Implementace tunelu duplex na A86 v Paříži v Praze
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
No mně to celý přijde trochu jak nouzovka. Jako kdyby začli stavět jeden tunel, zjistili že se jim druhej (krize atd.) postavit nevyplatí a vyřešili dodatečně jak to zprovoznit bezkolizně pro oba směry aspoň pro někoho. Pro hraje ta informace o chystanym druhym tunelu, proti že s tim patrem laškovali už v dávných studiích. Rozhodně to neni řešení pro R1 nebo Blanku.
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
požární výška je v čechách 2,1mdvs píše:...Když to vypadá, že Radlický tunel bude asi nakonec stejně jenom pro osobáky, tak by možná stálo za to jej zkrátit jenom někam k budově Lukoilu a snížit jej na výšku 2m (viz tunel duplex na A86 v Paříži). Možná i zkrátit a napojit někde proti Smíchovskému nádraží a ne až ve Zlíchovském tunelu. Díky výšce 2m se razí jenom jedna tunelová roura.
tolik má hasič s helmou a dejcháčem
asi jsou frantící mrňavější
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
výška je tam 2,5m (takže i ten náš hasič se tam vejde)dvs píše:Když to vypadá, že Radlický tunel bude asi nakonec stejně jenom pro osobáky, tak by možná stálo za to jej zkrátit jenom někam k budově Lukoilu a snížit jej na výšku 2m (viz tunel duplex na A86 v Paříži). Možná i zkrátit a napojit někde proti Smíchovskému nádraží a ne až ve Zlíchovském tunelu. Díky výšce 2m se razí jenom jedna tunelová roura.
2m je limit pro auta. Hold tam visí nějaké ty značky atd.