Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ví někdo ze zasvěcěných, kdy reálně bude propojení D1-D5 zprovozněno? Je známé, že hlavně 512 nabrala velké zpoždění. Předpokládám, že teď, kdy se vše už staví, peníze na tuhle stavbu jsou, by bylo možné přesněji odhadnout termín dokončení.
Re: R1 - Pražský okruh
To je těžká otázka. Stále všichni tvrdí, že se má zprovozňovat 5/2010 a nikde ani náznak toho, že by se to mělo odsouvat. Když se ale porozhlédneme po stavbě s tím, že by to mělo být za rok v provozu, tak toho zbývá opravdu ještě hodně postavit. Navíc v posledních týdnech jaksi zaniknul politický důvod na zprovoznění v tomto termínu, tj volby do parlamentu na začátku léta 2010 nebudou. Pořád ale platí termín komunálních voleb na podzim 2010 a to včetně pražského magistrátu. Takže se nabízí politické posunutí o pár měsíců, což by ale nebylo tak katastrofální. Ještě uvidíme...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Viz. dnešní článek z E15, který jsem odkazoval v monitoringu tisku. Na vládě se má probírat, kde vzít těch chybějících 8,4 mld. pro letošní rok. A pokud nebudou, mluvil Slamečka o zpoždění jak R1 tak D47.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Doufám na vánoce 2010.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ty peníze na R1 by se měly ve státním rozpočtu najít, protože jsou na ně nabaleny příspěvky z OPD, takže co se do toho ze státního rozpočtu dá, to se tam prakticky všechno zase vrátí v daních.martini píše:Viz. dnešní článek z E15, který jsem odkazoval v monitoringu tisku. Na vládě se má probírat, kde vzít těch chybějících 8,4 mld. pro letošní rok. A pokud nebudou, mluvil Slamečka o zpoždění jak R1 tak D47.
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No zprovoznění za rok už moc nevěřím.
Na starý benešovský ještě není ani přeložená silnice, aby se v trase stávající silnice mohl začít stavět ten most. A za poslední měsíc žádnej velkej pokrok.
Jak to vypadá na křížení s D1, nebo u Botiče ani netuším.
Na starý benešovský ještě není ani přeložená silnice, aby se v trase stávající silnice mohl začít stavět ten most. A za poslední měsíc žádnej velkej pokrok.
Jak to vypadá na křížení s D1, nebo u Botiče ani netuším.
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.3.2009 20:27:34
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
17:46 Patria.cz Česká republika si půjčí 8,35 miliardy korun od Evropské investiční banky (EIB) na podporu dopravní infrastruktury. (MediaFax)
Chvala panu Bohu.
uz ted to tempo vystavby je relativne pomale. Jezdil jsem 3 roky kolem A73 ve stavbe (Erfurt-Schweinfurt) a podstatne komplikovanejsi dalnice(nikoliv rychlostni silnice) cca 100 km bylo hotovo za 3 roky bez nejakych komplikaci a zmatku. A to tam je jeste zakopany 3 km dlouhy tunel (to co chteli ekologove na D8). Drzim palce at se dilo dari, ale slapnete trochu do pedalu.. Praha ztraci na konkurenceschopnosti
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
například Komořanský tunel bude 5/2010 hotov, ale to nové křížení jak vymýšlí před ním to se neví....
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Podle toho, co je na Kasmeho fotkách, tak na 512 jsou vybetonované NK mostů na kolektorech v MÚK DxR1, Dobřejovický most má dokončenou spodní stavbu a smontovanou polovinu opěrné konstrukce, na mostu přes Botič je rozpracován první takt NK a je hotová většina pilířů a na mostu MÚK Jesenice se montuje bednění NK. Termín zprovoznění 05/2010 mi tedy nepřipadá jako nereálný (i když jako jistý také ne), ale s MÚK D1xR1 asi jen v provizoriu.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
To Mar3ek: MÚK R1 x KOMOKO není součástí stavby 513 a příští rok tedy rozhodně nebude, měla by se dostavovat za provozu.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Stejně se divím, že tam povolili další křižovatku, když není splněna minimální vzdálenost mezi křižovatkami a vyřazovací pruhy jsou taky nedostatečné. Zase to bude akorát na úkor rychlosti.Jarda Š. píše:To Mar3ek: MÚK R1 x KOMOKO není součástí stavby 513 a příští rok tedy rozhodně nebude, měla by se dostavovat za provozu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel
To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ale tohle nesplňuje ani tu normu pro jedničky.mapman píše:A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel
To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
Ve Zlíně kvůli vzdálenosti mezi křižovatkou a železničním přejezdem překládají trasu a to že to tam je doteď a několika násobně nikoho nezajímá a tady se flákne křižovatka ani ne po 150 m od předchozí, to je hrubě přes normu. Jediným přijatelným řešením by bylo vybudovat kolektory a spojit tu křižovatku se MÚK Strakonická do jedné útvarové.
