Zprovoznění jižní části (D1-D5)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Dneska v podvečer se jedu projet. Vzhledem k tomu, že bydlím u D1 exit 21 a pracuji na Stodůlkách, tak to bude neskutečná paráda!!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
a co na to jizni spojka?? http://www.tsk-praha.cz/web/doprava/kamery/
kamery nefunguji?
kamery nefunguji?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ty dvě myslim nepatřily pod TSK ale byly nějaký soukromý firmy. Nefungujou už delší dobu
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zpráva z běžícího textu na ČT24:
"Na D1 v Praze před sjezdem na Jižní spojku zablokovala 2 ze 3 pruhů dopravní nehoda. Nehoda komplikuje provoz kvůli novému zákazu vjezdu kamionů na jižní spojku."
"Na D1 v Praze před sjezdem na Jižní spojku zablokovala 2 ze 3 pruhů dopravní nehoda. Nehoda komplikuje provoz kvůli novému zákazu vjezdu kamionů na jižní spojku."
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zpravodajství ČT24: "Policie na místo nehody dorazila až po 30-ti minutách."
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Policie podleva myho mela bejt dneska (a mozna i cely zbytek tydne) na kritickych mistech (JS x SS, SS x D1, D1 x R1, R1 x R4 a R1 x Barr.) po cely den!miho píše:Zpravodajství ČT24: "Policie na místo nehody dorazila až po 30-ti minutách."
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Na dopravniinfo.cz se tato nehoda objevila až v 13:14 hod !
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak mam cerstve zpravy od mapmana - Kasme byl uplne prvni auto za zavadecim vozidlem a tocil video, tak se s nama urcite pozdeji podeli.
Jinak oba tunely jsou pokryte GSM signalem, hovorili jsme spolu i v prubehu jizdy. Jeho prujezd po moste pres Vltavu jsem dokonce sledoval na streamovanem videu online: Dokonce prej i maval
Jinak oba tunely jsou pokryte GSM signalem, hovorili jsme spolu i v prubehu jizdy. Jeho prujezd po moste pres Vltavu jsem dokonce sledoval na streamovanem videu online: Dokonce prej i maval
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A je jistota, ze z druhyho smeru to nepustili o neco driv?pavel.hrdina píše:Tak mam cerstve zpravy od mapmana - Kasme byl uplne prvni auto za zavadecim vozidlem a tocil video, tak se s nama urcite pozdeji podeli.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
to je jedno
kolony se potkaly mezi Cholupickým ekoduktem a MÚK Písnice
km 5.0
čas cca 12.30
kolony se potkaly mezi Cholupickým ekoduktem a MÚK Písnice
km 5.0
čas cca 12.30
- Přílohy
-
- setkání zprovozňovacích kolon :)
- km-5.0-u.png (355.47 KiB) Zobrazeno 21679 x
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Super, dívím se jen, že to nevedly Passat, ale staré Mondea?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
nevydrzel jsem a misto obeda dal okruh "barr most - js - d1 - r1 - k barrandovu - barr most". cele za hezkych 40min v zavislosti na semaforech na barrandovu.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jo,jo. BTSky pro GSM v tunelech jsme integrovali do naší sítě v průběhu pátku a soboty. Už to tam pěkně jede. Aktuálně 12 hovorů a jedny data.pavel.hrdina píše:Tak mam cerstve zpravy od mapmana - Kasme byl uplne prvni auto za zavadecim vozidlem a tocil video, tak se s nama urcite pozdeji podeli.
Jinak oba tunely jsou pokryte GSM signalem, hovorili jsme spolu i v prubehu jizdy. Jeho prujezd po moste pres Vltavu jsem dokonce sledoval na streamovanem videu online: Dokonce prej i maval
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
k signálům v tunelech - jsou tam GSM všechny české sítě ? a co radio ?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zážitky: První most po sjezdu z D1 je silně zvlněný (v obou směrech), to se taky srovná? A nedovedu si nějak představit sjezd na KOMOKO, než sem stačil přivyknout světlu na konci tunelu byl sjezd na R4 :-/
Rádio v tunelu není, alespoň ne to co jsem poslouchal
Edit: Jinak kolona na D1 od Průhonic na sjezd na Spořilovskou, byly tam v sobě dva os a dodávka. Rychlost odklízení opravdu ohromná, za ty dvě hodiny mohli uvolnit aspoň 2 ze tří pruhů...
Rádio v tunelu není, alespoň ne to co jsem poslouchal
Edit: Jinak kolona na D1 od Průhonic na sjezd na Spořilovskou, byly tam v sobě dva os a dodávka. Rychlost odklízení opravdu ohromná, za ty dvě hodiny mohli uvolnit aspoň 2 ze tří pruhů...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jak to vůbec je s tím liniovým řízením ? Funguje to ?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Rádio: Na DOD mi ředitel stavby 514 říkal, že tam bude fungovat ČR1 Radiožurnál (stejně jako ve Strahovském tunelu a Mrázovce)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hmm, tohle by mě moc zajímalo. Vy, co jste tam už byli, je to zas výplodek našich pánů novinářů, nebo je to pravda? V diskusi pod článkem navíc někdo cosi psal o rozházených šponách, na kterých píchnul.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak šutříky trochu lítaly, ale nic zvlášť brutálního, pokud pochopitelně nejedete nalepený na zadní traverze kamionu před váma.
Rádio: ano, v tunelech funguje Radiožurnál.
Ještě edit: klasicky lidi neumí jezdit vpravo (stoupající tunely)...
Když jsem jel, liniovka ukazovala 100. Míra dodržování tak 80%.Warcz píše:Jak to vůbec je s tím liniovým řízením ? Funguje to ?
Rádio: ano, v tunelech funguje Radiožurnál.
Ještě edit: klasicky lidi neumí jezdit vpravo (stoupající tunely)...
Naposledy upravil(a) Bobek dne 20.9.2010 15:07:37, celkem upraveno 2 x.
Království a půl princezny za 511.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kamínků byla spousta na asfaltových částech, řekl bych že to nikdo předem neuklízel.
Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.
Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pro představu zátěže z R1 km 5,3. Dnešek, souhrn 15:00 až 16:00
nákladní = nákladní + autobusy, osobní = osobní + dodávky + osobní s vlekem + motorky (nechce se mi to teď dolovat a rozepisovat detailně )
Kategorie - počet / průměrná rychlost
Směr D5:
pomalý pruh:
Osobní: 863 / 93,6km/h
Nákladní: 263 / 84,0 km/h
rychlý pruh:
Osobní: 684 / 103,2 km/h
Nákladní: 14 / 93,7 km/h
Směr D1:
pomalý pruh:
Osobní: 777 / 97,6km/h
Nákladní: 327 / 85,9 km/h
rychlý pruh:
Osobní: 783 / 109,5 km/h
Nákladní: 12 / 95,7 km/h
nákladní = nákladní + autobusy, osobní = osobní + dodávky + osobní s vlekem + motorky (nechce se mi to teď dolovat a rozepisovat detailně )
Kategorie - počet / průměrná rychlost
Směr D5:
pomalý pruh:
Osobní: 863 / 93,6km/h
Nákladní: 263 / 84,0 km/h
rychlý pruh:
Osobní: 684 / 103,2 km/h
Nákladní: 14 / 93,7 km/h
Směr D1:
pomalý pruh:
Osobní: 777 / 97,6km/h
Nákladní: 327 / 85,9 km/h
rychlý pruh:
Osobní: 783 / 109,5 km/h
Nákladní: 12 / 95,7 km/h