Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Zamčeno

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?

Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010
55
68%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010
5
6%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010
2
2%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu
3
4%
 
Celkem hlasů: 81

Sopko
Příspěvky: 149
Registrován: 26.3.2009 6:59:03

Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Sopko »

Ví někdo ze zasvěcěných, kdy reálně bude propojení D1-D5 zprovozněno? Je známé, že hlavně 512 nabrala velké zpoždění. Předpokládám, že teď, kdy se vše už staví, peníze na tuhle stavbu jsou, by bylo možné přesněji odhadnout termín dokončení.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: R1 - Pražský okruh

Příspěvek od pp21 »

To je těžká otázka. Stále všichni tvrdí, že se má zprovozňovat 5/2010 a nikde ani náznak toho, že by se to mělo odsouvat. Když se ale porozhlédneme po stavbě s tím, že by to mělo být za rok v provozu, tak toho zbývá opravdu ještě hodně postavit. Navíc v posledních týdnech jaksi zaniknul politický důvod na zprovoznění v tomto termínu, tj volby do parlamentu na začátku léta 2010 nebudou. Pořád ale platí termín komunálních voleb na podzim 2010 a to včetně pražského magistrátu. Takže se nabízí politické posunutí o pár měsíců, což by ale nebylo tak katastrofální. Ještě uvidíme...
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Viz. dnešní článek z E15, který jsem odkazoval v monitoringu tisku. Na vládě se má probírat, kde vzít těch chybějících 8,4 mld. pro letošní rok. A pokud nebudou, mluvil Slamečka o zpoždění jak R1 tak D47.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od hh »

Doufám na vánoce 2010.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jarda Š. »

martini píše:Viz. dnešní článek z E15, který jsem odkazoval v monitoringu tisku. Na vládě se má probírat, kde vzít těch chybějících 8,4 mld. pro letošní rok. A pokud nebudou, mluvil Slamečka o zpoždění jak R1 tak D47.
Ty peníze na R1 by se měly ve státním rozpočtu najít, protože jsou na ně nabaleny příspěvky z OPD, takže co se do toho ze státního rozpočtu dá, to se tam prakticky všechno zase vrátí v daních.
Jakub Šponar
Příspěvky: 196
Registrován: 14.3.2009 18:46:48

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jakub Šponar »

No zprovoznění za rok už moc nevěřím.
Na starý benešovský ještě není ani přeložená silnice, aby se v trase stávající silnice mohl začít stavět ten most. A za poslední měsíc žádnej velkej pokrok.

Jak to vypadá na křížení s D1, nebo u Botiče ani netuším.
Marcinescu
Příspěvky: 52
Registrován: 15.3.2009 20:27:34
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Marcinescu »

17:46 Patria.cz Česká republika si půjčí 8,35 miliardy korun od Evropské investiční banky (EIB) na podporu dopravní infrastruktury. (MediaFax) ;)
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

Chvala panu Bohu.

Příspěvek od Tachau »

uz ted to tempo vystavby je relativne pomale. Jezdil jsem 3 roky kolem A73 ve stavbe (Erfurt-Schweinfurt) a podstatne komplikovanejsi dalnice(nikoliv rychlostni silnice) cca 100 km bylo hotovo za 3 roky bez nejakych komplikaci a zmatku. A to tam je jeste zakopany 3 km dlouhy tunel (to co chteli ekologove na D8). Drzim palce at se dilo dari, ale slapnete trochu do pedalu.. Praha ztraci na konkurenceschopnosti
Mar3ek
Příspěvky: 43
Registrován: 20.3.2009 22:06:34

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mar3ek »

například Komořanský tunel bude 5/2010 hotov, ale to nové křížení jak vymýšlí před ním to se neví.... :x
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jarda Š. »

Podle toho, co je na Kasmeho fotkách, tak na 512 jsou vybetonované NK mostů na kolektorech v MÚK DxR1, Dobřejovický most má dokončenou spodní stavbu a smontovanou polovinu opěrné konstrukce, na mostu přes Botič je rozpracován první takt NK a je hotová většina pilířů a na mostu MÚK Jesenice se montuje bednění NK. Termín zprovoznění 05/2010 mi tedy nepřipadá jako nereálný (i když jako jistý také ne), ale s MÚK D1xR1 asi jen v provizoriu.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jarda Š. »

To Mar3ek: MÚK R1 x KOMOKO není součástí stavby 513 a příští rok tedy rozhodně nebude, měla by se dostavovat za provozu.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Jarda Š. píše:To Mar3ek: MÚK R1 x KOMOKO není součástí stavby 513 a příští rok tedy rozhodně nebude, měla by se dostavovat za provozu.
Stejně se divím, že tam povolili další křižovatku, když není splněna minimální vzdálenost mezi křižovatkami a vyřazovací pruhy jsou taky nedostatečné. Zase to bude akorát na úkor rychlosti. :?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel :(

