Stránka 2 z 6

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 9:37:12
od mapman
Průjedzná výška tunelů 4,5m je celoevropský standard, pokud to někdo doposud nepobral, tak je to člověk kterej buď nejezdí tunely vůbec nebo dostal tuhle trasu aniž by si dispečer při plánování cesty uvědomil, že je tam vůbec nějaký tunel...

IMHO to nechce nic jiného než čas, aby si obě tyhle skupiny zvykly, že existujou nějaká pravidla pro průjezdnou výšku...

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 9:49:35
od Maniac
Martin z Ostravy píše:Je tohle to vůbec možné?! Jak může být někdo tak vypatlaný?
Jak může někdo tak vypatlaný řídit kamión?!
Mno, já mám řidičák už 12 let, ale nevzpomínám si, že by tam byl někde IQ test. :)

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 10:02:03
od Martin z Ostravy
Maniac píše:
Martin z Ostravy píše:Je tohle to vůbec možné?! Jak může být někdo tak vypatlaný?
Jak může někdo tak vypatlaný řídit kamión?!
Mno, já mám řidičák už 12 let, ale nevzpomínám si, že by tam byl někde IQ test. :)
Řečnická otázka ;)

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 12:07:03
od Marcinescu

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 12:25:26
od kasme
no řekněme první větší nehoda s větším počtem účastníků...
jinak to tu řešíme "dávno"...

v tom aktualizovaném článku je i video a je tam vidět "viník", který měl na návěsu naložen kombajn :)
v článku není uvedeno a ani z videa není poznat, zda uměl řidič česky :)

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 14:03:24
od Toxy
Nooo, tak dispečeři maj zrovna na tyhle "značky" natočenou kameru, tak to maj celý na záznamu... Pěkně to sundal chlapec, hlavně že jede s majákama, trubka. Zajímavý je, že se těm deskám na silnici všichi vyhejbali celkem dlouho a až pak přes ně pár aut pěkně skočilo....

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 14:27:57
od kasme
tak mě napadlo...

dát měření vejšky také už na 515, aby se víc dopředu vědělo, že se někdo takovej řítí :)
přece jen těch vysokejch aut, co přijedou od K Barrandovu nebude tolik...
je pravda, že může ještě odbočit, ale...

také by prvních pár dnů mohla PČR odpočívat před tunelem :)

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 18:12:06
od Nystrom
Liniovka bude ukazovat omezení rychlosti nebo bude zhasnutá, konec může být jen jeden. Řidiči se to musí naučit. S tou výškou 4,5m myslím že bude problém. Není předepsána na normálních I.třídách 5,2m ?? Jestli jo, pak je třeba tam dát žlutočerný traverzy. Je vyznačena nějaká objízdná trasa pro vozidla nad 4,5m? Předpokládám že ne, všude bude 12 tun. :-)

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 19:16:42
od egelebege
jonáš píše:Respektive, kudy má takovej nadměr pak jet?
To je těžký. Na odbočce na barrandov zákaz nad 12t. Teprve 300m před odbočkou na Radotín (tam je taky zákaz 12t) je značka omezení 4,5m
EDIT: napsal jsem to dřív, než jsem se dočetl, že se to řešilo :P

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 19:19:28
od egelebege
jonáš píše:pochybuju že se ty patrový "vozidla na přepravu vozidel" do 4,20 vlezou
To si piš, že vlezou. Němci jsou v tomhle nekompromisní. Jak má někdo centimetr nad 4m, tak hned inkasujou. A přepravníky měřej dost často

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 25.9.2010 19:34:56
od egelebege
miho píše:Klidně by stačila i plechová tabulka s vyznačením objíždky pro vozidla vyšší než 4,5 m
Ve francii tohle neni problém. Tam maj standartně včas a jasně značený objížďky pro vysoký auta

Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)

Napsal: 28.9.2010 21:30:16
od Mike
egelebege píše:
jonáš píše:pochybuju že se ty patrový "vozidla na přepravu vozidel" do 4,20 vlezou
To si piš, že vlezou. Němci jsou v tomhle nekompromisní. Jak má někdo centimetr nad 4m, tak hned inkasujou. A přepravníky měřej dost často
ve většině firem, kam zajíždí kamiony se dávají vrata 4,5m a kamion se do nich bez problému vejde
kdysi - cca.5let zpátky se používalo i 4,2, ale jednak těsnící límce a jednak vykládání - kdy měchy prázdný návěs zvednou - to pošouplo na 4,5m
tož tolik k výšce z poněkud jiného soudku

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 3.10.2010 12:54:13
od viky
egelebege píše:Já to dnes viděl kolem 11.30 na D5
001.JPG
Tak to by snad měli dát standartní dopravní značku,ne to uvádět na proměnlivou.Nebo snad za jistých okolností bude R1 pro NA vyšší,jak 4,5m průjezdná? :kladivo:

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 3.10.2010 20:58:28
od jonáš
No tu trvalou prostě zatim nestihli vybouchat. Zaplať pámbu aspoň za tuhle reakci.