Děs a hruza mě teď jímá
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No to snad ne, pro tohle už nejsou ani slova...mapman píše:A to já se nedivím, vždyť kvůli tomu udělali z Pražského okruhu pouze silnici první třídy, už nějaký ten pátek je to oficiálně I/1, aby se tam mohly tyhle šaškárny takhle u sebe stavět, bohužel
To že tam bude povolená 130ka (alespoň na části, v Komořanech a Lahovicích určitě ne) a osazeny značky SMPV, to už je věc jiná, ty tam budou...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Mohl by mi to někdo ukázat na mapě nebo na fotce o co jde?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... s/015.html
Mezi ten hloubený tunel a dlouhý ražený tunel chtějí nacpat křižovatku s tzv. KOMOKO, komunikační propojení Modřany Komořany.
Na následujícím obrázku ta červená čára: http://komoko.goo.cz/dokumenty/navrh200 ... 0_most.jpg
Mezi ten hloubený tunel a dlouhý ražený tunel chtějí nacpat křižovatku s tzv. KOMOKO, komunikační propojení Modřany Komořany.
Na následujícím obrázku ta červená čára: http://komoko.goo.cz/dokumenty/navrh200 ... 0_most.jpg
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak tohle je opravdu demence
To už si tam budou dělat nájezdy i lidi od baráků, ne?
Takže s tím to asi padá možnost, udělat z R1 dálniční okruh
To už si tam budou dělat nájezdy i lidi od baráků, ne?
Takže s tím to asi padá možnost, udělat z R1 dálniční okruh
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Nějak mi to vypadlo, už je to opravdu definitivní? Po vrácení EIA už se opět došlo k závěru a mostní varianty tak skutečně padly?
Království a půl princezny za 511.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
možnost povýšit R1 na dálnici tím podle mě nepadá. Na každou normu existují výjimky...
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tohle všechno je pěkný, ale třeba na křížení se "starou Benešovskou" se neděje, ale absolutně nic. Přitom podle vizualizace by měla stávájící silnice jít na dočasnou přeložku a v místě dnešní silnice má být most. Už přes měsíc to tam vypadá úplně stejně to jest žádný pokrok. Já tomu 5/2010 přestávám věřit. Svede se to na krizi a když bude štěstí tak to dodělaj 9/2010 aby se z toho dal vytlouct kapitál do obecních voleb.Jarda Š. píše:Podle toho, co je na Kasmeho fotkách, tak na 512 jsou vybetonované NK mostů na kolektorech v MÚK DxR1, Dobřejovický most má dokončenou spodní stavbu a smontovanou polovinu opěrné konstrukce, na mostu přes Botič je rozpracován první takt NK a je hotová většina pilířů a na mostu MÚK Jesenice se montuje bednění NK. Termín zprovoznění 05/2010 mi tedy nepřipadá jako nereálný (i když jako jistý také ne), ale s MÚK D1xR1 asi jen v provizoriu.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak jsem se konečně cca po 3 měsících podíval na fotky,, no musím říct, že sem docela hodně překvapenej jak se to pohnulo dopředu, skoro začínám věřit, že by se to za rok mohlo otevírat.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Mezikřižovatkový úsek mezi MÚK Dolní Břežany a MÚK Písnice (s Vesteckým přivaděčem) by normám také pravděpodobně nevyhověl. Odhadem je to tam tak 1,2 km od sebe a iluze že by připojovací pruh z Vesteckého přivaděče rovnou tvořil odbočovací pruh na MÚK Břežany a obráceně si nedělám
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ale rozhodně to není 200 m jako u KOMOKO.martini píše:Mezikřižovatkový úsek mezi MÚK Dolní Břežany a MÚK Písnice (s Vesteckým přivaděčem) by normám také pravděpodobně nevyhověl. Odhadem je to tam tak 1,2 km od sebe a iluze že by připojovací pruh z Vesteckého přivaděče rovnou tvořil odbočovací pruh na MÚK Břežany a obráceně si nedělám
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A přitom v těch zas..bedněnejch Modřanech zoufale chybí obyčejnej místní most přes Vltavu, snad ještě víc než v Podolí. Jsou na těch radnicích asi samý borci z Kocourkova.