Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Zamčeno

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?

Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010
55
68%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010
5
6%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010
2
2%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu
3
4%
 
Celkem hlasů: 81

Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Web »

Avantime píše: Ono to po kompletním dokončení SOKP bude od D1 blíž jihem až na R7; 512 + 513 + 514 + 515 + 516 + 517 = 30,466 km vs. 511 + 510 + 520 + 519 + 518 = 46,060 km...
To samozřejmě, já jsem psal o jihu jako celku včetně 510. A myslel jsem to tak, že bude (díky natáhnutí k Modleticím) zajímavý "jenom" pro cesty [(D1-R4) - kamkoliv] a zpět :-)
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Avantime »

Lenny píše:Mě to vyšlo jinak:
512+513+514+515+516+517 = 36,313 km
511+510+520+519+518 = 46,512
Jo, záleží odkud bereš data, ale to, že jsem nezapočítal 516 a 517, to zdrojem nebude. :-) Dík, Lenny!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Z průvodních zpráv, tedy kromě 515 a MÚK Satalice, ty jsem ještě nesehnal.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Drak
Příspěvky: 198
Registrován: 15.3.2009 11:12:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Drak »

Také je třeba brát v úvahu kromě tranzitu i pražskou a hlavně příměstskou dopravu, kterou na sebe SOKP natáhne. 513 se stane alternativou k Jižní spojce při cestě na levý břeh, do oblasti Smíchova nebo Dejvic a v neposlední řadě také odlehčí Vídeňské od aut přijíždějících z Jesenic a jiných satelitů.
Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Web »

Drak píše:Také je třeba brát v úvahu kromě tranzitu i pražskou a hlavně příměstskou dopravu, kterou na sebe SOKP natáhne. 513 se stane alternativou k Jižní spojce při cestě na levý břeh, do oblasti Smíchova nebo Dejvic a v neposlední řadě také odlehčí Vídeňské od aut přijíždějících z Jesenic a jiných satelitů.
Já bych řekl, že to právě "díky" uhnutí na Modletice (a neexistenci žádné radiály vlevo od D1) zrovna moc alternativou k JS nebude... Tak pro satelity jižně od Jesenice.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od egelebege »

siesa píše:Proc se vubec (uz se o tu urcite nekdy resilo) neprojektovala a nestavela tato cast okruhu hned v 3+3 usporadani??
Před dvěma lety jsem se na to ptal
Dobrý den

Dle mého názoru jižní část pražského okruhu jako čtyřpruh kapacitně v budoucnu nebude stačit, ale už se s tím nedá nic dělat, úseky jsou už nějaký čas ve výstavbě. Projektanti určili parametry, tedy bohužel jen ten čtyřpruh, co jsem o tom slyšel, prý dle předpokládaných intenzit většina tranzitu z D1 pojede východní a severní částí okruhu a jihem jen malá část. Jediná potěšující věc je, že alespoň v obou tunelech na jižní části okruhu budou navíc stoupací pruhy, takže 3 pruh alespoň jednou v každém tunelu.



S pozdravem

R.Kluzák

ŘSD



kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

další kousek v provozu :)

ze včerejších fotek to nebylo moc vidět...

ale provoz na MÚK Lochkov byl převeden do definitivní polohy, takže dopravní proudy se kříží na západním "téčku" a směr Plzeň jede přes most...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Šestipruh by šel na trase vyznačit na úkor odstavných pruhů a musely by se trochu upravit připojovací a odbočovací pruhy MÚK. Jedině kde by to nešlo je v úseku tunel Komořany - MÚK Strakonická ve směru D5, tunel Slivenec ve směru D1 a možná v oblasti MÚK Komořany s KOMOKO.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

především, bude-li 518-519-520 bez tunelů, tak bude sice delší, ale rychlejší
ovšem bude-li někdy :cry:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

a co tunel pod Suchdolem... :)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

no ten tam snad původně být neměl ne ?
resp. dá se očekávat, že jediná "80" je míň, než 3 za sebou

ale pravdou je, že dostaví-li se 511, tak už těžkou budou učit řidiče jezdit "severem"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od dd »

Mike píše:především, bude-li 518-519-520 bez tunelů, tak bude sice delší, ale rychlejší
ovšem bude-li někdy :cry:
Jenom pro osobáky. Kamiony jedou pořád 85-90, takže jim jde o vzdálenost. A spíš bude záležet podle hustoty provozu.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od egelebege »

Tak z D11 na D5 by to mělo být severní trasou kratší ne?
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

martini píše:Ne dostatečné vysvětlení spočívá v tom, že se okruh projektoval v době, kdy ten výhled těch intenzit nebyl takový. Hlavně před spojením jihu měl už dávno být sever... Prostě poddimenzování projektu.
No já viděl cca v polovině devadesátých nějakej pražskej generel, už nevim pro co, ale dělal to ÚHA na Hradčanech, a tam byla plánovaná intenzita na jihu 24 tis ještě kolem Šeberova a Petrovic, a pouhých 14 tis po odsunu za Jesenici. Ovšem to bylo ještě dávno před dostavěnim D5 a otevřenim hranic do EU.

