Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
20. 9. 2010 – pondělí – Den informací o dopravě
Od 9:00 hodin se na estakádě přes Vltavu a Berounku uskuteční slavnostní otevření staveb 512, 513 a 514 Pražského okruhu tedy propojení D1 a Slivence za účasti vrcholného zastoupení státní správy. Účast přislíbil prezident republiky, premiér a ministr dopravy ČR. Předpokládá se cca po 2 až 3 hodinách od slavnostního otevření uvedení úseku do veřejného provozu.
http://magistrat.praha.eu/zdroj.aspx?ty ... -742634635 na str. 4
Od 9:00 hodin se na estakádě přes Vltavu a Berounku uskuteční slavnostní otevření staveb 512, 513 a 514 Pražského okruhu tedy propojení D1 a Slivence za účasti vrcholného zastoupení státní správy. Účast přislíbil prezident republiky, premiér a ministr dopravy ČR. Předpokládá se cca po 2 až 3 hodinách od slavnostního otevření uvedení úseku do veřejného provozu.
http://magistrat.praha.eu/zdroj.aspx?ty ... -742634635 na str. 4
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ahoj nepujdete nekdo z mistnich 18.9. na inline a pesi prohlidku tunelu?...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
myslíš, že bysme měli, jo?kuzzzma píše:Ahoj nepujdete nekdo z mistnich 18.9. na inline a pesi prohlidku tunelu?...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Domlouvám pro ceskedalnice.cz přítomnost párty stanu na DOD abychom se mohli komunitně setkat Budu informovat o výsledku, pokud nějaký bude... Tak či tak bych ho někde poblíž nejspíš postavil...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
mapman píše:Domlouvám pro ceskedalnice.cz přítomnost párty stanu na DOD abychom se mohli komunitně setkat
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
chtel bych si to projet na kole nekde od modletic k cholupicim - myslite ze to bude 18. mozne nebo tam jeste budou hlidaci s brokovnicema?
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 29.3.2009 9:42:31
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
18. tam bude organizované bruslení, kola nebudou přípustná.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Malá perlička před otevřením: Kolegové tam zrovna ještě ladí nějakou technologii a jak se tam tak vrtají v drátech na estakádě mezi tunely, tak se před chvílí přihrnulo několik civilních aut, osobáky i nákladní, a zmatené posádky se ptaly kudy že na Prahu Asi to někde odfouko nějaké zábrany
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
já v neděli na 512 navigoval pryč nějaké Italy
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
V clanku http://www.novinky.cz/domaci/211445-kam ... kruhu.html se opakuje argument o prodlouzeni trasy ve smerech D8/R10/D11 na D5 a jejim zdrazeni vuci nynejsimu stavu.
Zajimave je ze nikdo neargumentuje tim, ze to je proste fakt pro budoucnost a az bude hotova 511 tak tam stejne budou jezdit a platit jeste vic....stejne tak s kombinaci 520/519/518.....proste ze ty casy Jizni spojky se uz nikdy nevrati a je to nezvratne, ale nejak jim to jeste nedochazi...
Taky je zvlastni ze Cesmadu nevadi to, ze dnes travi ridici v kamionech hodiny v kolonach v Praze, coz stoji take nemale penize...
Kazdy ma svou perspektivu a pravdu
Zajimave je ze nikdo neargumentuje tim, ze to je proste fakt pro budoucnost a az bude hotova 511 tak tam stejne budou jezdit a platit jeste vic....stejne tak s kombinaci 520/519/518.....proste ze ty casy Jizni spojky se uz nikdy nevrati a je to nezvratne, ale nejak jim to jeste nedochazi...
Taky je zvlastni ze Cesmadu nevadi to, ze dnes travi ridici v kamionech hodiny v kolonach v Praze, coz stoji take nemale penize...
Kazdy ma svou perspektivu a pravdu
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Snad se tedy potom dopravci zmobilizuji a zacnou vytvaret tlak na urychlene dobudovani SZ segmentu okruhu...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Vzdálenost od D10 k D5 je 25 km přes Barrandovský most, kdežto objížďkou přes D1 55 km. Po dobudování R1 to bude cca 45 km jihem a 37 km severem.Ondra O.K. píše:V clanku http://www.novinky.cz/domaci/211445-kam ... kruhu.html se opakuje argument o prodlouzeni trasy ve smerech D8/R10/D11 na D5 a jejim zdrazeni vuci nynejsimu stavu.
Zajimave je ze nikdo neargumentuje tim, ze to je proste fakt pro budoucnost a az bude hotova 511 tak tam stejne budou jezdit a platit jeste vic....stejne tak s kombinaci 520/519/518.....proste ze ty casy Jizni spojky se uz nikdy nevrati a je to nezvratne, ale nejak jim to jeste nedochazi...
Taky je zvlastni ze Cesmadu nevadi to, ze dnes travi ridici v kamionech hodiny v kolonach v Praze, coz stoji take nemale penize...
Kazdy ma svou perspektivu a pravdu
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?Jarda Š. píše:Vzdálenost od D10 k D5 je 25 km přes Barrandovský most, kdežto objížďkou přes D1 55 km. Po dobudování R1 to bude cca 45 km jihem a 37 km severem.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ještě absurdnější je to při pohledu právě na tuto trasu od D5 k D8 po zprovoznění jižní části okruhu, 56,5 km!
