Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Zamčeno

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?

Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010
55
68%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010
5
6%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010
2
2%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu
3
4%
 
Celkem hlasů: 81

Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

martini píše:Sakra, proč se nejde do středového pásu tedy? To vypadá opravdu na značnou komplikaci... Navíc to ukazuje, že zjevně rozšířit 26,5 na 27,5 (28) není možné bez nových záborů, což výrazně komplikuje i plánovanou rekonstrukci D1, pro níž je to jedna z podmínek, aby zábory nebyly. To bych to raději udělal nějak provizorně ten povrch a řešil to komplet. Takhle to zabít, pfuj...
Tady je spíš problém, že 515 byla postavena aniž by byly dořešeny pozemky a tento stav nebyl zcela vyřešen doteď.
Pokud na D1 jsou vykoupeny všechny pozemky, tak rozšíření o metr nic nebrání. Bude se to dít na stávajícím záboru.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
martini
VIP
Příspěvky: 3638
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Lenny píše:Tady je spíš problém, že 515 byla postavena aniž by byly dořešeny pozemky a tento stav nebyl zcela vyřešen doteď.
No je tam v tom katastru fakt dobrej mrdník, hlavně na začátku u Slivence :-(

Hodně tam toho vlastní např:
- Státní statek hl.m. Prahy "v likvidaci" (může být skutečný nerozlousknutelný oříšek)
- Hlavní město Praha
- TSK
- Pozemkový fond (třeba celé větve MÚK Jinočany)
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Mike
Příspěvky: 5003
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

tohle je na spoustě míst v Praze
od jednoho developera mám informace, že skupoval a vyřizoval pozemky vedené ještě na Národní výbor HMP
myslím, že se o to na magistrátě nikdo nestará, dokud to nikoho nezajímá
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

Dnes k večeru bude zprovozněna definitivní přeložka II/105 u Jesenice.

V noci na zítra (v cca 3h) bude zprovozněna definitivní přeložka II/101 včetně mostu u Modletic, aby po ní mohl jet první ranní bus. Zároveň bude kvůli přeložení uzavřeno odbočení z II/101 na Dobřejovice (u Modletic).


MÚK Zbraslav: odbočení na Štěchovice, Zbraslav až v průběhu dubna...
Pepino_82
Příspěvky: 63
Registrován: 16.5.2009 11:51:08
Bydliště: SOKP 512

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Pepino_82 »

Zdravím
Nevíte někdo jestli se ještě před otevřením stavby chystají "dny otevřených dveří"
Kdy bude přibližně zveřejněn termín otevření?
Děkuji
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

Na ČRo Radiožurnál bylo řečeno, že DOD bude a to v podstatě celá 513 a 514...
A bude to v sobotu před zprovozněním :)
martini
VIP
Příspěvky: 3638
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

idnes.cz píše:V tomto článku se píše, že "Na cedulích nad vozovkou naskočí třeba místo povolené stovky osmdesátka".
Takže očekávané se pomalu zjevně stává skutečností a 130 km/h na okruhu asi nebude :-(. Možná tak na 512, ale jinak tam fakticky není souvislejší úsek bez MÚK či tunelů...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
MPMP
Příspěvky: 3319
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MPMP »

martini píše:
idnes.cz píše:V tomto článku se píše, že "Na cedulích nad vozovkou naskočí třeba místo povolené stovky osmdesátka".
Takže očekávané se pomalu zjevně stává skutečností a 130 km/h na okruhu asi nebude :-(. Možná tak na 512, ale jinak tam fakticky není souvislejší úsek bez MÚK či tunelů...
No a? Má okruh sloužit jako náhrada za "pražský špunt", nebo jako prostor pro vybíjení "rychlostních choutek" řidičů? V čem vidíte problém, když kolem metropole bude na dálnici (sorry na rychlostní silnici) omezena rychlost a tím zajištěna plynulost dopravy? Samozřejmě za předpokladu, že to někdo bude kontrolovat a závodníci, "myškaři" a ti co jedou pomalu na prázdné silnici vprostřed nebo vlevo budou důsledně trestáni. V čem je ten problém?
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin »

Pokud to bude fungovat, tak v tom problém nevidím. Jenomže jak to u nás chodí, tak v tunelech stovka asi zase nebude, mezi nimi taky ne a 120 u MÚK taky ne, takže všude bude 80 na fest a to bude terno.