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 8:16:20
od viky
jonáš píše:No tu trvalou prostě zatim nestihli vybouchat. Zaplať pámbu aspoň za tuhle reakci.
Co by měli vybouchávat? :kladivo:
Snad zákazovou značku 4,5m skladem mají,ne?Stačí ji přidat na návěst a odbočovací tabule k R1 a hotovo.
A jestli nějaký kretén si toho nevšimne,nebo to bude ignorovat,tak pak nepomůže žádná značka.
Jedině traverza ve výšce 4,5m na betelných betonových sloupech natvrdo

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 12:53:37
od jonáš
Tak nenašli šroubovák, to je jedno. Prostě to řešili aspoň nějak v danej moment a zase blbě, to je teda nepořádek :lol:
On ten váš "blb" co pojede od Brna tam bude muset zastavit. Na okruh vejška, na 101 je 12 tun, do města taky 12 tun, leda to přeložit u svodidla na Avie a kamion vyhodit do luftu 8-)

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 13:19:15
od viky
jonáš píše:Tak nenašli šroubovák, to je jedno. Prostě to řešili aspoň nějak v danej moment a zase blbě, to je teda nepořádek :lol:
On ten váš "blb" co pojede od Brna tam bude muset zastavit. Na okruh vejška, na 101 je 12 tun, do města taky 12 tun, leda to přeložit u svodidla na Avie a kamion vyhodit do luftu 8-)
Já si teda osobně myslím,že pokud pojede takový nadrozměr,tak by mu-samozřejmě asi ne zadarmo,měla být poskytnuta vyjímka na průjezd přes Jižní spojku a Barranďák,jako jediná možná odpovídající objízdná trasa.

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 13:25:06
od adamos
Kontrolní otázka: Kolik je průjezdná výška v myší díře?

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 13:42:46
od viky
adamos píše:Kontrolní otázka: Kolik je průjezdná výška v myší díře?
To teda nevím,ale pokud je tam míň jak 4,5m,tak nechápu,kudy nadrozměry jezdily,když nebyla R1.
Alespoň si teda nepamatuju,že by byl takový humbuk někdy,jak byl teď kvůlu těm zablokovaným tunelům

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 15:06:27
od jonáš
Sem zkusil gůglovýho paj'duláčka a neni tam vidět žádnej limit, takže se to asi "vejde" odkaz.
Problém je, že v tom tunelu je to měřený (nevim jak moc přesně) exaktně, asi nějakou světelnou závorou. V jiných místech je běžná praxe je značit 4,50 ale dvacet cm navrch se ještě vejde 8-) a najednou to nejde. A taky je možný, že to třeba stejně jak ZPI ještě neni doladěný a o kus to podměřuje ;) nebo teda spíš nadměřuje. Jsou k těm případům nějaký kontrolní měření výšky "delikventů" klasickou metodou někde na place?

Re: Co jsme se dočetli na ZPI

Napsal: 4.10.2010 15:23:13
od adamos
Maj tam fotobuňky. Určitě budou nastaveny s rezervou, ale s jak velkou, to si neodvážím tvrdit.

Napsal jsem ohledně toho na ŘSD, uvidíme, co odpoví :-)

Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov

Napsal: 4.10.2010 15:31:05
od kasme
ať tu nemáme nepořádek zakládám "výškové" téma :)

pak sem ješte dopřeházím starší příspěvky...

sem prosím vše co se týká výšky...
značení, objízdné trasy, ZPI, nehody.,.

Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov

Napsal: 4.10.2010 17:52:38
od hiob
Ta max. výška je skutečně trvale 4,5m? Nebo to je jen dočasné?
Proč pak není 4,8m jako v jiných tunelech - Blanka, Klimkovice ?

Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov

Napsal: 4.10.2010 18:03:33
od mapman
Oba tunely mají skutečný průjezdný profil 4,8 m. Proč je omezení nastaveno na 4,5 osobně netuším ... Ale je to trvale.

Re: Omezení "výšky" 4,5 m v tunelech Chlolupice a Lochkov

Napsal: 5.10.2010 7:43:13
od MPMP
Přiznám se, že nevidím, kde je temn problém s výškou 4,50m. Vozidlo stejně nesmí být vyšší než 4,20 ne? A kdo je vyšší, je nadrozměr na zvláštní povolení. že se na to kašle? Že to "vždycky prošlo"? No a co? To už zase řešíme PROBLÉM, že se někde striktně vyžaduje DODRŽOVÁNÍ ZÁKONŮ? (I když tady to tak striktní není, ještě 4,50 projde a i to už je víc, než je povoleno.