Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Bohuzel odpovednost je to co tady chybi....
a neschopnost menit nazory na zaklade novych argumentu. Napr. v roce 2005 pred pocatkem vystavby se nepocitalo se skluzem a tak se rozhodlo, ze 514.513.512 se musi otevrit spolu. Mezitim se kde co zmenilo, zjistilo se ze jsou problemy (Konecne kazdy big projekt ma problem) a ze bude skluz. Tak jak prisel skluz, meli se sejit vsichni dulezity lidi a rict - okay je to šajze musime změnit i ten postup otevírání,.... A např. otevřít je Lahovice-Slivenec směr ven z centra...
Re: Bohuzel odpovednost je to co tady chybi....
Jenomže na 514 je to napnuté u mostu přes Lochkovské údolí, který se stihne dokončit v (už posunutém) termínu, jen když nebude proti počasí v zimě. A vyprojektovaná technologie tam je taková, že nejde postavit napřed jednu půlku a pak druhou.nestler píše:a neschopnost menit nazory na zaklade novych argumentu. Napr. v roce 2005 pred pocatkem vystavby se nepocitalo se skluzem a tak se rozhodlo, ze 514.513.512 se musi otevrit spolu. Mezitim se kde co zmenilo, zjistilo se ze jsou problemy (Konecne kazdy big projekt ma problem) a ze bude skluz. Tak jak prisel skluz, meli se sejit vsichni dulezity lidi a rict - okay je to šajze musime změnit i ten postup otevírání,.... A např. otevřít je Lahovice-Slivenec směr ven z centra...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Řidiči vyjedou na okruh později, potvrdilo ředitelství dálnic
"Teď hodně záleží na zimě. Když bude mírná, pak výstavbu dokončíme do začátku léta, když bude zima tuhá, bavíme se až o konci léta," řekl šéf Ředitelství silnic a dálnic Alfred Brunclík.
stavebni aktivita na 512 tristni
v sobotu 3.10. 10:00 pracoval 1 bagr na krizi R1/D1 a 3 delnici koukali z mostu. V nedeli 4.10 18:00 nikdo nepracoval ani na nejdulezitejsim moste. Utery 6.10. 11:00 prace na R1/D1 podobne tempo jako v sobotu 3.10. Takze se ptam proc se nestavi alespon do 22 hodiny? Proc management vice nedohlizi na pracovniky, aby pracovali? Mam aktualni fotky z A5 Wien-Mistelbach cca 30 km, uz se jezdi po dalnici *pulprofil* a vedle toho se dalnice dodelava a opravuje stara silnice. Pracovni tempo o 60% vyssi nez v Cesku. Stale nechapu proc my cesi jsme tak pomali jak ridici, tak pracovnici...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jo, my byli loni 1. května v Rakousku na A 5 a S 1 a krom tunelů se mohli všichni všude "přetrhnout". Relax, take it easy.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Dnes byl ve vší tajnosti otevřen první úsek (v plném profilu) stavby 514 pražského okuhu mezi MÚK Slivenec a MÚK Lochkov
velmi nekvalitní deštivé video průjezdu od 515 přes MÚK Slivenec a MÚK Lochkov zpět na MÚK Slivenec a výjezd do ulice K Barrandovu
http://www.stream.cz/video/11/376217-pr ... -v-provozu
velmi nekvalitní deštivé video průjezdu od 515 přes MÚK Slivenec a MÚK Lochkov zpět na MÚK Slivenec a výjezd do ulice K Barrandovu
http://www.stream.cz/video/11/376217-pr ... -v-provozu
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
teda sterace ti vrzou dobre..
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak aniz bych cokoliv o otvirani vedel, tak jsem dnes jel po novem useku az po MUK Lochkov...Je to naaadhera..musim rici, ze ve smeru na Strakonice je to pohodova cesta a s paradnim vyhledem na stavbu mostu...kraaasa..Uz aby to bylo komplet!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tachau dneska asi oslavuje, dočkal se dalšího zprovoznění R1, které si tak moc přál.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To teda jo, stejně jak miVeronss píše:teda sterace ti vrzou dobre..
Jinak video pěkné, akorát není nic vidět
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pěkný, akorát mi není moc jasný, proč to i na výjezdu od Lochkova na Slivenec vypadá jak na dopravním hřišti Tam už se mi to zdá poněkud nadbytečný.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
To Lenny - slavim uz od roku 2005 co mel byt ring otevren
myslim, ze postavit 23 km dalnice za 5 let si zaslouzi navrhnout nase stavebni firmy do Souteze Supertalent bud na Nove nebo na nemeckem RTL... )
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Máte na mysli firmy Strabag, Hochtief, Max Boegl a Skanska? Máte pravdu, tyto firmy by si to opravdu zasloužily.Tachau píše:myslim, ze postavit 23 km dalnice za 5 let si zaslouzi navrhnout nase stavebni firmy do Souteze Supertalent bud na Nove nebo na nemeckem RTL... )
Já měl za to, že Skanska je švédská a ne německá.Tachau píše:...nase stavebni firmy...