A to ještě nepočítám s tím, že původně měl být zákaz nad 12t i na Kbelské v Hloubětíně po dostavbě VR, od toho ale vzhledem k průmyslovému charakteru PPO prý sešlo. Ústí ale bude pravděpodobně beztak značeno na okruh a po Vysočanské radiále, pak tato trasa dělá těžko uvěřitelných 65 km. Oproti těm 25ti km které potřebuje na zdolání trasy Třebonice - Březiněves osobák je to teda sakra rozdíl...
A to ještě nepočítám s tím, že původně měl být zákaz nad 12t i na Kbelské v Hloubětíně po dostavbě VR, od toho ale vzhledem k průmyslovému charakteru PPO prý sešlo. Ústí ale bude pravděpodobně beztak značeno na okruh a po Vysočanské radiále, pak tato trasa dělá těžko uvěřitelných 65 km. Oproti těm 25ti km které potřebuje na zdolání trasy Třebonice - Březiněves osobák je to teda sakra rozdíl...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Myslím, že trasu mezi D8 a D5 je mnohem výhodnější jet přes Slaný.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A to si ještě vyslechneme po zprovoznění Vysočanské radiály, že je trasa o dalších 12 km delší.MPMP píše:To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?Jarda Š. píše:Vzdálenost od D10 k D5 je 25 km přes Barrandovský most, kdežto objížďkou přes D1 55 km. Po dobudování R1 to bude cca 45 km jihem a 37 km severem.
Ono když to vezmeme globálně, jestli kamion při jízdě napříč Evropou najede 1500 nebo 1530 km nedělá zas takový rozdíl.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To samozrejme je, ovsem nedovedu si predstavit, co to ve Slanem udela...a kolem Ruzyne to taky nebude nic moc...Jasny je, ze spousta lidi tudy jezdit bude (a nejen TIR)..Kdyby aspon bylo hotovo (nebo v priprave) toto http://mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=...Pjoter píše:Myslím, že trasu mezi D8 a D5 je mnohem výhodnější jet přes Slaný.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=677250
Kouzlo nechtěného
"Kvůli nízké spolehlivosti ŘSD nikde, a tedy ani na této stavbě, neinstalovalo systém na rozprašování solného roztoku...."
Kouzlo nechtěného
"Kvůli nízké spolehlivosti ŘSD nikde, a tedy ani na této stavbě, neinstalovalo systém na rozprašování solného roztoku...."
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Taky jsem se u toho pozastavil Až po důkladném přečtení mi došel smysl té věty ))
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
a safra, myslel jsem, ze na estakade 514 to bude.Redispero píše:http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=677250
"ŘSD nikde, a tedy ani na této stavbě, neinstalovalo systém na rozprašování solného roztoku"
pocitam, ze ridic pred vjezdem do tunelu (z obou stran) bude vedet, ze vozovka je v pohode (neni zamrzla), ale na estakade ta teplota bude nizsi (udoli) a tak nevedome najednou vleti na kluziste?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Počítám, že právě proto je tam liniovka a ZPI, která by na toto měla reagovat a řidiče upozornit a případně snížit rychlost.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
není to trochu na hlavu, neprve převést tranzitní dopravu na první km D1 a pak to rozkopat a rekonstruovat?
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=677250
Od výjezdu z hlavního města až po 9. kilometr dálnice D1 se začne pracovat na rekonstrukci dálničního informačního systému, kdy bude celý systém převeden z morálně zastaralých zařízení na nová digitální zařízení s přenosem dat po optické trase. Situace tam bude podle Vápeníkové podobná jako od května do července na úseku do Mirošovic.
Příští rok se pak bude stavět křižovatka D1 s okruhem, oficiálně nazvaná mimoúrovňové křížení Modletice. Také se bude stavět nový most na silnici II/101 přes D1 a budou se dodělávat oplocení, vegetační úpravy a likvidovat zařízení stavenišť.
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=677250
Od výjezdu z hlavního města až po 9. kilometr dálnice D1 se začne pracovat na rekonstrukci dálničního informačního systému, kdy bude celý systém převeden z morálně zastaralých zařízení na nová digitální zařízení s přenosem dat po optické trase. Situace tam bude podle Vápeníkové podobná jako od května do července na úseku do Mirošovic.
Příští rok se pak bude stavět křižovatka D1 s okruhem, oficiálně nazvaná mimoúrovňové křížení Modletice. Také se bude stavět nový most na silnici II/101 přes D1 a budou se dodělávat oplocení, vegetační úpravy a likvidovat zařízení stavenišť.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
ano, v idealnim svete, ale existuji i ridici nerespektujici prehrsel dopravniho znaceni, ze ano. jedna vec je zapnout v ridicim centru tlacitkem znacku a druha zapnout roztrikovac. nejvetsi strach mam pak o dopravni zacpy v zime zavinene bourackou na estakade. mchm. kdyz uz resim 514 a bezpecnost, na MUK Zbraslav jsem si vsimnul, ze je ponekud nebezpecne, jak je tam vse v oblouku a podelnych sklonech a zorny uhel zavreny bet. svodidly (alespon z pohledu ridice OA). tam kdyz do sebe na rampe tuknou auta tak to bude retezovka jako vino.Martin z Ostravy píše:Počítám, že právě proto je tam liniovka a ZPI, která by na toto měla reagovat a řidiče upozornit a případně snížit rychlost.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
ale zase tam, zmizí tranzit D1 - D5, takže to bude tak nastejnotrustno1 píše:není to trochu na hlavu, neprve převést tranzitní dopravu na první km D1 a pak to rozkopat a rekonstruovat?
co se týče Modletic, tak tam je to na dlouhé vyprávění