To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

mapman píše:A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel :(

To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
Ale tohle nesplňuje ani tu normu pro jedničky. :twisted:
Ve Zlíně kvůli vzdálenosti mezi křižovatkou a železničním přejezdem překládají trasu a to že to tam je doteď a několika násobně nikoho nezajímá a tady se flákne křižovatka ani ne po 150 m od předchozí, to je hrubě přes normu. Jediným přijatelným řešením by bylo vybudovat kolektory a spojit tu křižovatku se MÚK Strakonická do jedné útvarové.

Děs a hruza mě teď jímá :twisted:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin »

mapman píše:A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel :(

To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
No to snad ne, pro tohle už nejsou ani slova...
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Mohl by mi to někdo ukázat na mapě nebo na fotce o co jde?
R48 -> D48 se podařilo!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... s/015.html

Mezi ten hloubený tunel a dlouhý ražený tunel chtějí nacpat křižovatku s tzv. KOMOKO, komunikační propojení Modřany Komořany.

Na následujícím obrázku ta červená čára: http://komoko.goo.cz/dokumenty/navrh200 ... 0_most.jpg
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tak tohle je opravdu demence :evil:
To už si tam budou dělat nájezdy i lidi od baráků, ne?
Takže s tím to asi padá možnost, udělat z R1 dálniční okruh :(
R48 -> D48 se podařilo!
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Bobek »

Nějak mi to vypadlo, už je to opravdu definitivní? Po vrácení EIA už se opět došlo k závěru a mostní varianty tak skutečně padly?
Království a půl princezny za 511.
Nosorožec
Příspěvky: 296
Registrován: 23.3.2009 10:13:51

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Nosorožec »

možnost povýšit R1 na dálnici tím podle mě nepadá. Na každou normu existují výjimky...
Jakub Šponar
Příspěvky: 196
Registrován: 14.3.2009 18:46:48

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jakub Šponar »

Jarda Š. píše:Podle toho, co je na Kasmeho fotkách, tak na 512 jsou vybetonované NK mostů na kolektorech v MÚK DxR1, Dobřejovický most má dokončenou spodní stavbu a smontovanou polovinu opěrné konstrukce, na mostu přes Botič je rozpracován první takt NK a je hotová většina pilířů a na mostu MÚK Jesenice se montuje bednění NK. Termín zprovoznění 05/2010 mi tedy nepřipadá jako nereálný (i když jako jistý také ne), ale s MÚK D1xR1 asi jen v provizoriu.
Tohle všechno je pěkný, ale třeba na křížení se "starou Benešovskou" se neděje, ale absolutně nic. Přitom podle vizualizace by měla stávájící silnice jít na dočasnou přeložku a v místě dnešní silnice má být most. Už přes měsíc to tam vypadá úplně stejně to jest žádný pokrok. Já tomu 5/2010 přestávám věřit. Svede se to na krizi a když bude štěstí tak to dodělaj 9/2010 aby se z toho dal vytlouct kapitál do obecních voleb.
Rallyman
Příspěvky: 63
Registrován: 15.3.2009 22:23:10

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Rallyman »

Tak jsem se konečně cca po 3 měsících podíval na fotky,, no musím říct, že sem docela hodně překvapenej jak se to pohnulo dopředu, skoro začínám věřit, že by se to za rok mohlo otevírat. :D
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Mezikřižovatkový úsek mezi MÚK Dolní Břežany a MÚK Písnice (s Vesteckým přivaděčem) by normám také pravděpodobně nevyhověl. Odhadem je to tam tak 1,2 km od sebe a iluze že by připojovací pruh z Vesteckého přivaděče rovnou tvořil odbočovací pruh na MÚK Břežany a obráceně si nedělám :-(
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

martini píše:Mezikřižovatkový úsek mezi MÚK Dolní Břežany a MÚK Písnice (s Vesteckým přivaděčem) by normám také pravděpodobně nevyhověl. Odhadem je to tam tak 1,2 km od sebe a iluze že by připojovací pruh z Vesteckého přivaděče rovnou tvořil odbočovací pruh na MÚK Břežany a obráceně si nedělám :-(
Ale rozhodně to není 200 m jako u KOMOKO.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

A přitom v těch zas..bedněnejch Modřanech zoufale chybí obyčejnej místní most přes Vltavu, snad ještě víc než v Podolí. Jsou na těch radnicích asi samý borci z Kocourkova.
Zamčeno

Zpět na „Pražský okruh D0“