no firmy jsou to nemecke, Skanska je swedish ale management
nas cesky,.... takze jsou to nase stavebni firmy Apropo Max Boegel *bez Krysl* stavi novy 6-proud most na A3 Würzburg-Nürnberg...A vypada skoro stejne jak ten nas na Lochkove, jenom ten germanskej ma normalni sloupy, a ten ma ty sloupy sesikmeny...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A co jste tím jako chtěl říct? Jo, projektanti to tak navrhli. Ano mohla se trasa trochu posunout a most by byl rovně, mohl mít rovné sloupy a být tak levnější. Ideálně to nechodí ale nikde, všude jsou nějaké pomníky ekologům. Ten u Zhořelce je přímo ukázkový.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No ten německej investor by asi projektantu řek, ať tam nechá ty rovný, nebo ať si šikmý postaví za svoje
A kdyby zas někdo chtěl argumentovat "ekologicky" jako že se tim ochrání dno údolí před devastací, stačí se podívat na foto ze stavby. Tam stejně sto let nic neporoste.
A kdyby zas někdo chtěl argumentovat "ekologicky" jako že se tim ochrání dno údolí před devastací, stačí se podívat na foto ze stavby. Tam stejně sto let nic neporoste.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Vy si opravdu myslíte že to rozhoduje projektant?Že investor neřekne,že to tkhle nechce a neprosadí si to?Prostě někdo na straně invetora rozhodl že to bude tohle monstrum.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kde jste to našel? Jen jsem psal, že náš investor si to nechal líbit, asi má prachů na takový parádičky nazbyt
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
to je zase diskuse...
kdyby raději někdo napsal, jestli už se jezdí na MÚK D1 R1 do Prahy po přeložce...
kdyby raději někdo napsal, jestli už se jezdí na MÚK D1 R1 do Prahy po přeložce...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Nejezdí ... !
A ani moc nepracuje. Dnes, v sobotu 24/10 v 11h se pracovalo jen na západním kolektorovém mostě, na který se ovšem nedá najet kvůli té Shellce ..
A ani moc nepracuje. Dnes, v sobotu 24/10 v 11h se pracovalo jen na západním kolektorovém mostě, na který se ovšem nedá najet kvůli té Shellce ..
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Vím, že každý kus kvalitní kominikace je dobrých, zvlášť pokud nahradí nějaký problematický úsek. Ale cintat si takhle na vestu kvůli pár set metrům čtyřpruhu, v úseku, který byl i předtím naprosto v pohodě, když hned dál (ve sjezdu) jsou ty 30 docela oprávněně (a po ještě nepíšu, že cesta je tam o hubu kvůli těm expertům, kteří se tam kochají výhledy na stavbu mostu ...siesa píše:Je to naaadhera..musim rici, ze ve smeru na Strakonice je to pohodova cesta a s paradnim vyhledem na stavbu mostu...kraaasa..
R514 - MUK Strakonicka
pracovni tempo na MUK v posledni dobe vyrazne polevilo, asi uz si vsichni udelali frei, jelikoz vedi, ze stejne se to otevre az v lednu 2011... A
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Na webu ČT24 se objevil článek, kde se píše, že tranzit D5 -> 510 zůstane i po otevření 512 -514 na Jižní spojce, a nebude tedy převeden na Spořilov:
Termín otevření Pražského okruhu určí počasí
Termín otevření Pražského okruhu určí počasí
Může někdo potvrdit, že už je to takto rozhodnuto?Jižní část Pražského okruhu spojí především dálnici D5 a D1, čímž odlehčí především Barrandovskému mostu a Jižní spojce. Na nich ovšem zatím zůstanou auta, která se potřebují dostat na královéhradeckou dálnici nebo libereckou rychlostní silnici.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To je spíš nepochopení novinářského nepřesného vyjadřování. Přece nemůže nikdo rozhodnout a nařídit, kudy kdo pojede k cíli své cesty. Tohle spíše říká, že vzhledem k absenci stavby 511, řada aut jedoucích od D5 na D11 či R10, nebude volit trasu přes SOKP, pak po D1 na cetrum a Spořilovskou spojku, ale pojede "postaru" přes Barandovský most a Jižní spojku. Lze se totiž důvodně obávat, že Spořilovská spojka a nájezd z ní na Jižní spojku u Mazda servisu (pokud by ti řidiči volili cestu po SOKP) bude škrtícím ventilem, takže rychlejší asi bude stará trasa.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To by byla dobrá zpráva. Ale pořád zůstávám skeptický ... auta a nákladní auta můžou bejt rozdílný termíny...andy píše:Může někdo potvrdit, že už je to takto rozhodnuto?... čímž odlehčí především Barrandovskému mostu a Jižní spojce. Na nich ovšem zatím zůstanou auta, která se potřebují dostat na královéhradeckou dálnici nebo libereckou rychlostní silnici.