U nás mají bohužel podobný zařízení ve spolupráci s úřadama tendenci akorát buzerovat. Zrovna včera večer o půl jedenáctý jsem měl cestu přes Bucharovu a Radlickou a vymet jsem tam všechny možný semafory na červenou. Legální padesátkou to nebylo možný plynule projet. Vždycky na semaforu naskočila červená, asi tak na 2-5 vteřin, takže člověk musí zastavit, aby se v zápětí znovu rozjížděl. To má být jako co, přitome nikde nikdo. Když už se mi to stalo na pátých světlech, tak jsem myslel, že z toho auta vylezu a ten semaforu kladivem upravím. Hlavně, že TSK bude podle slov jejich mluvčího dávat většinu do semaforů. To se máme na co těšit.
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

Tunely Svycarsko - povolena rychlost

Příspěvek od Tachau »

je z 90% 100km/hod i ve mestech St. Gallen, Gubrischtunnel. OVsem svycari jezdi 10-20km nad povoleny limit. Na dalnicich maji 120km, ale 120 tam nejezdi nikdo. A vecer po 22hodine je vetsina amplu ve meste mimo provoz. Jo Stodulky je bomba, okolo budovy Philips jsou 3 semafory a sviti i v noci kdy pres krizovatku projedou cca 10 auta za hodinu. Hlavne bezpeci. To je populismus prazskeho magistratu - zuzovani pruhu, radary, semafory a buzerace vseho druhu
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

No záleží na tom, o co vám jde .. i tou 80kou budete od D1 na Slivenci za 17 minut (23 km) a to nejspíš od Jesenice až k tunelu na Točné bude volnej lov (13 km z trasy) takže na těch zbývajících tunelech a estakádách ztratíte proti 130ce maximálně tři minuty .. stojí vám to za ty protesty, zejména v porovnání se současnym stavem?
Leda jestli na tu zmršenou křižovatku Komoko daj semafory, to bych řval taky 8-)
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin »

Odbočka stranou, problém bych neviděl v časové úspoře ale spíš v tom, že přílišné utažení rychlosti vede k jejímu úmyslnému překračování a to vede k tomu, že je překračována na místech, kde je omezení rychlosti potřeba. Následky tohoto stavu není snad třeba zdůrazňovat.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

martin píše:Odbočka stranou, problém bych neviděl v časové úspoře ale spíš v tom, že přílišné utažení rychlosti vede k jejímu úmyslnému překračování a to vede k tomu, že je překračována na místech, kde je omezení rychlosti potřeba. Následky tohoto stavu není snad třeba zdůrazňovat.
+1 Tohle jsme tady už taky někde psal.
Nesmyslné značení prostě shazuje i to které smysl má.
R48 -> D48 se podařilo!
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

Nojo .. a přílišné postihování krádeží vede ekvivalentně k tomu, že se krade i tam, kde by se doopravdy nemělo 8-)

Divný je, že to ve světě přesto funguje, aspoň jsem neměl v Regensburgu nebo Vídni s tou osmdesátkou nikdy problém, ani s tunelema u Grazu, a valilo to tam všechno podstatně líp a plynulejc než zdejší jižní stojka. Jestli vono to nebude v národě zažraný.