Venku se udělá třípruh a v tunelech a na estakádě bude 80, tim se vsákne víc provozu i na dvojpruh. Komoko to bude kazit .. "komořanskej masakr", Jak dlouho byl na rakouský dálnici pod Taurama dvoupruhovej tunel? A byl by tam dosud, kdyby nezahořelo.
miho
Příspěvky: 244
Registrován: 6.6.2010 16:23:33
Bydliště: Spořilov

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od miho »

jonáš píše:... Jak dlouho byl na rakouský dálnici pod Taurama dvoupruhovej tunel? A byl by tam dosud, kdyby nezahořelo.
A jaký krásný několika hodinový zácpy před ním bývaly ... :lol:
Pepino_82
Příspěvky: 63
Registrován: 16.5.2009 11:51:08
Bydliště: SOKP 512

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Pepino_82 »

Budou se nějak při zprovoznění SOKP na místních silnicích (např II/101. II/603)upravovat místní a dálkové cíle. Například na nájezdu na Vesteckou spojku ze silnice II/603 měli dát Kamenici směrem na okruh a na MUK Jesenice se vrátit na silnici II/603, v Jesenici na silnici II/603 dát směr Říčany a Brno na MUK Jesenice dále po 512, teď je to na silnici II/101.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

Pepino_82 píše:Například na nájezdu na Vesteckou spojku ze silnice II/603 měli dát Kamenici i Jesenici směrem na okruh
Taky jsem nad tím přemýšlel, ale není to dobrý nápad, kdo chce tak si cestu po okruhu najde... Ona je totiž II/603 bez poplatku pro všechna vozidla a okruh jen s poplatkem pro vybraná vozidla. To samé platí i pro II/101 na Říčany...
ik
Příspěvky: 62
Registrován: 27.8.2010 11:12:52

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od ik »

Ví někdo, který úsek bude cyklistům přístupný? http://prazskyokruh.posterous.com/
Děkuji
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

zřejmě klasika...
portál Cholupice až k 512...
P307SW
Příspěvky: 20
Registrován: 19.11.2009 13:58:56

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od P307SW »

Tak jsem si pořídil nové mapy do navigace (nepíšu do které, aby to nebylo považováno za reklamu), které byly vydány 1.9.2010 a již je tam jižní část SOKP zakreslena.

Škoda, že tam není pokračování D1 do Říkovic a nová část R55, i když jejich zprovoznění je naplánováno později než SOKP, ale mohlo to tam být alespoň stejným způsobem jako most u Kremsu (v Rakousku) - t.j. je tam již zakreslen, ale "přerušovaně", t.j. že není v provozu. Po zprovoznění si jej mohu sám "aktivovat".
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od kasme »

před časem byl někde článek a tam psali, že jižní segment Pražského okruhu se do navigací dostane nejdříve před Vánoci a do některých až na jaře...
zřejmě někdo přístup přehodnotil a nebo se v článku "Vaší" navigace "neptali" :)

jsem zvědav, jak se přesně trefili do místa odbočení z D1 :)


Zprovoznění:
co jsem o víkendu koukal (viz foto), tak vozovka chybí už jen na severní části a jižním (dočasném) začátku kolektoru směr Praha
pak nějaké to svodidlo a svislé a vodorovné značení a můžeme jezdit :) :)
Mario
Příspěvky: 877
Registrován: 23.3.2009 16:36:20
Bydliště: Kly

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mario »

Já aktualizoval mapy v navigaci (mapové podklady TeleAtlas) a už tam mám jižní okruh od 03/2010. Teď v červnových 06/2010 to tam je taky. myslím, že je to celkem k naštvání, když vás to vede někam, kam ještě nemůžete... Co se týče přesnosti, tak třeba kruháče kolem MÚK na tomto úseků jsou přesné, ale mnohdy ještě nedokončené. Tedy alespoň nedávno nebyly...
miho
Příspěvky: 244
Registrován: 6.6.2010 16:23:33
Bydliště: Spořilov

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od miho »

Tak podle tohoto letáku se má 18.9.2010 na Dni otevřených dveří zase in-line bruslit. Tady je ještě článek k letáku (je na stránce až dole).
Jakub Šponar
Příspěvky: 196
Registrován: 14.3.2009 18:46:48

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Jakub Šponar »

miho píše:Tak podle tohoto letáku se má 18.9.2010 na Dni otevřených dveří zase in-line bruslit. Tady je ještě článek k letáku (je na stránce až dole).
¨
takže je to naprd. No prostě sednout 19-týho na kolo a projet si to načerno.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od pp21 »

http://www.premid.cz/index.php?id=991&L=3#c21271

Nové mýtné úseky od 20.9.2010

Od 20.9.2010 jsou nově zpoplatněny následující mýtné úseky:
R01 úsek R01071·Modletice <76>—Jesenice <82/1> (6,8 km)
R01 úsek R01091·Jesenice <82/1>—Vestec<3> (4,1 km)
R01 úsek R01101·Vestec<3>—Praha-Písnice <5> (1 km)
R01 úsek R01121·Praha-Písnice <5>—Praha-Zbraslav <10> (5,5 km)
R01 úsek R01131·Praha-Zbraslav <10>—Praha-Lochkov <15> (4,3 km)
R01 úsek R01141·Praha-Lochkov <15>—Praha-Slivenec <16> (1,3 km)
R04 úsek R04141·Radobytce <77>—Nová Hospoda <84> (6,8 km)
R06 úsek R06201·Jenišov <131>—Nové Sedlo <136> (5,1 km)
Zamčeno

Zpět na „Pražský okruh D0“