ale...
také by prvních pár dnů mohla PČR odpočívat před tunelem
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Liniovka bude ukazovat omezení rychlosti nebo bude zhasnutá, konec může být jen jeden. Řidiči se to musí naučit. S tou výškou 4,5m myslím že bude problém. Není předepsána na normálních I.třídách 5,2m ?? Jestli jo, pak je třeba tam dát žlutočerný traverzy. Je vyznačena nějaká objízdná trasa pro vozidla nad 4,5m? Předpokládám že ne, všude bude 12 tun.
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
To je těžký. Na odbočce na barrandov zákaz nad 12t. Teprve 300m před odbočkou na Radotín (tam je taky zákaz 12t) je značka omezení 4,5mjonáš píše:Respektive, kudy má takovej nadměr pak jet?
EDIT: napsal jsem to dřív, než jsem se dočetl, že se to řešilo
Naposledy upravil(a) egelebege dne 25.9.2010 19:32:20, celkem upraveno 1 x.
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
To si piš, že vlezou. Němci jsou v tomhle nekompromisní. Jak má někdo centimetr nad 4m, tak hned inkasujou. A přepravníky měřej dost častojonáš píše:pochybuju že se ty patrový "vozidla na přepravu vozidel" do 4,20 vlezou
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Ve francii tohle neni problém. Tam maj standartně včas a jasně značený objížďky pro vysoký autamiho píše:Klidně by stačila i plechová tabulka s vyznačením objíždky pro vozidla vyšší než 4,5 m
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
ve většině firem, kam zajíždí kamiony se dávají vrata 4,5m a kamion se do nich bez problému vejdeegelebege píše:To si piš, že vlezou. Němci jsou v tomhle nekompromisní. Jak má někdo centimetr nad 4m, tak hned inkasujou. A přepravníky měřej dost častojonáš píše:pochybuju že se ty patrový "vozidla na přepravu vozidel" do 4,20 vlezou
kdysi - cca.5let zpátky se používalo i 4,2, ale jednak těsnící límce a jednak vykládání - kdy měchy prázdný návěs zvednou - to pošouplo na 4,5m
tož tolik k výšce z poněkud jiného soudku
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Tak to by snad měli dát standartní dopravní značku,ne to uvádět na proměnlivou.Nebo snad za jistých okolností bude R1 pro NA vyšší,jak 4,5m průjezdná?egelebege píše:Já to dnes viděl kolem 11.30 na D5
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
No tu trvalou prostě zatim nestihli vybouchat. Zaplať pámbu aspoň za tuhle reakci.
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Co by měli vybouchávat?jonáš píše:No tu trvalou prostě zatim nestihli vybouchat. Zaplať pámbu aspoň za tuhle reakci.
Snad zákazovou značku 4,5m skladem mají,ne?Stačí ji přidat na návěst a odbočovací tabule k R1 a hotovo.
A jestli nějaký kretén si toho nevšimne,nebo to bude ignorovat,tak pak nepomůže žádná značka.
Jedině traverza ve výšce 4,5m na betelných betonových sloupech natvrdo
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Tak nenašli šroubovák, to je jedno. Prostě to řešili aspoň nějak v danej moment a zase blbě, to je teda nepořádek
On ten váš "blb" co pojede od Brna tam bude muset zastavit. Na okruh vejška, na 101 je 12 tun, do města taky 12 tun, leda to přeložit u svodidla na Avie a kamion vyhodit do luftu
On ten váš "blb" co pojede od Brna tam bude muset zastavit. Na okruh vejška, na 101 je 12 tun, do města taky 12 tun, leda to přeložit u svodidla na Avie a kamion vyhodit do luftu
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Já si teda osobně myslím,že pokud pojede takový nadrozměr,tak by mu-samozřejmě asi ne zadarmo,měla být poskytnuta vyjímka na průjezd přes Jižní spojku a Barranďák,jako jediná možná odpovídající objízdná trasa.jonáš píše:Tak nenašli šroubovák, to je jedno. Prostě to řešili aspoň nějak v danej moment a zase blbě, to je teda nepořádek
On ten váš "blb" co pojede od Brna tam bude muset zastavit. Na okruh vejška, na 101 je 12 tun, do města taky 12 tun, leda to přeložit u svodidla na Avie a kamion vyhodit do luftu
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Kontrolní otázka: Kolik je průjezdná výška v myší díře?
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
To teda nevím,ale pokud je tam míň jak 4,5m,tak nechápu,kudy nadrozměry jezdily,když nebyla R1.adamos píše:Kontrolní otázka: Kolik je průjezdná výška v myší díře?
Alespoň si teda nepamatuju,že by byl takový humbuk někdy,jak byl teď kvůlu těm zablokovaným tunelům
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Sem zkusil gůglovýho paj'duláčka a neni tam vidět žádnej limit, takže se to asi "vejde" odkaz.
Problém je, že v tom tunelu je to měřený (nevim jak moc přesně) exaktně, asi nějakou světelnou závorou. V jiných místech je běžná praxe je značit 4,50 ale dvacet cm navrch se ještě vejde a najednou to nejde. A taky je možný, že to třeba stejně jak ZPI ještě neni doladěný a o kus to podměřuje nebo teda spíš nadměřuje. Jsou k těm případům nějaký kontrolní měření výšky "delikventů" klasickou metodou někde na place?
Problém je, že v tom tunelu je to měřený (nevim jak moc přesně) exaktně, asi nějakou světelnou závorou. V jiných místech je běžná praxe je značit 4,50 ale dvacet cm navrch se ještě vejde a najednou to nejde. A taky je možný, že to třeba stejně jak ZPI ještě neni doladěný a o kus to podměřuje nebo teda spíš nadměřuje. Jsou k těm případům nějaký kontrolní měření výšky "delikventů" klasickou metodou někde na place?
Re: Co jsme se dočetli na ZPI
Maj tam fotobuňky. Určitě budou nastaveny s rezervou, ale s jak velkou, to si neodvážím tvrdit.
Napsal jsem ohledně toho na ŘSD, uvidíme, co odpoví
Napsal jsem ohledně toho na ŘSD, uvidíme, co odpoví
Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov
ať tu nemáme nepořádek zakládám "výškové" téma
pak sem ješte dopřeházím starší příspěvky...
sem prosím vše co se týká výšky...
značení, objízdné trasy, ZPI, nehody.,.
pak sem ješte dopřeházím starší příspěvky...
sem prosím vše co se týká výšky...
značení, objízdné trasy, ZPI, nehody.,.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov
Ta max. výška je skutečně trvale 4,5m? Nebo to je jen dočasné?
Proč pak není 4,8m jako v jiných tunelech - Blanka, Klimkovice ?
Proč pak není 4,8m jako v jiných tunelech - Blanka, Klimkovice ?
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov
Oba tunely mají skutečný průjezdný profil 4,8 m. Proč je omezení nastaveno na 4,5 osobně netuším ... Ale je to trvale.
Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov
Přiznám se, že nevidím, kde je temn problém s výškou 4,50m. Vozidlo stejně nesmí být vyšší než 4,20 ne? A kdo je vyšší, je nadrozměr na zvláštní povolení. že se na to kašle? Že to "vždycky prošlo"? No a co? To už zase řešíme PROBLÉM, že se někde striktně vyžaduje DODRŽOVÁNÍ ZÁKONŮ? (I když tady to tak striktní není, ještě 4,50 projde a i to už je víc, než je povoleno.