Ovšem pokud je to taková frustrace a katastrofa, tak snad radši jezděte vlakem. Omezení na nějaké linii nebo v tunelu mi neva, horší jsou ty lesy značek v běžnym intravilánu .. ani ne kvůli inflaci, ale pak už se nestíhaj usledovat auta, natož chodci :roll:
MPMP
Příspěvky: 3319
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MPMP »

Martin z Ostravy píše:+1 Tohle jsme tady už taky někde psal.
Nesmyslné značení prostě shazuje i to které smysl má.
A které by (podle Vás) mělo na R1 smysl?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

MPMP píše:
Martin z Ostravy píše:+1 Tohle jsme tady už taky někde psal.
Nesmyslné značení prostě shazuje i to které smysl má.
A které by (podle Vás) mělo na R1 smysl?
Myšleno obecně, pane.
Jinak nesmyslem je třeba 80km/h v tunelu.
R48 -> D48 se podařilo!
MPMP
Příspěvky: 3319
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MPMP »

Martin z Ostravy píše: Myšleno obecně, pane.
Jinak nesmyslem je třeba 80km/h v tunelu.
OK. 80 km/h je dle Vás nesmysl. Co by tam tedy mělo být? 100? 120? Nic?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

MPMP píše:
Martin z Ostravy píše: Myšleno obecně, pane.
Jinak nesmyslem je třeba 80km/h v tunelu.
OK. 80 km/h je dle Vás nesmysl. Co by tam tedy mělo být? 100? 120? Nic?
Těch 100km/h by bylo ideálních.
R48 -> D48 se podařilo!
martini
VIP
Příspěvky: 3638
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Martin z Ostravy píše:Těch 100km/h by bylo ideálních.
Přesně tak :ok:
Samozřejmě problémem z kopce (4,5%) budou kamióny, ale ty mají max. 80 km/h natvrdo všude, takže pro osobáky klidně tu stovku. V Rakousku také mají v některých tunelech 100 km/h a to oni si na bezpečnost potrpí.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
multi
Příspěvky: 575
Registrován: 17.3.2009 16:46:54

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od multi »

Také bych se přimlouval za 100 km/h v tunelech, a samozřejmě v případě některých tunelů omezit na 80 km/h, bude-li třeba. Tady mi ta přímluva asi nebude moc platná. :)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Z tunelu se stává nějaká modla, ve které je nutno snižovat rychlost. Přitom studie potvrzují, že v tunelech jede řidič opatrněji a bezpečněji než mimo tunel. Docela nechápu tento alibismus ve smyslu snížíme tam rychlost, nic se tam nestane.

Docela mě dostalo omezení na 60 km/h u Hřebečského tunelu, ještě do loňské opravy tam bylo 80 km/h. V klidu tunel 120 projedu a vůbec mi to nepřijde nějak nebezpečné. Toto mi rozumím nebere.

Zajímala by mě jedna věc, pokud by to bylo obyčejná jednička, jestli by tam nechali 90 nebo to taky omezovali na 80? :kladivo:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 5003
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

dnes už na 70
sudé značky se tak nějak přestaly používat...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin »

jonáš píše: Divný je, že to ve světě přesto funguje, aspoň jsem neměl v Regensburgu nebo Vídni s tou osmdesátkou nikdy problém, ani s tunelema u Grazu, a valilo to tam všechno podstatně líp a plynulejc než zdejší jižní stojka. Jestli vono to nebude v národě zažraný.
Hm, tak to je opravdu divný. Protože mně se pravidelně stává, že před Regensburgem všechny předjedu, pak, když jedu přes město těch 80-90, tak mě všichni zase předjedou a pak je za městem zase předjedu já. Takže to dodržování 80ky nevím, kde jste viděl. Spíš tam mají všichni tak 100. Naposledy jsem viděl, že na A14 před Lipskem byla na několika km 60ka a tou tam teda nejel vůbec nikdo. Takže ve světě to moc tak nefunguje...
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

Divný, no, ale třeba je to tim, že já před Řeznem všechny nepředjedu, tak pak nemusej předjíždět všichni mně 8-)
Zamčeno

Zpět na „Pražský okruh D0“